To, že hra nevypadala ve srovnáním s FALLOUTem lépe se po pár minutách hraní vytratilo a na řadu přišla několikahodinová čistokrevná zábava s dobře zkonstruovaným a ještě lépe podaným příběhem s až hororovým nádechem, mrazivou atmosférou a hudebním pozadím, dotvářejícím výtečně stísněný pocit (podobné slýchal jsem ve hře Amaurote na Atari 800XE/XL) v detailně vykreslených lokacích. Ještě dnes si vzpomenu na vrak Trabanta nebo nákladního auta značky Ifa.
Dobře vybrané a vyvážené postavy, kterých je ve vaší partě hned od začátku trojice (postupně se přidávají další) a hráč se s nimi lehce ztotožní. Funkční je i soubojový systém, probíhající na tahy. Na eliminaci roztodivných zmutovanců disponujete různými zbraněmi, vybíraje ze širokého spektra, s možností případného vylepšování v podobě systému čím častěji danou zbraň používáte, tím lepší se stává. Tak jako se dají vylepšovat zbraně můžou se vylepšovat i postavy pod vašim velením (zkušenostní body) – štěstím, přesností či různými předměty (neprůstřelná vesta atd). K tomu si připočtěte ještě povedené renderované filmečky a dostáváme opravdu kvalitní non-fantasy rpg, neprávem zahrabané a opomíjené.
Pro: postavy, příběh, zbraně, soubojový systém, hudba, atmosféra a mnoho dalšího
Proti: občas malé chybky