Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Garret

Garret

Bernard Dean • Ostrava (ČR - kraj Moravskoslezský)

Komentář

Přejít na komentáře

Quake

  • PC --
Kdo by to byl řekl, že tahle legenda bude čekat 17 let na mé pokoření… Zvolil jsem Epsilon verzi, která grafickou stránku přetváří k nepoznání. Později jsem trochu litoval, protože tak Quake ztrácí se své ponuré depresivní atmosféry. Vypadá to parádně, ale už to není ono. Mnohem lepší volbou se mi tak jeví DirectQ, který zachovává původní vzhled hry, pouze ji modifikuje na dnešní hardware.

Tady není co dodávat. Oldschool střílečka s návykovou hratelností, která jako první přinesla skutečné tři dé. Vypíchnout musím originální způsob výběru obtížnosti - teprve až ve vchodu do čtvrté epizody jsem si všiml traverzy, která mě dostala k portálu pro obtížnost Nightmare, to už jsem měl ale 3/4 odehrané na Hard. Nevadí, DirectQ už čeká na další run...

Bugy, na které jsem narazil v Epsilon verzi:
V poslední mapě druhé epizody jsem narazil na nemilý bug, kdy se mi nechtěl otevřít průchod ke druhé runě. Díky tomu, že je level koncipován tak, že se lze dostat pomocí rocket jumpu hned ze startu do inkriminovaného výtahu, jsem level restartoval a zkusil štěstí znovu. Jenže problém přetrval a co víc, výtah se seknul kdesi na půl cesty. Chvíli jsem laboroval, až jsem přišel na to, že kousky nepřátel podivně kolidují se samotným výtahem a že pokud je rozemelu (raketometem), výtah se dá opět do pohybu a průchod se otevře. Druhá runa byla moje!

Ve druhé mapě čtvrté epizody mě zastihnul bug se zmizelýma runama, čehož jsem si všiml pozdě a musel jsem dva levely opakovat. Sice na to upozorňuje readme buildu, ale runy jsou na HUDu tak špatně viditelné, že je člověk lehce přehlédne.

+17