---
Časová smyčka mi však přišla hratelností i game designem jako skvělý nápad. Hráči si u běžné hry také často zapamatují pozice nepřátel, časování stráží ap. Tady však navíc máte prvek čtyř částí dne a čtyř lokací, kdy něco, co jste udělali ráno bude na místě viditelné i večer. Můžete si tedy např. ráno udělat cestu skrze okna, která večer zůstanou rozbitá a můžete tedy v tichosti proniknout do budovy. Super.
Stejně jako v Groundhog day či jakémkoliv jiném filmu s časovou smyčkou (např. super díl Stargate), repetitivnost světa pokud do něj nezasáhnete je ku prospěchu věci. Můžete si dokonale načasovat průnik budovou nebo naopak i agresivní útok. Přesně jako v jiných příbězích s časovou smyčkou je to o tom
Je zajímavé také jen sledovat jak se v průběhu dne celá scéna mění a celková atmosféra mi docela připomínala díla z Bioshock série. Ze začátku jsem byl hodně zmatený a nevěděl, co se dějě (jak jinak po amnézii), ale postupně jsem se stával pánem času a motto, které občas člověk viděl "Time is your plaything", se naplňovalo.
I když někomu vadí, že je těch lokací jen šestnáct (4 časy x 4 mapy), já si užíval, že díky tomu mohu snadno experimentovat. Není problém se do map vícekrát vracet, prozkoumávat je, zkoušet, jaké důsledky vaše akce mají a pak si užít nějaký super běh, ve kterém můžete ukázat co umíte. K tomu vám dopomůže kombinace dovedností postavy (např. super tiché plýžení), zbraní (např. extra velikost zásobníku) a dovedností (např. neviditelnost).
Ocenil jsem také formu provázaných indicií a úkolů, který postupně jako u nějakého detektiva odhaluje svět, jeho aktéry a co musíte udělat pro to, abyste přerušili smyčku. Ukončení příběhu bylo také zajímavé, ač mě ponechalo s více otázkami než odpověďmi. Avšak volba na konci hry mi přišla pěkná, kde není jasného "dobrého" konce. Opět, měl jsem výhodu, že jsem měl pozdější verzi, kde jeden z konců dostane i závěrečný filmeček. Přesto ve mě zůstal pocit, že příběh čeká na pokračování nebo nějaké rozšíření, které se však už asi nedostaví.
Co mě ve hře vyloženě vadilo byl inventory management, možná jsem něco přehlédl, ale postupně člověk nasbíral spoustu různých věcí a těžko se vyhledávalo, zda už danou věc náhodou nemá, protože je nešlo řadit podle jména. Podobně mi přišlo divné, že nebylo jasné jak kvalitní které zbraně jsou, zejména když v mapě nemáte přístup do inventáře a spoléháte jen na malý popisek u zbraně co leží na zemi.
Za mě, pěkně v souladu s obsahem hry, skočím ještě párkrát do smyčky :)
Pro: loop, možnosti hraní, téma, hra pro lidi co nemaji cas
Proti: porovnávání zbraní, inventář