Zaběhlý mechanismy hry jsou pryč. Odhalování identity běžných kanaďanů v zapadlé vesničce taky. Stejně tak cit pro detail. Celý se to snaží tvářit snad jako akční hra, ale právě akční pasáže téhle gamesce vůbec nesluší.
Nyní se v přímém pokračování náš Carl vydává nejprve do velmi neosobních pokojů Hamiltonovy vily - tam to ale ještě trochu ujde. Potom však následují události, které celou komorní atmosféru zcela pohřbí. Nejčastější činností ke konci už je jen nudný bloumání po koridoridovité mapě s neohrabaným psím spřežením a hledání svítích krystalů!
Za mě to dopadlo velmi zle a samotnej závěr to ještě dokáže zkazit.
60%
Pro: Některý logický úkoly mi daly zabrat (control room), počasí :)
Proti: Akční pasáže, NPC a jejich hloupý úkoly, feeling hry, hledání krystalů, závěr hry.