Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@konvice (31.07.2012 00:08): "druhou ač prostou kopií a klonem wolfa byl Doom". Prostá kópia? Potom je každá FPS prostou kópiou wolfa, pretože Doom mal inovácií až-až, toľko inovatívnych hier ako Doom je vlastne ako šafránu.
PRIVATE MARTIN: Jj, výborná kompatibilita a podpora současných standardů (rozlišení, FoV, paleta barev) je důvodem, proč tyto porty používat. Navíc skoro každá stará doomovka má tuto podporu od komunity, a to jí jen umožňuje jít s dobou a zaujmout i současné hráče. Detailní grafika je pěkná, ale využívám jí hlavně proto, že tu ta možnost je. Kdyby k těm portům ty detailnější textury nebyly, hrál bych holt bez hi-res textur.
U těchto konverzí mám rád, když na první pohled poznám co je to za hru. Jak se do toho někdo snaží narvat moc vlastní iniciativy, nemám důvod proč to hrát. Konkrétně ten DarkPlaces Engine mi ze screenů přijde vyloženě hnusnej..
Mne o grafiku ani tak nejde, ale pri starých hrách bývajú väčšinou problémy s kompatibilitou, preto používam open soruce porty. A tá vylepšená grafika je už len veľmi príjemný bonus.
Hm, vypadá to dobře, ale já staré hry hraju raději se starou, původní grafikou, mám pak lepší pocity nostalgie :)
Prozatím dohráno v Enginu X, v DP to mám rozehrané a přešlé už tři epizody. Nicméně až včera se mi povedlo si DarkPlaces nastavit tak, aby nejen dobře vypadal, ale i stabilně běžel.
Pochybuju, že bych se do jedinčky ještě kdy naplno pustil, ale láká mě čtyřka. Teď jsem si ji pořídil a doufám v pěkné střílečkové maso.
Hudbu z jedničky jsem si nikdy nehledal, ale pokud je to podobnej nářez jako dvojka (NiN), tak to bude skvělé. Tuším že bude o něco horší jak II., ne ?
No vlastně to nebyl můj nápad ale říkal to můj bratr, já to jen převzal. Ale docela to na něj sedí.

Ale budu muset zapátrat v speciálních nabídkách. Musí tady přece být něco typu GoG, ne ? Je to Game, je to Old a je to Good.
Marty McFly: Protože si poctivě kupuješ všechny hry co hraješ a peníze si netiskneš, tudíž logicky nepokryješ vše a to co chceš víc má prostě přednost? Když Quake vyšlo, bylo na tebe moc drahý (tak tehdejších 2000 korun), pak tu zase bylo spousta jinejch her, pak jsi na to zapomněl, pak sis vzpoměl ale dal jsi přednost jiným restům. No a teď sis vzpoměl, ale krabicovka z Ebay stojí co dnešni novinka. :D
Quake - Jedna z her, které mi unikly, ale které jsem si vždy zahrát chtěl. Proč jsem to nikdy neudělal ? Já nevím, ví někdo jiný ?
Kubulus: Vcelku s tebou souhlasím. Sice musím uznat, že měl Quake v singlu občas slušnou atmosféru a v multi to byl nehoráznej kotel, ale i tak je pro mě daleko větší modla Doom.
Je pravda že původní hra byla ještě tmavší, DP byl spíše v D3 feelingu, Vengeance na tom byl akorát. V nastavení šla světlost samozřejmě přizpůsobit, ale moc jsem se v něm nehrabal. Škoda jen že jsem nepřešel ani Q1 celý, v závěru, asi dvě nebo tři úrovně před koncem, mi chyběl stříbrný klíč a nemohl jsem level dokončit. I přes to že jsem našel několik sekretů.
Moc tmavý? Mě přijde oproti původnímu Quake spíš světlejší (i když tohle je vesměs irelevantní, protože tyhle věci jsou nastavit pro grafiku nebo přes mody - které zpravidla modifikují osvětlení levelů).
S DarkPlaces jsem hrál loni Travail, ale měl sem ve hře původní modely a vodu. Taky byl DP na můj vkus moc tmavý. Víc jsem si oblíbil port Vengeance na němž jsem mnoho modů nebo neoficiálních datadisků rozehrál, ale žádný bohužel nedokončil celý.
Hmm, sice má svoje chyby a navíc se mi některé změněné modely až tak moc nelíbí (raketomet např.), ale jako celek je Rygel's pack (textury a některé modely) vcelku úžasný :) Minimálně je to osvěžující možnost zahrát si Quake zase trochu "jinak" (myšleno s "trochu" upraveným vzhledem.

Rygel's Texture Pack (High)

Předpokládám, že většina lidí pro hraní Quake používá DarkPlaces. dpmod není vyžadován, ale je bez problémů podporován.

Náhodný screenshot
Memphis - no nechci se hádat, protože to tak jako obvykle zde jistě skončí, proto teď budu dělat jako že jsem to vůbec nečetl:)
Stejně jako je hloupost vynucovat nějakou "objektivitu" komentáře, Slyere..;) Každý po jeho vůli, snad to není tak těžké pochopit.
Vodny: Pro a proti není povinná součást komentáře, někomu to totiž vyhovuje a někomu ne, není třeba do toho nikoho nutit. ;)
xxxfucker - jak ti mohl v Quake chybět Rail Gun, když tam žádný neni? Není to proto, že si dřív hrál Q2 a podle dvojky hodnotíš jedničku? Takový hodnocení mi přijde trochu divný, je to jako si zahrát Dooma 3 a pak vyčítat jedničce, že ti tam chybělo něco z trojky:) Když na to tak myslim, tak mi dokonce chyběla truhla z Diabla II v jedničce:)

Možná by to chtělo více objektivity při psaní komentářů a hodnotit hru z data vydání a ne podle x let mladších dílů.
xxxfucker; ještěr: Až příště budete psát komentář ke hře, dejte do něj alespoň pár konstruktivních myšlenek a nepište chudé jednořádkové výkřiky. Máte tam kolonku Pro a Proti - slušelo by se jí vyplnit.