MickTheMage
10281
Všeobecně o hrách
@Drolin (19.01.2018 14:11): O všech vím! :) A některé jsme i hrál (= zkoušel). Ušel mi nějaký takový (krom Elminage Gothic a těch novodobých dungeonů)? Vyšlo vůbec něco jako Dark sun? Vyšlo vůbec něco jako Ultima Underworld? Něco, co nutí dělat poznámky? :) Vím o Serpent of Staglands, jak jsem psal.
@Richmond (19.01.2018 13:39): Jen, kolik nových RPG si hrál? :))
A Dark Sun už jako nový moc neuznávám!
A Dark Sun už jako nový moc neuznávám!
@MickTheMage (19.01.2018 13:51): to mě překvapuje, já to tam vidím jasně, ty postavy, prostředí, působí to jak cartoon.
@MickTheMage (19.01.2018 13:51): to me taky hned napadlo. Ale at je to tak nebo tak nepusobi to moc dobre.
@Richmond (19.01.2018 13:39): nevim. Herne to muze byt ok. Ale jak tam sachuje s nejakyma kostkama pripomina to prvky minecraftu:)
@Richmond (19.01.2018 13:39): nevim. Herne to muze byt ok. Ale jak tam sachuje s nejakyma kostkama pripomina to prvky minecraftu:)
@mazar1234 (19.01.2018 13:45): Ale tak dungeony mají být tak trochu hnusný, ne?
@Paul (19.01.2018 13:24): Ja tam teda nevidim wow artstyle ani z letiska :) Co mi to pripomina je, akoby niekto zobral inspiraciu originalnou pixelatou grafikou UU a prerobil ju do modernej 3D grafiky... :)
@Charllize (18.01.2018 22:35): Fúha, to vyzerá úplne otrasne ako ten slimák v 40 sekunde, to sa ani nedá slovami vyjadriť aké je to hnusné.... radšej som to ani nemal pozerať :-D
@Charllize (18.01.2018 22:35): kreslená by nevadila, ale ten styl se mi taky nelíbí (na druhou stranu chápu, že nové hry nemůžu všechny vypadat špičkově jako třeba Serpent in the Staglands :)) Jako z toho videa tedy necítím vůbec atmosféru prvních 2 dílů :( ByŤ herně věřím, že to bude rozhodně nadprůměr a konečně něco jiného než ty casual rpg nové doby :)
@Charllize (18.01.2018 22:35): hmm ten art style je fakt wow-like a taky to nesnášim, škoda. Aspoň že System Shock remake vypadá luxusně.
@Coldplaz (19.01.2018 00:11): GTFO - Get the fuck out. Za mě ok.
Underworld Ascendant aneb Ultima Underworld 3 :)
ja nevim, to musi kazda hra vypadat jak kreslounov a WoW ? nelibi se mi to ani trochu.
https://www.youtube.com/watch?v=yZ7r8F88MGw
ja nevim, to musi kazda hra vypadat jak kreslounov a WoW ? nelibi se mi to ani trochu.
https://www.youtube.com/watch?v=yZ7r8F88MGw
@Paul (18.01.2018 18:21): já počítám s podzimem a byl bych za něj i rád. Přecijen do té hry vkládám hodně a vím, že to je malé studio. Ať si dají tolik času, kolik potřebují. Chci dobrou upíří hru už.
@SilentWolf (18.01.2018 15:15): touche..ale sakra když teď konečně rozjeli marketing tak by si snad mohli být jistí že to tenhle rok stihnou :)
@Paul (18.01.2018 15:10): Já už to tu dával tak půl roku zpátky. :D Kdy se "vědělo" že to bude listopad. Ten neprošel. 2018 tuplem neprojde.. :D :D
@SilentWolf (18.01.2018 13:47): áha. Jsem nevěděl že to je potřeba. KCD tu mám dojem bylo dávno před oznámením data?
Víme že bude 2018...come on people.
Víme že bude 2018...come on people.
@Paul (18.01.2018 13:43): nema datum vydani .. mam koncept ulozeny. Zamitnuto.
Vampyr tu ještě nemá profil, safra koukejte to někdo napravit :)
Vyšel první dev diary
https://www.youtube.com/watch?v=Gz-98_GtEYM
Vypadá to moc pěkně.
Vyšel první dev diary
https://www.youtube.com/watch?v=Gz-98_GtEYM
Vypadá to moc pěkně.
Uz je po vsem kluci. Jabovi doslo strelivo protoze jsem se odmitl zapojit do jeho kolotoce vyslechu a vlastne jediny zajimavy prispevky tady ma valcik, takze ..opona se zavira, majkl dojedl popcorn a koncime:)
PS: navic nas Kwokal vyhnal rakoskou a kyblem studeny vody..
PS: navic nas Kwokal vyhnal rakoskou a kyblem studeny vody..
@PRIVATE MARTIN (17.01.2018 19:53): Je tu Magda Hrejka a to je základ webu.
Kto z tej redakcie Hrej tu vlastne je?
@Kwoky (17.01.2018 16:12): :D člověk to viděl 100x a stejně se u toho zasměje. Protože já jako student...
@mazar1234 (17.01.2018 19:36): Hmm, nevím, pro mě (zatím) spíš ne - k NG+ jsem neměl moc motivaci, a pokud si vzpomínám, tak tam k nějaké zásadní změně nedojde. Ani jsem u DS nezkompletoval všechny předměty (pochopitelné, protože to vyžaduje NG++). Ale nevylučuji, původně jsem měl rozplánováno (a nastartováno) několik různých buildů, které jsem nicméně nedokončil - asi mi DS přišla hodně příběhová/atmosferická a konec mě trochu demotivoval k dalšímu hraní (v tom světě). Snad později. Určitě ale dobrý příklad.
Diablo 2 asi zmiňovat nemusím, protože čas od času ho hraji už nějakých 17 let XD
Diablo 2 asi zmiňovat nemusím, protože čas od času ho hraji už nějakých 17 let XD
@7c (17.01.2018 19:33): "Hraní spíš do "hloubky" než do "šířky"." Hmm, čo Soulsborne hry?
Tedy, rozjelo se to solidně... Řekl bych asi jen tohle. K tématu "bloat" - kde jsem si toho všiml (resp. praštilo mě to baseballovou pálkou) je Far Cry Blood Dragon (díky čemuž jsem se vyhnul všem předcházejícím i navazujícím dílům).
Ve W3 toho bylo taky dost (samozřejmě na zcela jiné úrovni, než zmíněné FC), ale zachraňovala to krajina a grafika (a možnost "syslit" zlato - ano, někoho to vlastně asi i baví... ehm). I když do důsledků bylo 90% věcí k ničemu (resp. bylo to zlato, takže asi ok).
Na druhou stranu někdy mě hra baví a rád strávím čas plněním různých v podstatě zbytečných úkolů (třeba nové Tomb Raider díly na 100%).
Samozřejmě ideální je (pro mě) kombinace - spousta úkolů, které ale nejsou zbytečné a jejichž plnění je často zábavnější a delší než "kampaň/příběhová linie" - viz série Resident Evil. Hraní spíš do "hloubky" než do "šířky".
Ve W3 toho bylo taky dost (samozřejmě na zcela jiné úrovni, než zmíněné FC), ale zachraňovala to krajina a grafika (a možnost "syslit" zlato - ano, někoho to vlastně asi i baví... ehm). I když do důsledků bylo 90% věcí k ničemu (resp. bylo to zlato, takže asi ok).
Na druhou stranu někdy mě hra baví a rád strávím čas plněním různých v podstatě zbytečných úkolů (třeba nové Tomb Raider díly na 100%).
Samozřejmě ideální je (pro mě) kombinace - spousta úkolů, které ale nejsou zbytečné a jejichž plnění je často zábavnější a delší než "kampaň/příběhová linie" - viz série Resident Evil. Hraní spíš do "hloubky" než do "šířky".
@Gordon (17.01.2018 15:06): Tak tak. K tématu.
COD lze samozřejmě taky považovat za dungeon, stejně jako například Dear Esther.
@Charllize (17.01.2018 15:02): On jen chce abyste tam pokračovali a džentlemensky se přemístily.
@Kwoky (17.01.2018 14:56): vsobecne to je taky. Tak neprud:) Ja nevim jak si to predstavujes. To jako myslis ze kdyz jsme resily bloat ve hrach a jab napise ze dungeony jsou mrtvy ze mu pujdu odpovidat do sekce rpg? Nebo to tam mel napsat on? Aby to nedavalo zadnej smysl?
Nechcete to celý přesunout do diskuze o RPG? Od toho tu snad je...
@Shoggot (17.01.2018 14:48): ja myslim ze pro drpg je priznacny fps pohled, takze to dost her vylucuje. A ne ze mi zacnes psat o cod!:)
@orromis (17.01.2018 14:01): Když chceš, tak je dungeon všechno. Každý názor je správný.
@Ronik (17.01.2018 14:03): asi prodava. Ale amerika neni moc dobry priklad. Tam ten rozdil nebude tak velky. Spis evropa.
@orromis (17.01.2018 14:01): tes patri do te skupiny klasickych dungeonu. Tak jake ideove. Samo ta serie se postupem casu meni ale porad to je i dungeon. V UU mas taky jen jednu postavu a je to vicemene akcni. Atd. Atd.atd.
@orromis (17.01.2018 14:01): tes patri do te skupiny klasickych dungeonu. Tak jake ideove. Samo ta serie se postupem casu meni ale porad to je i dungeon. V UU mas taky jen jednu postavu a je to vicemene akcni. Atd. Atd.atd.
@Charllize (17.01.2018 13:56): Regionální je samozřejmě popularita. Snad nechceš upřít, že v Japonsku se Etrian Odyssey prodává líp než v Americe :)
@Charllize (17.01.2018 13:39): Ano, nepochybně má kořeny v dungeonech. Ideově z nich vychází, designově už tolik ne (nemáš partu, combat je dnes o dost víc fyzický a není taktický). TES je každopádně úspěšný hlavně protože to je sandbox (což dungeony nejsou).
@Ronik (17.01.2018 13:24): jak regionalni? Ty japonsky dungeony vychazeji i u nas. Jen na steamu jsou asi 4. Na konzolich jeste vic. Takze to zadnou regionalitou omezene neni. Muze si je zahrat kdokoliv. To ze je tady ignorujete je uplne jinej problem:) A co vim tak se sem vetsina dostane az na par vyjimek.
@Shoggot (17.01.2018 13:50): Je, autor celý priebeh predaja transparentne dokumentuje v tomto vlákne: http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/.90695/
Predali 120k kópií za uvádzaciu cenu, než začali s rôznymi akciami a na hre pracovalo málo ľudí - jadro vývojárskeho tímu tvorili tuším traja.
Predali 120k kópií za uvádzaciu cenu, než začali s rôznymi akciami a na hre pracovalo málo ľudí - jadro vývojárskeho tímu tvorili tuším traja.
@valcik (17.01.2018 13:37): The Age of Decadence je ziskově úspěšné? To je super. Je to asi jediné RPG za posledních pár let (mimo Divinity: Original Sin II a Dark Souls asi), co si myslím, že je špičkové.
Víc věcí jako je Age Of Decadence.
Víc věcí jako je Age Of Decadence.
@orromis (17.01.2018 13:27): serie elders scrolls je co? Chces ji poprit ze neexistuje? Je to nejvic popularni rpg ktere ma koreny prave u klasickych dungeonu. Ale pocitam ze mi to budes vyvracet. Takze to nema smysl.
Videohry postavené na pravidlách stolných RPG vznikajú, a vo svojej kategórii dokážu byť úspšné aj ziskové ako napríklad The Age of Decadence, ale rozhodne je to niche market.
V interview pre games.cz to vysvetľoval z pozície producenta Martin Klíma (Warhorse) s odôvodnením, že pripravovaná hra musí pokryť dostatočne veľkú cieľovú skupinu a preto sa veľké štúdiá zameriavajú na koncept, ktorý je masovo najžiadanejší. Je to škoda, pretože pre mňa by ideálna hra od Warhorse mohla vzniknúť napríklad ako menší projekt vznikajúci v rámci nejakej malej internej divízie. Povedzme s M. Klímom v úlohe producenta, V. Chvátilom ako spolupracovníkom najatým pri tvorbe pravidiel, s relatívne nízkou produkčnou hodnotou - žiaden alebo len čiastočný dabing a bez cut-scén, v top-down/izo perspektíve a s ťahovými taktickými súbojmi. S úplne novými pravidlami, alebo ako digitálny klon niektorého z DrD modulov, to je úplne jedno. :-)
Ale je mi jasné, že na globálnom trhu a hlavne medzi konzolovými hrami by takýto projekt celé štúdio neuživil.
V interview pre games.cz to vysvetľoval z pozície producenta Martin Klíma (Warhorse) s odôvodnením, že pripravovaná hra musí pokryť dostatočne veľkú cieľovú skupinu a preto sa veľké štúdiá zameriavajú na koncept, ktorý je masovo najžiadanejší. Je to škoda, pretože pre mňa by ideálna hra od Warhorse mohla vzniknúť napríklad ako menší projekt vznikajúci v rámci nejakej malej internej divízie. Povedzme s M. Klímom v úlohe producenta, V. Chvátilom ako spolupracovníkom najatým pri tvorbe pravidiel, s relatívne nízkou produkčnou hodnotou - žiaden alebo len čiastočný dabing a bez cut-scén, v top-down/izo perspektíve a s ťahovými taktickými súbojmi. S úplne novými pravidlami, alebo ako digitálny klon niektorého z DrD modulov, to je úplne jedno. :-)
Ale je mi jasné, že na globálnom trhu a hlavne medzi konzolovými hrami by takýto projekt celé štúdio neuživil.
@Charllize (17.01.2018 13:20): Mám.
@Jab (17.01.2018 13:09): To je spíš regionální, v Japonsku jsou dungeony pořád populární (Etrian Odyssey, Elminage, nějaké díly SMT). Akorát vychází téměř exkluzivně jen na handheldy a k nám se leckdy ani nedostanou, ale v zemi původu svoji slušnou popularitu mají.
I na západě by se něco našlo (Starcrawlers, Vaporum, Paper Sorcerer), ale tam máš samozřejmě pravdu, že úspěchem se těm "IE revival" kickstarterovkám nevyrovnají.
I na západě by se něco našlo (Starcrawlers, Vaporum, Paper Sorcerer), ale tam máš samozřejmě pravdu, že úspěchem se těm "IE revival" kickstarterovkám nevyrovnají.
@Jab (17.01.2018 13:09): minulej rok vyslo cca 5 drpg. Jenze jsou japonsky. To ze ses ignorant a nezajima te to neznamena ze neexistuji.
A kdo zacal s mrtvyma zanrama? Ja? :)
@orromis (17.01.2018 13:07): nemas pravdu. Ale na to si musis prijit sam. Kdyz ti to budu vysvetlovat stejne budes porad mlit to svoje.
A kdo zacal s mrtvyma zanrama? Ja? :)
@orromis (17.01.2018 13:07): nemas pravdu. Ale na to si musis prijit sam. Kdyz ti to budu vysvetlovat stejne budes porad mlit to svoje.
@Richmond (17.01.2018 13:00): Ultima Underworld je dungeon, dokonca priamy vyvojovy stupen :)
@Charllize (17.01.2018 13:05): Ano. Ty tři s relevantním hodnocením na DH a nějakým solidním dosahem za posledních 15 let jsem jmenoval. Ještě jsem uvažoval o Cardhalii. Ta je tak na hraně.
Jsem ale rád, že si uznal to své plácání blbostí. Byť mi chybně připisuješ, že "jsem si začal". Ostatně... Tak to děti dělají.
Jsem ale rád, že si uznal to své plácání blbostí. Byť mi chybně připisuješ, že "jsem si začal". Ostatně... Tak to děti dělají.
@Richmond (17.01.2018 13:00): Dá se tam utopit v kašně? Nebo umyvadle?
@Charllize (17.01.2018 12:45): Dnešní RPG a starý dungeon má tak málo společného, že takový tvrzení je blbost prostě. Dnešní RPG je hlavně o vyprávění příběhů a hlavní inspirace je v IE a Bioware hrách (se svými rozhodnutími, ...). To samozřejmě měly i (některé) dungeony, včetně importu savů, ale jejich design se točí okolo "simulace procházení nějakou kobkou" (když to řeknu dost dementně) a to prostě s dneškem nemá nic společného. Styčné plochy tam samozřejmě jsou, ale jsou spíš ideové (tedy zprostředkovat hráči zážitek procházení nějakého dungeonu), ale rozhodně ne systémové (jak je ten zážitek zprostředkován).
DnD a hody kostkou jsou zlo!
DnD a hody kostkou jsou zlo!
@Jab (17.01.2018 12:59): dungeony vychazeji taky. Takze srajdy si zacal prvni placat ty.