Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Malignus (02.03.2024 14:50): Díky moc! Pokud jedeš s oštěpem, tak asi to dávat do skillu Take Down a rovnou ho vyměnit za základné útok(?) plus pro pravé tlačítko myši namaxovat Shield Charge u Defense. A pak to jen všechno házet do pasivek u obou classů. Aspoň já bych to teda asi takhle všechno udělal :D
@Vurhor (01.03.2024 23:52): Úžasný. Gratulace. Tohle je nad moje schopnosti. Jinak jsem si udělal Hoplítku (Hunting + Defense) a jsem trošičku na rozpacích, do čeho mám sypat body dřív, resp. jsem se rozhodl vytáhnout napřed pasivky z Hunting a aury.
Ehm... ok...

Takže, pamatuje si tu někdo, jak jsem se před několika lety chlubil achievementem Hardcore Legend (dokonči všechny tři obtížnosti bez jediné smrt)? Tak se mi tak nějak podařilo udělat ho znovu, akorát tentokrát to bylo podstatě těžší, protože tehdy jsem jel pouze základní hru + Immortal Throne. Teď jsem k tomu přidal ještě Ragnarok, Atlantis a v legendární obtížnosti i Eternal Embers, za který jsem i dostal samostatný achiev. Byla to super mega dlouhá a několik měsíců táhnoucí se cesta, ale jak už jsem jednou psal - u Titan Questu se straně dobře poslouchají podcasty a audioknihy, tudíž to hraní bylo rázem zábavnější.

Dohrál jsem to za Templáře (Defense + Dream) a podařilo se mi dle mého vybudovat fakt solidního tanka, kterej začal hodně lekvtvarovat až na legendární obtížnosti v Ragnaroku.
Zde ještě posílám svůj build na Defense a na Dream, kdyby náhodou ho chtěl někdo vyzkoušet. Samozřejmě bude třeba nějaké vybavení, které dává plusové skilly navíc. Nutno teda dodat, že jsem jel hodně defensivně, však hlavním cílem bylo především nezemřít. :D

Jinak několikrát mi teda zachránil krk artefakt, který hráči doplní plné zdraví, když klesne moc nízko, pro hardcore runy vskutku k nezaplacení. Takhle můj maník na konci vypadal.

Ok, myslím, že jsem dohrál Titan Quest tak, jak se jen nejvíc dohrát dá. :D A kdyby náhodou někdo chtěl zkusit podobnou šílenost, tak good luck. You gonna need it!
@michalvid (13.12.2023 15:11): Tyhle jsem zkoušel samostatně, ale dohromady ještě ne. Určitě bych si dal Onslaught a Battle Rage z Warfare a Earth Enchantement a Volativity z Earth. Asi bych jel Glass Cannon styl, takže bych si vzal i Dual Weapon a navazující skilly společně s Battle Standard a Volcanic Orb s Ring of Flame a Fire Shield.
Ahoj borci,
při projíždění obchodu se hrama na tabletu jsem zahlédl TQ, tak jsem ze zvědavosti nainstaloval a až překvapivě mě hra chytla. Bohužel jen základní verzi bez datadisků.
Chtěl bych radu ohledně zvolených mistrovství. Ze začátku jsem dal Válečníka, cca na 21 lvl jsem vybíral druhé a zvolil Zemi. Trochu mi vrtá hlavou, jestli jsem neudělal chybu. Byla to dobrá volba ? Případně na jaké všechny skilly se mám u země soustředit abych co nejlépe doplnil skilly z válečníka ?

Díky
@veselykralicek (12.08.2023 11:08): Všechny ne, fakt se mi nechce zkoušet dohrát všechny tři obtížnosti jen za 20 hodin. :D Ale některé představují zajímavou výzvu, zdolání achievu Hardcore Legend dodnes považuju za jeden z největších úspěchů svého hráčského života. A hrozně dobře jsem u toho poslouchal audioknihy a podcasty.

@Malignus (12.08.2023 13:33):  Hunting + Nature je hodně fajn, taky je to právě ten class, se kterým jsem ten výše zmíěný achiev zdolal. :)

Za sebe ještě silně doporučuju Warfare + Spirit a Defense + Nature. Jsou to super tanky, co vydrží.
@Cathan (12.08.2023 13:21): Asi ne... :-D Ale mám pár class, který bych chtěl vyzkoušet. Nevím, jaký mají ostatní zkušenosti, ale celkem mě lákají tyto:

Hunting + Nature = Artemis, bohyně lovu. Má svůj magický luk, vlčí smečku... :-D
Hunting + Defense = Takovej hoplit s kopím a štítem. Klasický antický bojovník.
Warfare + Rune = Berserker. Poslední dobou mám nějak slabost pro vikingskou tématiku. :-D
Earth + Nature = Summoner. Povolám si všechno možný, aby bojovalo za mě, zatímco budu stát opodál. :-D
Titan Quest II | Announcement Trailer 
Ouuu, tak doufám, že to bude mít na Steamu zase nějaké ty nesmyslně šílené achievementy, abych u toho mohl zas strávit tisícovku hodin.
A kdyby ještě přibrali na palubu původní skladatele, vůbec bych se nezlobil.
@veselykralicek (16.05.2023 08:22): Je to tak přesněš jak píšeš, já jsem si to potom přečetl i v diskuzích a v podstatě i ve hře když jsem studoval ty bonusy co ty dvě školy nabízely. Moje původní myšlenka byla, že chci mít tanka, který bude mít zároveň nějaké ty resisty, což přitom ta obranná škola vůbec nenabízela.
Dvě zbraně jsem chtěl vyzkoušet, ale nakonec jsem celou hru zkejsnul se zbraní a štítem, protože ten šít byl natolik silný a měl takové bonusy, že když jsem ho vyměnil za druhou dobrou zbraň, kleslo mě paradoxně průměrné poškození i poškození za sekundu.
@PRIVATE MARTIN (15.05.2023 22:04): Byla, ale bohužel Sacred moc dobře nezestárlo. Zkoušel jsem to letos z kraje roku na starším notebooku a ta hra bohužel dnes už neoslní. Pokud se Ti teda podaří ji v pořádku a bez grafických problémů spustit.

Ale tak třeba Tě to chytne u teď po letech.:-)
@Han22 (15.05.2023 22:07): já si úplně při prvním rozehrátí taky chtěl vybrat Válečnictví a Obranu dohromady, ono se to docela nabízí.. Ale po přečtení, o čem ty mistrovství jsou, mi došlo, že to je fakt nesmysl..

Válečnictví je dělaný na dvě ostrý zbraně, meče nebo sekery, dual wield, rychlost a krvácení. Obrana je dělaná na štít a tupou zbraň, nejlíp palcát nebo kladivo, pomalý těžký rány a způsobování omráčení. Ty mistrovství jsou opravdu hodně proti sobě. Což je ale docela logický. Jakmile jdeš do štítu, přijdeš o spoustu bonusů ze dvou zbraní a naopak obrana nemá bez štítu vůbec smysl.

Daleko větší smysl, pokud nechceš moc kouzlit ani vyvolávat pomocníky, dává vzít si k Válečnictví Vražednictví, když jsem to hrál před datadiskem, v datadisků pak to nové mistrovství Snů. Oboje je silná kombinace i bez používání kouzel.

Naopak k obraně jsem si vzal Bouři a to byla taky dost dobrá postava.:-)
@veselykralicek (15.05.2023 07:30): Jo a ta kombinace s obranou stála opravdu za... :D já jsem nechtěl trávit čas čtením nějakých tipů a manuálů, takže sem si na všechno přicházel sám. A to nezmiňuju, že jsem třeba až v půlce prvního aktu přišel na to, že kousky run se dají kombinovat :D Tušil sem že by to mělo jít, ale čekal jsem že na to bude nějaký obchodník, nebo něco jako Horadicova kostka v Diablu, ne že člověk musí kliknout pravým a pak levým.... prostě lama :)
@veselykralicek (15.05.2023 07:30): Díky za tip, ale ten Grim Dawn je moc nový, to bych na své šunce nerozjel. Asi si spíše někdy až bude čas zkusím po letech Divine Divinity, Sacred (oboje jsem kdysi hrál) nebo možná ten Dungeon Siege 2.

Jinak ten Titan Quest v základu (kampaň + datadisk) mi dal tak zabrat, že jsem už na DLCčka (a dalších pár desítek hodin u hry) neměl energii. Ne že by ta hra byla tak náročná, ale spíše žrout času s těmi obrovskými mapami a tím že člověk chce dojít k nějaké studni ideálně městu na začátku nové mapy.
@Han22 (komentář): můžeš zkusit datadisky tu Atlantidu a ten sever, ty jsou taky opravdu povedený. Hlavně teda ten sever.

Jinak kombinace povolání Válečnictví a Obrana opravdu není vůbec dobrá.:-) Ale chápu.

Pokud se Ti TQ líbil a chtěl bys něco dalšího, doporučoval bych Grim Dawn . Je to v podstatě duchovní nástupce TQ od stejných autorů..
@veselykralicek (17.07.2022 07:33): Některé ty achievy jsou docela přepálené, to rozhodně. Třebas ke splnění Avatar of Thanatos (zabij 500 tisíc nepřátel) je potřeba i několik stovek hodin. Já ale třeba u Titan Questu rád poslouchám podcasty a audioknihy, tudíž to případné plnění ostatních achievů beru jako takové zpestření.
Ale třebas na splnění Hardcore Legend s radostí vzpomínám, protože to byla fakt hrozně uspokojující výzva, přičemž dodnes to považuju za svůj největší herní úspěch ever.
@Charllize (16.07.2022 10:45): Já chápu, že té hře někdo případně fakt hodně. Ale třeba dohrát hru na nejtěžší obtížnost za každé mistrovství je podlee nesmysl. I když tomu fakt propadneš, tak stejně hraješ pořád dokola jen jednu, dvě postavy. Nebudeš to dohrávat za deset postav jen kvůli achievementům.

Stejně jako třeba achievementy u Age of Empires II HD (nikoli DE!), kde jsou achievementy typu vyhrát s každou civilizací 100 her, porazit každou civilizaci ve 100 hrách apod.

Je podle mě fajn, když právě kvůli plnění achievementů objevíš nový prvek hratelnosti, Easter Egg nebo nějakou maličkost, kterou autoři do hry dali a na kterou bys jinak nepřišel nebo ji nevyzkoušel, ale zrovna tohle jsou hry, kam sypou ty achievementy nesmyslně a bez kousku přemýšlení..
@veselykralicek (15.07.2022 22:42): Tak ono záleží jak člověk které hře propadne a baví ho. 
Kdyz si vezmu ze by třeba nějaká stará Civilizace měla achievmenty tak jsou lidi co tu hru hraji cely život a ještě by jim přišlo ze by tam mohli dat těžší a časove náročnější achivy.
No a pak jsou lidi co je ta hra ani tak moc nebaví ale mají na sběru achivmentu závislost a proste je musí mít všechny. 
Ale majoritne na to lidi kaslou přesně z důvodu co píšeš. Obvykle ty těžší hry ohledně trofeji a achivu má 0.1 až 5% lidi.
Spis ale překvapí když člověk vidí ze třeba u plno her co jsou masove oblíbené má  příběh dohranych jen třeba 30% lidi, což je často z těch achivu poznat. Ale jasne, když ta hra prodala třeba 10m tak těch 30% je strašná masa lidi.
@Vurhor (03.12.2021 22:23): No ony jsou celkově ty achievementy v téhle hře dost nesmysl. Ty jsou opravdu jen pro Hard Core fandy, to normální člověk nemá šanci ani dát.

Kor když v každé běžné hře stačí na všechny achievementy jeden dva průchody..
@Isair (03.12.2021 21:05): Je tam možnost si udělat novou postavu rovnou pro legendární obtížnost ;-).

No ono je těch hardcore fandů zdá se docela dost hele ;-). Jinak Ragnarok byl hodně povedenej. Atlantis už o něco slabší, ale taky se dal. A tady uvídíme. Stojí za tím opět nějaké nové studio...
Aha, takže já musím nejdříve projít dvakrát původní hru, abych si mohl zahrát tento datadisk? To je vážně eh.... chytré :/.

Tak či onak mi tedy přijdou nové datadisky spíše vaření z vody (podobně jako u AoE 2), čili asi i nadále zůstanu u původní hry + immortal throne (nemluvě o tom, že už po dohrání Immortal Throne jsem toho měl tak akorát, než abych tomu věnoval dalších x hodin v reskinovaných lokacích), jen mě tenhle přístup poměrně zaskočil....to už je fakt jen pro hardcore fandy.
Tak tu máme nový datadisk Eternal Embers (věčné uhlíky?). Jestli v popisku nekecají, tak obsahuje rovnou 4 nové akty (přístupné pouze na legendární obtížnost). Mělo by to tentokrát rozšiřovat spíše asijskou mytologii. Nechybí ani nové mistrovství Neidanu, které by mělo být něco na způsob alchymisty. Trailer zde.
@Greg (05.11.2021 16:17):  Dal jsem 1. a kousek 2. obtížnosti za kouzelníka (oheň), ten mi ale přišel docela slabý, tak jsem to rozjel znovu za barbara (válečnictví + trochu magie snů). To byl opravdu válec, i když v obraně toho moc nevydržel.

Jinak nejvyšší level unikátního předmětu byl snad 45, což mi přišlo docela málo.

Jak píšeš ty peníze, nebylo je za co utratit. Chyběl tomu gambling z diabla. V obchodě nic použitelného. Jediné, co jsem nakupoval, byly lahvičky a úplně na konci svitky (které jsem jinak celou hru nepoužil :)
@styeer (04.11.2021 23:47)Celou hru sbírám esence a části nestvůr, ale k čemu mi to je, když na vysněný božský artefakt potřebuji jeden malý artefakt, jehož recept jde najít jen na 1. obtížnost.

No typicky se mezitím hraje i za jiné postavy a tyhle artefakty si mezi nimi předáváš...

Žluté a zelené předměty mají většinou smysl na začátku, kdy modrých ještě moc nemáš a fialové ještě nepadají. A výtěžek z prodeje se jistě hodí :-).

Obtížnos v druhém a hlavně třetím průchodů je hrozně odvislá od zvoleného buildu. Dá se to nakombinovat tak blbě, že to pak prakticky nejde dohrát. A naopak se na netu povaluje spousta návodů na buildy, který jsou dost OP. Je otázka, jestli je to u (primárně) offline hry špatně...
Dohráno na nejtěžší obtížnost. Jako velkému fanouškovi Diablo2 jsem se k TQ dostal až teď, když to bylo zdarma na steamu :-).
Když to shrnu - bossové hodně slabí, celkově jsem tou hrou prošel dost snadno. Kromě 4. aktu na nejtěžší obtížnost. Tam jsem naopak umíral pořád, hlavně tu část od poslední studny.
Žluté a zelené předměty mi přišly slabé = nepoužitelné. To samé oranžové předměty z nestvůr. Nápad dobrý, ale stejně jsem ty předměty nepoužíval. Modré a fialové je vždy v pohodě přebily. U nich mi padalo extrémní množství luků a štítů (a taky amuletů), které jsem nepotřeboval :). Celou hru sbírám esence a části nestvůr, ale k čemu mi to je, když na vysněný božský artefakt potřebuji jeden malý artefakt, jehož recept jde najít jen na 1. obtížnost.

Ačkoli to možná vyznívá skepticky, hra je super a bavilo mě to. Stáhnul jsem si externí sklad, který jsem velmi slušně zaplnil. Na druhou stranu, že bych se ke hře měl někdy vrátit, to si nemyslím.

Tolik můj neoficiální komentář :-)
@Greg (19.03.2021 10:15): Jasně, ale prokousal ses tím :) Moje pointa zkrátka byla, ať si vezme to, co ho bude bavit a nesnaží se nyní řešit nejlepší statistiky, jinak se v tom může prostě zaseknout a vůbec nezačít hrát.
@Cathan (18.03.2021 21:47): To bych neřekl, že nezáleží na ničem. Kamarádka např. hodně spoléhala na vyvolané spojence (měla myslím vlky, dryádu z přírody a můru z mistrovství snu), kteří ji na začátku brutálně pomáhaly, ale pak se zasekla ve třetím aktu u Typhona, kterej ji všechny tyhle potvůrky hned sejmul a sama nebyla dost dobrá, aby ho sejmula. Když jsem ji pak pomáhal dostat se dál, tak jsem ji musel hodně skillů resetovat a investovat jinde a i tak jsem měl pak dost problém porazit ho...
@Malignus (18.03.2021 21:43): V TQ je úplně nejpodstatnější co chceš být. Jsou tam totiž tři základní statistiky, do kterých investuješ body. Síla, obratnost a inteligence. No a není moudrý investovat do všech třech rovnoměrně. Dokonce i udržovat 2 na stejné úrovní se moc nevyplatí.

S velkou sílou si nejvíc rozumí válečník.
S obratností lučišník/kopiník.
S inteligencí mág.

Pak jdou ještě dělat zajímavé kombinace, takže to určitě není takhle černobílé rozdělené. Každopádně teprve až si vybereš, co chceš být, tak se hodí vybrat si mistrovství. Jsou sice mistrovství, které se hodí asi ke všemu (např. Sen), ale jsou i mistrovství, kde ty kombinace moc výhodné nejsou (např. mít lovectví a dělat mága).

A ještě jsi zmínil gear. Ten je na začátku nejmíň podstatnej, protože typickej lepší gear ti dává nějakej procentuální bonus. No a na začátku mít o 5% více síly z obecně malé síly je nic moc. Naopak ke konci hry už ti dávají itemy opravdu obrovské boosty z už tak dost dobré postavy a jsou tak opravdu kritické.
@Cathan (18.03.2021 21:47): O War+Def jsem uvažoval. Pak mě napadlo, že bych se mohl inspirovat v mém horoskopu a trošku si vytvořit "role-play" charakter - podle egyptského horoskopu je mou bohyní / patronkou Sakhmet, tak mě napadlo vytvořit si charaktery inspirovaný Sakhmetou a jejími alternativami:

Sakhmet = Hunting + Earth
Ishtar / Astarté / Inana = Hunting + Storm
Artemis = Hunting + Nature
Freya = Dream + Storm
@Malignus (18.03.2021 21:43): Co si pamatuji, tak prakticky nezáleží na ničem, pokud nehraješ na nejtěžší úroveň. Zkoukni classy, kombinace, a zamysli si co tě bude bavit nejvíc a jdi do toho :)

Pokud však chceš doporučení, tak je dobré war+defense, pokud chceš válečníka, hunt+dream, pokud chceš něco spíše na dálku, a earth+storm pokud chceš mága. Vše spolu dobře koordinuje. 
Jaká je nejlepší úplně první class? Jak moc záleží na schopnostech a jak moc na gearu?
Na Steamu je aktuálně do 2. listopadu 75% sleva na Anniversary Edition.
Zkoušeli jste někdo mobilní verzi? Já teď rozehrál na Androidu (click).

Potěšilo mě, že je to plnohodnotná verze (včetně češtiny) a celkem si dali záležet i na úprave UI pro mobily. Stejně ale pořád balancuju nad tím, jestli to má na mobilu význam. Malá obrazovka v kombinaci s dotykovým ovládáním, nevím, nevím...
@Milanc (12.10.2020 19:34): Čau, barvu asi nezměníš, jinak jde ale vzhled přepnout v nastavení. Je tam na výber buď classic, nebo Titan Quest myslím.

Jinak červená se ti nelíbí jo? Je to docela standardní barva na zobrazení životů :-).
Čau jak ve hře změním bary na životy?
Jdou tam nějak stáhnout jiný addony máte někdo nějaký navod diky
@Charllize (27.05.2020 17:45): Díky! :) Mně bohatě stačí, že jsem se tak sral pro tenhle jeden, který je zcela určitě asi nejtěžší. (Plus vlastně už pár let nazpět jsem přemítal, zda je vůbec možné to celé projít bez jediné smrti. A když jsem pak zakoupil Anniversary edition a všiml si, že takový achievement existuje, bylo rozhodnuto.) A ten zbytek se většinou už opravdu skládá jen z grindu, kterého není těžké dosáhnout, ale trvá to poměrně dlouho. Plus mnoho z nich souvisí právě i s nevlastněným Atlantis.

@RomcaT (27.05.2020 18:01): Díky moc! :)
@Vurhor (27.05.2020 17:33): A neni to skoda nemit ty ostatni ačívy kdyz jsi se s timhle tak sral ? :)

Ja to na legendary i s datacem dohral nekdy v dobe kdy to vyslo, ale samozrejme jsem mockrat chcipl. Od te doby jsem na to nesahnul.
Kazdopadne slusny vykon a GZ !!
@Vurhor (27.05.2020 09:40): Nu, ty, antický wálečníku všech antických wáléčníků, donutil si mne, prostého smrtelníka, aby tuto hru opět zahrál si a pravděpodobně brutálně selhal, vřelé díky :D
@Vurhor (26.05.2020 19:22): No já se v Diablu dostal na Hell jen na začátek prvního aktu a už v Den of Evil jsem umíral častěji než hypochondr, co si čte domácího lékaře... takže mě jen zarazilo, že je možné se u takových akcí soustředit i na něco jiného :D
@John Mirra (26.05.2020 19:00): Však už tu hru znám docela skrz na skrz, takže jsem už jakž takž věděl, co mám čekat. Člověk si rychle zvykne. Navíc TQ je stejně furt "jen" diablovka, stačí jen mlátit nepřátele a koukat na zdraví, aby nekleslo příliš nízko. :) Ale samozřejmě když došlo k nějakému velkému a těžkému boss fightu, tak jsem se víc soustředil na něj. A děkuji ti moc! :)
@Greg (26.05.2020 12:54): Pokud vím, tak se to procento počítá z hráčů, kteří získali alespoň jeden achievement. Jakmile jeden získáš, tak tě to bere v potaz, jinak ne. Stejně tak je tomu u procenta průměrného počtu splněných achievementů v profilu. Ale nejsem si jistý na 100%. Myslím si, že 7 hráčů z 1 000 není zas tak moc. Bláznů jako je Vurhor se po světě potuluje dost :)
@Greg (26.05.2020 12:54): Jojo, až si ten Atlantis nakonec seženu, hned tam v legendární nakráčím s tou svoji vítěznou hrdinkou a omrkneme to. :D
Jinak Tartaros jako místo mi třeba vždycky hodně v Immortal Thronu chybělo (měli ho tam dát místo těch debilních močálů za Médeiným hájem), takže jsem zvědavý, co nabídne. Byť už teda bohužel pod taktovkou jiných tvůrců.

@Toaleťák (26.05.2020 13:05): Díky moc! :) Vím, že existuje cheatovací nástroj TQ Defiler, díky kterému si hráč může všechno nastavit podle svého (předměty, odolnosti, počty smrtí, atd.), jinak se s těmi savy ale asi hejbat nedá.
@Vurhor (26.05.2020 12:43): No mě právě upřímně překvapuje, že ten achievement má 0,7 % hráčů. Tedy když si představím že to dalo 7 lidí z 1000, kteří hru třeba jen jednou zapnuli, tak je to pořád docela dost na to, jakej mordor to je. Legendární obtížnost jsem dohrál jen jednou a umíral jsem fakt regulérně. Ty snížený odolnosti jsou hroznej podraz...

Jinak koukám že achievement High Roller (Defeat Tartarus on Legendary difficulty) má jen 0,5 % hráčů. Tak buď ten Atlantis nikdo nehraje a nebo je to taky slušnej masakr :-).
@Greg (26.05.2020 11:27): Děkuji! Přiznám se, že mi hodně pomáhalo něco u toho poslouchat. Pak se to hrálo mnohem líp, jinak bych to možná opravdu asi zabalil. Největší frustrace bylo hlídání si odolností, které se s každou další obtížností automaticky snižují. Tudíž jsem pak měl v inventáři tunu různých předmětů, které mi ty jednotlivé odolnosti zvyšovaly, přičemž jsem si je nasazoval podle potřeby. Ale i tak to nebylo jednoduché, třeba na Kerbera v Legendární jsem šel s namaxovanou odolností na jed, ale i tak se mu málem podařilo mě ujedovat.

@Fatality (26.05.2020 11:29): Děkuji nastotisíckrát! :)
@Kunick (26.05.2020 12:27): Jo, to samozřejmě jde, jsou i návody na YT, jak to dělat co nejvíc efektivně, ale stejně to děláš hrozně dlouho a fakt čistě jen kvůli achievementu...
Tyhle grindovací achievementy jsou úplně nejhorší. Ale velká gratulace k tomu Hard achievementu :-)
Myslím si, že achievement Avatar of Thanatos trochu přestřelili. Mám 106 odehraných hodin a zatím 39k zabitých monster. Do 500k mi tedy regulérním hraním zbývá už jen 1.253h ≈ 52 dní :D

Jinak @Vurhor (25.05.2020 22:49) velká gratulace. Nechápu, že si na to měl nervy. TQ se hlavně hodně hraje stylem "nechám toho na sebe naběhnout co nejvíc a pak použiji schopnosti, co se mi mezitím nabyli". Jenže tady asi ne, takže o to delší pouť to musela být...

Jinak na zlevněnej Atlantis už taky nějakou dobu čekám. Dávají si na čas...
@Tarhiel (26.05.2020 02:04): Děkuji moc! :) Upřímně ten zbytek achievů se skládá už jen z takových "prkotin" - např. achievy za dohrání všech tří obtížností za jednotlivé classy, dosáhni levelu 75, atd. Plus některé ty zamknuté achievy souvisejí i s tím novým datadiskem Atlantis, který ještě nemám koupený. Čekám až trochu klesne cena, je od úplně jiného studia, plus příliš kladné recenze nemá.
Ale pár jich tam je furt zajímavých, např. "Dokonči všechny tři obtížnosti za méně než 20 hodin" (hraní na čas ale nesnáším, takže ani náhodou) a "Dosáhni levelu 2 bez utrpění jakéhokoliv zranění". To bych si možná ještě jako třešničku na dort mohl dát. :)

Jo, a je tam i achievement Avatar of Thanatos, který po hráči chce zabití půl milionu nepřátel. Se všemi šesti postavami, se kterými jsem hrál, a hrací dobou 381 hodin, nejsem ani v polovině. Ale to už není moc výzva.

@Tulareanus (26.05.2020 05:00): Děkuju! To bylo, přiznám se, že bez taktiky hit and run bych některé části fakt nedal. :)