@Shoggot (05.07.2019 16:18): souhlas, je to marny.
Všeobecně o hrách
@Sadako (05.07.2019 16:05): Nenamáhej se.
@Sadako (05.07.2019 16:05): protoze si myslim ze to hry nepotrebuji. A jak jsem psal v mnoha pripadech to je spis ke skode nez k uzitku. proste mam radsi kdyz me hra zaujme proto ze ma dobry gameplay a bavi me nez to ze budu premyslet nad tim jestli cernosi maji v africe co jist. Nemaji, vim to i bez toho aby mi to cpala nejaka hra. Prave proto ze v ty realite ziju, nepotrebuju ji ve hre, tam ocekavam neco krapet jineho.
@Paul (05.07.2019 16:08): Jo to bude ono, stejnej clovek rozebral celou trilogii Mass Effectu ze na ni nezustala nit sucha. Cetl jsem to uz dost davno (ma to i textovou verzi, ale musel bych se optat znameho pac to sam asi uz nedohledam) a dost casto jsme to videl jako referenci kdyz se nekdo snazil z bethesdy udelat pitomce :)
@Paul (05.07.2019 16:08): Jo to bude ono, stejnej clovek rozebral celou trilogii Mass Effectu ze na ni nezustala nit sucha. Cetl jsem to uz dost davno (ma to i textovou verzi, ale musel bych se optat znameho pac to sam asi uz nedohledam) a dost casto jsme to videl jako referenci kdyz se nekdo snazil z bethesdy udelat pitomce :)
@Charllize (05.07.2019 15:47): nevim jakej článek myslíš, ale na youtube je vynikající video který tohle "what do they eat?" rozebírá. O nějaký konkrétní typy zemědělství nejde, ale je prostě pravda, že když vývojář udělá svět kterej chce aby působil realisticky, tak by se měl zabejvat otázkou, co v něm jeho NPCčka žerou (a to je samozřejmě jen jeden příklad). Hráč pak ten svět vnímá lépe a není z toho tak vytržen. FO3/NV je právě dobrej příklad, protože kde FO3 dělal všechno "protože je to cool", tak v NV si dali záležet aby ten svět i mohl fungovat.
A abych dal kredit Bethesdě, tohle je zrovna kritika kterou si vzali k srdci, FO4 se s tímhle popral mnohem lépe. FO4 obecně některé věci dost výrazně zlepšil, škoda že jiné (dialogy, přehnané množství radiant nonsense) zase zhoršil.
A abych dal kredit Bethesdě, tohle je zrovna kritika kterou si vzali k srdci, FO4 se s tímhle popral mnohem lépe. FO4 obecně některé věci dost výrazně zlepšil, škoda že jiné (dialogy, přehnané množství radiant nonsense) zase zhoršil.
@Charllize (05.07.2019 15:47): Ty vole a proč ti vadí?
Každá část popkultury, tedy i hry, nějakým způsobem nevyhnutelně odráží skutečnost, z níž vychází, protože autoři, co to psali, asi nevyrostli v Antarktidě, ale jsou součástí nějaké lidské sociální struktury. Co je špatného na tom to takhle rozebírat, reflektovat různá hlediska (psychologické, sociologické, religionistické, filosofické...)? Třeba pro mě je to zábava, ráda takhle blbnu a ráda si přečtu, když to provádí někdo, kdo nemá v hlavě nasráno.
Hry nejsou nějaký ostrůvek odervaný od naší reality, ale součást reality.
Každá část popkultury, tedy i hry, nějakým způsobem nevyhnutelně odráží skutečnost, z níž vychází, protože autoři, co to psali, asi nevyrostli v Antarktidě, ale jsou součástí nějaké lidské sociální struktury. Co je špatného na tom to takhle rozebírat, reflektovat různá hlediska (psychologické, sociologické, religionistické, filosofické...)? Třeba pro mě je to zábava, ráda takhle blbnu a ráda si přečtu, když to provádí někdo, kdo nemá v hlavě nasráno.
Hry nejsou nějaký ostrůvek odervaný od naší reality, ale součást reality.
@Malignus (05.07.2019 15:45): Teda, takovou frázi jsem tu neočekával. :)
@Malignus (05.07.2019 15:45): svalovec co smrdi :)
@Fritol (05.07.2019 15:42): ja to proste nemam rad, u hrani se na tohle skoro vubec nesoustredim, protoze mi to je uplne jedno. Ale jo, jeden jakoby presah rad mam, kdyz nejaka hra poukaze na hru jinou, treba ze stejne serie nebo tak, ale tomu se uz asi ani presah rikat mozna neda.
Jo ted mi jeste napadl jeden priklad. jeden clovek co si zalozil vlastni web a ma tam celkem navstevnost. Jednou sepsal mnohastrankovy clanek s nazvem. A maji tam co jist? Bylo to k falloutu 3 a new vegas. Od te doby je to casta narazka vsude mozne. Proste idiocie nejvyssiho kalibru. Popisoval tam ruzne druhy zemedelskych ekonomik, jak se co pestuje a jak to ve ve gre nesouhlasi, kolik lidi by umrelo a podobne. Na zabiti :)
@Fritol (05.07.2019 15:42): ja to proste nemam rad, u hrani se na tohle skoro vubec nesoustredim, protoze mi to je uplne jedno. Ale jo, jeden jakoby presah rad mam, kdyz nejaka hra poukaze na hru jinou, treba ze stejne serie nebo tak, ale tomu se uz asi ani presah rikat mozna neda.
Jo ted mi jeste napadl jeden priklad. jeden clovek co si zalozil vlastni web a ma tam celkem navstevnost. Jednou sepsal mnohastrankovy clanek s nazvem. A maji tam co jist? Bylo to k falloutu 3 a new vegas. Od te doby je to casta narazka vsude mozne. Proste idiocie nejvyssiho kalibru. Popisoval tam ruzne druhy zemedelskych ekonomik, jak se co pestuje a jak to ve ve gre nesouhlasi, kolik lidi by umrelo a podobne. Na zabiti :)
@Fritol (05.07.2019 15:42): Co je to toxická maskulinita? :-D
@Charllize (05.07.2019 15:19): Samozřejmě hledat nějaký přesah ve všem je blbost a uznávám, že existují lidi, co fakt dokáží vytvořit šílené teorie u všeho, krom her třeba často u textů písniček. To je takové pozérství už. Ovšem když hra ten přesah skutečně má zamýšlený, tak je to fajn.
Pokud se nějaká hra hraje špatně a gameplay celkově nudí, tak to nějaký příběhový přesah nezachrání, že jo... Ale rozhodně mám raději příběhy s nějakým morálním poselstvím, poukazováním na společenské problémy a další věci, než sledovat jak blbeček s toxickou maskulinitou zachraňuje vesmír.
Pokud se nějaká hra hraje špatně a gameplay celkově nudí, tak to nějaký příběhový přesah nezachrání, že jo... Ale rozhodně mám raději příběhy s nějakým morálním poselstvím, poukazováním na společenské problémy a další věci, než sledovat jak blbeček s toxickou maskulinitou zachraňuje vesmír.
@Fritol (05.07.2019 15:15): To si ja prave moc nemyslim, hra by mela byt dobra sama o sobe a ne tim ze na neco poukazuje. Mam za to ze ty presahy vyhledavaji hlavne lidi kteri by jinak hry asi ani moc nehrali, proste potrebuji k tomu neco co pusobi dulezite protoze hra samotna je pro ne pod uroven, kultura kriplu. Ono to zaslo uz tak daleko, ze kolikrat vyvojari nemaji na mysli vubec nic, jen to neco pripomene a tihle vlastne nehraci v tom zacnou rypat protoze to jinak nedokazou hrat.
A obecne to pak zpusobuje plno zbytecnych afer, cenzur, vyhozenych lidi, banu a spatnych referenci na jinak treba dobrou hru.
Samo ze jsou presahy ktere nicemu neskodi, ale tim se nikdo moc nezabyva, kolikrat to je pekne pripomenuti neceho fajn a podobne. A i tak to nemusi nutne dopadnout kladne.
Pro priklad vyberu Final Fantasy 12. V dobe kdy vysla dojela castecne na podobnost ze Star Wars. proste nejaky smisek za monitorem si uvedomil ze se tomu podoba v nejakych aspektech. udelala se mu nad hlavou zarovka a uz zacal plevelit fora. Plno lidi se toho chytilo, pac v te dobe byla venku Lucasova nova trilogie, bylo to in. Plno lidi se tomu posmivalo, pac nova trilogie spis zklamala. Jaka to byla hloupost vyslo najevo az ted po letech, kdy vysel remaster a plno lidi zjistilo ze to ja taky dobra hra. Kdyby ten remaster nevysel, ta hra by naveky zustala v tom soukoli lidske pitomosti a nikdy by nedosla uznani jakeho si zaslouzi.
A obecne to pak zpusobuje plno zbytecnych afer, cenzur, vyhozenych lidi, banu a spatnych referenci na jinak treba dobrou hru.
Samo ze jsou presahy ktere nicemu neskodi, ale tim se nikdo moc nezabyva, kolikrat to je pekne pripomenuti neceho fajn a podobne. A i tak to nemusi nutne dopadnout kladne.
Pro priklad vyberu Final Fantasy 12. V dobe kdy vysla dojela castecne na podobnost ze Star Wars. proste nejaky smisek za monitorem si uvedomil ze se tomu podoba v nejakych aspektech. udelala se mu nad hlavou zarovka a uz zacal plevelit fora. Plno lidi se toho chytilo, pac v te dobe byla venku Lucasova nova trilogie, bylo to in. Plno lidi se tomu posmivalo, pac nova trilogie spis zklamala. Jaka to byla hloupost vyslo najevo az ted po letech, kdy vysel remaster a plno lidi zjistilo ze to ja taky dobra hra. Kdyby ten remaster nevysel, ta hra by naveky zustala v tom soukoli lidske pitomosti a nikdy by nedosla uznani jakeho si zaslouzi.
@Charllize (05.07.2019 15:04): Tak nebudu předstírat, že se mi to taky nelíbí. Vždycky je dobře, když má hra nějaký přesah a snaží se být něčím víc, než jen prostou zábavou. :D Ale tak na trhu je místo pro všechno a když je hra jen obyčejnou zábavou, tak to není špatně.
@Fritol (05.07.2019 14:57): No on a Dobrovsky vzdycky radi tahali do her presahy na realny deni ve svete a delali jako ze to je prioritni. S tim me stvaly a stvou dodnes, hram to totiz vyrazne skodi, od te doby co je cely svet na internetu.
Ale jinak jo, Grygar je kultivovany clovek a zrejme by mi u toho piva nevadil.
Ale jinak jo, Grygar je kultivovany clovek a zrejme by mi u toho piva nevadil.
@Charllize (05.07.2019 14:27): Já mám Grygara rád spíš díky jeho rozhledu v kultuře. To jeho hudební duo Pris je skvělé a celkově jeho hudební tipy jsou vždycky zajímavý materiál. Taky si rád poslechnu Vektor na Radio1. Jeho herní vkus zas tak nesleduju, ale ve Fight Clubu vždycky mluvil rozumně mi přišlo. Sympatický člověk prostě.
Já měl Fight Club nejraději když se tam střídali Grygar, Dobrovský, Poláček, Homola a Smutný.
Já měl Fight Club nejraději když se tam střídali Grygar, Dobrovský, Poláček, Homola a Smutný.
@Fritol (05.07.2019 14:21): Kvůli Grygarovi si to pustím taky, ze všech herních recenzentů je mi nejblíž.
@raisen (05.07.2019 14:42): jasne, to je on :)
Ale abych mu nekrivdil, ma pro hry zapal a obcas i vypada ze to bere vazne.
Ale abych mu nekrivdil, ma pro hry zapal a obcas i vypada ze to bere vazne.
@Fritol (05.07.2019 14:00): Děkuji za objasnění, opravdu jsem to nevěděl. Ale dál to sledovat stejně nebudu na to nemám nervy.
Už asi stárnu a mám na věci úplně jiné názory - Gamepage souhlas, Tmějová souhlas (ta je děs), Grygara můžu, zajímavé Pecháček mi teda nevadí (když je to ztřeštěný Slavista :)))
Už asi stárnu a mám na věci úplně jiné názory - Gamepage souhlas, Tmějová souhlas (ta je děs), Grygara můžu, zajímavé Pecháček mi teda nevadí (když je to ztřeštěný Slavista :)))
@Charllize (05.07.2019 14:27): Mně je Pecháček také nesympatický.
@Fritol (05.07.2019 14:21): Ja mam dojem ze Sarku tam musi nekdo obstastnovat z kluku redaktorskejch, Tipuju Smutnyho, ten na ni vzdycky delal oci. Me zas tak moc nevadi pac mam slabost na holky co hrajou hry, spis mi vadi ten s tim syndromem ADHD, nevim ted jmeno vypada trochu jak vyplasena jesterka.
Grygar , hmm, u nej se nemuzu rozhodnout, mam rad jeho tatu, kvuli poradu okna vesmiru dokoran. On sam ma kladnej vztah k serii Elder Scrolls, ale od ty doby co prohlasil ze ta desitka co dal Oblivionu byla z donuceni Drakenem, mu uz tak neduveruju ( myslim ze to neni pravda, ale jelikoz je uz leta obecne Bethesda hejt obdobi tak stahnul krovky aby byl vic in) a mam za to ze zradil:)
Grygar , hmm, u nej se nemuzu rozhodnout, mam rad jeho tatu, kvuli poradu okna vesmiru dokoran. On sam ma kladnej vztah k serii Elder Scrolls, ale od ty doby co prohlasil ze ta desitka co dal Oblivionu byla z donuceni Drakenem, mu uz tak neduveruju ( myslim ze to neni pravda, ale jelikoz je uz leta obecne Bethesda hejt obdobi tak stahnul krovky aby byl vic in) a mam za to ze zradil:)
@Charllize (05.07.2019 14:15): No bohužel Indian už v tom starém formátu (tzn 20-30min pořad) nefunguje, ale když to tak měli, tak z dvojky Indian a Re-Play byli oni ti lepší imo. Co pak začali dělat krátká videa na youtube, tak jsem je přestal sledovat.
Vortex mi příjde nezajímavý, to ignoruju uplně a Games pustím ojediněle kvůli Grygarovi. Co tam straší Tmějová, tak jsem je začal ignorovat taky. To je tak neskutečně protivný člověk, že mluvit na mě u píva, tak ji to chrstnu do xichtu.
Re-Play byl průměrný tehdá, po novém složení nezájem uplně a ten nový pořad Trojanové na Seznamu jsem jen proklikal první díl, vypadá to v pohodě, ale už mě to nějak nebaví sledovat. V době Redditu je to stejně všechno zastaralé.
Zlatý Game Page a jejich cringe humor. :)
Vortex mi příjde nezajímavý, to ignoruju uplně a Games pustím ojediněle kvůli Grygarovi. Co tam straší Tmějová, tak jsem je začal ignorovat taky. To je tak neskutečně protivný člověk, že mluvit na mě u píva, tak ji to chrstnu do xichtu.
Re-Play byl průměrný tehdá, po novém složení nezájem uplně a ten nový pořad Trojanové na Seznamu jsem jen proklikal první díl, vypadá to v pohodě, ale už mě to nějak nebaví sledovat. V době Redditu je to stejně všechno zastaralé.
Zlatý Game Page a jejich cringe humor. :)
@Fritol (05.07.2019 14:08): Indian je letity porad, ma uz nejakou tradici a ma takovy svuj standart. Me se nijak zvlast nelibi, ale jelikoz uz vydrzeli tak dlouho zrejme to bude dost lidem vyhovovat. A srajdy melou obcas vsude. Ja mam ted nejradsi Vortex, tam jeste nevyhoreli. Games si obcas pustim, ale spis pro pobaveni. Moc tam nechodim, mivam tam casto ban v diskuzich, tak to cloveka odrazuje:)
@Zx Atari 500 (05.07.2019 14:05): "ale podle poslechu jsem pochopil, že pán v pravo je vývojář hry BLACKHOLE"
Nevim, z tohoto mi příjde, že mu to jasné nebylo. Jeho názory jinak nekomentuju, Indian je dobrý pořad, víc jsem od něj slyšet nikdy nepotřeboval. Fight Club od Games byl ve starém složení vždycky lepší než Showtime, bohužel dnes už taky stojí za hovno s novými lidmi.
@Charllize (05.07.2019 14:07): To jo, ale to už je nějaký ten rok. Já sledoval Indiana ještě když to běželo v TV a co skončil, tak mi příjde, že tloustne. :D
Nevim, z tohoto mi příjde, že mu to jasné nebylo. Jeho názory jinak nekomentuju, Indian je dobrý pořad, víc jsem od něj slyšet nikdy nepotřeboval. Fight Club od Games byl ve starém složení vždycky lepší než Showtime, bohužel dnes už taky stojí za hovno s novými lidmi.
@Charllize (05.07.2019 14:07): To jo, ale to už je nějaký ten rok. Já sledoval Indiana ještě když to běželo v TV a co skončil, tak mi příjde, že tloustne. :D
@Fritol (05.07.2019 14:00): Fiola pribral jak prase, mel by brzdit, zacina pusobit obezne.
@Fritol (05.07.2019 14:00): To je mu myslim jasny, kdyz se na to dival :) A i jako tvurci, proste ten jeden plka nepravdy, neuplne informace, domnenky... U toho jak tam dal ty indie hry po 0,25 euro jsem se lamal smichy :D
@Strady (05.07.2019 12:39): Oba pánové jsou vývojáři Blackhole, jen pro upřesnění. Tebou zmíněný je hlava celého projektu, druhý je level designer.
@Strady (05.07.2019 12:39): Bez nekam Strady, ted se mi tady zobrazuje reklama s botama Nike :D
@Strady (05.07.2019 12:39): Plka tam strasny jebky... nemma silu to rozebirat :D
Včera mi vyskočilo na YT toto video. Neznám pořad Indian ani ty dva typy (ale podle poslechu jsem pochopil, že pán v pravo je vývojář hry BLACKHOLE) ale zajímali mě tři témata
- Steam Summer Sale Grand Prix
- G2A
- Shenmue III a Epic vs Refund
No musím říct, že pán v pravo je hotový Mirek Dušín nejdřív si ospravedlní hecknutí Steamu Grand Prix aby ti pak řekl, že pokud si koupíte klíč na G2A a podobných stránkách, tak si to rovnou stáhněte warez (proto že existují lide, který si neumí hlídat své věci) a do třetice to spláchne Epicem.
Morální jen, když se to hodí mě do krámu - až koupím nové boty Nike, začnu přemýšlet jestli ten malý Bangladéšan, co je lepil, byl dobře zaplacený za svojí práci, když mě stáli 3500,-
- Steam Summer Sale Grand Prix
- G2A
- Shenmue III a Epic vs Refund
No musím říct, že pán v pravo je hotový Mirek Dušín nejdřív si ospravedlní hecknutí Steamu Grand Prix aby ti pak řekl, že pokud si koupíte klíč na G2A a podobných stránkách, tak si to rovnou stáhněte warez (proto že existují lide, který si neumí hlídat své věci) a do třetice to spláchne Epicem.
Morální jen, když se to hodí mě do krámu - až koupím nové boty Nike, začnu přemýšlet jestli ten malý Bangladéšan, co je lepil, byl dobře zaplacený za svojí práci, když mě stáli 3500,-
@Zx Atari 500 (04.07.2019 09:55): Pardon, myslel jsem klíče.
@Samariel (04.07.2019 01:37): dokud to může G2A beztrestně prodávat, ty to můžeš beztrestně kupovat ;-)
@Shoggot (04.07.2019 09:47): Muzes mi dat odkaz, ceho presne se to tykalo? Docela me zajima vec s Humble, kde maj v podminkach, ze klice se nesmi dal prodavat. Podle me si tam muzou psat co chtej, ale nikoho to memusi zajimat :)
@Samariel (04.07.2019 09:50): Jaky hesla? :)
@Samariel (04.07.2019 09:50): Jaky hesla? :)
@Zx Atari 500 (04.07.2019 01:44): No, právě myslím tím kradené hesla. Ale já se v tom fakt neorientuju.
@Samariel (04.07.2019 01:37): Zatím neuchopitelná záležitost, nepostihnutelné. A Evropský soud v roce 2012 rozhodl, že se klíče přeprodávat můžou.
Může se to samozřejmě, stejně jako všechno, do budoucna změnit.
Může se to samozřejmě, stejně jako všechno, do budoucna změnit.
@Samariel (04.07.2019 01:37):A co by jako melo bejt postihovano? :)
Myslíte si, že je nějak právně postihnutelné českými zákony ty G2A klíče, nebo je to českými zákony neuchopitelná záležitost?
@SilentWolf (03.07.2019 20:56): samozrejme kdyz je titul co musis mit, neudelas asi nic :) Kdyz Todd doda Starfield na launch, tak taky nevim jak budu reagovat (porad je sance ze to dosere:) Ale proste obecne je lepsi pockat, cim dyl tim lip.
ja treba PS4 kupoval az kdyz vysla FF15, skoro dva roky po vydani.
ja treba PS4 kupoval az kdyz vysla FF15, skoro dva roky po vydani.
@Charllize (03.07.2019 20:45): přiznejme si to, pokud bude launch titul Bloodborne 2, tak je mi jedno, že mi i vyhoří byt. :D Ale ne, dík za tip - nad tímto mě ani nenapadlo uvažovat. :D
@SilentWolf (03.07.2019 20:42): No, urcite nekupuj PS5 v dobe kdy pujde na trh. Je to vzdy sazka do loterie, Sice PS4 launch verze byli vicemene OK, ale to same se uz neda rict o PS3, PS2 ani PS1. O starsich xboxech radsi nemluve. Vzdy je lepsi pockat na lepsi revizi konzole, coz je cca pul roku az rok po vydani.
Launch konzole = betatest :)
Launch konzole = betatest :)
@Charllize (03.07.2019 20:35): však já hraji proper verze, jen je hraji v křesle na televizi a ovladačem. PS4 funguje převážně jako lapač prachu, vzácně na ní vznikne nějaká exkluzivita.
Což, jak jsem níže psal, se s nástupem pětky asi změní, páč nebudu chtít udržovat herní PC a konzole bude v tu chvíli výkonnější. Proto jsem taky zmínil tu mou dnešní úvahu, jestli nebude lepší v takových případech počítat už s PS5 a skupovat si hry na PS4. Protože se ta chvíle (třeba ten Cyberpunk) nezadržitelně blíží. :D
Což, jak jsem níže psal, se s nástupem pětky asi změní, páč nebudu chtít udržovat herní PC a konzole bude v tu chvíli výkonnější. Proto jsem taky zmínil tu mou dnešní úvahu, jestli nebude lepší v takových případech počítat už s PS5 a skupovat si hry na PS4. Protože se ta chvíle (třeba ten Cyberpunk) nezadržitelně blíží. :D
@SilentWolf (03.07.2019 20:20): no upřímně, stále si na to zvykám. Hraji na Xbox One ovladači třeba Bad Company 1+2 nebo Black a docela s tím mířením bojuji. Samozřejmě chce to cvik, s každým dalším soubojem je to lepší a lepší. Zkoušel jsem i MP v Bad Company 2. Na ovladači je každý souboj solidní výzva, na K+M by to byla relativně brnkačka a skoro jistý headshot. :) Zamířit s ovladačem není úplně snadné ale o to máš lepší pocit když se to povede. Ovladač mě naučil v prvé řadě krýt se, obhlídnout situaci a až pak jít do střetu na K+M bych prostě na to vlítl a vyčistil prostor.
Na Xbox jsem za babku koupil Command&Conquer Red Aler 3 + datadisk (samostatně hratelný) k C&C 3 a v bazaru koupím ještě ten samotný C&C 3. Dosud jsem žádnou RTS na žádné konzoli nikdy nehrál. Jsem zvědavý jaké to bude.
Dnes v bazaru jsem za 29 Kč zakoupil originál WarCraft 2 s datadiskem na DVD + za 99Kč Command&Conquer Tiberian Twilight na DVD. :) Samozřejmě na PC.
Na Xbox jsem za babku koupil Command&Conquer Red Aler 3 + datadisk (samostatně hratelný) k C&C 3 a v bazaru koupím ještě ten samotný C&C 3. Dosud jsem žádnou RTS na žádné konzoli nikdy nehrál. Jsem zvědavý jaké to bude.
Dnes v bazaru jsem za 29 Kč zakoupil originál WarCraft 2 s datadiskem na DVD + za 99Kč Command&Conquer Tiberian Twilight na DVD. :) Samozřejmě na PC.
@SilentWolf (03.07.2019 20:33): vazne? Tak jsem si nevsiml. Sorry.
ale mam evidovane cekani na proper verze a podobne:)
ale mam evidovane cekani na proper verze a podobne:)
@Charllize (03.07.2019 20:31): o mé preferenci ovladače píšu snad u každé diskuze kde vidím, že se řeší jak střílečky na konzolích nejdou.
@SilentWolf (03.07.2019 20:20): ty dneska jsi samy prekvapeni, poslechni :)
Jo, kdyz se clovek s ovladacem nauci, ten rozdil mezi K+M neni zdaleka tak vyrazny jak by se mohlo zdat. tedy pokud nekdo nepozaduje vysledky na urovni spickoveho e sportu.
Strategie jsou problem, ale taky to neni kdovijak strasny, Dohral jsme analogovym ovladacem ns PS1 Warcraft 2 + datadisk, Red Alert a i treba WH Dark Omen a Horned Rat. Ten kdo tyhle hry hral tak moc dobre vi ze nektere nejsou zrovna prochazka ruzovym sadem, a presto to gamepadem slo docela v pohode dohrat.
Jo, kdyz se clovek s ovladacem nauci, ten rozdil mezi K+M neni zdaleka tak vyrazny jak by se mohlo zdat. tedy pokud nekdo nepozaduje vysledky na urovni spickoveho e sportu.
Strategie jsou problem, ale taky to neni kdovijak strasny, Dohral jsme analogovym ovladacem ns PS1 Warcraft 2 + datadisk, Red Alert a i treba WH Dark Omen a Horned Rat. Ten kdo tyhle hry hral tak moc dobre vi ze nektere nejsou zrovna prochazka ruzovym sadem, a presto to gamepadem slo docela v pohode dohrat.
@kuler91 (03.07.2019 19:52): střílečky zvládám, ba co víc, přijdou mi na ovladači lepší - prostě je reálnější, že se musí mířit a ne ukazovat na nepřátele myší.
Ale holt královský žánr - strategie, tam moc zastoupen není, tak nezbývá, než mít obojí. PC a konzoli ještě snesu. Dvě konzole už asi ne.
Ale holt královský žánr - strategie, tam moc zastoupen není, tak nezbývá, než mít obojí. PC a konzoli ještě snesu. Dvě konzole už asi ne.
@BUMTARATA (03.07.2019 20:10): Jasný, špatně jsem to napsal ... myslel jsem plnou podporu her.
@kuler91 (03.07.2019 19:52): PS4 podporuje klávesnici a myš. Tam je ale spíš problém s hrama, které je často (vlastně skoro vůbec) nepodporují.
@Rapier (03.07.2019 19:23): tak to ze na hry z konzoli je pak treba na PC daleko vic vykonu je znama vec, je to kvuli jiz zminovane lepsi optimalizaci co konzole mivaji. Hry tam jdou delat takzvane ma miru dane konzole, potom pripadny port na PC se hur odladuje protoze tam byly pouzity postupy ktery treba na PC ani nejsou mozny. Nechci rict ze nejak lepsi, jen proste jiny. I kdyz PS4 je vzasade prevleceny PC. Konzole taky nemivaji system podobny Windows, ktery do hrani taky nejakou mirou zasahuje. Maji jednotne ovladace, proste je to unifikovana vec, kde jde udelat z min vykonem vic muziky.
@Rapier (03.07.2019 19:23): To netuším. Je to recommended bez bližšího upřesnění. Čekal bych, že v 1080p to na plné detaily rozjedeš na stabilních 30 fps i se slabší kartou. Pochybuju ale, že by byla levnější jak PS4. :)
No pokud bude mít budoucí xbox nebo PS plnou podporu myši, tak investice do PC pro mě úplně ztrácí smysl ... Furt se to ale bez té myši nedá .... U Fpsek to úplně przní zážitek z hraní. Hrál jsem spoustu FPS na PS4 a nemám s tím problém, ale na k+m si to člověk užije daleko lépe ... třeba 2077 bych s gejmpadem fakt hrát nechtěl :) .. to sáme DL 2.
Aktuálně bych asi nové PC nepořizoval a čekal na next gen ... podle mě si i ta blbá 970 už tenhle old gen v pohodě dožije :)
Aktuálně bych asi nové PC nepořizoval a čekal na next gen ... podle mě si i ta blbá 970 už tenhle old gen v pohodě dožije :)
@BUMTARATA (03.07.2019 18:13): cože?! Detroid na PC má doporučenou GTX 1080? To by mě zajímalo jak je to možné, když to běží +/- s 30 fps na PS4 Slim, která jak píšeš má mnohem nižší grafický výkon. To na PC budou 4-8K textury nebo co? :)
@SilentWolf (03.07.2019 17:20): to je stále solidní sestava, stačí jen vyměnit starou 3GB GTX 970 za něco novějšího a dokoupit levně RAM.
@SilentWolf (03.07.2019 17:20): to je stále solidní sestava, stačí jen vyměnit starou 3GB GTX 970 za něco novějšího a dokoupit levně RAM.