Viz diskuzi k
The Last of Us Part II. Nedalo mi to a inkriminovaný článek jsem si našel, bohužel se mi ho nepodařilo na mém shitty telefonu vyfotit, ale podstatné jsem si vypsal.
Daniel Vávra v aktuální Jámě píše:
„Nehraju hry. Za letošek jsem hrál prakticky jen dvě.“
TLoU2. „Pustil jsem si nějaké video z hraní. Bez zvuku. (…) Vypadá to hůř než Red Dead Redemption 2.“ Pak popisuje video, ve kterém „holka“ dělá to a tohle. Zakončuje: „Hmmm.“
TLoU. „To dobré bylo vykradené z filmů, a to co k tomu přidali autoři, byla céčková soap opera, roztahaná do nesnesitelné nudy. Často na hranici parodie, to když se tvůrci snažili přijít s nějakými
cool pošuky z postapo světa. To vše naředěné do neustále se opakujících arének, kde využíváte do úmoru pořád dokola ty stejné herní mechanismy a vraždíte. A vraždíte. A vraždíte. A vraždíte. Pak nějaký ten dialog, že už nechcete vraždit a je vám smutno, a pak zase vraždíte a vraždíte a vraždíte… Repetetivní srágora. Pokud vás zajímá, proč podle her nevznikl prakticky ani jeden dobrý film, tak proto, že jsou to příběhově naprosté bídy i ve srovnání s těmi nejstupidnějšími hollywoodskými komerčními idiocemi.“
Dále se vyjadřuje k dalším letošním hrám, byť hrál jen dvě. ¯(°_o)/¯
„Days Gone, která vypadala docela slibně, ale opět se z toho vyklubal repetetivní pseudo open world s naprosto tuctovým příběhem, bez čehokoliv, co by mě zaujalo.“
„Rage 2 a Wolfenstein: Youngblood mi připomněly hrůzy, o kterých jsem psal před mnoha lety.“
„Docela ušlo Metro.“
„Anthem od začátku vypadal jako hrůza a ukázalo se, že hrůza to je.“
„Crackdown 3 vypadala tak děsivě už ve videích, že jsem se ji ani neodvážil stahovat.“
Control. „V Remedy se snaží dělat příběhy, ale moc jim vlastně nikdy nešly. (…) Působí to, jako když se někomu opravdu hodně líbil nějaký film a řekne si, že natočí taky něco takového. A tak si přečte pár příruček, jak se to má dělat, a pokusí se udělat kopii toho, co se mu líbilo.“
Následuje óda na Yoku's Island Express. Prý je to úplně boží.
Death Stranding. „Všichni si z toho opět trhají rodidla, i když to vypadá jako naprostá úchylnost a veškerý gameplay zatím je – chlápek běhá s krabicema. Je fascinující, jakou si vybudoval Kojima reputaci, přestože poslední Metal Gear byl špatný.“
Avengers: Endgame. „Nejnudnější debilita, jaká kdy spatřila světlo světa.“
Na závěr věštba. „Druh, který takhle zblbnul, nečeká nic dobrého.“