Nevyužitý potenciál, zklamání. Asi tak bych popsal výsledný pocit po dohrání této hry.
Ale popořadě. Po nainstalování jsem zjistil, že Rage stejně jako 90% procent všech PC her před rokem 2013 mají uzamčené fps, zapnutý motion blur, mouse smoothing a všechny další ošklivé věci, které my pc hráči nemáme rádi. Takže jsem začal googlit. Vyřešil jsem jednu věc, ale objevila se věc druhá a to, že hra padala, takže jsem investoval další hodinu hledáním a zkoušení nastavení v ini a cfg souborech... Pak se mi to konečně podařilo a já byl ohromen, jak je hra na svůj rok krásná a plynulá. Teda až na většinu interiéru, tam jsou velmi nehezké textury.
Rage je mix fps, open worldu a rpg prvků odehrávající se v post-apo světě. Po mapě jezdíte vozítkem, který si můžete upgradovat a při ježdění na místo nového úkolu na vás neustále útočí nájezdníci. Jenže po chvilce jsem zjistil, že Rage je extrémně fádně napsaný, stále opakující se úkoly, ježdění z místa na místo malou mapou, která je sice za chodu hezká ale nemá co nabídnout. NPC nemají co říct. Vedlejší úkoly stálé stejné a o vracet se zpět do nezajímavé lokace, kterou už jste jednou vystříleli se vám prostě nechce. Žádný zajímavý lore. Ke konci už jsem se s nikým dále nevybavoval a prostě jen chvátal ke konci, který byl samozřejmě taky fádně zrealizovaný. Naštěstí střílení je vcelku zábavné, je to mnoho zbraní a každá zbraň má své typy nábojů. Je to spoustu zajímavých vychytávek a můj oblíbený bumerang je velmi efektivní nástroj.
Rage byl ve vývoji nejméně 4 roky a výsledný produkt je spíše technologické demo. Nevím, zda za to může Bethesda nebo samotní vývojáři z id software. Každopádně je to takový nedodělek a tento fakt pociťujete na každém kroku. Hra to mohla být dobrá, ale není.
Ale popořadě. Po nainstalování jsem zjistil, že Rage stejně jako 90% procent všech PC her před rokem 2013 mají uzamčené fps, zapnutý motion blur, mouse smoothing a všechny další ošklivé věci, které my pc hráči nemáme rádi. Takže jsem začal googlit. Vyřešil jsem jednu věc, ale objevila se věc druhá a to, že hra padala, takže jsem investoval další hodinu hledáním a zkoušení nastavení v ini a cfg souborech... Pak se mi to konečně podařilo a já byl ohromen, jak je hra na svůj rok krásná a plynulá. Teda až na většinu interiéru, tam jsou velmi nehezké textury.
Rage je mix fps, open worldu a rpg prvků odehrávající se v post-apo světě. Po mapě jezdíte vozítkem, který si můžete upgradovat a při ježdění na místo nového úkolu na vás neustále útočí nájezdníci. Jenže po chvilce jsem zjistil, že Rage je extrémně fádně napsaný, stále opakující se úkoly, ježdění z místa na místo malou mapou, která je sice za chodu hezká ale nemá co nabídnout. NPC nemají co říct. Vedlejší úkoly stálé stejné a o vracet se zpět do nezajímavé lokace, kterou už jste jednou vystříleli se vám prostě nechce. Žádný zajímavý lore. Ke konci už jsem se s nikým dále nevybavoval a prostě jen chvátal ke konci, který byl samozřejmě taky fádně zrealizovaný. Naštěstí střílení je vcelku zábavné, je to mnoho zbraní a každá zbraň má své typy nábojů. Je to spoustu zajímavých vychytávek a můj oblíbený bumerang je velmi efektivní nástroj.
Rage byl ve vývoji nejméně 4 roky a výsledný produkt je spíše technologické demo. Nevím, zda za to může Bethesda nebo samotní vývojáři z id software. Každopádně je to takový nedodělek a tento fakt pociťujete na každém kroku. Hra to mohla být dobrá, ale není.
Pro: Hezká a plynulá (tuhle část si musí ale hráč zařídit sám) střílečka
Proti: Nevyužitý potenciál, prázdný svět, nezajímavé postavy, příběh a dialogy