Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

Prince of Persia

  • PC 95
Prince of Persia legenda legiend, pro každého gamera takzvané povinní hraní. Doba pokročila, ale atmosféru prince jenom, tak něco nepřekoná. Vysoká obtížnost kde naprosto vynikal "fialový" protivník asi v 7 anebo 8mém levelu dostal tak drtivě vysoko laťku, kterou korunoval fakt, že na celou tu parádu bylo jenom 60 minut. Musím uznat, že to byla very hard obtížnost. Možná aj trocha na škodu, protože princ se dal hrát aj v pohodičce a to soustavní spěchání někam, mi ukrátilo čas na tu parádu, kterou člověk zažíval při hraní.

Tak či tak v době 386 to byl zážitek, jaký v současné době parádní grafiky a super efektů nenapodobí ledajaká hra.

Novej generace hráčů můžu jenom doporučit se povznést nad grafiku a zkusit si zahrát fakt hru která je výzva sama o sebe, protože u mě kdo nedohrál Prince ten není gamer a tečka :)
Ještě jsem si vzpomeň na ten mráz po zádech když jsem narazil na zrcadlo, po prví to byl nářez ....

Pro: Animace, atmosféra, hudba, malé nároky na HW, obtížnost

Proti: obtížnost

+20

Ironcast

  • PC 70
Oprášení zapeklitých vzpomínek na klasiku jménem MechWarrior... Ano ano máte pravdu z MechWarriorem toho nemá moc společného, ale mě jako gamera starší "fajty" právě proto zaujal tenhle počin zvaný IronCast.

Tak naleštit starou plechovku a vzhůru do boje. Celá zábavnost a zároveň originalita tkví v tom, že vaše mašina potřebuje "body" které jsou rozdelene do 4-rech skupin.
1.) Akční body k útoku
2.) Akční body energie
3.) Akční body chladící směsi
4.) Akční body opravy
Tyhle body sbíráte v integrované hře, kde jde o to abychom jste označili co nejvíc stejných symbolů které jsou vedle sebe, ale pozor už tu musíte taktizovat a když vaše mašina má akčních bodů k útoku maximálně 8 je zbytečné brát více. Po třech výběrech a "napumpování" akčních bodů dáváte rozkaz k akci, cílem je zničit nepřátelský stroj.

Tohle vše provází zajímavá akční hudba, která Vás lehko pohltí a taky poutavý příběh. Ve výsledku se autorom podařilo upéct velmi originální hru, která jede svojí cestou a mě osobně se hodně líbí na také pohodové paření, proto můžu jenom doporučit... Originalita v dnešní době se tak lehko nevidí

Pro: originalita, upgrade mašiny, dvě hry integrované v kope přepojené příběhem

Proti: možná to mohlo být více složitý, ale to je můj subjektivní názor

+7

Cortex Command

  • PC 85
Mix Worms + real time + terraria = Cortex Command HOTOVÁ BOMBA
Základem kampaně je zničit nepřátelské mozky. Kampaň se dá nastavit dle svého. Hlavní parametre jsou: počet mozkov, na kolika mapách se bude hrát, začáteční peníze.

Na mapě vás vysadí loď aj s vaším hlavním mozkem a ten musíte chránit jako oko v hlavě. Musíte zlikvydovat nepřátelské mozky, které vás napadli. Dobré je vždy koupit dva vojáky který budou automaticky těžit zlato. Měli by jste doobjednávat posily a vojáky zbrojit dobrými zbraněmi. Je to fakt neskutečný "mazec" a kdo má rád wormsov, tak tohle jich překonává několikrát !

Za pobavením stojí aj poškození vojáku, někdy se muže stát, že přídě o oko anebo nohu, ale to ještě neznamená, že je boja neschopen.

Můžete hrát za 5 úplně odlišných frakcií, odlišují se nejen vojskem, ale také výbavou a aj ekonomická stránka je odlišná.

Pro: Něskutečná zábava, bohatá výzbroj, vysoká obtížnost, stavba základen.

Proti: Není multiplayer přes lan ani internet co je obrovská škoda!

+7

Area 51

  • PC 85
Docela se divým proč tahle "doomovka" má také špatné hodnocení tady. Jako pravda je, že kampaň nebyla nič extra, ale neodpisoval by jsem jí. Hlavně zajímavé zbraně obohacují celou hru.

Grafika na dobu vydání byla nadprůměrný a neměla nějak divoké požadavky na hardware. Hudba byla trefná a starala se o realnejší zážitek.

Co musím pozitivně vyzvednout je hra v multiplayeru. Mají dokonce vlastní servery na kterých je možné hrát a je to fakt zábava. Dokonce pestrost zbraní je perfektně vybalancovaná a nedá se uchýlit k jedné zbrani, protože by byla nejlepší anebo jiná se nedá použít proto, že by měla špatný účinek. Fakt balance zbraní a skill hráčů, dělá z tyhle multiplayerové pecky zážitek, co do taktizovaní tak aj do samotný řezby.

Pro: zajímavé zbraně, pestří a odlišní nepřátelé, super multiplayer

Proti: malá oblíbenost, slabí marketing a možná v kampani se dalo více tlačit na pilu

+16

Dead Island

  • PC 30
Zkusil jsem, viděl jsem, rozbrečel jsem se...
Začnu pozitivním, grafika a nasvícení objektu je výborné, také se mi líbí prostředí pláže a zpracování vody.
Objektivní bude když řeknu, že tenhle titul je určen lidem nad 18 let, ale asi nad 18 let bez mozku, protože za celou herní pasáž jsem nemusel ani jednou použít rozum a jenom jsem chodil dle šípek na mapě a tupě mlátil degenerované zombie, které zkušenému hráčovi nemůžou dělat nějaký reální problém a o nějaký obtížnosti hry nemůže padnou ani slovo.
Opotřebení zbraní je jako zlý nereální sen, i když jako nápad to zlý není, ale aby se mi kovová tyč rozpadla po několika ranách mi přídě divný.
Totálně omezené a doslova osekané prostředí nedovolí hráči ani zabloudit, v podstatě v hře nemusíte dělat absolutně nic jenom jet po šipkách mlátit zombie a pít nějaké limonády na uzdravení.

U mně návykovost na hru byla 0, zábavnost opadla po prvních 30 minutách a neskutečný stereotyp mi nedovolil hru dohrát a musel jsem jí odinstalovat.
Hodně her takového typu jsem nehrál, naposled Resident Evil 1 a ten co do atmosféry, strachu a napětí byl úplně někde jinde.

Pro: grafika

Proti: skoro celá má recenze bohu žel...

+3 +12 −9

Warcraft: Orcs & Humans

  • PC 90
Ano, ano přesně tahle gamesa byla mojí první strategií a to teda byl zážitek.
Kampaň:
Na dobu kdy jsem se k tomu dostal byli to nevídaně mapy: pestré, dějově a barevně odlišné s překážkami.
Dvě rasy které se postarali o diametrální pocity z kampani a dokonce aj ty zelený hnusný orkové mi přišli hezký když jsem za ně hrál.
V číslech má každá řasa něco kolem 10 misí, které složitostí a obtížností mají vzestupnou tendenci.

Skrimish:
Tu jsem se zasekl asi na 1,5 roku a nelituji toho.

Multiplayer:
I když se dalo hrát jenom 1vs1 bez CPU, tak když jste měli v době 386 LPT anebo COM kabel a kámoše s PC bylo o zábavu postarené na mnoho hodin.

Celkový dojem velmi pozitivní, troška těžkopádní ovládaní, ale když do toho člověk přišel bylo to více + jako - .

Pro: Na tu dobu nevídaná pestrost jednotek, zábavní kampaň, 2 rasy

Proti: Teď bych mohl napsat víc věcí, ale v době hraní nic. Teda NIC :)

+14

XCOM: Enemy Within

  • PC 80
Nechci aby moje recenze byla negativní, tenhle díl je ze všech novějších nejlepší, ale také musím upozornit na obrovské chyby, hlavně abychom kluci z 2K pročetli a napravili to.

Hlavní obrazovka:
+ Výzkum byl hodně přemyšlen, genetické modifikace byli top.
+ Zobrazení podzemní základny hodnotím jako super nápad.
- Správa financí je mizerní
- Možnost hledat UFO po planete prakticky není.
- Není možnost napadat jiné státy ani jiné organizace manuálně.
- Nelogická výroba zbraní jenom naklikáte zaplatíte a tu sekundy můžete zbraně použít
přitom když objednáte satelity tak to trvá 20 dní a je jedno jestli zadáte vyrobit 1 anebo 2 anebo 5 satelitu stále to trvá 20 dní
- Výbava pěchoty je děsivá, primární zbraň, sekundární(která je na nic) a jeden item
(Nechápu proč se vylučuje si vzít najednou lepší zaměření a granáty NECHÁPU)
- Když aj sebere rekrut granát tak má jenom jeden, není možnost sebrat více.
- Zbraně pro rekruty jsou moc drahé.
- Globální obrana celé planety není z finančního hlediska možná, když přiletí UFO nad tu část planety kde nemáte žádné letadla, tak se jenom můžete koukat jak Vám zničí satelit a stoupne panika všude. Když to hráte na hard, tak tohle se rovná konci.

Letecké boje:
Proste primitivní des. Stíhačka se vyzbrojí zbraní a to je vše. Žádná taktika nic. Vždy vás napadne jenom jedno UFO a máte možnost vždy vyslat jenom jedno letadlo víc ne.
Považuji to jako totálně odfláknutou část hry. X-COM Apocalypse si zahrajte tam jsou letecké boje o 1000% lepší.

Taktická část hry: (Pozemní boje)
+ Agenti se dají hezky editovat myslím vzhled
- Upustilo se od akčních bodu a to se nahradilo totálně primitivním způsobem boje a to buď se pohnu a vystřelím anebo se pohnu o větší kus vpřed. Tým celá taktická část hry velmi utrpěla.
- Vela nelogických věcí: Dobití zbrani zabere celý tah, hod granátem zabere celý tah a vela krát se mi stalo, že jsem měl šanci na zásah 100% a přesto jsem minul jako WFT? Připomnělo mi to mojí starou když mi povídá do osmi budu na 100% doma...
- Možnost sebrat jenom 6 agentu

Závěr:
I když hra trpí hodně chybami, tak mě docela bavila a hodnotím ji kladně. Možná kdyby nikdy nehraji UFO 1,2 a X-COM Apocalypse považoval bych to za jednu z nejlepších her. Když ale toužíte, tak jako já po klasice zahrajte si raději Xenonauts je o hodně lepší jak v taktické části, tak v leteckých střetech. Snažím se pochopit, že chtějí oslovit co nejvíce hráčů, ale myslím, že v tomhle typu hry to je zlý směr. Na závěr třešnička: V taktickém boji je úplně jedno jestli vypálite z vodní pistolky anebo z quntum plasma turbo raketometu obě akce stojí stejně. Kde jsou ty časy když byl rozdíl v náročnosti na akční body v použití zbrani.

Pro: Grafika, nové nápady, stále má něco do sebe

Proti: hodně vela nelogických věcí, strašně zjednodušený taktický boj

+11 +13 −2

Battlecruiser 3000AD

  • PC 75
Na hru jsem narazil náhodou na CD z časopisu level. Vesmír mě vždy fascinoval a v době vydání to byla jedna z mála her která se točila tímhle směrem.
Vesmírní dobrodružství je to fakt impozantní s tým spojená aj složitost celé hry.
Kombinuje prvky strategické a akční.
Na svojí dobu obrovské množství možností.
Nechybí ani hyperskoky a taktéž boje v atmosfére planety.

Pro: obrovský prostor

Proti: malá popularita

+2 +3 −1

Quake

  • PC 75
Vše bylo z komentováno, vše bylo popsano. Já ale musím něco sem napsat protože Quake je ikona a na ikony není dobře zapomínat.
Od její vydání uteklo bezmála 20 let budu si muset přiznat, že už jsem starej a tuhle stránku bych měl opustit a věnovat se honbou za penízma anebo dělat děti.
-1 +7 −8

Plants vs. Zombies

  • PC 80
Pařil jsem Androidovskou verzi. Je to ideální gamesa do autobusu. Taktická, vtipně animovaná, zombí "sekačka" :D
Zajímavé momenty jsou vždy když poprvé vidíte nový typ zombie. Na jednu stranu cítíte strach na druhou zase čekáte co ta nová svi*e vymyslí nového.
V jednoduchosti je krása, tady to platí na 100 % ale fakticky každý delší překombinování by jenom uškodilo hratelnosti.

Pro: kreativní animace, vtipné a aj vtipná hudba

Proti: nic

+12 +13 −1

The Neverhood

  • PC 85
Plastelína všude samá plastelína :)
Velmi vtipná hra, kdo to nehrál o hodně přišel, tohle by mělo být zařazeno do rozvrhu na základní škole.
Nebudu více psát, prostě to si třeba zahrát a hlavně nezapoměnte sežrat kouličku z muchomůrky alespoň 4x :D

Na závěr klobouk dolu před vývojármi s tým muselo být práce.

Pro: neskutečná originalita

Proti: nic

+7 +8 −1

Polda 5

  • PC 30
Tenhle díl mě fakt nebavil, nezaujal ničím a aj příběh nebyl originální a asi nebudu sám, ale přišel mi jako vykradačka 4tého dílu.
Grafika a animace je kapitola sama o sobě. Odporná nechutná a na dobu vydání totálně zaostalá, nehezká a podprůměrná. Hru jsem ani nedohrál nebyl důvod. Jestli máte takovéhle hry rádi odporoučím první díl. Tohle nemělo ani zrnku máku vtipu zábavnosti jako první díl. V podstatě se to nemělo ani volat Polda je to úplně jiná hra. Jediné co zůstalo je dabing, ale ten to nezachrání.

Pro: nic

Proti: Grafika, animace, příběh. Vše je na nic.

+8

Polda, aneb s poctivostí nejdřív pojdeš

  • PC 80
Poldu nechci, ale musím přirovnat k Horkému Létu, protože vyšli podobní období a útočili na stejnou sortu gameru v cz. Na jedné straně to nebyl takový nářez neortodoxního vtipu jako v H.L. ,ale vtipné to bylo k hranicím morálnosti, asi aby hru mohli hrát aj mladší lidi. Hra byla dobrý zážitek. Hlavně na tu dobu novinka - jednoduché jezdění z lokace do jiné lokace. Roztomilá grafika a vtipná "policejní" postavička.
Nezapomenutelná lokace sexshopu to bylo něco, co mě ani teď nenechá chladným a ta hudba. Hold zábava zaručená kdo nehrál vřele doporučuji.

Pro: Hezká, vtipná, kreslená grafika. rozpolcené postavičky které jenom vzhledem jsou vtipné

Proti: Někdy možná trošku zbytečně se hra držela v rámci morálky.

+14

Horké léto, aneb Majer v akci

  • PC 70
Jedna z prvních českých adventur, které se mi zakořenila v paměti pro svůj černý humor a parádní dabing od Izera. 

Dnes 15.3.2021 jsem gamesu znova rozehrál a nostalgia nastala, velmi rád jsem se v mysli vrátil do doby když mi bylo asi 13 let a ještě jsem používal dosovskou konzolu anebo Volcov Commander :) To byli hezké časy...

Teď když na to koukám z takovým odstupem času musím uznat, že hře chybí hlubší myšlenka, hraje se jenom na vrub humoru. Některé hádanky jsou fakt neintuivní a musel jsem se párkrát podívat do návodu. Horké léto je fakt krátká hra, máme tu pár lokací a animace jsou na minimální úrovni, ale celkově kreslená grafika byla a je docela fajn. Prostě stará klasika z doby 486 DX2 - 66MHz

Kdyby to mám porovnat s tehdejším Polda 1, tak až na dabing je Polda ve všem lepší, aj hádanky jsou více logické v každém případě kdo to nehrál a baví ho point click dobrodružství, tak hor se do toho a z půli hotovo :)

Pro: vtipnost, příběh, zábava, dabing

Proti: slabší animace, málo obsahu

+13 +14 −1

Xenonauts

  • PC 85
Jel jsem do toho celý nadšený, že si připomenu staré zlaté časy. ale nebylo to, to pravé oříškové. Muj nejoblíbenější X-COM byl Appocalypse, teda obrana jediného města. Původní první UFO a druhý podmořský jsem nedohrál.

Hlavní obrazovka, ovládací prvky mi přišli jako kdyby ovládám nějaký laciný software a ne hru. Rozmístění ovládacích prvku je nelogické a vše třeba hledat.

Taktická část hry je tahová, ale žádné velké taktizování nečekejte. K použití je více typu zaměření a také dávka. Jinak celá taktika je o rozestavení agentu a čekat na místě anebo jít dopředu.

Globální obrana letouny je vylepšená oproti prvním dvou dílu, ale když to porovnám se X-COM appocalypse tak tam se dalo vyřádit o hodně více.

Ekonomika a sklady. Z tyhle části UFO aj X-COM vždy těžil, no tu to vývojáři maximálně zjednodušili. Hned po skončení mise vám automaticky získané věci prodá a nové sebere do výzkumu. Vrchol nelogickosti je ten, že když vyrobíte nějakou novou vyzkoumanou věc napr náklady na výrobu jsou 20 000$ tak prodat jí mužete za 10 000$ to mi hlava nebere proč ?

Pro fandy serie X-COM jako já to je aj tak dobrá hra, kde hlavním plus je výzkum který napreduje časem a zároveň zkoumáte cizácke technologie.

Pro: snaha oživit původní X-COM, zajímavá netradiční grafika, výzkum

Proti: slabí taktizování v taktické mise,

+13

Diablo II: Lord of Destruction

  • PC 95
Nikdy bych nevěřil, že z kusem železa v ruce se dá zažít to co jsem zažil při hraní tyhle pecky. Měl jsem to štěstí, že verzi bez datadisku jsem nestihl a plný herní zážitek jsem si užil v plný verze.

Popisovat hru by bylo asi zbytečné, nevěřím tomu, že někdo by se tady našel kdo to nehrál, ale zkusím se podívat proč právě Diablo II je taková návyková sekačka, která nemá konce.

Hlavní pozitivní rysy vidím v úžasném prostředí, které se 5x diametrálně změní a tým je hra stále zajímavá k tomu když přičteme náhodně generované mapy, tak dostaneme prostor v kterém se nemuže stát, že pohyb v něm by nudil.
Velké plus tomu dá multiplayer, cooperative mod je neskutečně zábavný a když vás kamarádíček na.ere mužete mu vysvětlit ručně stručně jak se věci mají.

Zatím nejlepší akční RPG všech dob. Už se chystám na trojku s datadiskem.

Pro: multiplayer, náhodní generace mapy, obrovské množství itemov, hledání sad brnení

Proti: nemám co napsat

+19 +20 −1

Gangsters 2

  • PC 80
Gangster 2 je oproti prvému dielu docela iný. Ide vlastnou cestou a z hry kde ste museli takticky plánovať každý krok sa stala akcia v RPG žánru. Síce hra stratila skoro všetky taktické kroky čo je na jednu stranu škoda, ale na druhú stranu je to jednodukšie a akčnejšie. Teda je to smerované širšiemu počtu hráčov ako len gangsterským fajnšmakerom.

Prvky hry:
Kampaň ničím neočarí, príbeh je plytký a postupom času vás začne mrzieť stereotyp hry. V podstate v každom meste ide o to vytlačiť iné rodiny z mesta a obsadiť všetky obchody a to s využitím násilia. Žiadna iná možnosť nieje. Úplatky a rôzne pofidérne taktiky boli odstránené čo je fakt škoda. Tým sa stáva kampaň nudná a stereotypná a mesto od mesta sa líši len obtiažnosťou.
Čo ma ale fakt bavilo bola hra v multiplayeru. Hrávali sme to 4ria a tedy sa naplno ukázali možnosti zákulisnej hry, keď spojenec v tom najnevhodnejšom okamihu zradil a stal sa nepriatelom. Bola to fakt zábava.

Taktické prvky hry:
K dispozície máte klasiku: Dve barety, brokovnicu, thomson a dinamit. Ďalej môžete využit palbu z auta. Autá sú na výber asi 4 alebo 5. Teda tej bojovej taktiky tam nieje dosť.

Moje hodnotenie je 80% a to hlavne preto, že gangstrovky žeriem. No nič extra od toho nečakajte lebo budete sklamaný.

Prvý diel bol po taktickej stránke o 100% lepší, ale zase o 100% zložitejší a ťažší, nie pre každého...

Pro: zábavný multiplayer, typycký thomson

Proti: orezané možnosti taktizovania, nemožnosť uplatkov, slabé zákulisné praktiky

+7

X-COM: Apocalypse

  • PC 100
V X-COM Apocalypse každý hledá UFO, ale UFO tu nehledejte.

Hra jede vlastní cestou a i když nebráníte celou planetu, ale jenom jedno město na zábavě to neubere, u mě to fungovalo přesně opačně mnohem víc se mi to líbilo. Proč?
V městě je několik organizací a každá má nějakou funkci. Jsou tady výrobci zbraní, výrobci lekárskych potřeb, výrobci letounu organizace zabezpečující transport materiálu anebo transport osob. Dále jsou tady firmy, které dodávají agenty, biochemiky, kvantové fyziky a mechaniky. Musíte držet vztahy s těmito organizacemi, tak abychom jste nebyli nepřítel, protože když se tak vstane organizace s vámi přeruší obchody a ubude vám nějaká z možností, muže se stát, že nekoupíte benzín do letadel jako se to stalo mě a když organizace ovládne cizácká infekce, není žádný způsob jak obnovit vztahy.

Globální boje.
UFO se dostane do vašeho města přes interdimenzionální bránu. Vaše úloha je ho zneškodnit ještě před tým jako vyloží cizáky ve městě. Taktické prvky jsou super, mžete nastavovat výšku letu letounu a také typ útoku: agresivní, standart, defenzívní. Po zmáčknutí klávesy J přepněte ovládaní letadel na manuál a tedy je to sranda :) Do ted mě to nepřestalo bavit. Typy zbraní a výbavy letadel je požehnaně !

Taktické mise.
Největší plus je možnost zvolit si jestli hrát real-time anebo na tahy turn to turn.
Výbava agentu je pestrá i když mi chyběla balance zbraní, hlavně když máte k dispozici laserové zbraně jinak vše bylo super.
Jako u letadel můžete aj agentům nastavovat chovaní v boji, nejvíce jsem využíval agresivní, ale zábavní je aj defenzívní, tedy agent využívá krytí se za stěny.
Zajímavé je i to když napadnete jinou organizaci a docela výživné je aj když nějaké jiná organizace napadne vaší bázi. Někdy jsem se dostal do situaci, že mě více trápili organizace jak cizáci.

Věda, výzkum, výroba
Ve výzkumu je důležité zestrelit z každého typu UFA alespoň jedno. Je 10 různých a když vám nějaké chybí musíte hrát od začátku, protože nevyzkoumáte cizácky pohon a cestovaní branou.
Výzkum navazuje a je zajímavě přepracovaný. Biochemici dělají pitvy anebo zkoumají ještě živé cizáky to je taky jeden z artiklu, že musíte chytat živé cizáky. Napr. chytit živého Popra je mistrovské umění.
Když nějaký předmět vyzkoumáte, můžou ho mechanici vyrobit a vaší agenti použít v boji.

Ekonomika:
Ze začátku jste odkázán na financování od vlády. To časem skončí a musíte se financovat sám. Máte v podstatě 3. základní principy jak vydělávat.
1) Prodávat vyzkoumané cizácké technologie, ale čím více je prodáváte tým klesá jejich hodnota.
2) Můžete napadat jiné organizace a brát zbraně a vybavení a to prodávat. Napr. u organizací se dají najít aj drogy a ty se velmi dobře prodávají.
3) Vaši mechanici vyrobí nějakou věc kde náklady na výrobu jsou 10 000 a prodat jí můžete za 20 000 anebo aj více. Proto je důležité hlavně v pozdější době hry mít hodně základní a hodně mechaniku
Závěr:
Za malou chvíli tu bude rok 2015 a Bohu žel doteď, nikdo nevyrobil ani len podobně dobrou hru jako je tohle. Perfektní bojovka, kde jste něco jako UFAácká policie z taktickými a ekonomickými prvkami.
Doufám že se dožiji toho, že někdo opráší apocalypse a udělá aspoň nějaký remake anebo něco co by mi dalo smysl dál žít :D Žádné UFO ani novější ani starší nemá to co má apocalypse, ty organizace a vztahy, dodávky služeb. Nutnost cestování městem. Gangsterské organizace které bojují mezi sebou a REAL-TIME boje to mi hodně chybí...

Pro: Vztahy mezi organizacema, 2 úrovně ochrany města (globální, taktická), rozmanitá výzbroj, super výskum

Proti: Na tu dobu nic, teď jenom to, že není nikdo schopný udělat stejně dobrý díl X-COMu jak je tohle

+9 +10 −1

The Settlers II: 10th Anniversary

  • PC 40
Pravý nefalšovaný SETTLERS toto je hra ktorú pod názvom Settlers očakávame dalo by sa povedať že jediný pravý nasledovník Settlersu 1 a 2. Musím ale vytknúť pôvodnej hre málo mapy,malé mapy a hlavne nehratelný multiplayer, ale ako vyšiel datadisk Vikings tak všetko sa dalo na pravú mieru, plus pribudla nová 4tá rasa Vikingovia. Multiplayer sa dá konečne uložiť teda nebrani niekolkohodinovému multiplayerovému dobrodružstvu nič. Preto dávam 100% ale v hre musí byť datadisk bez datadisku nejde uložiť multiplayer a chýba generátor máp. Hovorím teda o kompletnej verzii s datadiskom ktorej už nič nechýba táto hra je Stratégia s velkým S !! 95%

Pro: Všetko super

+6 +7 −1

Minecraft

  • PC 100
Minecraft = revolúcia. Prvá virtuálna "hra" ktorá má nekonečné prostredie. Na rovinu klasický minecraft ma moc nebral lebo je jednoduchý, ale časom som sa začal minecraftom a javou zaoberať a Minecraft som si modifikoval do takých industrialnych rozmerov, že zložitosťou doháňa Fallout a konečne je tu hra ktorá stojí za to.
Ja sám vydávam modpack + vlatní tvorbu pod názvom MinecraftByMito a je to jeden z najlepších modpackov aké som kedy hral. Preskúmal som všetky FTB a nekecám :)
S kamarátmi trávime viac času v Minecrafte jak niekde v krčme. Buduje to neskutočnú kreativitu a vidím v tom aj úžasný nástroj pre začínajúcich architektov. Možno na dnešnú dobu slabšia grafika je pravda, že minecraft vypadá ako o 10 rokov pozadu, ale u mňa to vobec neubralo na hratelnosti a zaujmavosti. Jedna z mála hrý ktorá dostala 100% a právom! Dokonca v tom vidím aj školu hrou, pretože keď modifikujete minecraft do takých rozmerov že obsahuje určité kovy a chemické zlučeniny, tak myslím že je to super úvod do chémie :) A taktiež aj do fyziky k téme elektriny.

Pro: Učí deti kreatívne myslieť, hlavná myšlienka hry je kreativita

Proti: Nič, všetko sa mi páči!

+12 +13 −1