@M.a.t.t. (30.09.2015 11:45): Myslel jsem si, že někdo bude namítat, že je to jiný žánr. Pro mě ale až tak rozdílné nejsou - dovedu si představit, že si třeba jeden pustím místo druhého, když se budu nudit. A je v Dark Knightovi akce? Je, takže je to akční film. A teď do mě. :-)
Kultura
@M.a.t.t. (30.09.2015 11:45): ale osmdesátky nejsou šedesátky. Divadelní přednes a prkennost nemůžeš dávat za vinu tomu, že je to 20 let starej film.
@Walome (30.09.2015 09:47): Nostalgia samozrejme zohráva istú rolu a to napríklad aj v tom vnímaní nových dielov populárnych značiek ako Terminator. Pretože i keď to nie je nijak zvlášť skvelý film a oproti starým dielom zapadne, až tak tragický mi fakt nepríde. Ale niekto kto vyrastal na starých dieloch to logicky môže vnímať opačne. Ja nie som nekritický fanúšik Terminátora, ale v zásade mám pomerne rád všetky diely. Ale inak je to tvoje tvrdenie viac než kontroverzné a skutočne zo starých filmov robíš skoro nepozerateľné veci. Ale to ty aj z nových :) A znova dodávam, že tí herci kedysi fakt hrali inak. Choď ešte viac do minulosti, pozri si oceňované filmy a uvidíš to sám.
@Crash (30.09.2015 10:22): Ja som nereagoval konkrétne na tento príspevok, ale na Walomeho všeobecne známy nazor na filmy, ktorý mi viacmenej potvrdil nasledujúcou reakciou :)
Mimochodom porovnávať akčný film ako Terminator s krimi thrillerom Dark Knight? Úplne iné žanre.. Akčný žáner ako taký síce naozaj upadol a momentálne sú na výslní iné typy filmov, ale to automaticky nesignalizuje kultúrny úpadok ako taký. Dobré filmy sa stále točia, kto chce, tak si ich nájde. Kto chce žiť v minulosti, ten bude stále komentovať, ako v minulosti bolo lepšie. Ako za čias komunistov :D Mne skôr vadí tá dnešná hra na istotu, štúdia sa boja riskovať, ale zase žijeme v zlatom veku televízie.
@Crash (30.09.2015 10:22): Ja som nereagoval konkrétne na tento príspevok, ale na Walomeho všeobecne známy nazor na filmy, ktorý mi viacmenej potvrdil nasledujúcou reakciou :)
Mimochodom porovnávať akčný film ako Terminator s krimi thrillerom Dark Knight? Úplne iné žanre.. Akčný žáner ako taký síce naozaj upadol a momentálne sú na výslní iné typy filmov, ale to automaticky nesignalizuje kultúrny úpadok ako taký. Dobré filmy sa stále točia, kto chce, tak si ich nájde. Kto chce žiť v minulosti, ten bude stále komentovať, ako v minulosti bolo lepšie. Ako za čias komunistov :D Mne skôr vadí tá dnešná hra na istotu, štúdia sa boja riskovať, ale zase žijeme v zlatom veku televízie.
@Indian (30.09.2015 10:58): Jinými slovy potvrzuješ mé tvrzení o kulturním úpadku, protože za posledních 25 let nebylo natočeno nic lepšího. ;-)
Za to ale ruku do ohně nedám, v posledních letech mě akční filmy skoro vůbec neberou a vlastně na ně nekoukám. Mě hlavně přijde že zrovna v tomhle žánru ty filmy strašně rychle stárnou, a nebo strašně stárnu já, nevím. Ale když mám v posledních letech občas ten hloupý nápad, že se kouknu na tyhle akční hity mého mládí, tak jsem většinou velmi zklamán a nedokoukám to. Prostě mi tam chybí ta trvanlivost, což bych u "dokonalého filmu" tak nějak očekával.
Za to ale ruku do ohně nedám, v posledních letech mě akční filmy skoro vůbec neberou a vlastně na ně nekoukám. Mě hlavně přijde že zrovna v tomhle žánru ty filmy strašně rychle stárnou, a nebo strašně stárnu já, nevím. Ale když mám v posledních letech občas ten hloupý nápad, že se kouknu na tyhle akční hity mého mládí, tak jsem většinou velmi zklamán a nedokoukám to. Prostě mi tam chybí ta trvanlivost, což bych u "dokonalého filmu" tak nějak očekával.
@Indian (30.09.2015 10:58): Tak z logiky věci jasně, bo dnešní filmy stojej za vyliž prdel :)
@Paul (30.09.2015 11:07): klidně si můžem spolu sednout a já Ti ukážu každej nepřesvědčivej výraz či intonaci :) a k Lebowskimu - já už si delší dobu chci udělat seznam filmů co bych chtěl vidět a postupně si je odškrtávat, tenhle patří mezi ně.
@Crash (30.09.2015 10:22): dík :* já už si zvykl, že ačkoli mají všichni tolerance plnou prdel, stačí s nimi nesouhlasit v takový prkotině jako je názor na popkulturu a už se čertěj :)
@Paul (30.09.2015 11:07): klidně si můžem spolu sednout a já Ti ukážu každej nepřesvědčivej výraz či intonaci :) a k Lebowskimu - já už si delší dobu chci udělat seznam filmů co bych chtěl vidět a postupně si je odškrtávat, tenhle patří mezi ně.
@Crash (30.09.2015 10:22): dík :* já už si zvykl, že ačkoli mají všichni tolerance plnou prdel, stačí s nimi nesouhlasit v takový prkotině jako je názor na popkulturu a už se čertěj :)
@Walome (30.09.2015 10:07): kacíř! Lebowski je vybornej. Ikdyz jak te znam.. :)
@Crash (30.09.2015 10:22): jsem si rejpnul, neber to jako nadavky. Nevim ale proc bych mel přestat chválit něco co se mi fakt moc líbí a nadávat něčemu co se mi nelíbí, takhle to asi moc nefunguje. Argumenty "herci neuměj hrát" moc nemají jak přesvědčit když to vnímám opačně.
@Crash (30.09.2015 10:22): jsem si rejpnul, neber to jako nadavky. Nevim ale proc bych mel přestat chválit něco co se mi fakt moc líbí a nadávat něčemu co se mi nelíbí, takhle to asi moc nefunguje. Argumenty "herci neuměj hrát" moc nemají jak přesvědčit když to vnímám opačně.
@Indian (30.09.2015 10:58): To je prostě holá SVATÁ pravda :D
@Indian (30.09.2015 10:58): No, pokud bych si měl vybrat mezi Terminátorem 2 a Dark Knightem, tak by to vůbec nebyla jednoduchá volba...
pánové, ale tak shodneme se na tom, že na Terminatora 2 se ani dnešní top akční filmy nechytají :-) to je prostě holá pravda! :-D
@M.a.t.t. (30.09.2015 09:30): Teda jako sorry, ale kde v tomhle Walomeho příspěvku vidíš to tvoje "podľa Walomeho vyjadrenia to totiž pôsobí, že všetky tieto staré filmy sú automaticky zlé, len nostalgia funguje". Jednoznačně mluví jen a pouze o Terminátorovi, žádný zobecňování tam nevidím.
Jako tahle debata samozřejmě nemůže mít vítěze, ale o to taky nejde. Spíš jde o to, že bychom si mohli nastavit zrcadla, a já bych si třeba poopravil své kritické mínění o Terminátorovi a Paul by ho třeba mohl přestat vynášet do nebes (no asi ne...), ale to bychom se museli bavit o tom filmu, a ne si nadávat do pošahanejch sterejch hejtrů, že.
Jako tahle debata samozřejmě nemůže mít vítěze, ale o to taky nejde. Spíš jde o to, že bychom si mohli nastavit zrcadla, a já bych si třeba poopravil své kritické mínění o Terminátorovi a Paul by ho třeba mohl přestat vynášet do nebes (no asi ne...), ale to bychom se museli bavit o tom filmu, a ne si nadávat do pošahanejch sterejch hejtrů, že.
@Paul (30.09.2015 10:01): To jsem taky ještě neviděl :)
@Walome (30.09.2015 09:47): Ufff, na to se nedá fakt říct nic jinýho než
@Paul (30.09.2015 01:39): jo,sračka, ale bavila mě moc, ale opět škoda tý dvojice, mezi kterou to nefunguje.
@Paul (30.09.2015 08:56): už jsi řek čus!
Oni maj obecně lidi dojem, že starý filmy, co se líběj, jsou dobrý, ale to je blbost. Ten Terminator je blbě zahranej jak Arniem (ale to je robot, takže cajk), tak tou blonckou tak tím blonďákem. Několikrát jsem od přítelkyně kamaráda zaslechl "proč kouká jak úchyl?" a takovou otázku jsem si taky pokládal.
Navíc je ten film děsně pomalej, zbytečně dlouhej, plno natahováků, závěr je taky zbytečně zdlouhavej atd.
Ale jako baví mě na něj sem tam mrknout, i když sám si ho asi nikdy nepustím. Maximálně vybrané scény jako uzi najn milimytr apod :)
@M.a.t.t. (30.09.2015 09:30): ale vůbec ne, jen nostalgie hraje velkou roli. Například já vidět dneska Forresta Gumpu poprvé, tak to (asi) považuju za sluníčkovej blábol plnej panbíčkářů a patosu, ale jelikož ho miluju přes 10 let, je to cajk :)
Jo a mimochodem - Arnie byl včera ode mě jen pár desítek metrů a já smrděl v práci :´(
@Paul (30.09.2015 08:56): už jsi řek čus!
Oni maj obecně lidi dojem, že starý filmy, co se líběj, jsou dobrý, ale to je blbost. Ten Terminator je blbě zahranej jak Arniem (ale to je robot, takže cajk), tak tou blonckou tak tím blonďákem. Několikrát jsem od přítelkyně kamaráda zaslechl "proč kouká jak úchyl?" a takovou otázku jsem si taky pokládal.
Navíc je ten film děsně pomalej, zbytečně dlouhej, plno natahováků, závěr je taky zbytečně zdlouhavej atd.
Ale jako baví mě na něj sem tam mrknout, i když sám si ho asi nikdy nepustím. Maximálně vybrané scény jako uzi najn milimytr apod :)
@M.a.t.t. (30.09.2015 09:30): ale vůbec ne, jen nostalgie hraje velkou roli. Například já vidět dneska Forresta Gumpu poprvé, tak to (asi) považuju za sluníčkovej blábol plnej panbíčkářů a patosu, ale jelikož ho miluju přes 10 let, je to cajk :)
Jo a mimochodem - Arnie byl včera ode mě jen pár desítek metrů a já smrděl v práci :´(
@M.a.t.t. (30.09.2015 09:30): Přesně jsi to vystihl. Ale mě teda opravdu nepřijde že by herci v T1 hráli jakkoliv špatně, naopak. Ta chemie funguje výborně. Ale asi ne holt na každýho. A určitě se najdou i lidé na které bude fungovat chemie mezi postavami a emoce v Genisys, ty zas nebudu chápat já..
Tak hlavne kritizovať osemdesiatkový film, že nefunguje po stránke chémie, či herectva, nie je tak jednoduché, pretože filmy vtedy vyzerali úplne inak ako dnes aj herci hrali trochu odlišne. Okrem toho akčný žáner ako taký ani vtedy nestaval na dokonalom herectve, takže reči o nostalgii sú pravdivé len do určitej miery. Podľa Walomeho vyjadrenia to totiž pôsobí, že všetky tieto staré filmy sú automaticky zlé, len nostalgia funguje :)
@Crash (30.09.2015 08:43): Tak samozřejmě že žádnej film/hra/cokoliv se nebude a ani nemůže líbit všem, do Walomeho jsem si rejpnul protože poskytnul takovou svojí typickou, očekávatelnou reakci.
@Paul (30.09.2015 08:34): Já jen, že to není jen "starej hejtr" Walome, kterýmu se tvůj výkřik o dokonalosti Terminátora tak nějak nezdál. ;-) Čus.
@Crash (30.09.2015 08:26): Všechny ty filmy cos vyjmenoval považuju za fantastický klasiky svých žánrů. Ale to že jsou to všechno scifi neznamená že to jsou stejný žánry. Terminátor 1 (bavíme se jen o něm, žejo) je lowbudget atmosférickej akční thriller. Prot, Vetřelec, 12 Opic, Matrix jsou prostě něco jinýho. Přijde mi hloupý to srovnávat, ikdyž všechno jsou to klasiky.
Použít analogii Blesku na Terminátora už je dost bizár i na mě, takže čus :)
Použít analogii Blesku na Terminátora už je dost bizár i na mě, takže čus :)
@Paul (30.09.2015 08:03): Když zůstanu u žánru sci-fi, tak vedle takových filmů, jako je Svět podle Prota, Blade Runner, Matrix, Počátek, Vetřelec nebo třeba 12 opic, mi Terminátor přijde jako chudší příbuzný, jak dějově, tak herecky.
To že je Terminátor oblíbený skutečně pro mě neznamená nic. Asi tak jako to že Blesk je nejčtenějším deníkem z něj ještě nedělá dokonalé noviny. ;-)
To že je Terminátor oblíbený skutečně pro mě neznamená nic. Asi tak jako to že Blesk je nejčtenějším deníkem z něj ještě nedělá dokonalé noviny. ;-)
@Crash (30.09.2015 07:55): povazuju ho za prakticky dokonaly v ramci zanru, stejne jako povazuju za dokonale jine filmy v jinych zanrech, napr 12 angry men, Once upon a time in the west a mnoho dalsich
Ale pokud povazujes oblibu terminatora u jinych lidi za kulturni upadek, brat ti to nebudu, jen si budu myslet ze jsi trochu posahanej
Ale pokud povazujes oblibu terminatora u jinych lidi za kulturni upadek, brat ti to nebudu, jen si budu myslet ze jsi trochu posahanej
@Paul (29.09.2015 23:11): No nevím, považovat Terminátora za dokonalý film, mi fakt přijde jako kulturní úpadek. A to jsem z něj jako týnejdžr učůrával dvakrát víc než vy, když jsem ho konečně viděl, protože tehdy se k tomu za komoušů dostat, nebylo jen tak.
@Paul (30.09.2015 02:32): V GoT musí hlavně vypadat dobře, ale její herectví vyžaduje jen minimální skill. Za to jsem ji viděl v trajleru na Genesys a to byla teda řádná katatrofa. I na tom coveru se tváří úplně blbě. Ja ten film snad ani vidět nechci.
Ja som ešte na Genisys odvahu nemal :) prvých dvoch Termošov mám veľmi rád a ako decko som ich tiež často pozeral
@Garret (30.09.2015 01:55): v Game of Thrones mi nevadí, ale jako Sarah Connor? Ne. Hamilton je jiná liga. A o tom Courtneym ani nemluvě, Biehn si s ním vytírá prdel. A bohužel mě zklamal i Clarke, kterýho mám z jiných filmů docela v oblibě, ale jako John Connor..meh. Hlavně ale fakt vidět první dva díly a hned po nich Genisys, ten kontrast je prostě šílenej. Žádná atmosféra, všechno hrozně rutinní a je to prostě generický moderní béčko s tunou umělých triků. Hudba naprosto nevýrazná, což je oproti prvním dvěma taky hroznej rozdíl. Aspoň že do titulků pustili to klasický theme.
@Paul (30.09.2015 01:39): Ja to ještě neviděl, ale co rikas na herecky výkon Daenerys? Ta holka se na každé fotce usmívá jako by ji to bavilo...
Hmmm tak Genisys byla tedy řádná sračka, jak toto mohl Cameron veřejně endorsnout nechápu..asi to udělal se sebezapřením pro svého kamaráda Arnolda. A nebo už fakt zdegeneroval. Ale jako zábavný to vcelku bylo, škoda že zároveň tak dementní s nefunkčními emocemi a akčními scénami. Celkově to působilo hrozně genericky. Nejzábavnější byl ten poloremakovej začátek. Noncanon jak svině though.
@Walome (29.09.2015 23:26): ale že ty jsi starej hejtr co nedokáže docenit nic dobrýho známe :)
každopádně jsem v půlce genysis a ač mě to baví, tak je to těžkej noncanon, tahle série skončila temnou dálnicí s neznámou budoucností.
každopádně jsem v půlce genysis a ač mě to baví, tak je to těžkej noncanon, tahle série skončila temnou dálnicí s neznámou budoucností.
@Paul (29.09.2015 23:11): Já viděl zrovna teď jedničku a říkal si jak je to celý děsně špatně zahraný a že titulní love dvojice absolutně postrádá chemii či herecké nadání :D a tak nostalgie, takže chápu :)
A proplétání rukou při tom jejich sexu mi nedává spát.
A proplétání rukou při tom jejich sexu mi nedává spát.
Jsem si po letech zase zkoukl za sebou oba Terminátory. Zase mě dostalo jak dokonalý filmy to jsou. Ta atmosféra, hudba, akce..užívám si každou scénu. Pamatuju si že jako teenager jsem měl období kdy jsem na dvojku koukal snad dvakrát denně asi dva měsíce, občas to střídaje se skálou a die hard :)
Cameron byl v týhle éře bůh, to samý Arnie.
No a teď se chystám na Genisys. Heh.
Cameron byl v týhle éře bůh, to samý Arnie.
No a teď se chystám na Genisys. Heh.
The Revenant official trailer. Tak práve som si strekol do gatí...môj najočakávanejší film
http://www.csfd.cz/film/361911-gomora/prehled/ Bylo to až nečekaně dobré! A ted se jde na http://www.csfd.cz/film/56207-narcos/prehled/ To bude pecka :)
True Detective S2 jsem vzdal po pátém díle.
EDIT: Tak dal jsem na jeden zatah 4 dily Narcos a jednoznacne nejlepsi pocin roku.Muze se to smele rovnat s klasikama zanru z velkyho platna!! Padilha a Moura best of dvojka!!!
True Detective S2 jsem vzdal po pátém díle.
EDIT: Tak dal jsem na jeden zatah 4 dily Narcos a jednoznacne nejlepsi pocin roku.Muze se to smele rovnat s klasikama zanru z velkyho platna!! Padilha a Moura best of dvojka!!!
Lol, necekal jsem, ze se bude komparace textu a'la biblistika uplatnovat na trolly:-)
Pred par dny jsem tu zminil show Jane the Virgin a nedockal jsem se jedineho komentare, misto toho se tu porad dokola omila True Detective. Tak vam na truc reknu, dnes jsem videl 11. a 12, epizodu a je to zahul - lamanou cestinou ted mluvi skoro v kazdem dile a momentalne se komedialni postmoderni telenovela/parodie na telenovelu promenila v Dextera a na plose peti minut tri vrazdy. Masakr, lidi. Masakr! :-)
Pred par dny jsem tu zminil show Jane the Virgin a nedockal jsem se jedineho komentare, misto toho se tu porad dokola omila True Detective. Tak vam na truc reknu, dnes jsem videl 11. a 12, epizodu a je to zahul - lamanou cestinou ted mluvi skoro v kazdem dile a momentalne se komedialni postmoderni telenovela/parodie na telenovelu promenila v Dextera a na plose peti minut tri vrazdy. Masakr, lidi. Masakr! :-)
@Fatality (25.09.2015 14:57): Je to jeden a ten samý. :)
@Drolin (25.09.2015 15:51): Vtipné :D Tady už člověk neví jestli je to troll nebo to myslí smrtelně vážně.
a tím je třeba právě dh prosákla od prdele k patě
To je jen půlka, to je ještě dobrý.
To je jen půlka, to je ještě dobrý.
@Zoltan (25.09.2015 15:54): :))
Nebo,
když píčusové nemají soudnost? Já taky vyrůstal čistě na americké kultuře, ale nejsem vlk abych píchal jednu fenu, holywood je prostě nuda a to píčusové viděli jednou americký film, který se vymyká mainstreamu z jejich hype dělá ještě větší píčuse, stejně jako z těch dementů na DH. Mě nevadí názorová diverzita nenávidím slepé a trapné funboyství a tím je třeba právě dh prosákla od prdele k patě.
Nebo,
když píčusové nemají soudnost? Já taky vyrůstal čistě na americké kultuře, ale nejsem vlk abych píchal jednu fenu, holywood je prostě nuda a to píčusové viděli jednou americký film, který se vymyká mainstreamu z jejich hype dělá ještě větší píčuse, stejně jako z těch dementů na DH. Mě nevadí názorová diverzita nenávidím slepé a trapné funboyství a tím je třeba právě dh prosákla od prdele k patě.
@Drolin (25.09.2015 15:51): Jo, typický konvice :D
Já od něj dostal jen jednu:
OMG MŮŽETE MĚ PŘESTAT VY POŠUCI Z DH UŽ PRONÁSLEDOVAT? a i s tím vyhrožováním?! Kolikrát to mám říkat, že s tím debilem co vám tam troluje nemam nic společného! po banu konvice jsem se tam neukázal!!! Tak si to vyřešte sami a mě do toho netahejte!
Já od něj dostal jen jednu:
OMG MŮŽETE MĚ PŘESTAT VY POŠUCI Z DH UŽ PRONÁSLEDOVAT? a i s tím vyhrožováním?! Kolikrát to mám říkat, že s tím debilem co vám tam troluje nemam nic společného! po banu konvice jsem se tam neukázal!!! Tak si to vyřešte sami a mě do toho netahejte!
@Fritol (25.09.2015 15:46): Je, náš starý známý, občas si s ním píšu :)).
od konvicce (hodnocení, vzájemné zprávy)
nechci ti do toho moc kecat, ale fakt působíš jako pozér nejhrubšího zrna, každou japonskou sračku(ne fakt tolik dobrých filmů nemají) narveš hvězd tři prdele a stejné sračky na stejné úrovni sestřelíš, když nejsou japonský, kámo, kámo, přestávám tě brát vážně
od konvicce (hodnocení, vzájemné zprávy)
jenže vole já u tebe nechápu jedno, japosnký filmy co si budem povídat jsou patosem prolezlý sračky bez prdele, ale když se podívám třeba jak hodnotíš emotivní pračky v podobě západních filmů tak ty hodnocením drtíš například, statečné srdce(jo ten film kskutečně není nějak dobrej), ale na druhou stranu mi přijde že u japonců ty emocuc hovna-shity-trash filmy omlouváš a narveš jim pětihvězdu ani nemkrne. Jako možná se mi to jenom zdá.
od konvicce (hodnocení, vzájemné zprávy)
nechci ti do toho moc kecat, ale fakt působíš jako pozér nejhrubšího zrna, každou japonskou sračku(ne fakt tolik dobrých filmů nemají) narveš hvězd tři prdele a stejné sračky na stejné úrovni sestřelíš, když nejsou japonský, kámo, kámo, přestávám tě brát vážně
od konvicce (hodnocení, vzájemné zprávy)
jenže vole já u tebe nechápu jedno, japosnký filmy co si budem povídat jsou patosem prolezlý sračky bez prdele, ale když se podívám třeba jak hodnotíš emotivní pračky v podobě západních filmů tak ty hodnocením drtíš například, statečné srdce(jo ten film kskutečně není nějak dobrej), ale na druhou stranu mi přijde že u japonců ty emocuc hovna-shity-trash filmy omlouváš a narveš jim pětihvězdu ani nemkrne. Jako možná se mi to jenom zdá.
Vždycky jsem si říkal... je tohle naše konvice?
@BINGMAN (25.09.2015 14:30): Konvice byl takový ten až moc troll, ale Abu jsem měl rád :) Doufám, že to není jeden a ten samý :-D
Je mi to vlastně jedno, na CSDF se aktivně nevyskytuji, ale každý by si měl zamést před svým vlastním prahem. Oháníte se tady svobodou slova, ale kolik účtů měla Konvice zablokovaných? :)
@Fritol (25.09.2015 13:55): To si nemyslím, stačí hledat. Je spousta stránek, kde si můžeš pokecat v pohodě. Navíc si můžeš založit soukromé diskuze na CSFD s uživateli sobě blízkými. A hlavně s dobrým trollem bývá sranda. Verbal to občas přehání v diskuzích, ale já si čtu jenom jeho komentáře a ty mi vtipné přijdou. Že jsou diskuze na CSFD žumpa souhlasím, nechodím na ně, ale až tam přestanou být verbal a jeho kloni, tak tam zázračně chodit nezačnu. Už to nebude žumpa, už to bude nudná žumpa.
"Viděl jsi, jak úžasný byl pohled toho herce v Birdmanovi, to bylo super, kolik do toho dal emocí, viď?" "Ano, to bylo skutečně donebepovznášející, to se musí procítit, prožít, aby to člověk dokázal ocenit." "Souhlasím, vskutku nová forma kinematografie."
Boring
"Viděl jsi, jak úžasný byl pohled toho herce v Birdmanovi, to bylo super, kolik do toho dal emocí, viď?" "Ano, to bylo skutečně donebepovznášející, to se musí procítit, prožít, aby to člověk dokázal ocenit." "Souhlasím, vskutku nová forma kinematografie."
Boring
@mazar1234 (25.09.2015 12:18): Aha, tak to ho doufám sejmuli.
Na CSFD to mali vyriešiť jednoducho. Tak ako tam má každý rebríček najobľúbenejších užívateľov (whitelist) tak by tam mal mať každý aj rebríček užívateľov ktorých zablokuje (blacklist) a bolo by to vyriešené. Každý by si prišiel na svoje. Slobodu slova mali ponechať.
@Fatality (25.09.2015 13:50): Tak to jsem potom rád, že jsem na HOMOvě straně a pravidla se mění dle našich představ. :D
Nemůžu říct, že by mě to nějak extra pobuřovalo, to mě chápeš špatně, verbal je mi většinu času uplně ukradený, ale někdy jsem z těch trollů na každé stránce vcelku unavený, verbal patří k nim. Nevím co to je za módu teď provokovat v každé diskuzi a psát kraviny jen aby se lidi hádali. Nejen komentáře, ale i diskuze na csfd už vypada jak na Gamesech. Člověk si nemůže nikde v klidu přečíst názory slušných lidí. DH je snad poslední místo na českém internetu, kde tomu tak ještě je.
Nemůžu říct, že by mě to nějak extra pobuřovalo, to mě chápeš špatně, verbal je mi většinu času uplně ukradený, ale někdy jsem z těch trollů na každé stránce vcelku unavený, verbal patří k nim. Nevím co to je za módu teď provokovat v každé diskuzi a psát kraviny jen aby se lidi hádali. Nejen komentáře, ale i diskuze na csfd už vypada jak na Gamesech. Člověk si nemůže nikde v klidu přečíst názory slušných lidí. DH je snad poslední místo na českém internetu, kde tomu tak ještě je.
Tady jde o to, že šulckové typu verbal měli být dávno smazaní i s jejich multiúčty, na to ale bohužel Pomo neměl koule, což jednou přiznal i v rozhovoru. Ona i ta diskuze na čsfd by pak nebyla taková žumpa, jakou je teď :)
Příčetnej člověk by přidal volbu "přeji si vypípat nevhodná slova" když už tam něco takového musí být. Systémová autocenzura která nerozpozná kontext je naprosto k ničemu.
@Fritol (25.09.2015 13:44): Ani verbal ti ke každému filmu nenapíše komentář, že jo. Nemluvím jen o verbalovi, i když ano, jeho komentáře jsou vtipné a pobuřují jenom ty artové hnědopichy (taky si myslím svoje, Fritole), kterými on tak pohrdá, ale i spousta jiných uživatelů (namátkou Renton, Head, atd) sem tam něco peprnějšího napíše. Jak jsem psal níže: aby se někdo neposral.
@Fatality (25.09.2015 13:41): Ne ke každém filmu ti oblíbení napíší komentář, že jo. Jestli ti verbalovy komentáře příjdou vtipné, tak fajn, myslím si svoje..
@Fritol (25.09.2015 13:27): No, proto tam existuje taková vychytávka, co se jmenuje oblíbení uživatelé. Jejich komentáře se ti zobrazují nahoře a můžeš si číst slušné komentáře. Já si ale chci číst i neslušné komentáře. Jenže na rozdíl od tebe už si žádný nebudu moct přečíst.