Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Mafia: The City of Lost Heaven

92

Diskuze

« Novější Starší »
@SilentWolf (11.02.2019 14:13): Ja od Dudikoffa nevidel snad zadnej film, uz tenkrat jsem to povazoval za strasny sragory :) I Seagala jsem nejak prechazel. Ale ten mel aspon par filmu koukatelnejch, kdyz byl mladej. Nejvic se mi libil v tom filmu, kde byl asi dve minuty, nez s nim spadlo to zachranne letadlo :D
Bejt misto Arnieho v Komandu treba takovej Dudikoff, tak po tom dnes uz pes nestekne :) On tu koninu fakt "rozsvitil" :)
@Walome (11.02.2019 10:37): ani ne. Jediny co se dost resilo mezi kamosema bylo to jestli ta klada co nese na zacatku je prava nebo z polystyrenu. A kdyz by teda byla prava jestli to je mozny aby to unes, lol :)
Ja to videl v roce 1987 a tenkrat to tak smesne zdaleka nepusobilo. Cas a novy divaci temhle filmu davaji zabrat :)
@Walome (11.02.2019 08:55): jj, v každym případě je to film s nejvíc zabitejma, je jich tam dost přes sto :) Takovej Terminátor 2 je Arnieho skóre 0 (respektive 1, když by se počítali roboti), z toho plyne, že Komando je víc jak stokrát lepší, protože jak jinak porovnávat akční filmy než počtem mrtvol :)
@Shoggot (08.02.2019 09:20): nebo taky mnohem víc, než jich ve skutečnosti vůbec v zásobníku má :D to miluju vždycky ty old-school akcnaky, kdy jenom čekám kdy sáhne pod sako pro další a ono nic a střílí vklidu dál...
Já teda nevím, ale střílet raději do vzduchu, než vyměnit zásobník... Samozřejmě v té akci v bitvě je to asi všelijak a někdy je pořád po čem střílet. Asi si pustím vojína Ryana :D
@Walome (08.02.2019 09:12): Ale tak v pár hrách to je, včetně arkádového Battlefielda 3. Ve filmech se to "neřeší", protože tam přece snad vždy hrdina vystřílí všechny náboje než nabije.
@mazar1234 (08.02.2019 08:50): Není to zdlouhavé, po stlačení západky zpátky prostě vyleze sumka i s náboji v ní a vložíš další.

Tohle s tím střílením někam, aby přebili všichni snad kdysi četli v Levelu, který si to vzal z manuálu Medal Of Honor: Allied Assault :)) Tam si potřebovali nějak ospravedlnit, proč jim M1 Garand z gameplay důvodů nejde přebít. Je to mýtus.
@koudy_cz (07.02.2019 17:14): Tak já už jsem to hrál, akorát že to už bylo před více jak deseti lety, takže jsem si už na ty neduhy nevzpomněl a teď po těch letech si na ně hůř zvykám. Pokud jde o Sama, měl jsem na mysli tu první akční cenu, kdy ho mám zachraňovat a ne tu finální, kdy ho mám sejmout. U ní si naopak vzpomínám, že pokud do něj přestanu sypat z 1911-ky, která se nakonec osvědčila jako nejúčinnější, mám velmi rychle smůlu.
@koudy_cz (08.02.2019 08:28): Tak to funguje v reále, má to ten význam, že práve ušetríš čas "obtiahnutia" zbrane a hneď po narazení zásobníku môžeš pokračovať v streľbe.
Akurát, že máloktorá hra to zohľadňuje.

Ale zrovna Garand je veľmi špecifická zbraň a reálne je oveľa rýchlejšie vystrieľať zbytok nábojov a nabiť, pretože vybiť náboje z Garandu je reálne zdĺhavé a vyžaduje manuálnu činnosť. Vojaci to v podstate vôbec nerobili, práve kvôli času.
@c4llix (08.02.2019 08:09): a neměl by zůstat ten poslední náboj v hlavni? U revolveru asi ne, ale u 1911? Nejsem expert na zbraně, ale beru to podle např battlefieldu 3, kde v automatických puškách můžete nechat jeden náboj v komoře a vyměnit zásobník a tak máte např 31 nábojů a nemusíte natahovat "uzávěr"??? Ale možná melu blbosti úplně... :D
Jinak na mafii se mi právě líbí třeba i to, že jako jedna z mála her např ve dvojce umožňuje přebít zásobník v M1 Garand.
@mazar1234 (07.02.2019 18:08): Náhodou, to je velice reálné, přece v reálu ti ty zbývající náboje taky samy nepřejdou do dalšího zásobníku. Prostě odhodils zásobník s náboji, tvoje blbost :)
Ja som "naboj v komore" uz na Dh riesil ako extremne advanced feature, ale Mafia ide do extremu, kde ten chujko odhadzuje na zem zasobniky s jednym vystrelenym nabojom, to uz je spodok sinusoidy.

Mafia IMO nie je az tak bozska hra ako sa tu bezne vo "vychodnej europe" prezentuje.
Ale nie je zla, to nie, nie je zla. Iba to nie je taky 99999999 karatovy diamant ako sa tu basni {ospevuje}.
@Chuck (30.01.2019 16:05): tak pokud máš problém trefit hlavu, tak pak je to jasné...
Ne jako vážně, možná to chce postelovat myš, neříkám že se trefim pokaždé, ale jde to nacvicit a s takovou magnumkou již zmíněnou to pak jde celkem hladce už.
Jo a ten SAM, tak ten je jasnej, do toho se musí sypat a hlavně neprestat, jinak je vždy konec. (něco jak boss na konci wolf3d skoro :D)
@Walome (30.01.2019 16:27): Já bych ale určitě neřekl, že je špatná a říct to nechci. Kdyby mi nešla, těžko bych ji někdy dohrál. Pravda je, že se tomu poté, co jsem tvrdě narazil při záchraně Sama, začínám trochu divit. :-)
@Chuck (30.01.2019 14:50): Tak v té době to bylo docela běžný ve střílečkách :D Je pravda, že vždycky 4 rány do hlavy malou pšoukačkou mě taky hodně vysíraly. Ale když se naučíš dobře s Coltem 1911 nebo Magnumkou, tak nepřátelé nejsou žádnej problém. Holt je to hra, u které musíš opravdu dobře mířit, má to něco do sebe..
@Walome (30.01.2019 14:39)@Bursoft (30.01.2019 14:45): Jo, pocit ze střelby je cool, zvlášť když v podstatě nemůžeš pořádně zamířit a když už se Ti to podaří, zjistíš, že protivník si z těch Tvých zásahů nic nedělá a dál proti Tobě kráčí, jako kdybys měl před sebou nějakou neprůstřelnou bestii z Dooma. Takže když jsem teď asi desetkrát zkoušel projít tu pasáž s výpalným, jak mám zachránit Sama, a nezbyl mi jediný náboj, protože viz shora, je to opravdu parádní. :-P
@Walome (30.01.2019 14:39): Tak tak, plus pocit ze střelby kolikrát nemáš ani v FPS. Hrozně se mi líbí to ujíždění míření po každým výstřelu.. třeba udržet Tommy gun ve full auto na celej zásobník na jednom místě není snad ani možný :D
Vzhledem k tomu, že doma na slabším PC nemám co hrát, rozhodl jsem se pro opakování některého z dávno dohraných a HW méně náročných titulů a je jím právě tahle hra. Příběhově sice vynikající, ale ta akční složka, to je fakt děs. A když právě ta v ryze akční hře selhává, tak jako nic moc. :-/
@Kuba1911 (17.01.2019 12:39): Dalinghost byl skvělej, sice jsem mu dával mínusy, ale komentáře mě bavily, škoda, že už nepíše, asi nemá kvůli práci v kravíně, nebo kde, moc času :)
@Kuba1911 (17.01.2019 12:39): Jo toho tady v reakci na ten muj koment zminovali tenkrat. Ja ale nemam ambici psat vtipny/trolici komenty. Tohle byla jen reakce na tu debatu. Ostane za tu dobu, co sem chodim jsem napsal jen dva komentare. A to prave z duvodu, ze mam casto pocit, ze bych jen opakoval jiz napsane.
@Maugh (17.01.2019 06:27): popravdě mě nepotrápí už nic, hrajem to s kámošema každej rok a zrovna loni jsme si řikali že už to ani není výzva. Spíš zažíváme komický kiksy, kdy třeba jednu misi děláš 5x, protože jednou tě přejede tramvaj, jednou tě prevrátěj v cabriu policajti atd., ale loni ani to nebylo.

Ale zrovna věznice je jedna z těch misí kde mě může něco překvapit. To samý garáže - dřív šel člověk opatrně a pomalu, dneska tam nabíhám na nepřátele akčněji než Paulie se Samem.

Největší výzva asi je udělat akčně Jen tak pro radost. Prostě ten přístav vystřílat.
@Mendoza (komentář): Dal jsem minus prestoze s vetsinou napsaneho souhlasim. Proc by se tato nadcasova hra nemohla libit i mladsim? Protoze v ni nejsou skiny, Battle Royal a podobne? Myslim si, ze naopak muze tato hra spouste mladsim hracum otevrit oci. Plus jeste Vietcong. To jsou za me porad herni klenoty a nejen protoze je delali Cesi, ale udelali je autenticky.
Už se Vám ve hře stalo, že některá postava neudělala něco co měla? Například v misi Melouch jste měli s Paulem vystoupit na stanici Down Town. Vystoupil jsem, ale Pauli v nadzemce zůstal. Když jsem jel na další stanici viděl jsem Paula jak odjíždí v protější nadzemce. Pak jsem misi začal odznova,ani nevím jestli by na zpátční cestě vystoupil na té správné stanici nebo by tam jezdil pořád dokola.
@player (25.11.2018 14:20): hezký, ale pro většinu zahraničních hrářů začíná série dvojkou... ať se nám to příčí sebevíc... stačilo mi, když jsem pročítal několik diskuzí, kde se neustále sklońovala slabší dvojka, ale o jedničce téměř nepadlo slovo...
@Walome (28.10.2018 05:53): Mnohem častěji se tu děje to, že pokud se někde něco smaže nebo přesune, tak bez ohledu na to, zda to bylo či nebylo oprávněné, tak se ozve Walome a mele kraviny.
lol oni mi to presunuli, asi nevedeli oceniť moju stručnosť a úprimnosť.
Zitra mame s kamosema Mafia Night (dohrani mafie na jeden zatah). Report bude v mych insta stories. Kdo chce, muze sledovat (walomeig).

Letos uz fakt cejtim ze jsem na to starej a bojim se toho :D
@Paul (30.09.2018 21:17): Já s tím souhlasím, ve spousta věcech nemá dodnes mafie konkurenci. Viz ty srovnávací videa s novými díly Mafie, GTA, Watch Dogs...Je škoda že dnešní tvůrci městských akcí nemají ambici Mafii trumfnout.
@Jab (30.09.2018 20:09): tak to jo. Já jen narážel na to, že ta hodnocení a komenty nemusí nutně vycházet z nějakého sentimentu či nostalgie.

@Red (30.09.2018 20:34): pravda, mohl jsem napsat "dodnes nadčasovej design", protože..on je. Mise v bance, na parníku, asasinace z vězení, závod, hotel..obstojí to s přehledem i dneska.