Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@GodOfTheSick (17.10.2016 22:18): No v tom prípade si vôbec nie som istý, čo vyzerá smiešnejšie - narvať 3 náboje za jeden vystrelený, alebo nejaká nemotorná animácia rvania jedného náboju pol hodinu, ale v rámci uveriteľnosti asi skôr to druhé.
Kokotské sú obidva varianty :-D

Takže keď máš narvané "reload speed upgrade" skilly tak sa zmenia animácie, a bude tam reálne dávať ten jeden náboj?
Mňa celkom dosť nasrala úplne nezmyselná a absolútne zbytočná chyba pri nabíjaní zbraní po jednotlivých nábojoch.
Ešte ten kolt by som ako tak prežil, že vždy vysype komplet bubon bez ohľadu na počet vystrelených nábojov, ale u tých brokovníc to tak neskutočne bije do očí... vystrelím jednu ranu dám reload a on tam najebe 3 náboje lebo tak je spravená animácia, detto tá Hammerhead automat.... kua prečo, úplne nezmyselná chyba.
Neskutočne ma to serie, lebo je to tak zbytočná chyba, ktorá ale strašne bije do očí.

Ako nie že by som kvôli tomu chcel znižovať hodnotenie o 30% to samozrejme nie, len proste nechápem prečo takú jednoduchú vec takto hlúpo posrali.
" Sbohem a díky za všechny ryby " - až na základe diskusných blábolov som na skúšku kúpil poľskú motorovku a odvtedy som prešiel 2 misie bez vystrelenia munície.
Normálne nedokážem prepnúť na inú zbraň a to som mal tak rád brokovnicu.
Shit.
Ze pár pohlednic z foto módu.

Taky jsem nahrál krátké video, abych tež votestoval upravený shadowplay v tom novým GefEx, z jedné z prvních side misí, kde jsem na tamním bossovi a okolních potyčkách hezky znázornil, jak těžce můj skill s hrou stále smrdí. Ke konci videa jsem taky zachytil sympatický bug s umělou inteligencí, kdy se dočista a zcela vypla.

Jinak se ale i na ten normal bavím jak hovado. To neustálé poletování prostorem, skřížené s dobře mířenou (v mém případě zatím moc ne, ale snaha tam je!) střelbou, a do toho jednou za čas ta motorovka...umpf.
Jo, ten engine je super. Už v Hard Reset bylo na co koukat a vlastně pořád je - ta hra graficky prakticky nestárne. Já doufám, že udělají pokračování Hard Reset a celkem bych si od nich přál videt i remake Duke Nukema :-)
Teď jsem si všiml, že jsem na 7 lvl, ale normálně ve výstroji používám předměty, které mají lvl 20,30...to je nějaký bug, nebo ty předměty nefungují, nebo k čemu tam lvl je?

cože? to se nedá vypnout to automatické oživené ani když hru hraju sám? to je teda dost debilní. - já si teď rozehrál znovu předchozí díl znovu na heroickou obtížnost - ježtě těžší než insane a k tomu žádná save - smrt = konec hry a musí se začít úplně od znovu.
@Garret (16.10.2016 04:01): No jestli tě nebavila jednička, tak pochybuji, že to s dvojkou bude lepší. Ty Borderlands prvky tu hru jen těžko u tebe zachrání. Kromě sběru předmětů také nejsem zrovna nadšený z toho jak v zásadě moc nezáleží na smrti, protože tě hra prostě respawnuje a nepřátelé zůstanou dole (přeživším se ale na vyšší obtížnosti alespoň obnoví hp).

Nevíte někdo jaké přesně jsou ty postihy za smrt? Nějak jsem si ani nevšiml, ale jestli to sebere jen trochu zlata, kterého mám tuny, tak mi to přijde celkem o ničem.
A taky, pokud mě paměť nešálí, už jednička tě zas tak moc nebrala. Zdejší jádro gejmpleje je prostě navýsost vyleštěná jednička, plus teda ty novinky. Kolem a kolem takové lovechild letošního Dooma a Dying Light (či Borderlands, to nezmiňuju bo jsem to skoro nehrál). Které tě pokud vím zase bavily obě. A zas takový bullet sponge se tu taky nekoná, headky platěj.

Ale fakt je to poměrně lehký. Ještě lehčí jak jednička, a už ta nebyla žádný terno. Jen ti dýmonking zajíčci mi dávaj kotel. A nějací ti bossové, ke kterým jsem se ještě nedostal, mi asi taky budou dávat kotel. >_>

Jo a zdejší Warrsaw je teprv kurwa motorovka, pilníček z Dooma hadr.
Borderlands, bullet-sponge enemies, loot... všechny tyhle věci nemám rád. bude mě to bavit?
@Mendoza (15.10.2016 19:44): dík za info..asi zatím zůstanu u myši :)
Save mi ukazuje 4 hodiny 20 minut, teď dělám ty ninja'd scroll mise, je supr že i tyhle sidemise maj normálně dialogy, který jsou tu furt roztomile vtipně napsaný a namluvený.

Já se klaním :) Čekal jsem vylepšení chybek z minula. Ale že to bude až tak super? Bavím se královsky. Jak mě moc nepotěšil svým směřováním DooM, tak tohle je úplně jiný kafe. Taková čistá radost z destrukce a eliminace všeho okolo na 100 a 1 způsob, důraz na rychlost a hraní si. A jako bonus je tu u hry i normální cenovka.

@Mendoza (15.10.2016 19:44): Triky s katanou jsou určitě jednodušší a intuitivnější protože odpadl ten hloupý double tap na směrovku. Teď je to žešený přes pravý tlačítko myši. Takže na ovladači to určitě taky prošlo úpravou.
@Paul (15.10.2016 19:04): Nativní podporu to asi nemá, hraju to jako s xbox ovladačem. Dá se to hrát v pohodě, ale nejtěžší obtížnost zatím nedávám. Možná až to dostanu víc do ruky, to ovládání. Už vznikají komunitní šablony a počítám, že nějaké vyvoněné nastavení se objeví.

Jedničku jsem zrovna včera dohrál s xbox ovladačem a jako šlo to, ale hrál jsem na normal. Nejhorší byly triky s katanou, ty jsou ve dvojce řešený líp, se mi zdá.
@GodOfTheSick (15.10.2016 18:21): Tak po dvou hodinách, což je dle základní dedukce začátek hry, tak se to dá očekávat. Já má za sebou skoro 6h. A narazil jsem minimálně na dva fighty, kde jsem buddhovi klepal na dveře. Jeden bossfight s pětimětrovim očklivákem, co byl toxický, imunní vůči magii, rychlej jako hovado a ještě k tomu na mě spawnoval hromadu nabušených hafanů. A to byl jen side quest...
@GodOfTheSick (15.10.2016 18:21): mě po třech hodinách náboje snad ještě nedošly. Jsou tam ty shrines co to doplní a všude se válej bedny, plus teda zbraně často střídám. Ale motorová katana je tak super že jí používám hodně.
Po dvou hodinách nemám pocit, že by přituhovalo. Spíš naopak. Teď jsem našel luk a normální nepřátelé jdou k zemi po jedné ráně. A to jim ani nemusím mířit na hlavu. Ale brokovnicí jim nestačí ani dvě rány z metru do ksichtu. Hrát na nejvyšší obtížnost nemá smysl, protože už na třetí se projevuje negativum v podobě absolutního nedostatku nábojů. Takže místo střílení jenom chodím a kydlám všechny mečem.
Čekal jsem čistou střílečku, ale ona je to vlastně taková borderlands/diablovka s šíleně přeplácaným sběrem předmětů a vylepšováním postavy. Navíc je to strašně lehké. Zvedl jsem obtížnost na třetí, ale stejně to dávám v suchým triku. Zatím každý nepřítel šel jednoduše umlátit (uklikat) šavlí.
@Paul (15.10.2016 10:21): Ach ano, imitace přízvuku je vlastně hrozivě ofenzivní rasismus, nikoliv dělání si prdele ze stereotypu. Já na to nějak furt zapomínám. :'(

Doufám, že ve hře bude i nějaká morbidně obézní postava, třeba i démon, aby se měla nová vlna z #fightFATphobia taky z čeho radovat. ^_^