Komentáře
Deus Ex: Mankind Divided
klocki
Hru jsem původně chtěl dohrat na cestě z dovolené ale stihl jsem to ještě než jsme z dovolené vůbec vyrazili, i prez to ze ma na kolem 70 úrovni je docela lehke hru dohrat.
Sara Is Missing
Hra ve finále není nijak špatná jenom se ukazalo to klasicky japonsky uchylny mysleni
Pro: Umí vtáhnout do děje
Proti: Viz spolier na konci komentu
Anna
V některých chvílích mi to pripominalologikou hru Starship Titanic kterou jsem sice nehral ale nedavno jsem viděl https://youtu.be/cgPzBz8dYD0 video a dost mi to pripomina.
Nebyt pribehu a zpracovani tak hre nedam ani 25 procent.
Pro: Pribeh, prostredi
Proti: Logika (nelogika)
Lara Croft GO
Pro: hezky levely, prijemna hra
Proti: Ani snad nic
Zarya-1
To je u mne docela pravidlo ze pokud něco takovyho je možný tak hned po vyzkouseni aplikuju.
Nekolik ruznych koncu at uz konci smrti nebo uspechem mne nutilo hrát hru několikrát dokola. Napeti je skvele servirovano ruznyma zapiskama a zaznamama a atmosfera hry je uplne paradni.
Takovyhle jry podle mne maji na mobilu svy misto a mozna ze by jich mohlo byt i vic. Presne totiz odpovida ovladani a typ hry - mobilni, jednoducha na ovladani...
Víc takových her
Pro: Prijemny napinavy, sci fi
Proti: Nic
Far Cry
Hru jsem znovukoupil (kdyz to vybehlo mel jsem origo) ted na ps3 a spustil tak jsem se zhrozil tim ovlAdanim... Pomooc, proooc...
A jak tu nekdo psal o urovni s vrtulnikem že to je nehratelny. Tak dokud jsem hru ted nespustil tak jsem si tu scenu/uroven nemohl vybavit.tak teď jsem si ji vybavil... a vůbec se na ni netesim...
E:1 dohrany dalsi dve mise, hezky se mi to vybavuje, ale ne tak ze dopredu. Zatím se na hraje fajn. Všiml jsem si ze když se pohybujes tak se vojaci do tebe trefuji mnohem snaz nez když stojis na miste. Jen tak ze srandy jsem nechal dva vojaky nez mne zabijou a trvalo jim to asi 5 minut, kdezto při hrani mne zabijou klidne za pul minuty :) nevím jestli to je náhoda...
E:2 tyjo, snajpi mne prez pul mapy, neuveritelny, vubec si nevybavuju ze by hra v tech 2004/2005 byla tak tezka. Fakt sem huste vymneknul, neuveritelny, tolik smrti jsem dlouho nezažil :)
E:3-1 misi s lodi a vrtulnikem jsem dal napoprve a hned z lodi raketometem.ani.sem neplaval na ostrov bylo to nejaky lehky. Takže jsem to kdysik nemohl hrat na nejlehci protoze sem tam umřel tak 50x...
3-2 Misi.s plizenim jsem po 4 pokusech vzdal a na 5 pokus sem bezel rovnou k vrtulniku odkud jsem je postrilel kulometama, ale nevedet to tak se taky.trapim
3-3 Mise s maniakem zaporakem hlavnim / dobrakem, probehla taky v pohode, skrcil.jsem se hned za stolečkem a vsichni.si prisli pro sprchu z brokovnice vcetne zombika doktora
3-4 Mise se dverema, 1 pokus jsem to zkusil vbehnout a strilet ale na 2 pokus opet na sraba, vykouknul jsem dalekohledem si zjistil pozice a pak to snajpil a ti co prisli.ke dverim dostali sprchu z brokovnice
Takze tolik ke hre nyni. Kdyz jsem hral hru pfvne takto bylo nejaky p4 3GHz a geforce 2MX 32MB? Neuveritelny jak ta hra tenkrat vypadala hnusne ( na lowendu jaký jsem měl ja) a hezky (na highendu jaký mel pepa motycka) a přitom krasne na nejnizsi detaily...
Hra z puvodniho dojmu i tak hodne ztratila ale i.prez to vsechno ode mne dostane 100procent. Z nostalgie. Jo
Pro: Grafika, leveldesign, absolutni volnost...
Proti: Obtiznost,nechápu jak někdo může hrát na tezsi než na nejlehci...
The Simpsons Game
Pro: Úrovně, parodie, pribeh
Proti: Nemam nic
MotorStorm: Pacific Rift
Jezdí se pralesem, jezdi se po plazi, jezdi se, po horach, jezdi se v lave, jezdi se v trave. Tohle je presne to pokracovani jaky ma bejt.
Závody odsypaji jeden za druhtm, motorky jsou rozdrceny autem, auto je rozdrceny bigfootem, součástky lítají kolem, a ja se bavim.
Perfektně
Pro: Prostredi, auta, vsechno
Proti: Nemam nic
MotorStorm
Dalsi dily byli taky super.
Skoda že to nereinkarnovali i na ps4, trošku jsem v to doufal
Pro: Trate, auta, motorky, buginy, nakladaky a to vsechno dohromady
Proti: Nemam nic, vlastně jo, ze se ta serie nedostala na ps4
Killzone: Shadow Fall
Pribeh - koridor - grafika. Tady je to tak paradne vyvazeny a udelany ze jsem sevaz sam divil ze mi tahle serie takovou dobu unikala. Dostala se mi do ruk uplnou nahodou a jsem za to stane rad protože jsem si hru nádherné užil.
Asi nejvíc právě proto ze jsem od hry nic nečekal, dal jsem ji do ps4 jen kvůli tomu že už teda když ju mam pujcenou. A v tub chvíli se to stalo. Zacalo mne to moc bavit. Pribeh začal odsypat, a hra jela a jela a jela az byl konec. Prostredi byli ruznorody, trosku mi to pripominalo unreal 2 tam se taky prostredi menilo a nepamatuju si dve stejny. Pribeh a koridor. Podle mne strilecky maji mit koridor. U takovyhle hry strasne lituju toho ze takhle neudelali novyho dooma.
Mimochodem tahle hra mne nakopla k zahrani 2ky a 3ky a u 2ky jsem si vzpomek proc mne to nezajimalo. 2ka ac graficky paradni mela nohy v betonu. Kdyz sem mel prvni ps3 tak jsem zkoušel demo a po pár chvílích mě přestalo bavit. Taky kvůli tomu že jsem presel z pc mysoklavesnice na joypad a prvni strilecky mi dali zabrat vcetne prvniho resistance ta serie se mi taky spoustu let vyhybala. Ale to jsem odbocil
Pro: Perfektni hra. Vic takovych. Grafika, pribeh.
Proti: Nic
Abuse
Vetsina jiz byla napsana ale zapomneli jste na 2 veci.
Abuse byl huste editovatelna hra, ve hre byl zabudovany editor ve kterém jste mohli designovat vlastni úrovně a ty pak davat tem co hru maji a mohli jste si hrát.
Druha vec ze se dalo v te dobe menit rozliseni - ale jakoze krute! V dobe kdy hry meli 320x200pix se dala hra pustit klidne v rozliseni 1600x1200 (co snesl monitor)
Hra byla podle mne jedna z nej plosinovek vsech dob
Pro: Levely, prisery, atmosfera, zvuky, vsechno... Vsechno
Proti: Vubec nic
Killzone 3
1.) grafika je paradni, i ted v roce 2019, ale to byla i u dvojky
2.) ovladani je vyvazene a uz se to da konecne hrat
3.) zatim neni nic tak premrstene prehnany s utokama protivniku a da se to konecne hrat i po tehle strance
az dohraju tak dopisu a ohodnotim
E: takže dohodnoceni
Pribeh.se vynoruje trochu vic, ale to co bylo ve 4ce bylo nejvic. Kz3 ale oproti 2ce odsypal mnohem lip a hezcejc oproti kz2. Takže za mě 85 procent, a to opet kvůli vysoke obtiznosti. I na nejjednodussi obtiznost je hra v dosti castech neuhratelna. V nekterych misich muzu jit a kosit hlava nehlava a v jinych castech je to presne naopak, jeden dva vojaci udolaji bez problemu.
Ve hre bylo dost ruznorody prostredi a dost ruznych prostredku, za to na dostává velky plus, nakonec teda 90procent....
Vic takových her
Pro: Prostredi, pribeh, zbrane, prostredky, napady
Proti: Opet obtiznost
Killzone 2
Killzone: Shadow Fall jsem si neskutečně uzival a celkově jsem ze hry měl super pocit, proto jsem se rozhodl že pokorim i tuhle serii (je mozny ze 1ka se mi vyhne pokud nesezenu trilogy). Jsem ted mirne za pulkou hry Killzone 2 a mám k tomu pár věcí
1.) grafika a prostredi je uplne super i na tak starou hru, jsem mile prekvapeny ac vim ze ps4 vs ps3 nebyl graficky takovy skok ted mne to utvrdilo. Hra vypada fakt paradne na deset let starou hru
2.) ovladani hry je trochu divny. Oproti treba BioShock serii je neohrabany a nehraje se to 2x nejlip. Coz mi pripimnelo proc se mi.hra takovou dlouhou dobu vyhybala. Kdyz vylezla ps3 a demo na killzone 2 tak jsem ho sice dohral ale byl jsem presvedceny o tom ze hra mne bude muset minout. Oproti serii Resistance: Fall of Man je hra mnohem hure ovladatelna
3.) obtiznost - vetsinu her hravam na nejjednodussi obtiznost - pro mne je dulezity pribeh a celková jednodussi pruchodnost hrou (u bioshocku mam projito na vyssi obtiznosti ale jenom diky tomu ze mam dohrato jiz nekolikrat a protoze mne hry neuveritelne bavi, to neumela zatim zadna jina hra - sorry jeste doom serie :)). Tady je hra opravdu dost obtizna i na nejjednodussi obtiznost. Uz jsem dostkrat umrel a oproti jiným hram ktery se mi.podari projit na par smrti tady už jich bylo nepocitane. Hra chce aby jste neustale prebijeli, kryli se a podobne. Troslu mi to kazi celkovy dojem ze hry. Uvidime az dohraju...
e: takze dohrano. akce co chyti a nepusti, je to super hra, jenom ta obtiznost, ke konci uz nesmyslna opet, nechapu jaky sadomasochysty tohle bavi hrat na tezsi a nejtezsi obtiznost, diky tomu hra odnasi 75 procent, zacnu bejt na hry zlej kdyz jsou oni na mne
nejlepsi pistole je tam jen kousek jedny urovne, taky ach jo a to tisickrat umreni na konci kdy boss je ... no vsak ti co hrali vi a ti co budou hrat at se nechaji prekvapit...
Pro: Grafika, leveldesign
Proti: Neni pribeh, vysoka obtiznost
Enslaved: Odyssey to the West
pribeh super, nemam k nemu ani zble, prostredi je taky paradni, i kdyz za tech par let asi dost zestarlo, kdyz jsem tenkrat v dobe vydani hral demo tak mne oslovilo ale pak nejak hra sla mimo mne. parkrat jsem si na ni vzpomnel ale porad ne a ne se k ni dostat. no a ted konecne sem ji sehnal a dohral.
pribeh odsypa prijemne a nemam k nemu jedinou vytku, akorat mne parkrat neprijemne prekvapilo prostredi. umiral jsem jenom nedokonalym doskokem nebo ovladanim. tezko rict jestli uz je to zastaralyma ovladacema nebo opravdu optimalizaci hry. dostkrat se mi stalo ze se hra pri cutscenach mirne sekala pri vertikalnim posunu. nejdriv jsem si rikal ze to asi bude tim ze mam ps3 napojenou prez starodavny kino ale neni to tim, ted jsem vytahl Killzone 2 a ta na tom bezi uplne plynule.
nektery pasaze byli diky tomu frustrujici, nekolikrat opakovat pasaz diky spatny optimalizaci mne dost mrzelo, bohuzel pro mne ja jsem z tech co daji dost na pribeh a provedeni je az druhy v rade takze hra ma za mne 95 procent.
jinak jak jsem psal jinde tahle hra asi byla jako inspirace pro Horizon Zero Dawn protoze prostredi a namet spolecne s hlavni akterkou jako by z bluraydisku vypadl originalu :)
muzu doporucit, jedna se o velmi prijemnou hru
Pro: Pribeh, prostredi, hlavni hrdinove
Proti: Uz je trosku starsi, par bugu
Mad Max
Kdysi pred 600lety jsem videl filmy madmax, sice mne v ty dobe nenadchli ale asi sem se u nich bavil. Pak pred par lety udelali remake. Sice mne nenadchnul.ale bavil. A asi pred rokem se mi stahla na psplus hra madmax. Sice mne nadchnula ale dokonce i bavila.
Hra madmax je kupodivu openworld co byl dobre provedenej, sice mne ke konci nasrali tim ze zabili tu zenskou ale i tak sem hru dohral. Vím že kdyby to udelali tak ze by zůstala živá, ma ode mne hra 100procent, vybavuji si nejaky chvilky co mne stvali ale vim ze mě hra bavila...
Pro: Auticka, dobre zpracovany openworld
Proti: V pribehu, ale co uz...
Screamer
az ted kdyz jsem si četl komentare a někdo tam napsal že to byl ridge racer na pc musim souhlasit. Hru jsme hráli s kamosem docela dlouho, slo to hrát v rezimu ghost myslim kdy jsme se menili za klavesnici a snazili.se predjet toho druhyho.
Meneni automatu a manuálního raeni se myslím delo tak ze kazde auto bylo ve 2 exemplarich kazdy jiny skin napriklad porsche bylo 1x cerny a ten samy model 1x bilomodry myslim a jedno bylo razeni manualem a druhy automatem. Bylo to docela logicky, ne jak u vsech jinych her kde jedno auto umelo radit samo nebo manualne.
Trate byly dobre udelany, kazda byla úplně jina. Dodnes na hru vzpomínám jenom v dobrem. Mimochodem nebyl tam i nějaký rezim slalom?
Pro: Trate, auta, zábava
Proti: Ani snad nic
Horizon Zero Dawn
Hru jsem koupil v akci, zajimala mne. To co bylo okolo jsem vnimal nevnimal ale prispelo to ke koupi hodne. Ale jsem skrbla a kdybych za to vylepil plnou palku tak bych se na sebe asi zlobil.
Hra rozhodne nemela byt open world, open world hry v 90ti procentech zabiji pribeh, podle myho,malo ktere hre se povede aby byla zabavna od zacatku do konce.
Guerilla a killzone 4 - to bylo uzasny spojeni. Ta hra mne bavila od a do z, skoda ze to neudelali aspon trochu vic timhle stylem. Asi starnu protoze treba takovy assasini mne bavili mnohem vic. Az teda na origins i kdyz na konci origins jsem to cely hre odpustil kvuli paradnimu zakonceni a vyvrcholeni. Gta v - to byla dobre zmaknuta openworld hra, ale bylo to diky tomu ze hra odsypala, ze mela diky zivemu mestu spad a drive. To se bohuzel v HZD nepovedlo, alespon podle meho.
Zacatek byl uzasnej, cca do 1/4 hry, nez to zacala byt, prave diky openworldu kde se porad objevovali nepratele ktere už jste 1000x zabili, nuda. Pribeh bylo to jediny kvuli cemu jsem zbytek hry pretrpel.
Ano hra je udelana uzasne, svet vypada uveritelne, ukoly jsou fajn, to vsechno bylo super ale to dostat ze z mista a do mista b bylo utrpeni. Ke konci se nastesti dalo cestovat batuzkem ale proc.
Myslim si ze to bylo udelany prave kvuli tomu aby ta hra ludi nesrala cenou za nic. Jakoze natahnout to timhle. Skoda preskoda ale najde se cilovka lidi kteri budou radi prozkoumavat ten napul uzasny napul nudny svet. Je mozny ze si to za par let zopaknu ale spis se obavam toho ze ne.
A jeste jedna vec je tam co uz jsem nekde videl ale donedavna jsem nevedel kde. Na ps3 jsem zacal hrat Enslaved: Odyssey to the West a hned jsem si vzpomnel. Hrdinka, prostredi... To jen tak naodbocku :)
E: nebyt pribehu a hrdinky tak hru nedohraju a za kazdy tenhle aspekt ma hra plus 20procent (20hrdinka 20pribeh) hra by mnela 45 procent a to dovijestli. Nebyt openworld tak ma 100..
Pro: Pribeh
Proti: Openworld myslim nezvladnuty
Trine
trine je pravy opak, paradni hra, trosku mi chvilemi pripominala lost vikings, akorat s tim rozdilem ze zde nemame vsechny hrdiny pohromade ale prepina se mezi nimi
grafika paradni, hezky pribeh - jako v kazde pohadce, a krasne prostredi, mam tri dily a nyni jsem dohral prvni dil. jestli budou i ty osattni tak zabavny tak super. dekuji autorum za zprostredkovani hezkeho zazitku
Pro: hezky levely, prijemna hra
Proti: Ani snad nic
The Lost Vikings
Nadherna grafika - od prvniho okamziku kdy se hra zapnula jsem se vzdycky těšil na každý jednotlivý pohyb. Od vyskoku cervenyho prez natahnuti luku nebo majznuti emzaka mecem zlutyho az po vztyceni stitu nad hlavu burtika. Kazdy krok dinosaura, jeho capnuti zubama, mumiino chnapnuti tejma jeho roztomilých pacinek, stirovo vyprdnuti kulicek, leticiho fireballu otevreni dveri, probourani hlavou...vsechno v ty hre je uzasne obzivly.
Hru jsem rozehral nekolikrat ale malokdy jsem se dostal prez ty cukroví. Ale pred asi 7mi rokama cca si mne hra dohnala. Byli to casy kdy jsem mel takovou praci kdy jsem cekal na pokyn na pohotovosti a cely dny a noci jsem nemohl opustit stanoviste. V ty dobe jsem dohral spoustu klasik na ktery jsem se léta chystal jako treba Blood nebo Star Wars: Dark Forces...
Hru jsem si uzival jako nikdy předtím, hezky mi dozrala. Každý level byl jiny, nic se neopakovalo...
Úžasná hra... Víc takových
STRT, BBLS, CVRN, PHR0
Jejich hlasky
I dunno :)
F,
Pro: Hezky zpracovane, lokace, animace
Proti: Nic, vubec nic
No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way
Hra mne chytla hned od zcatku, jak.se mi to občas stává a bavila az do posledni chvile. Tolik vtipu a narazek. Vgipny gadgety a vůbec vsechno v tyhle hre je tak.uzasne vybalancovany az to hezky neni. Doporučím tu hru vsem. Takhle prijemne zpracovana hra se často nevidi.
Prkc sakra neudělají remsake techle starych pecek ptam se...
Pro: Spousta legrace
Proti: Ze jeste neni remake
Pro: Logicky prijemne, pro zkraceni casu a procviceni mysleni
Proti: Asi kratkost...