@
Garion (22.11.2020 19:00): Nebyla dost. Problém byl, že při komparaci s daty například eshopu už mohl tento spojit konkrétního člověka s těmi údaji. Tzn. eshop měl anonymizované údaje o prohlížení. Z nich vyplývalo, že tento anonymní uživatel si u nich v tento čas koupil to či ono. Srovnáním s vlastními daty mu mohlo být přiřazeno konkrétní jméno, adresa, ip adresa, karta. Tzn. spojit tyto s údaji o prohlížejí od Avastu.
Druhý bod toho je, a tohle je klasika odporné byrokratizace managementu, že nebyla přiřknuta konkrétní odpovědnost konkrétním lidem. A avast místo odpovědí na výše uvedené dodal jen prohlášení, v němž bylo gró to, co píšeš ty. To ale nikdo nerozporoval. Avast opravdu prodával anonymizovaná data. Ale ne dost. A když přišel čas na zúčtování, tak představitelé firmy zvolili korporátní zbabělost. Zase přesně v duchu pouček o byrokracii, kde se odpovědnost také tak podělí, až ji nemá vlastně nikdo.
První bod obnovení důvěry je právě přiznání odpovědnosti. To se nestalo.
Btw už před lety mě přišla jako prasácká tahle "sebereklama":
https://www.mobilmania.cz/tiskove-zpravy ... 1327571/default.aspx
Nemorální mi na tom přijde, že si firma dovolí analyzovat tvá data z přeprodaných telefonů. Kdy tato obnoví, určí jejich obsah, a následně si udělá reklamu, že máš použít jejich aplikaci, aby se ti to v budoucnu nestalo. Mně přijde jako vysloveně dobytčí už nápad obnovovat data, když si koupím bazarový telefon. A pak se v tom telefonu vrtat a určovat, kolik je na něm nahých fotek atp. A následně se vytáhnout s tím, že pokud by si ode mě pořídil dotyčný aplikaci, tak by byl v pohodě. To je opravdu mentalita internetového vyděrače. Anebo zase managementu. Normální člověk by takovou prasárnu nevymyslel.