Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

@MartinezZ (03.07.2014 13:56): Hele, já koukal na http://tracker.cztorrent.net/, jakou má hodnotu a prej 3,1 mega. Je to kvuli kauze, ze majitel kasle na lidi a necha si jen platit pres bankovní ucet prachy a tak..

Pak me napadlo, jakou ma asi hodnotu tenhle web :). Hned první věc byla příjmy z reklam nejsem odborník, ale laijcke mysleni mi rika, ze tu zadne reklamy nejsou.
Neřešte to vůbec. Prostě nějaký troll, co se po předání vysvědčení nudil a vzpomněl si na kdysi zaregistrovaný účet. A vůbec, jděte spát, zítra je pondělí a hybaj do práce.
No, nevím. Kromě toho, že mi přijde trochu zvláštní tu být několik let zaregistrován a ozvat se až teď, usuzuji z nicku, že uživatel má přes 20 let a tedy by se mohl aspoň obtěžovat podívat se, jak vypadají komentáře ostatních. Můj názor - dát mu vědět, co si pod komentářem představujeme (předpokládám, že to už pochopil z přesunu do diskuze), pokud to bude vědomě ignorovat, tak až pak to nějak řešit.
Před nějakými 30 lety, by se to dalo napsat i takhle:
(Abych nebyl špatně pochopen - nic tím nemyslím, jen se trochu cvičím ve slohu.)

Pryč s vrahy z ččkp!
Kumulují se nám zde nepřátelské reakční živly, které nám chtějí zabránit v budování rozvinuté databázové společnosti a vzít nám naši naději na vybudování světlých zítřků. A jak ukázal případ uživatele majan91, nezastaví se ani před nestydatými sabotážemi našeho společného lidového úsilí! Péro se brání vypsat všechny ohavnosti, kterých se tito nepřátelé lidu již dopustili! Ale my si databázi rozvracet nedáme! Na rozvratníky musí dopadnout tvrdá dělnická pěst! Je třeba, s odvahou a s odhodláním, semknouti se do bojového šiku, kolem zdravého jádra databáze, poučit se z krizového vývoje ve společnosti a v těsném sepětí s pracujícím lidem, napřít všechny síly na úsek ostrahy. Nepřítel neprojde, neboť my stojíme na stráži!