Mam uz treti Odyssey G7 32 palcu a opet je to divne, tentokrat mam stary firmware 1002 oproti tem predtim ktere meli 1010 a 1011, ktere meli extremni overshoot a zjistil sem ze se monitor chova diametralne odlisne, nicmene porad divne. Hraju Alien Isolation na 239 FPS a 240hz a FreeSync dokonale hladky, kdyz v tom zniceho nic zacne pocitove jine chovani, kdy uz neni tak hladky a tak zacinam zkoumat a zjistim ze sspolu s tim se z minimalniho overshootu stane extremni, i kdyz oproti novym firmwareum neni tak viditelny, je jakoby pruhledny a ne tak zarici. Po chili se to zas vrati zpatky- FreeSync je zas hladky a Inverse ghoting minimalni, rikam si jako WTF, vzdyt monitor ma greyed out nastaveni overdrivu pri FreeSync na 'standard' tak zakonite pri stejnem frameratu musi mit i miru overshootu, nicmene toto se porad dokola prepina samo. Uz sem chtel monitor vyhodit z okna, ale zkusil sem dat vse do defaultu, preinstaloval windows a sice sem zatim jeste Alien Isolation nezkousel ale zkousel sem Modern Warfare 1 demo a Half Life 2 kdy chovani bylo podobne ale ne tak extremni, uz sem zas zacal ztracet nervy kdyz me napadlo v Radeon software taky vse povypinat, krome FPS locku a najednou zmizelo trhani sekani, vse zacalo byt konstantni a hladke, najednou se automaticky inverse ghosting neprepina a je stabilni, i kdyz teda na 239FPS je daleko vetsi nez u novych firmwaru, ale neni vubec viditelny (je pruhledny a ne bily a zarici). Dalsi paradox byl kdyz sem v OSD monitoru vypnul funkci Low inputlag.... kdy odezva mysi vuci monitoru byla po te daleko rychlejsi nez pri zaplem nastaveni...
Je mozne aby jakekoliv nastaveni driveru GPU mohlo ovlivnit chovani monitoru, kdy inverse ghosting by nemel byt na nicem zavisly, pokud je hodnota frameratu stejna? Prece i kdyby se hra sekala z jakehokoliv duvodu a nastaveni, pokud je framerate 239fps a ovedrive monitoru na stabilni a stejne hodnote 'standard' mela by velikost overshootu byt porad stejna, je tak?