
Všeobecně o hrách
@Maximus (17.02.2015 10:56): Mazar má na to kočku :D A zapomněl jsi na chlastání!
@mazar1234 (17.02.2015 10:43): Čiže u Teba je to po práci život s označením ŽSHS (žrať, srať, hrať, spať)
Zachráni Ťa už len žena.
Zachráni Ťa už len žena.
Cez tyzden viac menej okolo tej 19:30-20:00 som free (po praci, najedeny, okupany) takze pravidelne hram tak do 22-23 (niekedy ujdem do polnoci), rano nevstavam skoro takze si to mozem dovolit bez problemov.
Takze cez tyzden mam stabilne tak 12-18 hodin, niekedy som nejaky vecer mimo tak mam menej.
Vikedny su prilis premenlive, tam je interval hodin velky. Cca od 0-20.
Takze cez tyzden mam stabilne tak 12-18 hodin, niekedy som nejaky vecer mimo tak mam menej.
Vikedny su prilis premenlive, tam je interval hodin velky. Cca od 0-20.
@Walome (17.02.2015 10:39): nostalgické pravda
@Victor (17.02.2015 09:48): Letos jsem zatím spokojenej. Hraju skoro každej den tak hoďku dvě, třeba neděli jsem propařil skoro celou. Venku sluníčku a já u kompu, jak za starejch časů :)
@Victor (17.02.2015 09:48): Poslední dobou tak v průměru 4 hodiny týdně.
no ja si taky nemůzu stezovat ze bych nemel co hrat. mozna ze za rok nonstop hrani bych to zvlad :)
@Crash (17.02.2015 10:23): No dovoľ! 2 dni ;-) ale vážne teraz nehral som to už aj napr. mesiac, ale zatiaľ sa k tomu rád vraciam, na odreagovanie je to ideálne.
@Maximus (17.02.2015 10:14): Vedle tvých 1400 hodin v CS:GO jsem úplný žabař. ;-) Jak dlouho že si to bez něj vydržel? Jeden den? ;-)
@Jack_Dark (17.02.2015 10:18): Tak já to stejně do smrti nemůžu všechno stihnout, takže jsem už v klidu. ;-)
@Jack_Dark (17.02.2015 10:18): Tak já to stejně do smrti nemůžu všechno stihnout, takže jsem už v klidu. ;-)
@Crash (17.02.2015 10:16): No pokud je budeš hrát taky tak dlouho tak to máš na dlouho :D
@Victor (17.02.2015 10:17): Tak vidieť, že tam mám niečo už nahraté, ale živiť by som sa tým nemohol :D
@Victor (17.02.2015 10:09): Možná, ale nemám na to vůbec chuť.
@Maximus (17.02.2015 10:14): mas aspon v cs skill jako profík ?
@Victor (17.02.2015 10:12): Nedokončil, začaly se mi kazit sejvy a stejně jsem potřeboval přeinstalovat počítač, tak jsem se na to vyflákl, potřetí to rozehrávat v nejbližší době nehodlám. Ale docela mě to mrzí, musím říct, že mě překvapivě ta turistika tady byvila víc než v Morrowindu. Nu což, čeká mě ještě další 2000+ her. :D
@Jack_Dark (17.02.2015 10:13): To už je skoro ako ja a Counter Strike: GO :D
@Crash (17.02.2015 10:11): 410 hodin v Oblivionu je slušné :D
@Crash (17.02.2015 10:11): uz si dokončil ? kolik hodin celkem ?
@Victor (17.02.2015 10:09): Oblivion je odinstalován. ;-)
@Maximus (17.02.2015 10:04): já měl pocit že tě s mazarem vidim furt neco pařit :)
@Crash (17.02.2015 10:05): to mas tolik času na ten oblivion ? :)
@ViRus (17.02.2015 09:56): ty bys to zrovna potřeboval nejvíc :)
@Crash (17.02.2015 10:05): to mas tolik času na ten oblivion ? :)
@ViRus (17.02.2015 09:56): ty bys to zrovna potřeboval nejvíc :)
@Victor (17.02.2015 09:48): Já zase v posledních letech skoro denně tomu ty dvě hodinky věnuji, tak od osmi - půl devátý do půl jedenáctý většinou hraji.
@Victor (17.02.2015 09:48): Ako kedy, niekedy je to aj 16 hodín za týždeň, niekedy len nejakých 6 hodín a keď som doma celý týždeň a do práce a ani nikde preč nejdem (teraz som mal chrípku) tak steam mi teraz ukazuje takmer 70 hodín za 2 týždne :D nejak veľa
@Victor (17.02.2015 09:48): Když to bylo v poho, tak 10 hodin týdně. Teď možná hodinu týdně, někdy ani to ne.
@Victor (17.02.2015 09:48): Kéž by to šlo denně :D Je to dost nárazově. Pokud lze věřit Steamu tak je to zhruba okolo 12 hodin za týden.
Jak často hrajete hry a kolik času jim věnujete ? Je to denně ?
Já denně určitě pravidelně nehraju, takže bych řek že tejdně to může bejt kolem 8 hodin.
Já denně určitě pravidelně nehraju, takže bych řek že tejdně to může bejt kolem 8 hodin.
@Bodkin (16.02.2015 19:25): Paráda, ještě k tomu figurku skull kida a bude to komplet :-). Doufám, že nedojdou zásoby než se rozhoupu k nákupu.
@Maximus (16.02.2015 13:18): Revelations 2. Jednička byla fajn, tak prubnu i dvojku.
Budúci týždeň bude rozhodne veľmi zaujímavý čo sa hier týka.
Vychádza nádejná plošinovka - Aaru's Awakening http://store.steampowered.com/app/294060/?snr=1_7_7_comingsoon_150_2
Remake plošinovkovej legendy - Oddworld: New 'n' Tasty http://store.steampowered.com/app/314660/?snr=1_7_7_comingsoon_150_2
Remaster zaujímavej epizodickej stealth hry - Republique Remastered http://store.steampowered.com/app/317100/?snr=1_7_7_comingsoon_150_2
a vráti sa aj Resident Evil - Resident Evil Revelations 2 http://store.steampowered.com/app/287290/?snr=1_7_7_comingsoon_150_2
Ktorú z tých hier si nenecháte ujsť? :)
Vychádza nádejná plošinovka - Aaru's Awakening http://store.steampowered.com/app/294060/?snr=1_7_7_comingsoon_150_2
Remake plošinovkovej legendy - Oddworld: New 'n' Tasty http://store.steampowered.com/app/314660/?snr=1_7_7_comingsoon_150_2
Remaster zaujímavej epizodickej stealth hry - Republique Remastered http://store.steampowered.com/app/317100/?snr=1_7_7_comingsoon_150_2
a vráti sa aj Resident Evil - Resident Evil Revelations 2 http://store.steampowered.com/app/287290/?snr=1_7_7_comingsoon_150_2
Ktorú z tých hier si nenecháte ujsť? :)
@Walome (16.02.2015 10:13): První otázka: "Dobrý den, jsem strašný fanboy a proč nenávidíte moji značku?"
*panel zavřen*
*panel zavřen*
Já se omlouvám, ale po delší době jsem zabrousil na EG a rubrika "dopisy čtenářů" mi na web přijde naprosto fascinující, nehledě na to, že jsou zvoleny ty dopisy, které vedou k odpovědi poukazující na to jak je EG boží :)
@USER47 (14.02.2015 23:42): Dvě copypaste
O hře Movies: "There was one feature Peter wanted—he wanted the ability to make sequels in the game," Carr recalled. "It was something I think I pushed back on because it meant a whole bunch of new work that we just didn't have time for." (Gary Carr)
But Molyneux was attached to the idea. So as they demoed The Movies to a room full of journalists, Molyneux started describing how a sequel could be generated with the game's script-writing software, and he asked Carr to show it off—even though there was no such system in the game."
“Sorry – I’ve slightly over-promised on things on occasion. I could name at least 10 features in games that I’ve made up to stop journalists going to sleep and I really apologise to the team for that.” - Peter Molyneux
Viz třeba rostoucí stromy ve Fable a podobné.
RPS nečtu, takže nevím, jaké tam mají jiné rozhovory, nicméně Molyneux je jeden z těch co si špatnou publicitu bohužel zaslouží.
O hře Movies: "There was one feature Peter wanted—he wanted the ability to make sequels in the game," Carr recalled. "It was something I think I pushed back on because it meant a whole bunch of new work that we just didn't have time for." (Gary Carr)
But Molyneux was attached to the idea. So as they demoed The Movies to a room full of journalists, Molyneux started describing how a sequel could be generated with the game's script-writing software, and he asked Carr to show it off—even though there was no such system in the game."
“Sorry – I’ve slightly over-promised on things on occasion. I could name at least 10 features in games that I’ve made up to stop journalists going to sleep and I really apologise to the team for that.” - Peter Molyneux
Viz třeba rostoucí stromy ve Fable a podobné.
RPS nečtu, takže nevím, jaké tam mají jiné rozhovory, nicméně Molyneux je jeden z těch co si špatnou publicitu bohužel zaslouží.
@John Mirra (12.02.2015 20:58): Nazvat EVE Online "takové pohodové MMOčko" je myslím stále ještě hodně hardcore oxymoron .-) Na druhou stranu SC se na fórech používal jako klacek pro podporu (stížností) docela často (ve smyslu - už mám zaplacený SC, jen počkejte až vyjde a v EVE už mě neuvidíte :)
@Paul (14.02.2015 17:07): Derek Smart ale hry nakonec vydává, ne (tedy, nehodnotím jejich kvalitu)?
Z RPS se IMO stala taková "circle jerk" komunita už před více lety, na druhou stranu kdyby si měl člověk stěžovat na každý dobrý web, který zanikl nebo "šel do háje" (zdravím Hardcore Gamer), tak by to chtělo pomalu samostatnou diskusi.
@Paul (14.02.2015 17:07): Derek Smart ale hry nakonec vydává, ne (tedy, nehodnotím jejich kvalitu)?
Z RPS se IMO stala taková "circle jerk" komunita už před více lety, na druhou stranu kdyby si měl člověk stěžovat na každý dobrý web, který zanikl nebo "šel do háje" (zdravím Hardcore Gamer), tak by to chtělo pomalu samostatnou diskusi.
@LIUWIL (14.02.2015 16:53): Zrovna jsem strávil příjemný večer s jednou nádhernou slečnou, tak nemám náladu vymejšlet nějakej dlouhej koment, ve kterým bych podchytil všechno, co mi na tom rozhovoru vadilo, tím síš, že to vystihli jiní v tý diskuzi. Jen tak namátkou si vypůjčím jeden tamní komentář:
"Wherever Paxman may fall on the specturm of quality (or not), O’Reilly, Hannity, etc aren’t practicing journalism. They are staging scenes for their audience. Preening and throwing treats to their mob. Essentially preaching to their choir.
“Are you a pathological liar?” is not a question. It’s a sentence designed to portray the interviewer and interviewee in very particular lights, for the sake of the interviewer’s audience. Red meat for the baying hounds. No one is going to answer “Yes I am” to it. As has been pointed out, a pathological liar probably *couldn’t* answer yes to it.
It’s a stunt “question” on the level of a preening Bill O’Reilly. It’s to buttress the image of the interviewer as asking tough questions. And for the gratification of an inflamed audience. If Paxman also falls into that category, then it does not speak to the quality of his technique either. It’s hackwork. And it is not to be confused with hard-hitting, muckraking, quality journalism, which both countries do have a strong tradition of.
Walker claims he has no agenda, yet he displays one from the very start. He lies, while accusing someone else of lying, badly undercutting his own legitimacy. Again, very O’Reilly-esque. PM wasn’t the only liar in that particular conversation.
To be generous, if it’s not hackwork, it’s amateurish."
"Wherever Paxman may fall on the specturm of quality (or not), O’Reilly, Hannity, etc aren’t practicing journalism. They are staging scenes for their audience. Preening and throwing treats to their mob. Essentially preaching to their choir.
“Are you a pathological liar?” is not a question. It’s a sentence designed to portray the interviewer and interviewee in very particular lights, for the sake of the interviewer’s audience. Red meat for the baying hounds. No one is going to answer “Yes I am” to it. As has been pointed out, a pathological liar probably *couldn’t* answer yes to it.
It’s a stunt “question” on the level of a preening Bill O’Reilly. It’s to buttress the image of the interviewer as asking tough questions. And for the gratification of an inflamed audience. If Paxman also falls into that category, then it does not speak to the quality of his technique either. It’s hackwork. And it is not to be confused with hard-hitting, muckraking, quality journalism, which both countries do have a strong tradition of.
Walker claims he has no agenda, yet he displays one from the very start. He lies, while accusing someone else of lying, badly undercutting his own legitimacy. Again, very O’Reilly-esque. PM wasn’t the only liar in that particular conversation.
To be generous, if it’s not hackwork, it’s amateurish."
@Bodkin (14.02.2015 17:01): WTF srovnávat Robertse se Smartem, to už mi přijde že žiješ v alternativním vesmíru kde si prohodili kariéry/role :p
@Paul (14.02.2015 16:46): Jednak Robertsovi vůbec nevěřím, kde se vzal, tu se vzal no a pak taky zní úplně jako Derek Smart (které mu bych asi věřil o něco více). To je bohužel vše, jen takový gut feeling.
Ano, posrat se může vše a často se to i posere a pak jen záleží jen na velikosti daného průseru a schopnosti lidí z toho vybruslit a neskončit kvůli tomu, ale jestli dodá, tak fakt budu překvapený.
@Maximus (14.02.2015 16:46): Já k tomu dělal mnohem lepší zvukové efekty. Kurvování se neslo celým Karlínem.
Ano, posrat se může vše a často se to i posere a pak jen záleží jen na velikosti daného průseru a schopnosti lidí z toho vybruslit a neskončit kvůli tomu, ale jestli dodá, tak fakt budu překvapený.
@Maximus (14.02.2015 16:46): Já k tomu dělal mnohem lepší zvukové efekty. Kurvování se neslo celým Karlínem.
@USER47 (14.02.2015 13:56): "Profi rozhovor" neznamená "budeme se ptát jen to, co se vývojářům hodí". Takových rozhovorů má většina webů plno a je to naprosto o ničem, když se někdo, od koho očekáváš relevantní informace, ptá jenom na věci, které podléhají PR dané firmy. To je taky jeden z důvodů proč herní novinařina není ani považována za novinařinu.
Zářný příklad po představení Xbox ONE - všichni mluví o totální clusterfucku, ale herní weby ovečkovsky recitují to co se řeklo už na samotném představení, ptají se na věci které se věděly ještě před představením a nikdo nerýpal do bez debaty špatných rozhodnutí firmy.
V tom rozhovoru se ptá vyloženě na to, na co se hráči zbytečně ptají už několik let.
Molyňů si ten kýbl hoven na hlavu už fakt zasloužil, zvlášť když se splnily ty nejhorší předpoklady o celém projektu.
ad Star Citizen - odklady mi nepřijdou nikterak žhavé. Je to obrovský projekt a ještě k tomu vydávají hratelné kousky hry (což rozhodně není otázkou ctrl+c/ctrl+v). Pokud vím, zpožďují se hlavně ty kousky her.
Zářný příklad po představení Xbox ONE - všichni mluví o totální clusterfucku, ale herní weby ovečkovsky recitují to co se řeklo už na samotném představení, ptají se na věci které se věděly ještě před představením a nikdo nerýpal do bez debaty špatných rozhodnutí firmy.
V tom rozhovoru se ptá vyloženě na to, na co se hráči zbytečně ptají už několik let.
Molyňů si ten kýbl hoven na hlavu už fakt zasloužil, zvlášť když se splnily ty nejhorší předpoklady o celém projektu.
ad Star Citizen - odklady mi nepřijdou nikterak žhavé. Je to obrovský projekt a ještě k tomu vydávají hratelné kousky hry (což rozhodně není otázkou ctrl+c/ctrl+v). Pokud vím, zpožďují se hlavně ty kousky her.
@Bodkin (14.02.2015 16:19): To video čo to tu tá hra má je od 7:13 neskutočne vtipné - rytier - Ááááá a drak - ááá :D to sú zvuky
@USER47 (14.02.2015 13:56): walker je dement, ale to molyneux taky a tenhle roasting si plně zasloužil, každopádně ti dva se k sobě hoděj
rozhodně nejzábavnější věc na RPS za hodně dlouhou dobu.
@Bodkin (12.02.2015 22:32): na základě čeho ti to přijde ? Tým maj velkej a schopnej (už jen ten Tony Zurovec..), backery neustále informujou na čem dělaj, vydávaj nový hratelný verze..
Jasně že posrat se to může jako se posrat může cokoliv (zdravíme KCD), ale u Star Citizena mi to nepřijde nijak zvlášť pravděpodobnější než u jinejch projektů. Chris Roberts není (aspoň zatím) Molyneux.
rozhodně nejzábavnější věc na RPS za hodně dlouhou dobu.
@Bodkin (12.02.2015 22:32): na základě čeho ti to přijde ? Tým maj velkej a schopnej (už jen ten Tony Zurovec..), backery neustále informujou na čem dělaj, vydávaj nový hratelný verze..
Jasně že posrat se to může jako se posrat může cokoliv (zdravíme KCD), ale u Star Citizena mi to nepřijde nijak zvlášť pravděpodobnější než u jinejch projektů. Chris Roberts není (aspoň zatím) Molyneux.
Včera jsem hrál poprvé Moonstone: A Hard Days Knight na Amize a ZMASAKROVAL JSEM VŠECHNY SPOLUHRÁČE! Kteří už to někdy předtím hráli...
@USER47 (14.02.2015 13:56): Do lynče to mělo dle mého daleko (to co prováděl Grayson vůči diversity mi přišlo mnohem horší), ten začátek byl docela Huh (ale zasmál jsem se tomu) a ptaní se na ten Hotel bylo WTF, ale jinak docela v poho.
Jo a ještě to odhadování času a ceny, to bylo takový zbytečně protahovaný.
@USER47 (14.02.2015 13:56): Do lynče to mělo dle mého daleko (to co prováděl Grayson vůči diversity mi přišlo mnohem horší), ten začátek byl docela Huh (ale zasmál jsem se tomu) a ptaní se na ten Hotel bylo WTF, ale jinak docela v poho.
Jo a ještě to odhadování času a ceny, to bylo takový zbytečně protahovaný.
No, s profi rozhovorem to mnoho společnýho nemělo. Spíš takový lynčovací představení.
RPS mě poslední dobou dost sere, a to jsem to tam měl celkem rád.:/
RPS mě poslední dobou dost sere, a to jsem to tam měl celkem rád.:/
@USER47 (13.02.2015 13:56): Ah, konečně jednou zase pořádné interview.
@USER47 (13.02.2015 13:56): Brütal man, brütal.
Chudák molyňák...
http://www.rockpapershotgun.com/2015/02/ ... utation-kickstarter/
http://www.rockpapershotgun.com/2015/02/ ... utation-kickstarter/
@MartinezZ (13.02.2015 06:33): Kdybych hrál 50 hodin plnou verzi, tak mě to taky přestane bavit (protože od bety bylo přidáno celkem málo obsahu... v betě se řešily především bugy).
@Victor (13.02.2015 11:07): Už je v procesu, vydržaj.
kdo prida na dh sunless sea vypada to zajimave :)
No, ono se taky uvrtat do hraní betaverze a pak být mrzutý z resetování hry a slabého obsahu... :)
@John Mirra (12.02.2015 23:11): Jen teda dodatek - resetu už se teď bát určitě nemusíš (takže nebudeš asi otrávený z nutnosti začínat 3x) :)