Souhlasím s Vámi, přestože v cestovním ruchu teď dělám. Ale čím dýl dělám, čím víc sleduju niterné machinace, tím víc je mi z toho coby průmyslu bluvno. A taky je fakt, že 95% klientely jsou prostě simpletoni, kteří jsou rádi, že nemusí dělat nic víc než podškrábnout smlouvu, poslat prachy, a pak už jen být včas na letišti, i tyhle tři kroky jsou na ně kolikrát přehnaně komplikované. Takové 4% jsou middle pracháči, co prostě nemají čas řešit si to sami. Posledním procentem budiž ten vzácný vzorek obyčejných smrtelníků, kteří by si to bez problému zvládli zařídit sami, ale prostě se jim nechce. A taky se mezi nimi nacházejí zaměstnanci, kteří tak využijou benefitů (sám de facto můžu v podstatě zdarma někam odcestovat, ale výhradně jen mimo sezóny, takže je mi to vcelku též buřt).
Níže popsaná událost se týkala právě jedné takové simpletonky, která měla z Ostravy letět do Egyptu, a Exim ji poslal úžasnej dopis o pěti odstavcích, které by se daly shrnout do jedné věty: "Buď poletíš z Prahy nebo vůbec, neřeknem ti proč, a neřeknem ti ani v kolik, je nám fuk, že už máš nějak naplánovanou dovolenou a další věci." Tak jsem ji rovnou řekl, že ji prostě vrátíme prachy a případně poradíme, jak si to může zařídit sama právě přes takovej booking, a baba se hned začla cukat a že mmmm noooo možná bych to z tý Prahy dala...