@Walome (14.08.2017 20:23): Jsem si musel zjistovat,co ze je to to IGN :)
Kultura
@7c (14.08.2017 18:51): když někdo něco udělá blbě, tak mu přeju neúspěch, už proto aby ho to odradilo od dalšího prznění. Až to udělaj dobře, budu jim fandit. Není na tom nic záhadnýho.
@Walome (14.08.2017 20:23): Tys tam neměl pěknou holku, víš? :)
@montana (14.08.2017 19:22): No celý album som ešte nepočul, počkám kým oficiálne vyjde ale vybrať Marka Ronsona ako producenta naozaj nebola najlepšia voľba.
A Kyuss nemali žiadny zlý album.
A Kyuss nemali žiadny zlý album.
@Coldplaz (14.08.2017 15:43): Je hrozný. Uteklo už minulej tyden. Bohužel každej musí mít v diskografii nějaký špatný album, tak aspon ze az na sedmej pokus.
@Paul (14.08.2017 18:13): Podivná schadenfreude - i na to, že jsi začal číst DT celkem nedávno. Kdybych měl reagovat na každou "zprasenou" kvalitní literární předlohu, tak už mám za ty roky asi nějaký aneurysmus .-) Už proto, že se žádné dobré adaptace prakticky nevyskytují.
Tak temná věž je i finančně propadák, mám radost, snad tedy dostanou rozum a nebudou dělat TV seriál s Idrisem.
Nový song od Queens of the Stone Age, o dosť lepší ako ten prvý, ale stále slabšie ako väčšina skladieb na Like Clockwork, nie som si istý týmto novým albumom.
@Shoggot (14.08.2017 10:16): Sterilní, to je to slovo. Všechno je děsně safe, ty filmy postrádají byť jen náznak napětí.
@Walome (14.08.2017 09:26): Místní expert na komiksy nečetl V jako Vendetta?
Ale ano, mezi komiksem a filmem je docela propastný rozdíl a komiks není taková... agitka (nesnaží se z nikoho udělat sympatickou osobu), ale prostě se to tak nějak celé zesere.
Ale ano, mezi komiksem a filmem je docela propastný rozdíl a komiks není taková... agitka (nesnaží se z nikoho udělat sympatickou osobu), ale prostě se to tak nějak celé zesere.
Aj Turbo Kid je mastná a výživná žánrovka!
@RomcaT (13.08.2017 23:32): Tak to jo, právě jsi úplně rozložila stockholmský syndrom.
@7c (13.08.2017 21:11): Osobně taky Dredda mám radši, ale to nic nemění na tom, že The Raid je boží.
@Sadako (13.08.2017 20:53): Však tak to taky myslím. Je to tak bezpečně pospojované, až je to trochu sterilní.
@7c (13.08.2017 21:11): Osobně taky Dredda mám radši, ale to nic nemění na tom, že The Raid je boží.
@Sadako (13.08.2017 20:53): Však tak to taky myslím. Je to tak bezpečně pospojované, až je to trochu sterilní.
@RomcaT (13.08.2017 23:32): mně V for Vendeta přijde děsně cool, hlavně se mi líbí jak si tehdy lidi mysleli, že pravice je to největší nebezpečí. No ale je pravda, že když jsem film viděl podruhý, přišla mi tahle scéna trochu divná. A Nataly se mi nelíbí, to si víc užívám Huga, který ani není vidět. Samozřejmě je to celý hrozně otravný tou anarchistickou agitkou, ale většinou se nad to dokážu povznést a daří se mi to i tady. Nicméně komiks je v tom prý ještě horší.
@RomcaT (13.08.2017 23:32): Hasne.
Dredd mě příjemně překvapil, tomu indonézskému tak dám šanci:)
@RomcaT (13.08.2017 23:32): No tak zrovna tohle je naprosto normální. Třeba zkus vyhledat osvobozené dívky unesené Boka Baram, většina teď bloumá v džungli hledajíc své mučitele. Kluci co nemučej maj holt smůlu.
@RomcaT (13.08.2017 23:32): No tak zrovna tohle je naprosto normální. Třeba zkus vyhledat osvobozené dívky unesené Boka Baram, většina teď bloumá v džungli hledajíc své mučitele. Kluci co nemučej maj holt smůlu.
Dredd nebyl nic moc...ale jestli jsem u něčeho skutečně trpěla bolestí, tak to je V jako Vendeta. Větší krávovinu jsem snad neviděla... nepochopim, jak se to někomu může líbit. Například - on jí mučí, ostřihá do hola a ona mu dá pusu? Jako pardon, ale to je blbost. Celkově celej film byl o ničem a nezachránila to ani Natálka (teda dobře u chlapů asi jo, já z ní nejsem tak nadšená, podle mě byla super v Černé labuti a tím to vadne). Teď mě můžete sežrat.
@AlieN (13.08.2017 20:52): Tohle se tu už mimochodem (nikoliv překvapivě) řešilo. Osobně se mi víc líbil Dredd (atmosféra, pointa, visuální stránka a "všednost"), ale řadím oba filmy do rozdílných kategorií/žánrů.
@Shoggot (13.08.2017 12:50): Právě, že dost těch comicsovek (vlastně za mě téměř všechny) jako blockbustery nefungují, protože u nich usínám nudou. Dobrá, doceňuji, že začali konečně točit filmy pro nás s ADHD, ale nějak v tom zběsile se mrskajícím bordelu postrádám klenuté dramatické oblouky a jinou bazální architekturu.
Jako by se nikdo neobtěžoval s něčím jako dějová kostra, ale nasázel x vágně provázaných scén, do toho hrst tu více, tu méně trapných džouků a okolí přepíčil tak, aby divák přehlcený vjemy nestíhal sledovat, že se před ním vlastně odehrává nic.
Dobrý blockbuster by imao měl mít i fungující scénář, klidně jednoduchý, ale soudržný. Comicsovky tohle většinou dost postrádají.
Jako by se nikdo neobtěžoval s něčím jako dějová kostra, ale nasázel x vágně provázaných scén, do toho hrst tu více, tu méně trapných džouků a okolí přepíčil tak, aby divák přehlcený vjemy nestíhal sledovat, že se před ním vlastně odehrává nic.
Dobrý blockbuster by imao měl mít i fungující scénář, klidně jednoduchý, ale soudržný. Comicsovky tohle většinou dost postrádají.
@Jab (13.08.2017 20:24): Ok, fair point - The Raid šel do kin o rok dřív než Dredd, ale jak teď čtu produkce probíhala souběžně.
Nicméně podobnost mezi těmi filmy je neporovnatelně vyšší než s čímkoli jiným. Může být náhoda tedy. Ale Smrtonosná past s nimi má společného jen to že se převážně odehrává v jednom baráku.
Nicméně podobnost mezi těmi filmy je neporovnatelně vyšší než s čímkoli jiným. Může být náhoda tedy. Ale Smrtonosná past s nimi má společného jen to že se převážně odehrává v jednom baráku.
@special_plan (13.08.2017 20:20): To jsem si taky našel za pět sekund přes google. Proto se tomu divím. Obdobně i jelikož... Já nevím, Smrtonosná past se jako nestala?
@AlieN (13.08.2017 19:43): Dredd byl napsaný a natočený ještě před The Raid.
@AlieN (13.08.2017 19:43): Jak si na to přišel?
Mně se víc líbil Dredd! Fuck the police! 8-) :)
@JohnCZ (13.08.2017 19:45): Tak to bez diskuze :)
@AlieN (13.08.2017 19:43): Který je jen tak btw snad 100x lepší. :)
@Jab (13.08.2017 13:22): Dredd je totiž silně vykradený Indonéský The Raid
Když jste u těch komiksových filmů, velmi vychvalovaný je Život Adele. Názory na něj? :-)
Na to jak všichni kritizovali Nový Xmeni, tak mě se líbili mnohem více než ti staří, ti byli moc ukecaný a utahaný, ty nový byly velkolepé, měli zapamatovatelné pasáže, nový představitelé xmenů jsou v pohodě a hlavně se mi tam strašně líbí ten retro styl. (ta scéna se zpomalením času je perfektní, i ta předtím)
A Magneto je konečně zajímavá postava. Ale možná je to jenom proto že je to víc střižený v tom komiksovém, jako malej jsem totiž na xmeny aniamáče čučel... :)
A Magneto je konečně zajímavá postava. Ale možná je to jenom proto že je to víc střižený v tom komiksovém, jako malej jsem totiž na xmeny aniamáče čučel... :)
@90210 (13.08.2017 12:50): Nolanovy létající krysy také nemusím.
@Shoggot (13.08.2017 12:50): Právě. Shodou okolností ten Dredd prý finančně propadl. Holt se oddtrhl od té současné superhero linie.
@Bodkin (13.08.2017 12:51): Původně jsem jej chtěl to seznamu přidat. Humor byl bezvadný a mám rád Paula Rudda. Ale pak jsem si vzpomněl, že si po letech z toho filmu už nic nepamatuji. Krom těch pár vtipů.
@Shoggot (13.08.2017 12:50): Právě. Shodou okolností ten Dredd prý finančně propadl. Holt se oddtrhl od té současné superhero linie.
@Bodkin (13.08.2017 12:51): Původně jsem jej chtěl to seznamu přidat. Humor byl bezvadný a mám rád Paula Rudda. Ale pak jsem si vzpomněl, že si po letech z toho filmu už nic nepamatuji. Krom těch pár vtipů.
Žiadny komiksový hrdina nie je lepší ako Spider Plant Man
@90210 (13.08.2017 12:50): No vida, s tim souhlasim:) Obvzlast ta cast s Batmanem. Me tohle zcivilnovani a ztemnovani jednou natoceneho taky dost nebavi.
@Bodkin (13.08.2017 12:51): Ten mě zaujal věcmi okolo (triky a podobně), ale neviděl jsem, díky za tip (poslední dobrý film, co jsem viděl byl právě Dredd, co je smutné).
Mě tedy naposledy překvapil Antman. Na komiksový film mi přišel moc nápaditý a zábavný...
@Jab (13.08.2017 12:41): Ale ony to jsou často i docela dobré blockbustery, bohužel jsou ale jen a pouze to. Ta ohromná mašina prostě sežere cokoli, z čeho koukaj prachy a vyleze ven naprosto standardizovaný produkt, který to hraje zcela jen na bezpečné body. A díky tomu je si to všechno šíleně vlastně podobné.
McDonaldizace tak zjevná, že je to vlastně docela legrační.
McDonaldizace tak zjevná, že je to vlastně docela legrační.
@Jab (13.08.2017 11:45): Pokud myslis Judge Dredda se Stallonem, tak ten byl docela zabavnej, ale predpokladam, ze nemyslis.;0) O existenci nejakyho jinyho Dredda nebo Deadpoolu jsem se dozvedel az ted, ale Constantine me asi bavil, protoze jsem tomu na CSFD dal 5 hvezd a 25.4.2006 napsal komentar, kdyz jsem tam jeste pred mnoha lety tu a tam neco napsal. Hellboy je taky fajn, stejne jako V for Vendetta, ale soucasnym komixovym filmum se pro jistotu vyhybam jako cert krizi.
V 90. letech byly komixovy filmy vetsinou zabavna becka, ktera si na nic nehrala, viz. Spawn, Tank Girl nebo Zelvy Ninja, coz byl tusim prvni film, ktery jsem videl v kine (bud to, nebo Snehurka), kdyz me na ne jako jejich obrovskeho fanouska vzal otec. Burtonovy Batmany povazuju za nejlepsi komixove adaptace vsech dob, ale tusim prave Batmany od Nolana, ktere povazuju za nejprehypovanejsi a nejprecenovanejsi filmy vsech dob, zacala era, ktera me moc neba.
V 90. letech byly komixovy filmy vetsinou zabavna becka, ktera si na nic nehrala, viz. Spawn, Tank Girl nebo Zelvy Ninja, coz byl tusim prvni film, ktery jsem videl v kine (bud to, nebo Snehurka), kdyz me na ne jako jejich obrovskeho fanouska vzal otec. Burtonovy Batmany povazuju za nejlepsi komixove adaptace vsech dob, ale tusim prave Batmany od Nolana, ktere povazuju za nejprehypovanejsi a nejprecenovanejsi filmy vsech dob, zacala era, ktera me moc neba.
@Shoggot (13.08.2017 12:26): Vyrojilo se jich moc. A moc to i tak ždímají. Kvalitou to většinou nejsou propadáky. Ale... Není moc důvodu chodit na všechny do kina. Něco takového stačí jednou za rok či dva. U toho Dredda mi je ale zpětně líto, že jsem na něj do kina nešel. Ale kdo mohl tu kvalitu čekat, když má relativně nízká hodnocení.
@Shoggot (13.08.2017 12:26): Ja mam radis tohohle Dredda :)
https://www.youtube.com/watch?v=2NsjFfdQKLU
https://www.youtube.com/watch?v=2NsjFfdQKLU
@Jab (13.08.2017 10:18): Dredda mám z těch komiksových filmů nejradši. Jinak je to docela mor.
@Zx Atari 500 (13.08.2017 11:55): Patrick Stewart je na tyhle role oblíbený terč. Už dvacet let zpět či kolik hrál sebe sama jako senilního Picarda. :)
P. S. A tak 23. Byl to poslední díl ST New Generation.
P. S. A tak 23. Byl to poslední díl ST New Generation.
Posledni Vlkous me nejak extra nedostal. A profa X....wtf. Z tech "hrdinskejch" filmu za posledni dobu mam nejradsi Split a tesim se na Glass jak malej mutant :)
Vcera jsem rozkoukal Guardians of Galaxy 2 a nekde ve 3/4 jsem to vypnul. Nebylo to na proklikani,ale taky ani nemam chut to dokoukat.
Vcera jsem rozkoukal Guardians of Galaxy 2 a nekde ve 3/4 jsem to vypnul. Nebylo to na proklikani,ale taky ani nemam chut to dokoukat.
@Strady (13.08.2017 11:21): Jo. Doteď absolutně nechápu, jak může mít Dredd jen 70% na CSFD a obdobně na IMDB. Absolutně parádní žánrovka, kde sedne každý detail. Za mě minimálně 9/10.
@Jab (13.08.2017 10:51): Days of Future Past mi přišlo jak několikrát přehozený hnůj. Budnocnost ne, budoucí budoucnost ne, vlastně minulost taky ne, minulá minulost to musí být ono.
Jinak Dredd to bylo pro mě obrovské překvapení, toho jsem viděl snad 3x.
Jinak Dredd to bylo pro mě obrovské překvapení, toho jsem viděl snad 3x.
@Strady (13.08.2017 10:44): Tam je ta "avenge" scéna v hospodě? Jinak se mi tenhle díl líbil méně. Ta budoucí minulost má krásně temnou atmosféru. Hlavně ty scény z budoucnosti jsou jak z Terminátora.
@Jab (13.08.2017 10:18): Oprava X-Men: Frist Class místo X-Men: Days of Future Past a pak souhlas
@90210 (13.08.2017 10:02): No jsou to také ty popcornové filmy. Tedy nenáročné vypalováky s hodně efekty. A na které člověk zapomene pár týdnů po shlédnutí. Obyčejně. Ale najde se pár dosti kvalitních žánrovek. Constantine, Deadpool, částečně Hellboy 2, Dredd (!), V for Vendetta a asi i X-Men: Days of Future Past a teď ten Logan.
@Jab (13.08.2017 00:12): Na pomery komixovych filmu, coz jsou vetsinou sracky, to bylo dobry. X-Men filmy me vzdy docela bavily.
Logan mě příjemně překvapil. Zdaleka ne další hloupá popcornová marvelovka plná CGI. Na takové komorní zpracování bych si zvyknul.
Tak to já zase upozorním na výborné třípísňové EP „Breaking Class”, kterým o sobě po mnoha letech dávají vědět američtí klasici Toxik... ;c)
Stand Up
Stand Up