@
GodOfTheSick (15.01.2012 09:27): V YMK to nejsou děti, ale teenageři, a hra hráče u žádného z nich nenutí, a pokud si pamatuju ani nepovoluje, zmíněný akt znásilnění provést osobně. Je jedna věc, když se hra tématy šikany, drog, znásilnění atd. zabývá, a je naprosto něco jiného, když k nim hráče popohání. Pokud si správně pamatuju, YMK spíš ukazuje "špatnost" daných aktů.
@
RNDr. Gunár Pavel (15.01.2012 09:14): Ne tak úplně - ty zrůdy dětských proporcí v Dead Space rozhodně nejsou (a nikdy nebyly) děti. Jsou to ohavnosti, které je "správné" zabít už jenom proto, že jsou monstrózní karikaturou toho, co dítě představuje - nového života a nevinnosti.
Je rozdíl nutit hráče střílet po něčem takovém, a nutit hráče střílet po něčem, co zjevně je, nebo bylo, dítě. Velký rozdíl.
@
Tulareanus (15.01.2012 07:26): Pro surovost atmosféry by naprosto stačilo, aby tam ty děti byly, klidně v té podobě těch přízraků - ale jen pobíhaly okolo, pokřikovaly a tvořily tu atmosféru už jen svojí existencí. Když mě ale hra donutila proti nim zvednout zbraň, šla většina atmosféry do háje, protože se z nich náhle stala "otravá nepříjemnost, kterou můžu odstranit".