Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

Ked uz sme pri XCOMe, tak Mario a Rabbids nevyzera vobec spatne, ak by som bol majitelom Switcha, tak by ma to zaujimalo :)
@MickTheMage (12.06.2017 21:20): Z té hry od Klei bych nejdřív rád viděl nějaký gameplay, měla sice pěkný artstyle, ale je to koneckonců Klei, takže to je tak trochu samozřejmost :D

Battletech taky fajn, ale podobný gameplay jsme už viděli, neukázali nic moc nového, stejně jako Bannerlord.
Ja teda nevim, ale ten trailer na datac k XCOM 2 je nejakej divokej. mam trochu pocit ze kdyby tohle pred deseti lety nekdo ukazal jako nastupce Enemy Unknown fanouskovska zakladna by se zblaznila. Ale koukam ze se to tady kazdymu libi, tomu se rika bezbolestna domestikace:)
koukám že tvůrce last night už si americkobritští moronisté označkovali jako mysoginího rasisteroristu, cool, jen škoda že se omlouvá místo aby je poslal do prdele
@mazar1234 (12.06.2017 21:00): Hej! :) Je to skratka najlepsia hra ;)

Btw. PC Gaming konfera ukazala par zaujimavych veci, na ktore sa da tesit (narozdiel od tych ostatnych) - XCOM2 datac tu uz padol, samozrejme potom Battletech, Last Night, to podivne Advance Wars like, co si nepamatam ako sa vola, nova hra od Klei... Bolo by si co vybrat.
@Ronik (12.06.2017 20:56): Stale som na tom lepsie ako Mick the Mage, ktory tam ma odohranych v roznych MODoch vyse 10 000 000 000 hodin.

Ale Civilization 6 som zatial nekupil, takze rozhodne dovod pockat :-D

A uz sa zdalo ze standardna Firaxis schema bola naburana a ono hovno.
@Ronik (12.06.2017 20:48): Coze? X-Com2 datadisk? po takej dlhej dobe?
Dyt uz som to presiel 3x na roznych obtiaznostiach a zmazal z disku, a to prve hranie bolo cca po roku od vydania kedy uz som vyhodnotil ze ziadny "Within datadisk" nebude, lebo viac ako rok je prilis dlha doba.
KOKOTI :-D
PC Gaming Show nic moc. Remaster prvního AoE, XCOM 2 datadisk a indie klon Advance Wars potěšily, ale bylo to hrozně zdlouhavé.
@Paul (12.06.2017 19:21): To zní dobře. Potenciál pro ukojení našich tužeb tam je. Díky za odkaz :)

@7c (12.06.2017 19:18): Nadsázka hoši. Když něco napíšu a nakonci jsou čtyři smajlíky, tak se hergot snad dopídím, že to bylo trochu nadnesené, ne? :)

Obecně platí, že pokud si chceš vydělat jsi s dobou nehledě na neoriginálnost či zajetost konceptu.
Jak bioware, tak CD PROJEKT, tak Bethesda, tak kterákoliv jiná velká firma to dělá, proto jsou to velké firmy. Ted jde o jednu podstatnou věc. Bude ten koncept kvalitně zpracován? Ve výsledku je mi jedno jestli to kopíruje to nebo ono. Nebo zda to působí neoriginálně. Jestli tam sou roboti, androidi, sexboti, nebo co já vim. Hlavní a nejdůležitejší důvod je KVALITA. Pokud je ta hra dobrá, tak je dobrá...nehledě na originalitu.
Rozhovor s týpkem o Metru
https://www.youtube.com/watch?v=sgEjJr0PYe8

Prezentace běžela na PC, content stejnej na všech platformách, a co se týče open/linear, tak prý best of both worlds, jak lineární setpiece momenty, tak otevřený lokace s volným průzkumem. Prostě jak to má být :)
@pipboy (12.06.2017 18:49): Tak v zásadě na tom něco je (tedy až na to pejorativní označení lidí - že se něco líbí většině automaticky neznamená, že ta většina je nějaká univerzálně tupá/hloupá). Koneckonců, Bethesda a BioWare na tom mají založený business.
@pajmič (12.06.2017 17:56): jestli je jedna firma (ok, tři, zdravím poláky a warhorsáky) který věřím že dokáže zachovat smysl pro detail i ve větším světě, tak je to 4A. Mě lineární metra taky bavily, ale Stalkeři mě bavili ještě víc, právě díky tý svobodě a většímu důrazů na exploraci. Metro s otevřenými mapami alá CoP je logická progrese a naštěstí pro mě to vypadá, že za tím 4A jdou.

@JohnCZ (12.06.2017 17:57): Metro je tak skvělé, protože má skvělou atmosféru a gameplay design. Což nejsou záležitosti závislé na tom jestli je to stopro lineární nebo ne.
@Paul (12.06.2017 17:51): Za tu obět menšího smyslu pro detail? Eh. Dneska existuje dosti open world survival FPS. Metro je tak moc fajn pro to, co to je. Lineární, atmosférická, detailní a pohlcující hra, tedy alespon dle mého názoru :)
@montana (12.06.2017 17:49): Já chci open world Metro tak jak byl open world Call of Pripyat. Velký rozsáhlý mapy ripe for exploration. Což je v podstatě to samý jako "velký nelineární úrovně". Samozřejmě GTA bych z toho nechtěl.

A polepšili si dávno, Ukrajinu opustili a dělaj z Malty.
Žiši vy chcete open-world Metro? To by museli dělat sto let v těch svých kanclících (jestli si nepolepšili :))
Má to mít velký nelineární úrovně, to je imho víc než dost. Klasickej open-world by tu atmošku hrozně rozbředl. Mě se ta lineární hutnost, hlavně na jedničce, líbila. Stalkera bych z toho fakt nechtěl, aby to pak x let museli lidi opravovat.
@Gordon (12.06.2017 17:17): Lidi co tohle píší nejsou ani zdaleka cílová a nejpočetnější skupina zákazníků. AAA hry se prodávají casualum co na vypisovani blbostí na netu nemají čas, takže věř nebo ne, ale multiplayer zvyšuje prodeje her už pěkných pár let.

Bioware tedy možna nedělají nic revolučního, ale s velkou pravděpodobností dělají nejprodávanější značku v historii studia, pokud jim to EA nezazdí marketingem.
Baví mě sledovat jak si Bioware myslí že tím multiplayerem dělaj něco revolučního, přitom ůplně všude jen vídím jak lidi píšou že si to zahrajou jen jako singláč. :D

Ale vypadá to fakt pěkně, je to takový Iron Man v ME+Horizon kombu.
@Garion (12.06.2017 14:31): Upřimně jsem za to opravdu rád. Čas od času je super si dát pár matchů či questů s tvýma amígos, ale hrát s cizíma lidma je mi proti srsti. Ted nastává hlavní otázka, jsou tam větvené dialogy? Jsou tam NPC partáci? Jsou tam volby? Pokud ne, mnoho lidí to může odradit. Hlavně RPG fandy.
A way out vypadá velmi slibně. Líbí se mi ten koncept brison break/hitman/brothers mix.
A samozřejmě nový Wolfik, paráda:)
Metro udělalo VELKOU radost.
Sea of Thiefs mě lákalo již od začátku - man cannon, neoloupaný banán, paráda.
A hymna. Ani ve snu by mne nenapadlo, že by jsem u BW hry potřeboval brindák, vizuální gangbang :) Ale dělá na tom true BW Kotor/ME OT studio, takže asi tak.

A jen tak naokraj, bylo potvrzeno,. že příběh půjde hrát solo. Pokud ale nebudu moci romancovat se svým exo oblekem, budu zklamán :(