Jde samozřejmě především o čistou arkádu, ale konkrétně v tomto díle se vývojáři celkem utrhli a dovolují hráči prosvištět tu samou "trať" jak plošinově, tak i v plném 3D - jde tak trochu o vyslyšené volání hráčů, kteří mají chuť a fantazii přemýšlet o tom, jak by asi vypadal Mario nebo Prehistorik ve 3D (či snad Doom jako plošinovka?!?). A i když jsem se více bavil ve třetím rozměru, není 2D jen nechtěnou vrásčitou a bezzubou babičkou na výminku u hnojiště, to určitě ne.
U arkády klasického střihu jaksi z povinnosti věci nechybějí bossové - souboje s nimi jsou celkem zábavné, přiměřeně těžké a na každého je potřeba trochu jiná taktika. Počítá se i neotřelý a barevný level design (zavilým hráčům Sonica jistě příjemně familiérním), veselá, ovšem po čase dosti na palici lezoucí hudební složka a povedené ovládání (vinou občasně nepodařeného skoku úpí ale gamepady asi na celém světě stejně - co naplat, těžká je úloha těchto herně-nádenických propriet. Těžká a pomíjivá). Kombinace prvků, které dohromady tvoří chuťově lahodnou, nesložitou krmi, které je ale potřeba dávkovati po trochách, jinak hrozí přejedení (stereotyp).
Pro: Já jsem rychlost.....