Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Kultura

Tomáš Ortel je Karel Kryl svojej doby, je to muž, ktorý otvorene spieva proti systému a je za to zavrhovaný.
Tady to asi nikoho neosloví, ale kdyby náhodou... zrovna vyšla krátká novelka z alternativní historie aneb steampunk, invizitor na útěku a upíři, gay romance included.
Spark of Eternity
Nechápu jak se někomu může líbit ukňouraný Ortel, Conflict 88 měl říz a byl upřímný:)

Ale nejlepší je samozřejmě Opa war Sturmführer bei der SS od Landser
Poslední Thor s Deadpoolem bezpečně nejlepší marvelák. Motivační přibližující se Odin v papučích a v plenách pod širokými tepláky mě ale bude asi strašit ve snech. Byť je jasné, že i tohle myslel autor jako vtip. Parádní jízda každopádně.
Že se k tomu postaví skupina Kabát skutečně chlapsky, to jsem teda nečekal - vrací toho trapného Slavíka! Klobouk dolů, pánové...
@Coldplaz (28.11.2017 19:07): Já jsem Slavíka sledoval vždy, až do dnešního ročníku, kdy prostě týden před koncem hlasování vyhodili Joakima Brodéna a Sabaton a odůvodňovali to tím, že během hlasování prostě změnili pravidla, načež o tři dny později ještě zařízli Ortel, protože jejich fanklub (byl jsem ta tý FB stránce) vybízel k hlasování pro tuto kapelu. Stejně tak to ale měl Karel Gott, Sabaton nebo Špinarová.

Díky tomu jsem dospěl k závěru, že ze Slavíka udělali už totální frašku a už nikdy se na to koukat nebudu. Ať si to strčej do prdele. Chci vidět výsledky se započítanými hlasi Brodéna / Sabatonu a Ortelu. Ale to oni neukážou, protože to jsou zkurvený sráči a ukázalo by se, kdo ve skutečnosti vyhrál.
Sledoval niekto z vás toho českého Slávika? Teraz som práve počul o tom že mala vyhrať kontroverzná kapela Ortel ale zmanipulovali výsledky a vyhral Kabát. Tí ale povedali že vrátia cenu ak to organizátor nevysvetlí.
@Kunick (28.11.2017 10:27): Vidíš, já na tebe žádný názor nemám (prakticky tě nevidím v diskuzích), ovšem tvůj avatar a tvá minimální aktivita na webu mi napovídá, že troll budeš ty :).

Já ne, jsou určité normy a toto je prostě sladěný, plný, pokoj.
@Kunick (28.11.2017 10:27): V tom s tebou souhlasím (karikatura je samotný protagonista). A právě proto mi ten dokument přijde naprosto zbytečný. Klusáček si vybral debila, který z toho nepřekvapivě vyšel jako debil. O to směšnější je, když někdo tvrdí, že z něj dělá debila až režisér. Každopádně ztráta času pro všechny zúčastněné a pro diváky rovněž.
@Bellerofontes (28.11.2017 10:10): o tom, že to je karikatura, pochybovat nejde. Ono je totiž karikaturou samotný hlavní protagonista. Jinak tu falešnou ohleduplnost jsem v tom neviděl, bavil jsem se od začátku. A nemyslím si, že převahu by budoval film svou stavbou, je to holt otázka zvoleného objektu.

@Drolin (28.11.2017 10:14): tak o estetičnosti bych pomlčel, je to každý pes jiná ves, že má praci to mu chválím, ale zpěv a natáčení jsou dnes možné dělat daleko profesionálněji, než ukazuje on, které se tomu věnuje očividně již dlouho. O ideálech se námá cenu bavit, sám v nich nemá jasno a docela se v nich zamotává.

Jinak nikoho nenapodobuju, prostě je to můj douhodobý názor na Tvůj styl "born to troll". A trapně si nepřipadám, trávení mám dobré a spím klidně a pokojně :)
@Kunick (28.11.2017 09:39): Co nedělá pořádně? Má relativně esteticky vybavený pokoj, má práci, zpívá a stříhá, má ideály silnější než většina osob. Za ňoumu v kontextu filmu považuji Klusáka, který je špatným dokumentaristou (nenechává nestranný pohled, naopak). Toto není dokument, ale tahání špíny - což ukazuje v mém pohledu jen na omezenost autora (a alibismus s vidinou cílové skupiny aneb zesměšním někoho s nesprávným ideálem = zvednu ego domnělým liberálům, kteří se nejvíce bijí do prsou za svobodu a demokracii). Svět podle Daliborka je filmem pro průměrného pražáka.

A nesnaž se Klusáka napodobit svoji rétorikou "jsi mimo", je to docela trapné.
@Kunick (28.11.2017 09:39): Těžko takhle o těch lidech vyvozovat závěry. Vadil mi ale formát toho filmu a způsob prezentace. Je to stylizované, točené podle scénáře a záměrně karikaturní. Film pak vysloveně vybízí k tomu, abys nad objektem v něm získal převahu: ve výsledku to skutečně slouží jako zdroj pobavení nad životem malých lidí žijících na periférii maloměsta. Klusákova falešná ohleduplnost, kdy z někoho nejdříve udělá kripla, aby následně vyzdvihoval jeho citlivost a něžnost, je už pouhá bezpáteřnost.
@Drolin (27.11.2017 22:47): Tak to jsi asi viděl jiný film. Dle mého to bylo vidět na reakcích dalších vystupujících: jsou s ním dlouho schopni souhlasit, avšak téměř vždy přijde zlom, kdy si uvědomí, že tohle je už moc. A závěrečná scéna mi přišla jako typická ukázka obyčejného člověka, pro kterého jsou velké dějiny daleko. Daliborek holt měl asi v životě smůlu, ale z toho co je ve filmu vidět, jde té smůle hodně naproti - nic co děla, nedělá pořádně a sám se tak podkopává - takže pokud považuješ být "ňouma" za lidskost, pak tvé tvrzení chápu. Jinak jsi těžce mimo.
@Kunick (27.11.2017 18:56): Ano, zcela jednostranný se záměrem druhou stranu zesměšnit pro její názory. Demokracie a svoboda z pohledu městský liberálů. Nechutná byla záverečná scéna. Ale Daliborek si mé sympatie získal, oproti bezpáteřnímu štábu byl lidský.
A nejhorší byl Daliborek, rádoby výchovné zesměšňovani něčich ideálů. Řemeslně dobré, ale obsah opravdu poplatný většinovým názorům, bez nějakého dialogu.