Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Kultura

@Kunick (26.06.2019 14:02): no a v tom je právě ten vtip - rozdíl to není. Říkám to já, tedy si to myslím. Nejsem žádný odborník na hudbu (ačkoli Drolin tvrdí opak!), tudíž argumentů není potřeba. Normálně uvažující člověk pochopí že prohlášení "jsou příšerní" se rovná "nelíbí se mi", ostatní se triggerují. Což není moje chyba.


Pokud někdo žádá argumenty pro to, že se někomu nelíbí nějaká hudba, je blázen. To je jako kdybych si musel vyargumentovat, proč mi nechutná kopr, nebo, řečeno lidsky a neinternetově - "je hnusnej".

Potřeba lidí argumentovat něčí názory a líbí/nelíbí je nemoc moderní doby. A tu já podporovat nebudu. Ale uznávám, že bych se už neměl divit tomu, že lidi se na internetu chovaj jako kreténi, to je pravda.
@Bursoft (26.06.2019 15:02): Cywe, neskač mu špek.

@Shoggot (26.06.2019 13:56): Jo. I negramotný slepec musí prohlédnout.

@Walome (26.06.2019 09:26): To mě zase vůbec - je to melodické, technicky byli všichni zcela jistě velmi profesionální & zruční, Mercury se do toho uměl položit jak vokálně, tak udělat show, velmi dobře balancovali na hraně něco je divně, ale ještě nikoho nesereme + se trefili do správné doby. Spíš by mě překvapilo, kdyby populární nebyli - včetně součanosti, jednak většina lidí trpí tou divnou nemocí zvanou nostalgie, jednak jede brutální retro.
Že já mám averzi k nabubřele znějícímu rocku je jedna věc, ale být překvapen, že jsou populární je jako být překvapen, že je populární vím já, lady Gaga, ať to máme tematické.

Btw. popkultura je nesmírně důležitá - u té hudby to vynikne asi míň, ale pokud chcete dělat nějakou analýzu (filosofickou, religionistickou, psychlogickou atd.) filmového či videoherního díla, jsou vám artovky vesměs k píči, protože jsou tak uzavřené samy v sobě, že tam nelze hledat žádné obecnější vzorce.