@
Chuck (01.05.2019 12:39): tady je mnoho faktorů ve hře. Záleží jaké máš repro/sluchátka. Záleží v jaké kvalitě máš nahrávku. Je to v 320+Kbps mp3 nebo flac (preferovaný audiofily) nebo 128-kbps mp3? Řetěz bude tak silný jako jeho nejslabší článek.
U mě kombinace Sound Blaster X-Fi +
AQ M24/Audio-Technica ATH-M40x rozhodně poznat jde. Dříve jsem poslouchal na
Evolve Blues R222 a výhradně
Koss Porta Pro které měly spíše líbivý zvuk ve hrách i hudbě a byly oboje lehce přebasované.
Nevím přesně jakou jsi mě zvukovku a repro před upgradem, na co jsi zvyklý, jak jsi náročný na kvalitu zvuku (ne každý to slyší, a BTW o mém znamení se píše že je náročné na kvalitu zvuku) ale já např. měl/mám Sound Blaster X-Fi Gamer/dříve SB Audigi, SB Live 1024!, SB AWE 64 (nenech se zmást označením gamer, je to plnohodnotná X-Fi) a
na soukromém laptopu mám High Definition Audio, který v kombinaci se 4 repro! v notebooku a Dolby zní skutečně dobře (na poměry notebooku pochopitelně).
Ale stačí abych k notebooku připojil na sluchátkový výstup Audio-Technica ATH-M40x a stejná nahrávka zní jinak z SB X-Fi, a té integrované v notebooku. Já ten rozdíl poznám. :)
Ale je to jak to říká Garret. Záleží co Ti vyhovuje.
Můj známý, jinak hardcore pařan má vždy nejlepší HW na trhu (u něj začíná herní stroj od 50k+) ale normální integrovanou zvukovku a levné repro, což já naprosto nechápu, protože zvuk i ve hrách hraje velkou roli.
Pamatuji doby kdy např. Terminator Future Shock a další pecky na General Midi (Sound Blaster, AWE 32/64) byl neskutečný rozdíl proti tomu co nabízely integrované nebo běžné zvukové karty. I dne po těch létech je to rozdíl slyšitelný okamžitě. V době SB Live 1024! vs běžné zvukovky to byl např. ve Jedi Knight II/Thief/System Shock 2 nebo Starcraftu taky neuvěřitelný rozdíl.
Pamatuji dobu kdy pod Windows XP v Battlefiled 2 a SB F-Xi jsi měl s patchem od DICE neuvěřitelně přesný zvuk díky EAX 5.0. Okamžitě jsi věděl odkud na tebe střílí, o kvalitě zvuku ani nemluvě....