@
Luky_Luk (02.01.2020 10:12): ten HOTAS je fakt dobrý, na sletu jsem si jej od Mišáka ošahal a byl jsem jsem příjemně překvapen jak HOTAS okolo 1,5-1,7k dle verze může být solidní volba.
I na DCS World nebo Falcon BMS to více méně stačí ale nebude to tak pohodlné, častěji musíš používat klávesnici ale v click-table kokpitech je to vcelku v pohodě.
Konec konců já taky kdysi létal Falcon 4.0/LOMAC nejprve jen s Microsoft Sidewinder Precision 2 USB (8 tlačítek, HAT + plyn kolečko), později jsem měl F-15 Talon s CH plynovou pákou na gameport, pak Saitek X-45 USB (ten byl skvělý, kolíbka na pedály jako to mají oba zmiňované Trustmastery) a taky se to dalo.
Nicméně náročnějšímu hráči DCS World nebo Falcon BMS, apod. bych doporučil spíše T16000 FCS HOTAS
odkaz, protože má na páce 2 programovatelné kloboučky a jeden HAT klobouček, který si teď aktuálně v Falcon BMS 4.34 U1 (patch) můžeš snadno přeprogramovat na cokoliv jiného, HAT máš např. na páce.
Takhle mám na plynové páce DMS (přepínání MFDs, SOI), TMS (lock cíle, různé funkce, IFF) a CMS (jammer, counter measure programs), prakticky vše důležité co potřebuješ u F-15/F-16/F-18. :) Takže i když nemáš Track IR nebo jinou formu head tracku, tak máš stále Falcona plně pod kontrolou.
Na druhou stranu musím ale uznat, že ergonomie páky Thrustmaster TWCS Throttle
odkaz není zrovna nejlepší (nicméně dá se na to zvyknout), ten Trustmaster T-Flight Hotas (One/X/PS4) nebo Saiteky X-52/56 mají plyn daleko lépe provedený (úchop, držení, dosah tlačítek). Nicméně levnější plynovou páku s tolika možnosti prostě nekoupíš.
Zakoupil jsem do Arma III v akcích DLCs: Helicopters, Tansk, Jets, Marksmen, Apex a Laws of War. I když se mi to sci-fi pojetí Arma III líbí méně, než Arma II i tak je to fajn.