Ale to jste špatně pochopili. To je hlavně tím, že je to prostě Lo Wang - ten nikdy nenabíjí po jednom náboji, ale zásadně po třech :D
Diskuze
@mazar1234 (17.10.2016 22:28): Každopádne -30% dole! :)
@GodOfTheSick (17.10.2016 22:18): No v tom prípade si vôbec nie som istý, čo vyzerá smiešnejšie - narvať 3 náboje za jeden vystrelený, alebo nejaká nemotorná animácia rvania jedného náboju pol hodinu, ale v rámci uveriteľnosti asi skôr to druhé.
Kokotské sú obidva varianty :-D
Takže keď máš narvané "reload speed upgrade" skilly tak sa zmenia animácie, a bude tam reálne dávať ten jeden náboj?
Kokotské sú obidva varianty :-D
Takže keď máš narvané "reload speed upgrade" skilly tak sa zmenia animácie, a bude tam reálne dávať ten jeden náboj?
@mazar1234 (17.10.2016 21:43): To je tím, že máš pomalou schopnost nabíjení. Nějak tvoji pomalost musí znázornit. Kdyby tam byla animace jenom jednoho náboje, tak by tam ten jeden náboj musel rvát strašně pomalu a vypadalo by to směšně.
Mňa celkom dosť nasrala úplne nezmyselná a absolútne zbytočná chyba pri nabíjaní zbraní po jednotlivých nábojoch.
Ešte ten kolt by som ako tak prežil, že vždy vysype komplet bubon bez ohľadu na počet vystrelených nábojov, ale u tých brokovníc to tak neskutočne bije do očí... vystrelím jednu ranu dám reload a on tam najebe 3 náboje lebo tak je spravená animácia, detto tá Hammerhead automat.... kua prečo, úplne nezmyselná chyba.
Neskutočne ma to serie, lebo je to tak zbytočná chyba, ktorá ale strašne bije do očí.
Ako nie že by som kvôli tomu chcel znižovať hodnotenie o 30% to samozrejme nie, len proste nechápem prečo takú jednoduchú vec takto hlúpo posrali.
Ešte ten kolt by som ako tak prežil, že vždy vysype komplet bubon bez ohľadu na počet vystrelených nábojov, ale u tých brokovníc to tak neskutočne bije do očí... vystrelím jednu ranu dám reload a on tam najebe 3 náboje lebo tak je spravená animácia, detto tá Hammerhead automat.... kua prečo, úplne nezmyselná chyba.
Neskutočne ma to serie, lebo je to tak zbytočná chyba, ktorá ale strašne bije do očí.
Ako nie že by som kvôli tomu chcel znižovať hodnotenie o 30% to samozrejme nie, len proste nechápem prečo takú jednoduchú vec takto hlúpo posrali.
@pajmič (17.10.2016 15:23): Přesně vystiženo. Ten hlas dokonale ladí se scénářem :)
@Paul (16.10.2016 23:02): Mladas Lo Wang mi připomíná asijskou verzi Ashe Williamse. Blbec a hajzlík, ale svým způsobem sympaták. Lovable asshole :D
@Paul (16.10.2016 23:02): Souhlas
@valcik (16.10.2016 22:36): Lo Wang je v rebootu mladší a namluvenej je naprosto dokonale :)
@HolyMeatball (16.10.2016 21:43): Tvé poslední slovo skvěle vystihuje tvůj avatar... :)
@HolyMeatball (16.10.2016 21:43): Ten kontratenorový hlások, ktorý tam pokrikuje „Fuck yes!” je akože Lo Wang? Kedy ho vymiškovali a prečo?!
" Sbohem a díky za všechny ryby " - až na základe diskusných blábolov som na skúšku kúpil poľskú motorovku a odvtedy som prešiel 2 misie bez vystrelenia munície.
Normálne nedokážem prepnúť na inú zbraň a to som mal tak rád brokovnicu.
Shit.
Normálne nedokážem prepnúť na inú zbraň a to som mal tak rád brokovnicu.
Shit.
Ze pár pohlednic z foto módu.
Taky jsem nahrál krátké video, abych tež votestoval upravený shadowplay v tom novým GefEx, z jedné z prvních side misí, kde jsem na tamním bossovi a okolních potyčkách hezky znázornil, jak těžce můj skill s hrou stále smrdí. Ke konci videa jsem taky zachytil sympatický bug s umělou inteligencí, kdy se dočista a zcela vypla.
Jinak se ale i na ten normal bavím jak hovado. To neustálé poletování prostorem, skřížené s dobře mířenou (v mém případě zatím moc ne, ale snaha tam je!) střelbou, a do toho jednou za čas ta motorovka...umpf.
Taky jsem nahrál krátké video, abych tež votestoval upravený shadowplay v tom novým GefEx, z jedné z prvních side misí, kde jsem na tamním bossovi a okolních potyčkách hezky znázornil, jak těžce můj skill s hrou stále smrdí. Ke konci videa jsem taky zachytil sympatický bug s umělou inteligencí, kdy se dočista a zcela vypla.
Jinak se ale i na ten normal bavím jak hovado. To neustálé poletování prostorem, skřížené s dobře mířenou (v mém případě zatím moc ne, ale snaha tam je!) střelbou, a do toho jednou za čas ta motorovka...umpf.
@Widl (16.10.2016 20:00): Ten mozek... :D
@HolyMeatball (15.10.2016 22:06): Až teď jsem si všiml, že tam něco takovýho vůbec je :D
http://images.akamai.steamusercontent.co ... 76531377F074600943E/
http://images.akamai.steamusercontent.co ... 6EF73745372A528F0EA/
http://images.akamai.steamusercontent.co ... 308ABB8F8F8A5F853C9/
http://images.akamai.steamusercontent.co ... 76531377F074600943E/
http://images.akamai.steamusercontent.co ... 6EF73745372A528F0EA/
http://images.akamai.steamusercontent.co ... 308ABB8F8F8A5F853C9/
@Garret (16.10.2016 14:06): paměť mám lehounce taktlou o 200 resp. 400mhz.
Jo, ten engine je super. Už v Hard Reset bylo na co koukat a vlastně pořád je - ta hra graficky prakticky nestárne. Já doufám, že udělají pokračování Hard Reset a celkem bych si od nich přál videt i remake Duke Nukema :-)
@Paul (16.10.2016 13:06): ůžasný engine.
@Paul (16.10.2016 13:06): tu paměť grafiky máš taktlou nebo je na std frekvencích?
Pár screenů. Hodně pěkná vegetace
https://abload.de/img/324800_20161016101931bha1f.png
https://abload.de/img/324800_20161016102541pqbxr.png
A trocha cyberpunku
https://abload.de/img/324800_20161016105156mhbo5.png
https://abload.de/img/324800_20161016105320wplor.png
Roadhog je supr engine, FWH dělají dvě další hry, jsem zvědav co budou zač.
https://abload.de/img/324800_20161016101931bha1f.png
https://abload.de/img/324800_20161016102541pqbxr.png
A trocha cyberpunku
https://abload.de/img/324800_20161016105156mhbo5.png
https://abload.de/img/324800_20161016105320wplor.png
Roadhog je supr engine, FWH dělají dvě další hry, jsem zvědav co budou zač.
@GodOfTheSick (16.10.2016 11:06): Pro tvoje ego ? :D Zas miluji hry, kde mam level 150 super itemy a stejně je mi to k hovnu.
Teď jsem si všiml, že jsem na 7 lvl, ale normálně ve výstroji používám předměty, které mají lvl 20,30...to je nějaký bug, nebo ty předměty nefungují, nebo k čemu tam lvl je?
cože? to se nedá vypnout to automatické oživené ani když hru hraju sám? to je teda dost debilní. - já si teď rozehrál znovu předchozí díl znovu na heroickou obtížnost - ježtě těžší než insane a k tomu žádná save - smrt = konec hry a musí se začít úplně od znovu.
@MIGtheDRAGON (16.10.2016 04:17): smrt bere něco peněz a něco karmy (XP)
Jinak jo, ta Warrrsaw je luxus, takhle měla vypadat motorovka v doomovi.
Jinak jo, ta Warrrsaw je luxus, takhle měla vypadat motorovka v doomovi.
@Garret (16.10.2016 04:01): No jestli tě nebavila jednička, tak pochybuji, že to s dvojkou bude lepší. Ty Borderlands prvky tu hru jen těžko u tebe zachrání. Kromě sběru předmětů také nejsem zrovna nadšený z toho jak v zásadě moc nezáleží na smrti, protože tě hra prostě respawnuje a nepřátelé zůstanou dole (přeživším se ale na vyšší obtížnosti alespoň obnoví hp).
Nevíte někdo jaké přesně jsou ty postihy za smrt? Nějak jsem si ani nevšiml, ale jestli to sebere jen trochu zlata, kterého mám tuny, tak mi to přijde celkem o ničem.
Nevíte někdo jaké přesně jsou ty postihy za smrt? Nějak jsem si ani nevšiml, ale jestli to sebere jen trochu zlata, kterého mám tuny, tak mi to přijde celkem o ničem.
@HolyMeatball (16.10.2016 03:48): smekám před tvou pamětí... Sám jsem zapomněl, že mě první díl tolik nebral. Tak já to tady zkusím, ale běda vám...
@MIGtheDRAGON (16.10.2016 03:33): vobojí mám rád, i když dám vždycky přednost brokovnici před katanou...
@MIGtheDRAGON (16.10.2016 03:33): vobojí mám rád, i když dám vždycky přednost brokovnici před katanou...
A taky, pokud mě paměť nešálí, už jednička tě zas tak moc nebrala. Zdejší jádro gejmpleje je prostě navýsost vyleštěná jednička, plus teda ty novinky. Kolem a kolem takové lovechild letošního Dooma a Dying Light (či Borderlands, to nezmiňuju bo jsem to skoro nehrál). Které tě pokud vím zase bavily obě. A zas takový bullet sponge se tu taky nekoná, headky platěj.
Ale fakt je to poměrně lehký. Ještě lehčí jak jednička, a už ta nebyla žádný terno. Jen ti dýmonking zajíčci mi dávaj kotel. A nějací ti bossové, ke kterým jsem se ještě nedostal, mi asi taky budou dávat kotel. >_>
Jo a zdejší Warrsaw je teprv kurwa motorovka, pilníček z Dooma hadr.
Ale fakt je to poměrně lehký. Ještě lehčí jak jednička, a už ta nebyla žádný terno. Jen ti dýmonking zajíčci mi dávaj kotel. A nějací ti bossové, ke kterým jsem se ještě nedostal, mi asi taky budou dávat kotel. >_>
Jo a zdejší Warrsaw je teprv kurwa motorovka, pilníček z Dooma hadr.
@Garret (16.10.2016 00:34): Asi moc ne, leda by tě nějak extra bavilo rozsekávat nepřátele mečem a měl jsi rád špatné vtipy :D
Borderlands, bullet-sponge enemies, loot... všechny tyhle věci nemám rád. bude mě to bavit?
A hrál si už někdo s foto módem? Kdyžtak postujte! C:
@Mendoza (15.10.2016 19:44): dík za info..asi zatím zůstanu u myši :)
Save mi ukazuje 4 hodiny 20 minut, teď dělám ty ninja'd scroll mise, je supr že i tyhle sidemise maj normálně dialogy, který jsou tu furt roztomile vtipně napsaný a namluvený.
Save mi ukazuje 4 hodiny 20 minut, teď dělám ty ninja'd scroll mise, je supr že i tyhle sidemise maj normálně dialogy, který jsou tu furt roztomile vtipně napsaný a namluvený.
@Widl (15.10.2016 19:47): Jo, přesně, už tam není doubletap. To bylo občas na zabití (doslova) v jedničce.
Plus teda ještě léčení na samostatném tlačítku taky dělá svoje.
Plus teda ještě léčení na samostatném tlačítku taky dělá svoje.
Já se klaním :) Čekal jsem vylepšení chybek z minula. Ale že to bude až tak super? Bavím se královsky. Jak mě moc nepotěšil svým směřováním DooM, tak tohle je úplně jiný kafe. Taková čistá radost z destrukce a eliminace všeho okolo na 100 a 1 způsob, důraz na rychlost a hraní si. A jako bonus je tu u hry i normální cenovka.
@Mendoza (15.10.2016 19:44): Triky s katanou jsou určitě jednodušší a intuitivnější protože odpadl ten hloupý double tap na směrovku. Teď je to žešený přes pravý tlačítko myši. Takže na ovladači to určitě taky prošlo úpravou.
@Mendoza (15.10.2016 19:44): Triky s katanou jsou určitě jednodušší a intuitivnější protože odpadl ten hloupý double tap na směrovku. Teď je to žešený přes pravý tlačítko myši. Takže na ovladači to určitě taky prošlo úpravou.
@Paul (15.10.2016 19:04): Nativní podporu to asi nemá, hraju to jako s xbox ovladačem. Dá se to hrát v pohodě, ale nejtěžší obtížnost zatím nedávám. Možná až to dostanu víc do ruky, to ovládání. Už vznikají komunitní šablony a počítám, že nějaké vyvoněné nastavení se objeví.
Jedničku jsem zrovna včera dohrál s xbox ovladačem a jako šlo to, ale hrál jsem na normal. Nejhorší byly triky s katanou, ty jsou ve dvojce řešený líp, se mi zdá.
Jedničku jsem zrovna včera dohrál s xbox ovladačem a jako šlo to, ale hrál jsem na normal. Nejhorší byly triky s katanou, ty jsou ve dvojce řešený líp, se mi zdá.
@Mendoza (15.10.2016 18:38): Má steam controller native podporu? Že bych to s tím testnul. Chci hrát na TV ale xbox controller je na takovouhle hru hrozně neohrabanej. Jak se ti se steam controllerem hraje ?
Ono celkové ty HW jsou nějak štědré, možná to rozjede i mě...
Vyšel patch, tak i my, co máme dvoujádro, už můžeme hrát. Hraju se steam controllerem a na nejtěžší je to teda dost záhul.
@GodOfTheSick (15.10.2016 18:21): Tak po dvou hodinách, což je dle základní dedukce začátek hry, tak se to dá očekávat. Já má za sebou skoro 6h. A narazil jsem minimálně na dva fighty, kde jsem buddhovi klepal na dveře. Jeden bossfight s pětimětrovim očklivákem, co byl toxický, imunní vůči magii, rychlej jako hovado a ještě k tomu na mě spawnoval hromadu nabušených hafanů. A to byl jen side quest...
@GodOfTheSick (15.10.2016 18:21): mě po třech hodinách náboje snad ještě nedošly. Jsou tam ty shrines co to doplní a všude se válej bedny, plus teda zbraně často střídám. Ale motorová katana je tak super že jí používám hodně.
Po dvou hodinách nemám pocit, že by přituhovalo. Spíš naopak. Teď jsem našel luk a normální nepřátelé jdou k zemi po jedné ráně. A to jim ani nemusím mířit na hlavu. Ale brokovnicí jim nestačí ani dvě rány z metru do ksichtu. Hrát na nejvyšší obtížnost nemá smysl, protože už na třetí se projevuje negativum v podobě absolutního nedostatku nábojů. Takže místo střílení jenom chodím a kydlám všechny mečem.
@GodOfTheSick (15.10.2016 12:59): Neboj se, ono čas od času přituhne.
@GodOfTheSick (15.10.2016 12:59): to je přesně ta věc, která mě docela šokovala, když jsem koukal na recenze...
@Gordon (15.10.2016 13:36): Pánové, ten soundtrack dělá opravdu čest 80tým akčním béčkům. Čekám, kdy se tam objeví Seagal, Van damme nebo Lundgren :)
@HolyMeatball (15.10.2016 13:32): Tak to je pohoda... ME byl taky na třetí vždy lehkej.
@Gordon (15.10.2016 13:21): Jde, má to čtyři obtížnosti.
@GodOfTheSick (15.10.2016 12:59): víc zvednout nejde?
Čekal jsem čistou střílečku, ale ona je to vlastně taková borderlands/diablovka s šíleně přeplácaným sběrem předmětů a vylepšováním postavy. Navíc je to strašně lehké. Zvedl jsem obtížnost na třetí, ale stejně to dávám v suchým triku. Zatím každý nepřítel šel jednoduše umlátit (uklikat) šavlí.
Beztak nejlepší je tam ten černý mistr samuraj... :D
@Paul (15.10.2016 10:21): Ach ano, imitace přízvuku je vlastně hrozivě ofenzivní rasismus, nikoliv dělání si prdele ze stereotypu. Já na to nějak furt zapomínám. :'(
Doufám, že ve hře bude i nějaká morbidně obézní postava, třeba i démon, aby se měla nová vlna z #fightFATphobia taky z čeho radovat. ^_^
Doufám, že ve hře bude i nějaká morbidně obézní postava, třeba i démon, aby se měla nová vlna z #fightFATphobia taky z čeho radovat. ^_^
Je to tady! Wooohooo *fanfáry* *ohňostroje* :D
Si tak pročítám steam fóra a tenhle thread je legrace..
http://steamcommunity.com/app/324800/discussions/0/341537388325499366/
"We should round up people like OP and offer them to ISIS. "
Si tak pročítám steam fóra a tenhle thread je legrace..
http://steamcommunity.com/app/324800/discussions/0/341537388325499366/
"We should round up people like OP and offer them to ISIS. "