Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Radecker (02.01.2021 20:07): No je to fakt dlhé, až tak dlhé som netušil, že to bude, ale najbližšie to už dúfam dohrám. :)

@Gordon (02.01.2021 19:16): To preháňaš. Divákov bolo pár, jasné, nebolo ich veľa, ale pár sa ich vyjadrilo aj v chate, niekoľko sa nevyjadrovalo vôbec. Nemyslel som si, že ma navádzaš naschvál, len som si z toho robil srandu, veď som tú navigáciu nasledoval. Ak by som to považoval za zavádzanie, tak by som to neurobil. Nejaké promo a podobne som zatiaľ neriešil najmä preto, lebo som vedel, že v decembri sa mi nepodarí nejak regulérne streamovať, tak by to bolo zbytočné. Navyše i tak teraz väčšina ľudí stále sviatkuje alebo hrá cyberpunk. Chcem sa do toho však časom oprieť, ak bude priestor.
Ok, sorry, menšie zdržanie, išiel som to zapnúť a začalo mi sťahovať 5 GB patch. :X Dám vedieť hneď ako to bude hotové.
@Bravewolf (29.11.2020 12:26): Source je velmi "future proof" což dokazuje jeho využití v Titanfallech a Apex Legends.

Jinak jsem vývoj Black Mesa nesledoval. Chápu to dobře, že je to nyní hotová věc? Když se prodává defenitive edice, tak předpokládám že ano :D Naposledy jsem to hrál před x lety, kdy to ještě byl mod a moc mě to nezaujalo. Ted jsem viděl finální produkt a pokrok je fakt značný. Chytají mě chutě dát tomu šanci. Když je to ted na páře za 50% z půodní ceny....
Nemohl jsem se víc zmýlit, pokud jsem uvedl do "proti", že chybí XEN.
Ježišmarjá, to bylo přebarvený utrpení, souhlas s Garretem (komentář)!
UF.
Zda se mi to, nebo ma hra podstatne vyssi naroky nez puvodni HL2? Podle gameplay to pritom nevypada zas tak dobre jako HL2. Je v tom nejaka logika?
@H34D (31.10.2020 12:26): Betu definitive edition si nekupuješ, tu si můžeš zapnout přímo u normální Black Mesy ve steam knihovně. Popisují to v odkazu, co jsem přikládal. Mimochodem si nemyslím, že i samotnou Definitive Edition budou prodávat zvlášť, to je prostě jen další update.
Možná hloupý dotaz - když si teď člověk koupí betu definitive edition a jednou vyjde komplet definitive edition, nebude muset za ni znova platit? :)

@M.a.t.t. (30.10.2020 13:29): :D vtipné a pravdivé.
@Bravewolf (30.10.2020 13:50): V plánu by být měl, ostatně konec Half-Life: Alyx to dost naznačuje. Jenom si nikdo není jistý, jak dopadly prodeje u Alyx a za jak dlouho ho můžeme čekat. Navíc ani není jistá forma - jestli to bude znovu VR, nebo návrat ke klasice. Prostě si budeme muset počkat na novinky přímo od Valve. :)
@AlieN (30.10.2020 12:36): To už bude len finálne vybrúsenie už aj tak dobrej hry :)
Neočakávam, že sa s tým budú prplať dlhšie než rok-dva :)

Ale prekvapilo to aj mňa, že sa jej stále venujú.
neni trochu mimo menit datum hry jen na zaklade nedodelaneho pridavku- Xen? Nekdo kdo hraje jen treba hry posledniho roku tak muze byt neprijemne prekvapen
Dohrál jsem steam verzi s Xenem a přepsal jsem komentář (nemazal jsem ho kompletně, když už má pluska) - už aspoň chápu, proč je Black Mesa od roku 2020 za peníze (myslím, že jsem to tady dříve kritizoval), on je totiž Xen skoro jako nová hra, nebo nová epizoda k Half-Lifu. Opravdu jsem nečekal takovou herní dobu.
Jo a také je tam overhaul AI, ikdyž pro vojáky vskutku debilní.

Vortové teď mají tendenci uhýbat před střelbou do stran, jejich eliminace je tak těžší. U vojáků to podobně funguje také, ale úplně debilně, u vortů tu intuici chápu, ale když míříte kuší ze sta metrů na vojáka a on vám před vašim miřitkem uhýbá bez animace do stran působí to dost debilně. Hrál jsem na vysokou obtížnost a ti vojáci fakt dávali zabrat, líbí se mi ale, že zachovali jejich stupiditu naběhnout pod vlastní granát. Bohužel na Xenu jaksi odpadavá nutnost používat všechny zbraně, Super Soldieři jsou sice na Xenu silnější než na Zemi, ovšem Controleři a ostatní nejsou taková výzva jako "lidský" protivník.
Tak jsem právě dohrál Xen, Původní hru to prodlužuje velmi solidně. Celkem jsem na jeden run nahrál 20 hodin. Technicky mi přijde zvládnuta bravůrně, ALE: Xen má občasné gameplay zákysi, jako třeba útěk před Gonarchem, kde jsem musel asi pětkrát loadovat, to skákání do překážek je prostě špatně nadesignovaný a je vidět že to dělali "modeři", dále pak některé nesmyslné části s explozivníma dýněma. Gameplay je natahován především adventurní částí, kde je třeba něco udělat pro přístup dál, Hra asi také ve třech scénách na Xenu sekala pod 60 FPS.

Na druhou stranu je to až na zákysi bravůrně zpracované, je to stejný pocit jako hrát staré hry (Prey, Unreal, Quake), jen v lepším kabátku, Začátek Interloperu s Vortiguntama byl také zajímavý. Obecně je celý Xen nádherně zpracovaný a je vidět že si ze starého vzali jen tu vizi, kterou úspěšně dotáhli tak jak byla původně zamýšlená.

Jen tedy škoda nedostatků, co vznikly a popsal jsem o post níž.
Tak tohle nechápu, teď když je hra v plné verzi, chybí umazání rukou a zbraně krví/radioaktivní kaší/mimozemskou sra*kou. V jedné mapě nefungoval správně zvuk. Na mapě, kde je raketa k odpálení jsou "Error Succes" itemy. Když spustím hru, tak první mapa, pokud má nějakou aktivaci hudby, tak se ta hudba neaktivuje.

Co s tím k*rva dělali? Ta hra byla funkční... :-D
S GeForce GTX 650 to ve 4K rozjedete tak na 3 FPS, tak bacha :-).