Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Corridor 7: Alien Invasion

Corridor 7

Žánr:
akce > 1st person akce *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
01.03.1994
Vývojáři:
Capstone Software
Oficiální stránky:
http://www.awegames.com/games/Corridor7.html
Corridor 7 je klasická FPS, odehrávající se v podzemní základně, které se, pomocí záhadného předmětu z Marsu, zmocní mimozemšťané a začnou zde budovat své pozemské útočiště. Jako elitní voják se dostanete do tohoto napadeného komplexu s cílem zničit onen záhadný předmět a samozřejmě celou nepřátelskou základnu se všemi jejími obyvateli, tím tak zabráníte mimozemské invazi.

Corridor 7 obsahoval několik ve své době nových přístupů k žánru FPS, zejména dobíjení munice a zdraví z terminálů na stěnách a používání infračerveného a nočního vidění. Ke splnění konkrétního levelu bylo nutné, podle stupně obtížnosti, zabít určitý počet nepřátel a až poté se otevřel výtah do dalšího patra. Hra obsahovala i deathmatch s možností hrát buď za vojáka nebo některého z mimozemšťanů. Ačkoli Corridor 7 vyšel několik měsíců po Doomu, graficky zaostával i za Wolfensteinem 3D, jehož modifikovaný engine využíval.

Poslední diskuzní příspěvek

Phoenix
Phoenix

Tyrael, koudy_cz: Buď typ CPU v configu nebo přes Ctrl-F12 zvýšit počet cyklů. Případně zkusit nějaký neoficiální build DOSBoxu.


Nejlépe hodnocené komentáře


Corridor 7: Alien Invasion, alias za mých mladých let - C7ička, byla hrou, která mě ve své době dokonale dostala. Několikrát jsem sledoval, jak ji hraje starší bratr ale ve chvíli kdy jsem si to zkusil sám, byl jsem v koncích. Z celkové atmosféry jsem byl tak vyděšený, že jsem se radši rozběhl proti elektrickému plotu a zabil se. Vedle Spear of Destiny a Quake to tak bylo první seznámení s FPS, z těchto tří však nejděsivější.

S odstupem času je vidět jak je hra zaostalá i na svou dobu. Grafická stranka není z nejslavnějších, alespoň ji ale vynahrazuje rozmanité a děsivé vzezření jednotlivých monster.

Co se týká zbraní, vlastně se liší pouze v intenzitě a síle palby, množství munice, kterou spotřebovává. Za plus lze přidat zajímavosti jako armor, adrenalinovou injekci, či nášlapné miny, které může hráč využívat. Mapa která pak odkrývá prostory a zobrazuje pohyb monster, dokáže dost vyděsit, zvláště pokud se odkrývá pouze malá část v závislosti na pohybu.

Je velká škoda, že tento klon Wolfensteina, není schopen držet krok. Autoři přišli se zajímavými možnostmi (přepínání vidění v závislosti na neviditelných nepřátelích a prostředí).
Specifický healing, různorodý equipment, či futuristický vzhled nadchnou, to bohužel ale nestačí. První varovnou známkou je už úvodní animace. Tou poslední zase divný závěrečný boss.

Sice do atmosféry jednička, je ale tento paskvil pouze jednoduchým stereotypním bludištěm, vyplněným neustálým blouděním, bez jakékoli změny.
45%

Pro: Tutová atmosféra + několik zajímavých nápadů

Proti: Na svůj věk, nic extra

+6+7 / -1