@
Fritol (21.11.2022 12:10): Jenže na konzoli ti nic na max nejede ani teď, to je ten problém. Stačí se podívat na všechny multiplatformní hry, který by bez dynamickýho rozlišení nebo upscalů vypadaly hrozně. O grafickým nastavení nemluvě, na Digital foundry to mají v merku. Grafický nastavení her na konzolích bývá ekvivalent low-medium nastavení v PC verzích. A za 6 let jsem zvědavej, kolik her opravdu pojede 60 fps :D
A ano, o cenách her nemluvě, kdy na PC můžeš hry platit v eurech a máš tam konkurenční prostředí, takže hry kupuješ zpravidla levněji, než na předraženým PS Storu. Krabice jsou jiná, ale ve výsledku se tam dostaneš cenama na stejnou úroveň. Přeprodávání krabicovek prostě neberu, každej k tomu má jinej vztah a těžko můžeš tvrdit, že hry na konzole jsou levnější proto, že si je v podstatě pronajímáš (když je koupíš a pak prodáš).
@
Rapier (21.11.2022 12:18): Sorry, ale nemají, TFLOPS je prostě nějaká jednotka výpočetního výkonu a RTX 3060 je na úrovní XSX. PS5 má horší výkon, lehce nad úrovní RTX 3050. A počet jader asi nehraje roli, pokud dosahuješ stejných výsledků.