Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Shadow Tactics: Blades of the Shogun


Diskuze

< >
Vyzkoušel jsem si demo a ve hře je několik nových mechanik. Například vám hra skrz zvyšující se časový limit říká, kdy jste naposledy uložili hru, klávesy jsou nastaveny na čísla pro výběr postav a A,S,D pro výběr útoku či jiných dovedností. Ovládání je víc než uživatelsky přívětivé. Mimochodem, na Steamu je sleva 75% do konce tohoto týdne.
@rikuhahl (02.09.2019 18:28): Zaklad dobre mise je, ze se muzes hnout z mista, coz pro me ve ctvrte misi bohuzel neplatilo. Hrat to znovu uz asi nebudu, ale kdovi.

@Starletka (02.09.2019 18:32): Nerikam, ze byla nejtezsi ale jedna z nejtezsich. Utek z vezeni mi prisel ve skutecnosti docela ok. Byt tam je ten zacatek hodne o spravnem nacasovani, takze save load zne no. Zavolat Kumu, sestrelit krapnik hned jak se Samuraj otoci abych pak mel co nejvic casu se dostat k Yuki. Strelit samuraje, omracit, sebrat nozik, zabit samuraje a pak uz je to ok, Yuki ma svuj nozik, mas Kumu, dal uz se to da. Mne prisla nejtezsi asi ta, kde musis s Yuki a dedkem vysvobodit Mugena a zajatce a dostat se s nimi pryc.

@BUMTARATA (02.09.2019 19:06): Stopy se samo vyuzit daji, ale treti mise je strasne brzo, clovek se se hrou sotva seznamuje.

Jo ta posledni mise je zajimava. Prakticky cele je to o tom propasovat Takumu nahoru. S ostatnimi se tam da dostat v pohode.
@marwel (25.08.2019 18:34): Level design je výtečný! Každá postava umí rozptýlit nepřítele (nejvíce jsem si oblíbil právě Yuki), a stopy ve sněhu lze využít též ve svůj prospěch.

@Starletka (02.09.2019 18:32): Pro mě to asi byly vždycky konkrétní momenty v konkrétních misích, ale obecně jsem se možná nejvíce zapotil na začátku té poslední.
@marwel (02.09.2019 18:07): to by mě zajímalo, co je na tom nádraží v Commandos špatně, zrovna předminulý týden jsem to zas hrál a za nějaký 2 hodiny bylo hotovo. Stačí občas Němce postupně lákat na vysílačku, nebo jim dát do cesty past. Je ramp ale míst, kde je potřeba trpělivost, ale nic zvláštního. Pátá mise je pak lahůdka, zatni zuby a dáš to v klidu ;)
Konec dobry, vsechno dobre. Stale si nejsem jisty proc se vyvojari rozhodli dat jednu z nejtezsich a nejotravnejsich misi do hry tak brzo, jako treti, jinak je ale hra dobra. Charaktery se dobre doplnuji jak schopnostmi, tak povahou, hra je challenging ale neni to nejak brutalne tezka hra. Desperados mi prijdou tezsi, datadisk k prvnim Commandos netreba zminovat vubec (stale jsem na vyvojare toho datace nasrany za ctvrtou misi, ktera je takova p*covina, ze jsem ten datac kvuli tomu nedohral).
Ta treti mise byla solidni vopruz. Muze mi nekdo vysvetlit proc je Hayato jedinej kdo muze hazet sutry? Odpovim si sam - game design, tedy vec, kterou bezne v diskuzich obhajuji xD. Kvuli jeho nepritomnosti ve treti misi jsem tu ji hral dve hodiny a desne me to sralo. Yukina pistalka funguje temer stejne, jen vas vystavuje riziku, plus ty stopy ve snehu a uz se na hvizdani radeji vyserete uplne. Nakonec jsem nektere situace udelal vicemene nahodou prave diky tem stopam ve snehu. A to 3d prostredi je take dost na prd. Sice se to v podstate tolik nelisi od Commandos 2 a 3, kde jste mapu take rotovali, ale tady mi to ze zahadnych duvodu obcas prestane fungovat (pri pouziti Q E) a to nasere. No uvidime jak dal. Zatim plus za postavy a pekne stylizovanou grafiku, ale level design nic moc.
@rikuhahl (14.06.2019 09:59): tady je inteligence nula ... jsou to strojecky (resp. skriptiky), kteri obchazeji v sekundove presnem intervalu svoji trasu v sekundove presnem intervalu hejbou hlavickama aby se koukli na pravou a nebo levou stranu ...

kdyz jen tak pro pobaveni sledujes to deni na te mape, tak ti to pripomina nejake monstrozni vlacky (jak se skladali takove ty vlacky, nadrazi, atd)
tak odsmazeno uz asi 6 hodin .. hra me krute bavi .. dodelal jsem teprve 3ti misi ... loadoval jsem v ni asi 50x na `normal' obtiznost ...

samozrejme musi se to brat s rezervou, pac AI tady chybi uplne .. docela by me zajimalo, jestli nekdo neznate nejakou podobnou taktickou hru, kde hrajete s panackama (jako napr. jagged alliance) a ktera je commandos-like-clon ale zaroven ktera ma skutecnou AI a snazi se byt vic realisticka ...
koupil jsem si hru na GOGu .. vcera jsem to smahnul od 10pm - 02am .. muzu rict, ze hra me fakt chytla .. po prvnim veceru hodnoceni 85%

@pajmic .. dobrej koment ;)
@Starletka (komentář): čekal jsem jak se ti to bude líbit, když jsi to poslední hry hrála na steamu. Jsem rád, že i jako nehráč Commandos a Desperados dokážeš hru ocenit, asi je hra fakt dobrá :)
První čtvrthodina za mnou a zatim paráda. Nejtěžší obtížnost je povinnost ;)
Konečně se to ke mně dostalo v rámci Humble Monthly a musím smeknout klobouček a vyšvihnout hlubokou poklonu. Výborná záležitost ve které je všechno dotažené.
@Garret (28.04.2017 19:54): Tak to pak ano, první mise je procházka už jen proto, že tam máš 3 nejužitešnější postavy, věř mi, že časem pěkně přituhne. Já jsem v misi 6 a už mám chutě stáhnout obtížnost. I..must...not...do that.
@Garret (28.04.2017 17:31): Možná, avšak já jsem nikdy přehnaný compjůtr badass nebyl. v kontrastu s Commandos 2, které jsem kvůli Shadow Tactics zkoušel pro porovnání mi to přijde skutku výrazně těžší. Možná je to tím, že znám Commandos už skoro nazpaměť.
Hergot, tohle by se mělo hodit do nové kategorie BDSM. Daleko těžší než Commandos...nebo Robin Hood.