@Shoggot (23.03.2025 23:34): Třeba jo, já jsem poděkud zaujatej, ale jednička byla fajn bezskrupulentní řezničina bez mozku, tudíž něco pro mě, občana podprůměrné inteligence. :)
Diskuze
@pajmič (23.03.2025 17:14): Třeba to tentokrát i bude dobrý.
@pajmič (23.03.2025 17:14): Pěknýýý. Zrovna jsem nad tím nedávno přemýšlel, že by Painkiller mohl dostat remake nebo pokračování :)
Divím se, že to tu ještě nebylo probíráno. Chystá se pokračování/remake? Jak příhodné, že to nyní publikuje 3Drealms
@Sasakr (13.11.2024 23:32): V Read me je dále uvedeno toto:
- The patch can be used on mods that do not replace the .exe and .dlls from this patch.
- If the mod won't start after applying this patch then it is not compatible.
- Some additional fixes were added to the Pain Engine:
- Black Edition:
- You can no longer rebind the headers in the Controls menu
- The Sound volume now affects all sounds, not just 3D ones.
- Overdose:
- You can no longer rebind the headers in the Controls menu
- The Sound volume now affects all sounds, not just 3D ones.
- Some particles no longer appear at 0,0,0.
- Fixed a crash when the Tarot Card's counter goes negative.
- Resurrection - Recurring Evil:
- The Sound volume now affects all sounds, not just 3D ones.
- Some particles no longer appear at 0,0,0.
- The patch can be used on mods that do not replace the .exe and .dlls from this patch.
- If the mod won't start after applying this patch then it is not compatible.
- Some additional fixes were added to the Pain Engine:
- Black Edition:
- You can no longer rebind the headers in the Controls menu
- The Sound volume now affects all sounds, not just 3D ones.
- Overdose:
- You can no longer rebind the headers in the Controls menu
- The Sound volume now affects all sounds, not just 3D ones.
- Some particles no longer appear at 0,0,0.
- Fixed a crash when the Tarot Card's counter goes negative.
- Resurrection - Recurring Evil:
- The Sound volume now affects all sounds, not just 3D ones.
- Some particles no longer appear at 0,0,0.
@PavelU (13.11.2024 22:05): Co to dělá jiného než klasickej 4 GB patch od Daniela Pistelliho? https://ntcore.com/4gb-patch/
Teď jsem ho potřeboval na Mafii, když jsem ji modil. Ale v Painkillerovi? Je reálné přelézt 4 GB?
Teď jsem ho potřeboval na Mafii, když jsem ji modil. Ale v Painkillerovi? Je reálné přelézt 4 GB?
Nová záplata, která umožňuje hře lépe využívat potenciál dnešních počítačů. V archivu jsou soubory i pro další díly série.
Tohle byla nehorázná pařba, několikrát dohraná. Chtěl jsem si to zopakovat asi před týdnem, ale už to nebavilo. :-D
@PavelU (16.10.2019 17:46): uf, silný kafe. Škoda, docela jsem měl chuť si zastřílet...
@Garret (16.10.2019 10:32): Architektura je víceméně tragická, příliš pravoúhle a obyčejně koncipovaných lokací. Mnohem zajímavější jsou secrety. Zprvu jsem si s tím nevěděl rady a málem level klasicky dokončil, ale počet nepřátel neodpovídal. Secrety stojí na nepřehlédnutelných pákách, že jakmile objevíš první páku, budeš už vědět, co a jak. Potíž je v tom, že nevím, co která kde otevře.
Z hlediska průchodu, levelem celkově, je to naopak propracované slušně. A časté telepotovačky tam jsou, Impulse byl fajn seriál. Sercety potřebuješ, protože ti jinak budou chybět bedny s municí a nesplníš úkol pro kartu. To jsem se rázem ocitl zde, následoval typický smích a poměrně nepřehlednej souboj s nepřáteli. Všude tam jsou keře a nic nevidím. K tomu protivníci s vybuchujícími sudy a ještě další poletující potvory nade mnou.
Do hry jsem dal ENB Series z Black Edition, jde. Vypnul V-Sync, ty načítací časy jsou vtip. A při každém spuštění dávám parametr na nativní obnovovací frekvenci mého monitoru.
Ještě mám na disku Painkiller Hellraiser - též celá hra. Asi dva roky staré. Nezkoušeno.
Z hlediska průchodu, levelem celkově, je to naopak propracované slušně. A časté telepotovačky tam jsou, Impulse byl fajn seriál. Sercety potřebuješ, protože ti jinak budou chybět bedny s municí a nesplníš úkol pro kartu. To jsem se rázem ocitl zde, následoval typický smích a poměrně nepřehlednej souboj s nepřáteli. Všude tam jsou keře a nic nevidím. K tomu protivníci s vybuchujícími sudy a ještě další poletující potvory nade mnou.
Do hry jsem dal ENB Series z Black Edition, jde. Vypnul V-Sync, ty načítací časy jsou vtip. A při každém spuštění dávám parametr na nativní obnovovací frekvenci mého monitoru.
Ještě mám na disku Painkiller Hellraiser - též celá hra. Asi dva roky staré. Nezkoušeno.
@PavelU (16.10.2019 03:44): pak napiš, jaké to je. z youtube mám pocit ze slabšího level-designu...
Mám nainstalovaný Painkiller HellBound, komplet plná hra :) Nové levely ve dvou epizodách. Pěkná úvodní obrazovka. Při prvním spuštění jsem to měl v ruštině, ale stačí přehodit názvy souborů s jazykem. Hra bude poté v EN.
@PavelU (11.09.2018 13:40): No ve frenetických soubojích je občas kumšt posbírat i ty duše, zvlášť když úkol na taroty je proměň se třikrát v démona nebo nasbírat xxx duší. Karty jsou samozřejmě super, osobně jsem využíval právě delší setrvání duší + proměna na démona po 50 duších a na bossy, když jsem je zkoušel zkoušel rychle dostat zrychlení, větší poškození a delší výdrž karet. Nemám ani nic proti jednoduché hratelnosti, byť v Serious Sam 2 mě to díky humoru, vtipných a zábavným secretům a opravdu rozdílným prostředím bavilo více. Ale jak píšu, opakovat hru několikrát abych viděl všechno mě fakt nebere a zkoušet nějaký naprosto šílený skok 50 krát taky ne. To první bych překousl, ale to druhé mi v podstatě zkazilo celou hru, protože pocit ze slušné střílečky přebil pocit naprosté frustrace.
@Han22 (komentář): Jo, některé secrety jsou hardcore, ale aspoň je to výzva a ten design je i o průzkumu. Zamčení některých kol dává smysl, aby to hráče motivovalo hrát i na vyšší obtížnosti. Peníze jsou též ok, jen tedy hned mizí, ale staví na nich fyzika ve hře. Něco rozbiješ a můžeš posbírat zlaťáky. Ale je pravdou, že v těch frenetických soubojích je problematické sebrat úplně všechny. To jich dost mezi tím zmizí. A ty karty, to je rovněž stěžejní Painkiller gameplay, která s kompletním odemčením mění celý zážitek z hraní i to, jak obtížné/lehké ti to poté přijde. Odehrál jsem to několikrát, dosáhl všech konců. Luxusní záležitost! A 1.65 patch je povinnost.
1.65 patch prošel o prázdninách menším updatem, tak jsem hru zas aktualizoval. Ke stažení na pkzone, viz odkazy.
Další aktualizace neoficiálního patche je ze dne 3. 9. 2017. Opět vloženo do hry. Super!
Pokud je hra původně česká verze a patch ji hodí do angličtiny, lze si ji vrátit do našeho mateřského jazyka, když v Painkiller/Bin/config změníte English na Czech a uložíte změny.
Na ModDB.com je v podstatě totéž. Akorát označené 1.66, používající navíc starou verzi patche, přičemž ale přidávající dvě nové úpravy. Tato verze je kompatibilní i s jedním tamním modem na tarotové karty.
Další aktualizace neoficiálního patche je ze dne 3. 9. 2017. Opět vloženo do hry. Super!
Pokud je hra původně česká verze a patch ji hodí do angličtiny, lze si ji vrátit do našeho mateřského jazyka, když v Painkiller/Bin/config změníte English na Czech a uložíte změny.
Na ModDB.com je v podstatě totéž. Akorát označené 1.66, používající navíc starou verzi patche, přičemž ale přidávající dvě nové úpravy. Tato verze je kompatibilní i s jedním tamním modem na tarotové karty.
Znovu dohráno, kvůli té neoficiální verzi 1.65. Hra mi přijde furt hezčí a hezčí, co se týče grafiky. Jel sem ze starších save pozic, víceméně konfigurace karet z prvního hraní. Používal jsem dost málo, i na Nightmare je to pohoda. Trochu jsem si přenastavil zbraně, aby byly lépe vidět.
@pajmič (15.09.2015 20:08): Jsi prostě klikař! :-)
@Chuck (komentář): Já ti děkuji za poklonu pane. Šel jsem do toho s přesvědčením, že již nemohu více zblbnout, takže žádná větší škoda na mozku nebyla napáchána :D
Přátelé, má to funkční servery na hru více hráčů?
Painkiller Supernatural 2.0 - Původní hra a pár komerčních add-onů trochu vylepšených.
Obsahuje dvě kampaně Painkiller a Supernatural. Mám nainstalovány oba díly Supernatural. Čistě standalone s jednoduchou instalací a spuštěním. Doporučuji.
Obsahuje dvě kampaně Painkiller a Supernatural. Mám nainstalovány oba díly Supernatural. Čistě standalone s jednoduchou instalací a spuštěním. Doporučuji.
@LIUWIL (29.01.2014 23:57): podle tebe ano, ale jinak to šumák není. Je velky rozdíl mezi koridorem COD a koridorem HR...
@Shoggot (29.01.2014 22:21): Eh, nechci nějak zasahovat do diskuze co se tady vleče snad už podruhé, ale k tomu kolíkovači - ne všichni nepřátelé se na tebe valí a nabíhají ti pod ránu. A stejně tak hráč není povinen vrhat se protivníkům vstříc. Někomu ten styl určitě vyhovuje, někdo jiný v určitých situacích využije kryt za rohem budov či jinými překážkami a nemusí kvůli tomu být na koksu. Od třetí kapitoly téměř každý druhý nepřítel útočí i na dálku a velká spousta z nich je rozmístěna na vyvýšených pozicích.
PS: A ještě něco a doufám, že to nevyzní blbě... Kolíkovač má granátomet.
PS: A ještě něco a doufám, že to nevyzní blbě... Kolíkovač má granátomet.
@Garret (29.01.2014 20:27): Soráč, ale všechny ty hry co jsi zmínil jsou lineární. Jestli musíš někdo zmáčknout tlačítko, aby ses dostal do další sekce mapy (jejíž skripty by mohly zasahovat do té předešlé), nebo musíš vymlátit místnost nepřátel, aby se ti otevřely další dveře, to je podle mě úplně šumák.
Bulletstorm jsem hrál xboxové demo na chvíli a byla to docela čuryna na těch pár minut. Abych si tu hru ale pořídil, to ne.
Kolíkovač s nízkou kadencí je na prvních několik desítek minut na frenetickou akci s hordama nepřátel fakt čupr nápad. Kdybych byl na koksu, bylo by to super a bavil bych se.
Kolíkovač s nízkou kadencí je na prvních několik desítek minut na frenetickou akci s hordama nepřátel fakt čupr nápad. Kdybych byl na koksu, bylo by to super a bavil bych se.
@Fatality (29.01.2014 21:02): asi tak ;)
Mě třeba bavil Painkiller i BulletStorm, ale ne Serious Sam :-D
@LIUWIL (29.01.2014 13:47): přečti si druhý odstavec mého brilantního komentáře k Bulletstormu a jeho pakárnické lineárnosti. styl Call of Duty dneska frčí a to je přesně ten popkorn, na který jsem narážel.
Hard Reset nebo Painkiller nebo Serious Sam nebo whatever... to všechno je úplně jiná krevní skupina, než Bulletstorm a jakékoli srovnávání vůbec není na místě. zmínku o Unrealu beru jako vtip ;-)
Hard Reset nebo Painkiller nebo Serious Sam nebo whatever... to všechno je úplně jiná krevní skupina, než Bulletstorm a jakékoli srovnávání vůbec není na místě. zmínku o Unrealu beru jako vtip ;-)
@Garret (29.01.2014 08:24): Bulletstorm je hrou, kterou bych gameplayem oznacil za nasledovniky her jako Unreal. "Dnesni typ hracu" to rozhodne neoslovi.
Hard Reset mel zajimavou strelbu, ale ty levely me proste nebavily. Vizualne zajimave, ale to bylo vsechno. Pokud se za starou skolu povazuje spatne zpracovani, tak to v poho.
Hard Reset mel zajimavou strelbu, ale ty levely me proste nebavily. Vizualne zajimave, ale to bylo vsechno. Pokud se za starou skolu povazuje spatne zpracovani, tak to v poho.
@LIUWIL (29.01.2014 06:20): bulletstorm je takový ten klasický popkorn pro dnešní typ hráčů. Ja jsem ještě ze staré školy...
@Garret (28.01.2014 19:35): Zajímavé. Já to vidím přesně naopak. U mě jako opravdu kvalitní řežba dopadl Bulletstorm. Hard Reset mě omrzel po několika kolech ve kterých jsem zaplakal nad level designem.
@Bodkin (28.01.2014 23:18): tak za prve, ja psal, ze se v moc hrach neobjevovaly a za druhe, v AvP zadnej kolikovac neni, teda pokud nemas na mysli Speargun, coz jsou ale vystrelovaci harpuny.
@kristmeister (28.01.2014 23:10): A já neviděl důvod, proč by mě měl osud Daniela zajímat.
@kristmeister (28.01.2014 23:10): AvP mělo kolíkovač a RtCW zase Tesla Gun. Hvězdicomet by pakárna, to nikdo nechtěl.
@pajmič (28.01.2014 21:18): Kulturní objekty jsou svinstvo, co?
vsak PK ma pribeh. Me docela zajimalo, jak to skonci. Jestli se Daniel dostane do nebe anebo zkejsne v ocistci. Zbrane bych taky moc nekritizoval, protoze driv se ve hrach nenaslo moc kolikometu, metacu hvezdic nebo zbrani s vysokym napetim.
Tak si tak říkám, jestli si všichni zde přítomní hodnotíc 35% a méně nespletli hru se spin offs jako ressurection, redemption a bůh ví kolik těchto "uměleckých" patlanin vzniklo. Totiž tato hra mi přijde naprosto skvělá v tom čím je a původní dva SS v mnohém překonává. Vážně to je divné.
@Coldplaz (28.01.2014 17:41): než Bulletstorm? určitě jo, to byla blbost. ale Hard Reset je pořádná hardcore řež a rozhodně bych na ní špínu neházel.
Nejlepší jsou první dva Serious Samové.
Mě teda Bulletstorm nebavil. Dohrál jsem asi půlku, vypl a dál nezájem.
@Coldplaz (28.01.2014 17:41): Než Bulletstorm určitě ne. S ním je to aspoň sranda, hlavně co se týká plnění achievementů a zejména jejich pojmenování, např. "Zubař", "Špatné trávení", "Palačinky" apod. :-)
Môžeme sa všetci zhodnúť, že Painkiller je stále lepšia odreagovačka ako nové hry typu Bulletstorm a Hard Reset?
@Crash (28.01.2014 09:27): Vidíš, já ten žánr mám i docela rád, ale když si porovnám Doom a Painkillera, tak je to jasné. Nebo s Armed & Dangerous. Nebo dokonce s Brutal Doomem.
@Crash (28.01.2014 09:27): Což o to, bezduché střílečky mají taky něco do sebe, ale tohle mi prostě přišlo jako extrém. Toť asi vše. :-)
@Crash (28.01.2014 09:27): Já tam ten rozdíl opravdu 'vidím', ale jsem schopen to odmávnout jako osobní preferenci ;)
Jen btw - ne jakýkoliv SS, ale Serious Sam: The Second Encounter. Ty ostatní mi nikdy nepřišli tak dobře otempovaní. SS3 jsem nehrál a z 2 jen pár prvních misí.
Jen btw - ne jakýkoliv SS, ale Serious Sam: The Second Encounter. Ty ostatní mi nikdy nepřišli tak dobře otempovaní. SS3 jsem nehrál a z 2 jen pár prvních misí.
@Chuck (27.01.2014 21:03): Složitou chvilku mám teď když řeším, jestli v tý diskusi má cenu pokračovat... ;-)
A asi nemá, to samé se tu řešilo v květnu, srovnával se Painkiller se Serious Samem, pěli se ódy na to jak to SS má všechno lepší, tak jsem ho nainstaloval odehrál asi do půlky a nedohrál. Rozumím tomu, že někdo nemá rád žánr bezduchých stříleček jako takový a pak je každá taková hra pro něj odpad, ale nemohu souhlasit s tím, že je Painkiller odpad v rámci tohoto žánru a propadák ve srovnání s konkurencí.
A asi nemá, to samé se tu řešilo v květnu, srovnával se Painkiller se Serious Samem, pěli se ódy na to jak to SS má všechno lepší, tak jsem ho nainstaloval odehrál asi do půlky a nedohrál. Rozumím tomu, že někdo nemá rád žánr bezduchých stříleček jako takový a pak je každá taková hra pro něj odpad, ale nemohu souhlasit s tím, že je Painkiller odpad v rámci tohoto žánru a propadák ve srovnání s konkurencí.
@Chuck (27.01.2014 21:03): :)
@Matthias (27.01.2014 21:28): Protože jsem to hrál před těmi devíti lety, kdy se mi to sekalo (místy) a nudilo k smrti. Od té doby jsem to nehrál a na základě této mlhavé vzpomínky mi to nepřinde fér hodnotit :)
@Matthias (27.01.2014 21:28): Protože jsem to hrál před těmi devíti lety, kdy se mi to sekalo (místy) a nudilo k smrti. Od té doby jsem to nehrál a na základě této mlhavé vzpomínky mi to nepřinde fér hodnotit :)
Podle mě je Painkiller opravdu mizerná hra, ale zase si u něj jako u jedné z mála her co považuji za mizerné dovedu představit, že pro někoho může být zábavná a dobrá a to aniž bych si o něm cokoli zlého myslel. Dokonce i lidi co to baví dovedu nějak pochopit, nebo to aspoň předstírat.
Všichni máme totiž představy o zábavě jiné, někdo třeba rád jezdí na kolotočích, jiný si rád lehá do vany plné střepů a slané vody prdelí napřed. Zas jako Ride To Hell: Retribution nebo Ethni nebo Postal III nemají žádnou kvalitu, kterou by podle mě někdo kdo si nelije Fridex do oka přes chleba mohl docenit.
Všichni máme totiž představy o zábavě jiné, někdo třeba rád jezdí na kolotočích, jiný si rád lehá do vany plné střepů a slané vody prdelí napřed. Zas jako Ride To Hell: Retribution nebo Ethni nebo Postal III nemají žádnou kvalitu, kterou by podle mě někdo kdo si nelije Fridex do oka přes chleba mohl docenit.
@Matthias (27.01.2014 21:28): V zásadě hodnotím, jen to, co jsem dohrál od té doby, co jsem se regnul. Painkillera jsem podruhé dohrál dva roky zpět. Ale vůbec bych se mu nebál švihnout 80-85 procent.
Proč někteří, kdo tu hru hráli, ji neohodnotili?:)
Asi jsem moc jednoduchej, ale Painkillera považuji za krále bezduchých FPS, a s prvním datadiskem jsem ho dojel též dvakrát. Takže taky nesouhlasím, ale to je tak vše, co můžu dělat :). Stejně jako mě to nikdo nevymluví.
@Crash (27.01.2014 19:35): A neměl jsi tehdy nějaké složité období? :-)
@Walome (27.01.2014 19:14): Ne, 2011.
@Crash (27.01.2014 18:52): A tak asi jsi to hrál v tom roce 2004, ne?
No podobnou konverzaci jsme tu vedli před půl rokem, takže se nechci moc opakovat, jen že PK je jediná hra, kterou jsem otočil okamžitě po dohrání ještě jednou na vyšší obtížnost a prča to byla i do opakovaného konce... a v dole fakt nedělám. Ale Shogottův komentář je dobrej, až na jednu věc, že s ním vůbec nesouhlasím. ;-)
@Shoggot (27.01.2014 15:41): To chápu no :)
Je fakt, že těch mých 85% je taky trochu přemrštěných, možná si to znovu zahraju a přehodnotím :)
Je fakt, že těch mých 85% je taky trochu přemrštěných, možná si to znovu zahraju a přehodnotím :)
Rád bych tomu věřil. Ale nevěřím. A i kdyby, ona prostě není už motivace se přes tu hrůzu prokousávat, i kdyby na konci čekaly peníze nebo lék na rakovinu.
Taky mě moc nebavila první episoda. Ty další jsou rozhodně lepší.
On je začátek docela nudnej, ale ty další pasaže jsou lepší (samozřejmě tím neříkám: "No tak, zkus to! Dej tomu šanci! Přehodnoť svůj názor!") - Mně osobně ale více bavily pozdější levely a ten poslední byl asi nezajímavější :)
To já jen tak, abych přispěl do diskuze:)
To já jen tak, abych přispěl do diskuze:)
@Chuck (27.01.2014 15:08): Jo, to je tak těch prvních pět minut. Já nevím, ale i po zcela propracovaném dni mě to nudí. Sedět, čučet do zdi a přemýšlet o tom, co dělají šťastní lidé bylo zábavnější. A rozhodně nehrají po půl dne v dole Painkillera.
@Shoggot (komentář): Přesně. Když si vzpomenu, jak jsem slintal nad videi a pak taková jednotvárná nuda. Ani ti bossové nebyl žádnej vodvaz.
@Shoggot (komentář): Náhodou, zpočátku se Painkiller jeví jako správná prča. Ale dost brzy to vezme zasvé a jak by s oblibou pravil Sasakr, "je to furt to samé pořád dokola". :-) Na druhou stranu, pokud člověk bude půl dne makat v dole, může to pro něho být luxusní bezmyšlenkovitá odreagovávačka.
@Indian (23.05.2013 19:11): taky jsem ho dal do zebricku :) dokonce na prvni misto :)
@Indian (23.05.2013 19:11): Žehnám ti pane za tvá krásná slova:D