@Rapier (29.08.2019 13:51): Tak na konzolích je velmi pravděpodobný, že budou targetovat 30fps, což jim hodně usnadní život.
@kuler91 (29.08.2019 13:55): tak jsi asi slepý (sorry) :) Pokud stojíš prakticky v jakémkoliv interiéru kam dopadá světlo z venku, tak je rozdíl vidět. Ikdyž je ten rozdíl často velmi "subtle", ale zvyšuje realismus scény.
@Rapier (29.08.2019 14:17): v tom videu cos postoval říká, že v Metru dělá RT jen stíny. To není pravda, stíny tam přes RT nejsou, RT tam řeší global illumination a je poznat jen venku na povrchu v interiérech - tam, kde je svit slunce. V tunelech skutečně nemá v Metru RT žádnej efekt. Nemůže se divit že nepozná rozdíl, když kouká tam kde není :)
A taky to není tak, že by v Q2 byly "implementovaný všechny efekty" - Q2 RTX zkrátka jede komplet přes pathtracing, není to o efektech ale o komplet renderingu všeho na scéně. A jo, rendering všeho přes raytracing není u moderních her zatím možný, není na to výkon a pár let ještě nebude. Proto se u moderních her RT zatím používá selektivně (a v tom je ta revolučnost RTX architektury, že dokáže kombinovat rasterizaci a raytracing v jednom snímku).
@kuler91 (29.08.2019 13:55): tak jsi asi slepý (sorry) :) Pokud stojíš prakticky v jakémkoliv interiéru kam dopadá světlo z venku, tak je rozdíl vidět. Ikdyž je ten rozdíl často velmi "subtle", ale zvyšuje realismus scény.
@Rapier (29.08.2019 14:17): v tom videu cos postoval říká, že v Metru dělá RT jen stíny. To není pravda, stíny tam přes RT nejsou, RT tam řeší global illumination a je poznat jen venku na povrchu v interiérech - tam, kde je svit slunce. V tunelech skutečně nemá v Metru RT žádnej efekt. Nemůže se divit že nepozná rozdíl, když kouká tam kde není :)
A taky to není tak, že by v Q2 byly "implementovaný všechny efekty" - Q2 RTX zkrátka jede komplet přes pathtracing, není to o efektech ale o komplet renderingu všeho na scéně. A jo, rendering všeho přes raytracing není u moderních her zatím možný, není na to výkon a pár let ještě nebude. Proto se u moderních her RT zatím používá selektivně (a v tom je ta revolučnost RTX architektury, že dokáže kombinovat rasterizaci a raytracing v jednom snímku).