Mad Max je postapokalyptická 3rd person akce od švédských vývojářů Avalanche Studios (známých sérií Just Cause), která nachází svou inspiraci ve filmové trilogii s Melem Gibsonem v hlavní roli. Odehrává se v otevřené písečné pustině zvané Wasteland. Příběh začíná tím, jak je Max Rockatansky přepaden vůdcem města Gas Town, Scrotusem, a ukradne mu jeho legendární vůz Interceptor. Získat jej zpět a pomstít se Scrotusovi je hlavním cílem celé hry.
S výstředním hrbáčem "černoprsťákem" Chumbucketem se hráč bude snažit vytvořit dočasnou náhradu za tento stroj v podobě auta s názvem Magnum Opus. To je třeba v garáži vylepšit na projížďky po nehostinné krajině, protože se Max bude muset dostat do obrněných tvrzí, aby získal cenné palivo a nové součástky, ale bude také čelit mnoha nájezdům pouštních banditů, prahnoucích po těchto komoditách. Mezi vylepšeními nechybí pancíř na zvýšení odolnosti vozidla, ocelový nárazník na čelní střety nebo vystřelovací harpuna, kterou lze zachytávat jak vozy banditů, tak i různá vrata a poklopy.
Jako v ostatních podobných hrách odehrávajících se v otevřeném světě se i zde, mimo jízdy v jednom z padesáti vozů, hráč hodně projde po svých, a tak má k dispozici celou řadu zbraní, od Maxovy oblíbené upilované brokovnice přes vyztužené rukavice až po výbušný oštěp Thunderstick. Ty využije při jízdě v autě i mimo něj, protože v pustině nejde jen o automobilové honičky, ale i o souboje muž proti muži.
On na tý hře měl původně dělat Barlog, odešel v začátcích toho projektu, ale od tý doby všude pěl na Millera chválu a bez jeho vlivu by prej nejspíš nikdy neudělal God of War (2018), takže nepřekvapí, že ho i Kodžima označuje za Boha. Mads Max is coming, baby!
Pro: samotný svět, postavy, akce, zvrácenost, syrovost
Proti: repetetivnost, jednotvárné úkoly, zbytečná rozsáhlost