@
RNDr. Gunár Pavel (08.05.2017 18:52): ďábel je v detailech - jako fakt, takové věci jako pitomá ozvěna, když někde v kaňonu zakopnu a Aloy něco zakřičí. Nebo že jde vyšplhat po zničeném robotovi a hned nezmizí - takových detailů je tam tolik, že ony samotné tvoří ten zážitek..
Když vezmu v potaz třeba to Metro... jak extrémně kazilo zážitek, když mnou mutanti proskakovali, protože neměli rozumný kolizní model. Přitom hra perfektní. Ale jsou to tyhle malé věci...
A jinak první zmíněnou skupinu her jsem nehrál (jejich nejnovější přírůstky - starší díly samozřejmě ano), druhou jo a patří mezi špičky.
Tak právě o tom mluvím - sypou se na nás hry z té první skupiny, u kterých navíc přibývá MP prvků, ale hry z druhé skupiny umřely. Proto jsem rád aspoň za ten Horizon.. :D Je tam docela dost hrstiček péče.