Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

XCOM 2: War of the Chosen - Tactical Legacy Pack

09.10.2018
72
9 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

Tactical Legacy Pack je rozšířením k tahové strategii XCOM 2, k běhu vyžadující datadisk War of the Chosen. Dle slov tvůrců bylo rozšíření zamýšleno jako ohlédnutí za celou sérii XCOM a přidává tak do druhého dílu novodobé série obsah z prvního dílu, Enemy Unknown, i obsah inspirovaný původním UFO: Enemy Unknown.

Po příběhové stránce se jedná o prequel druhého dílu, který zachycuje vznik rebelie proti mimozemským vládcům Země, ADVENTu, v jejímž čele stojí starý známý důstojník John Bradford alias Central. Herní režim Central's Archives nabízí 28 příběhových misí rozdělených do čtyř kampaní, v nichž se seznámíte s největšími bitvami Resistance, ke kterým došlo před záchranou Commandera. V Blast from the Past Bradford a jeho skupina jdou po stopách tajemné mapy, v It Came from the Sea je cílem zachránit DJe, který svým vysíláním z moře přivolává Chrysalidy, v Avenger Assemble Lily Shen se svým týmem shání součástky nutné k zprovoznění Avengeru, létající základny XCOMu, a The Lazarus Project dávají Bradford a Shen dohromady tým, který se zúčastní osudové operace Gatecrasher. Jednotlivé mise se odehrávají na nových mapách, které jsou převážně předělanými verzemi map z Enemy Unknown a Enemy Within.

Kromě Central's Archives nabízí rozšíření další herní režimy, kterými jsou Resistance Archives, náhodně vygenerované minikampaně podobné těm z Central's Archives, Skirmish Mode, ve kterém si můžete volně projít jakoukoliv mapu s různými parametry a Challenge Archives, zpřístupňující všechny denní výzvy od vydání War of the Chosen.

Všech 28 nových map po instalaci rozšíření obohatí i původní kampaň. Dohrání Central's Archives dále pro vaše vojáky v klasické kampani odemyká (čistě kosmetické) zbraně, zbroje a helmy z Enemy Unknown a nové povahy vojáků. Kromě toho Tactical Legacy Pack rozšiřuje hudební stránku hry o dva nové soundtracky nahrazující původní soundtrack, z nichž první je převzatý z Enemy Unknown a druhý je zcela nový a inspirovaný původním UFO.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 75
Pamatuji, jak Jake Solomon na svém Twitteru lákal na něco nového ohledně XCOMu. Samozřejmě jsem za tím hned viděla třetí díl, ale nakonec z toho byl tento přídavek do druhého dílu. To mě zklamalo, neboť to ani nebylo součástí kampaně jako předchozí DLC, ale jen nějaké vedlejší mise. Pochopitelně jsem si toto rozšíření stáhla a zjistila jsem, že to nakonec není tak špatné.

Hned mě potěšila nová (či spíše stará) hudba, kterou jsem znala z prvního dílu, a povědomé lokace, jako je bistro, přehrada nebo hřbitov. Jednotlivé mise jsem musela hrát dle pravidel hry, tedy že jsem dostala už dané vojáky, kteří se v průběhu misí vylepšovali, a hra mi po každé misi dala na výběr nějaké vybavení. Nové schopnosti byly povětšinou spíše pitomě zvolené (templar bez parry, scanning protocol, když mám v partě reapera nebo třeba invert, který jsem v životě nepoužila), ale co se dalo dělat. U výbavy to bylo lepší - "proboha, kdo by si vybral tu druhou možnost?".

V čele party stál buď Bradford, či Lily. A jak říká Bradford hned na začátku - It's story time. V průběhu misí je totiž k vidění několik příběhových nesmyslů, takže to nelze brát jako 100% součást lore. Například Bradford kosí ve velkém vcelku ohromné množství Avatarů (v porovnání s hlavní kampaní druhého dílu), ač je se šokem poprvé viděl až o několik let později. To samé Codex nebo Gatekeeper. Ovšem na druhou stranu, je to vyprávění Bradforda, který má jednak nějaký věk, a tak jeho paměť není už to, co bývala, a jednak musel své příběhy zdramatizovat, aby posluchači neusnuli.

Je fajn, že rozšíření přidává do hlavní kampaně nový obsah v podobě jinak vypadajících (a hezčích) zbraní a také novou hudbu. Samotné rozšíření je příjemným zpestřením, které díky pevně daným vojákům a schopností může poskytovat novou výzvu, neboť hráč je nucen používat takovou taktiku, se kterou třeba moc nehraje. K tomu ho tlačí i to, že za brzká zabití v misích dostává hráč body navíc.
+24