Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Koukám kvůli výzvě na hry odehrávající se v japonsku a vychází mi tam z vlastněných jen původní Shadow Warrior a druhý díl nové série. Čemu dát přednost? Budu hrát s ovladačem na TV.
@Ronik (06.07.2020 17:52): ten teaser je super. Devolver? They're overrated. Jinak taky doufám že už to nebude schlooter a že mapy budou handcrafted. Ale řekl bych že jsou si vědomi negativnějšího přijetí těchto prvků.
Pokud vlastníte monitor s funkcí HDR, dejte si pozor na následující. Zapl jsem HDR ve hře, ale efekt se mi nelíbil, takže jsem ho zase vypl. Po vypnutí hry byl můj monitor natvrdo přepnut do HDR funkce, i když jsem ji ve hře vypnul. V OSD nešlo nastavit nic jiného než 4 druhy HDR. Problém byl v tom, že windows zapnul automaticky funkci - Přehrávat hry a aplikace HDR v nastavení systém/obrazovka, ale poté již nedošlo k její vypnutí. Tohle se mi tedy nestalo zatím nikde. Těžko říct, jetli je to problém této hry, nebo to je nějaká vyfikundace po nějakém wokním updatu.
@Wrii (komentář): To dlouhé načítání je otravné - nejspíš dané tím rozhodnutím, že se načte zároveň poslední úroveň i "hub". Výhoda je, že při cestování z aktuální mapy a zpět do města je to bez nahrávání, o to delší je ale načtení uložené pozice nebo nové mapy.

Retrospektivně (i když v okamžiku nahrávání mě to štvalo) to bylo pro tuhle hru asi dobré rozhodnutí. Bohužel, škoda té zbylé části hry.

Jinak ke Gordonovu doporučení se naopak přidávám se zmíněným Lichdom: Battlemage - je to svým způsobem hodně podobné, ale víc lineární (co se příběhu týče - a určitě přehlednější). Trpí podobnými neduhy (hlavní problém je absence "end game"), ale myslím zábavnější (hlavně díky tomu až geniálnímu nápadu sestavovat si vlastní OP kouzla).
Hmm, skoro bych řekl, že autoři hráli Lichdom: Battlemage :)

A bohužel se nevyhnuli stejným problémům (a Lichdom mi přišel zábavnější).

Hlavní problém je (dle mě) nedostatečný vliv upgradů na herní mechaniky, a v zásadě jde jen o vylepšování Fury a asi tří zbraní. O promrhaném potenciálu ve smyslu nenavazujících map nemluvě (vážně škoda).
me teda taky prijdou 4k videa na YT mnohem kvalitnejsi nez pri 1080. At to je cim chce, jsou proste mnohem hezci na klasickym full hd monitoru. Ale nekomu to tak prijit nemusi, me se taky graficky libi fallout 4 a plno lidi remca jak je hnusnej, kazdej holt vidi neco jinyho:)
@Paul (07.11.2016 13:27): Ano, jedině bitrate se mění, takže 4K video se může jevit čistější, protože jeho bitrate je mnohem vyšší než u klasického FullHD. Ale to pořád nic nemění na tom, že pokud má monitor rozližení 1920x1080, tak z něj prostě víc nedostaneš. Tudíž se pořád díváš na FullHD, jen s vyšším bitrate. Aby člověk plně docenil kvalitu 4K videa, musel by ho přehrávat na obrazovce, která má rovněž 4K rozlišení - tedy odpovídající počet obrazových bodů na panelu shodný s přehrávaným videem. Přehrávat 4K video na FullHD monitoru mi přijde zbytečné - ten rozdíl v obraze je zanedbatelný, protože to hlavní, rozlišení, stejně vidíš pořád stejné - tedy 1080p :-)
@Najlvin (07.11.2016 12:57): Prostě když vezmeš vyšší rozlišení a "scvrkneš" ho do nativu, tak vypadá líp než native. Např. když na svý 1080p plazmě pustím 4K video nebo hru ve 4K přes downsampling, tak vypadá mnohem lépe než v nativním 1080p.
A mimochodem u youtube je ten rozdíl ještě vyšší kvůli rozdílům v bitrate. Při 1440p+ je bitrate vyšší a obraz lepší.
@Paul (06.11.2016 22:37): Anglicky neumím. O co jde? Ale pořád mi uniká význam 4K videí, když mám monitor, který má 1920x1080 obrazových bodů a to prostě nic nezmění, takže pořád vidím jen FullHD video :-)
A vy máte 4K monitory? Protože bez nich nepoznáte od běžného FullHD rozdíl :D
@Garret (06.11.2016 18:40): 4K videa v 30fps, jo. 4K videa v 60fps jako tohle, ne. Ale v 1440p@60 to plynule jede a vypadá furt skvěle. Youtube pro 1440p a vyšší nabízí pořádnej bitrate, takže to není taková mazanice jako v 1080p.
To craftění je teda dobře na pytel. Proč mi proboha kombinace tří sošek, které všechny jen zvyšují dmg a kritikály, vytvoří nějakou pičičárnu, která mi zvedne elementární obranu a zpomalí pohyb?! Nasrat, vystačím s nalezeným/koupeným.
Tak konečně dokucháno. Ještě malinko mi tam chybí k dokonalosti. Patch sice narovnal nízkou obtížnost, ale NG+ je pořád dosti nekonzistentní = kopíruje zřejmě obtížnostní křivku základní hry. Takže první úrovně jsou jako procházka růžovou zahradou, slabí enemáci a všude samý maso na porcování. Budu muset přeřadit na vyšší Insanity než je 1 a nebo oželet katanu s DPS přes 190 a vzít si něco slabšího :D
@Phoenix (25.10.2016 12:34): O permadeath náhodou nějaká zmínka nebyla? To by byl jediný způsob jak mě na tuhle hru ještě nalákat. A přidat nepřáteli hp je snad ten nejhorší způsob zvýšení obtížnosti. Zvlášť u bossů by to chtělo je úplně přepracovat, protože to že mají více hp jen znamená, že kolem nich budu "dashovat" o chvíli déle.
@Mendoza (25.10.2016 10:55): Já jsem to rozehrál předevčírem na poslední obtížnost a po notném sakrování nejprve pročetl fóra a následně rozehrál znovu na normal. Autoři zareagovali na stížnosti ohledně nízké obtížnosti a ve dvou těžších ji notně navýšili, bohužel IMHO ne úplně šťastným způsobem (nepřátelé mají mrtě životů a resistancí, two hit kill není žádná výjimka, takže boje jsou strašně protahované a hra tak stran dynamiky dost trpí).
@Paul (24.10.2016 23:38): Podle mě budou hru v dalších měsících ještě rozšiřovat, tak se můžeme dočkat ledasčeho. Zatím pilujou gameplay, dost podle feedbacku od hráčů.

Plány pro přiští patch:
- Increased cap for experience gained on all difficulties
- Added a significant bonus for experience gained on difficulties higher than normal
- Slightly decreased large and special enemies' HP on difficulties higher than normal
- Added negative stats cap for high level upgrades
- The number of auras for a single enemy is capped to 1 on difficulties below 'Insane tier 2'
- Base physical resist lowered. This change affects all difficulty levels
- After finishing missions for the second time, instead of Skill Points the player now receives a powerful new currency called 'Orbs of Masamune'. The number of Orbs depends on the difficulty level. A new set of violent challenges will be added to the game soon. Players finishing these challenges will be able to imbue Smith's Anvil with power to greatly improve weapon stats. Orbs of Masamune will play crucial role in this proccess.
- Crafting option is now available always after a player unlocks it in the first playthrough
- Items in shops unlocked by story progress are now available always after a player unlocks them on the first playthrough
@orromis (24.10.2016 21:35): já bych bral nějakej datadisk co by dodělal příběh s handcrafted levelama, a pak ať se vrhnou na nějakou komplet novou hru. Docela bych od nich chtěl vidět něco ve stylu STALKER nebo Dying Light.
@Paul (24.10.2016 20:41): Mám to podobně (jedničku jsem nehrál).

Doufám, že v příštím díle dopilují design těch RPG prvků (místo nudnejch +x% upgradů něco zajímavějšího a ten systém elementárních vylepšení byl dost blbej a basic také). No a samozřejmě zlepšení algoritmu pro generování levelů by bylo taky fajn (nebo to zahodit a dělat je ručně).
Dohráno. Je to za 80%, ale těch 5% jsem musel přihodit za ten boží song ve finální bitce a pak ještě další v titulcích :)

Je to trochu slabší než jednička. Moment-to-moment gameplay je lepší, množství unikátních zbraní je skvělý, grafika/optimalizace/hudba perfection.
Ale ubližuje tomu příliš mnoho nepříliš zajímavého lootu (až na ty zbraně), ten neurčitý level design, kdy se ty levely dost slévají do sebe, a malé množství různých prostředí (městečko, polojungle, neon cybercity, nějaký demon realmy..a to je tak vše).
Příběh jako celek nebyl tak dobrý jako v jedničce, ale dialogy Wanga s kýmkoliv jsem si užíval, ať už to bylo Wangovo kočkování s Kamiko (která je super) nebo jeho neustálý dělání si prdele z Gozu (..a všech ostatních, včetně sebe).
Paradoxně bych skoro řekl že ty dialogy mě bavily víc než samotná akce..chjo :)
Našel jsem to, ale nemám tam nic. To asi proto, že jsem přepsal ten stávající tím 100%, pač jsem myslel, že je fuč... mohu tě poprosit, jestli bys mi sem nehodil ten svůj?
@Phoenix (21.10.2016 15:47): Skôr som to myslel tak, že by v samotnom savegame boli nejaké konkrétne unikátne informácie, myslím že napr. v Dark Souls sa nedajú prenášať postavy (čiže de facto rozmnožovať) na rôzne inštalácie hry, ale tak je to onlinovka čo je dôležité.
U singlovky by to malo byť OK ale tak úplnú istotu nemáš nikdy.
@mazar1234 (21.10.2016 15:37): To by u steamu být nemělo (zálohuju si savy celkem pravidelně, v tomhle steam fakt není GfWL), ale možná bude třeba po kopírování jednorázově vypnout synchronizaci savu a cloudu.
@mazar1234 (21.10.2016 15:15): Nemám jak, ono se to autosavuje a přepisuje to ten starý, takže teď už nemám svojí postavu, ale je to jako bych začal od začátku.
Pošli mi prosím ten save, je to myslím tady C:UsersjménoSaved GamesFlying Wild HogShadow Warrior 2profilesdefault
@HolyMeatball (20.10.2016 18:14): On ti ten loot, stejně jako prachy na kontě, zmizí až začneš používat kovárnu :D

P.S.: Počkej až se ti dostane do ruky motorový meč nebo meč, který má při útoku 63% šanci na vanishing, nebo... ty zbraně na blízko jsou tam super :)
Po deseti a půl hodinách, při kompletaci 41%, se pořád bavím naprosto královsky. Repetice lokalit mě na jednu stranu trochu mrzí, na druhou stranu si zcela užívám to, jak každou při každé opětovné návštěvě poznávám zas o trochu víc. Nicméně rozhodně musím uznat, že toho lootu je až nezdravě a hlavně naprosto zbytečně moc. 95% člověk prodá, a pak má tak nehoráznou zásobu zlata, že další placenou misi fakt přijímá už jen z dobré vůle.

70 bo kolik zbraní je taky naprostá zbytečnost, doteď jsem nevyměnil tu začáteční brokovnici, a většina melee vercajku se jen klepe ve stínu tý božský motorovky. Ale chuj s tym, i tak se pořád bavím naprosto královsky. C:
Aha, tak je to bug, který je způsobený zmenšením HUD, takže to tlačítko se pak nezobrazuje správně. Chce to zmáčknout I. znamená to, že mise bude mít časem pokračování, které mi však nejdřív musí někdo zadat...

Každopádně vedlejšáky už jsou docela vopruz, protože se odehrávají pořád ve stejných 3 lokacích, kde vždycky čeká miniboss a kolem něho nekonečný respawn...
Během plnění vedlejšáku se mi změnil status na Pending mission press ... no nevím co zmáčknout, protože tam žádná klávesa není, normálně tam bývá T, ale to nefunguje.
@Garret (19.10.2016 00:14): V side questech jsou částečně vygenerovné levely z assetů, jenž si vytvořili, takže to je spíš částečný, ale je to jedna z vad na kráse a rozhodně to celému level designu nepomáhá. Avšak mě, loot queen whore nemůže koncept rozlítit, jako mistra oplatku Baina. Ten inventář je sakra bordel...to nepochybně, fuj.
@mazar1234 (17.10.2016 22:28): Ono to asi ani nejde pořešit nějak rozumně. Třeba ty brokovnice mají různé velikosti zásobníků a ještě je můžeš rozšířit itemem. Kdybys pak nabíjel Hammerhead půl minuty, bylo by to nepoužitelný. Musí to být plus mínus podobně.

A jen tak mimochodem, pánové, motorový meč, to je hračka kterou chci pod stromeček :D Na konci rozehrané mise mě teď čeká jeden se dvouma pilovýma kotoučema a na ten jsem taky zvědavej. Je tu neskutečně zábavný arzenál.
@Paul (18.10.2016 22:52): Ale je sranda, ze ked som si po tomto zlome nabral dostupne misie a klikol som si hned tu "story mission" tak mi vyhodil nejaku hlasku, ze ci som si isty ze tam chcem ist, lebo to moze byt moc "challenging" a ze ci radsej najprv nechcem zahrat nejake bocne misie aby som nabral nove zbrane a nejaky level up.
@Paul (18.10.2016 22:38): Ani nie, som na tom podobne, hral som to asi pred hodinou :-)

BTW ten time progress, podla toho co tam pisu mi vychadza gameplay time nejakych cca 25 hodin (pri plneni vsetkcyh side missions).
Je zlý že mě ta Smithovo (spoiler z cca 40% hry) umírací scéna fakt rozesmála ? :)

As for you Wang, easy on the dick jokes.

"If you ever, make another dick joke, I will kill you!"

"You can have my dick jokes when you pry them from my cold, dead, wang!"
Ta narážka ohledně Larryho jména - to je reference Vampire Bloodlines žejo