Na chatě jsem vytáhl ten Logitech Attack 3 (oprava má 11 tlačítek, 5 na páce a 6 na základně + plyn) a skoro 6 letému synovi pustil
Flight Unlimited III (mám to naistalované s dvojkou). Paradoxně tam vůbec nechyběl ten HAT, protože člověk se stejně dívá hlavně z 2D kokpitu, kde vidí jen přístrojovou desku a na numerické klávesnici se dívá do stran.
Když si vzpomenu jak jsem za skoro 1900 Kč kupoval ve své době fantastický
Flight Unlimited II, tak se mi tomu už ani nechce věřit jak jsou dnes hry levné v porovnání s platy dnes a tehdy.
FUII jsem si svého času užil, tištěný manuál pročítal cestou busem na chatu, neuvěřitelně detailní grafika, ten terén na tehdejší poměry (platí i pro FUIII) vypadal fantasticky (kde se na to hrabe tehdejší MS Flight Simulator 95/98/2000), a dokonce i dnes vypadá stále velmi slušně, a kde je rádio komunikace?
Ta neměla tehdy ani dnes obdoby. Abyste u MS Flight Simulatoru dosáhli podobné úrovně radio komunikace tak si musíte zakoupit placené moduly.
Pamatuji si jak jsem si zakoupil 3Dfx Voodoo 1 4MB a pak si užíval v FUII té fantastické scenérie. Pohled na krajinu se zapadajícím sluncem byl neuvěřitelný. Mágové s Looking Glass Studios tehdy vytřeli konkurenci zrak, pravda za daň, že člověk mohl létat jen v omezené oblasti. MS Flight Simulator 98 v té době vypadal jako chudý příbuzný od nějaké bohaté softwarové fa. co dělala nějaká Windows 95/98. :)
Flight Simulator pro mě začal být zajímavý až s příchodem FS 2002, kde už terén vypadal přijatelně slušně a samozřejmě nejvíce jsem nehrál MS FS 2004 s addony vypadal a dodnes vypadá dobře. Pamatuji si, že jak vyšel MS Flight Simulator X tak i můj tehdejší high-end PC (Athlon XP 3200+ Barton, ATI 9800 PRO) to nedával. I když obloha, oblačnost a vůbec speciální efekty byly na výši, HW nároky byly tak brutální že jsem paradoxně FSX začal hrát o 10+ let později.
Mám strach, že ten nový Flight Simulator, ze kterého si lidé ucrnkávájí do gatí (rozuměj wow grafika), bude opět brutálně HW náročný, a tak za 10+ let to pojede na high-end PC snad i v kvalitě v jaké to momentálně prezentují.
Jediné co mě štve jak to tak hraji na notebooku (s 16x AA + 4x FSAA) je fakt, že to je "jen" 6 bit IPS panel, barevné přechody jsou jasně viditelné (především na obloze, a to i v F1 2012), na CRT jsem tímhle kdysi netrpěl. :) CRT vyhlazoval už sám o sobě.
Luku poslyš, už jsi si koupil ten joystick/HOTAS?
odkaz Jaké jsou dojmy? Máš tam skutečně na PC o ty 3 tlačítka více (normálně určeny pro Xbox One), dle manuálu co jsem viděl by tomu tam mělo být.