Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

vodkasesemtexem vodkasesemtexem

uživatel / 794 bodů

Momentálně rozehráno


Profil

Hry jsou lepší než sex.

"V dobe vydani ME 1 vadila lesbo scena a ted u novych her vadi, kdyz tam neni alespon 50% posadky 3%ni." Do kamene tesat! A vy buzeranti si myslíte, jak na tom v roce 2017 nejste dobře. Opak je pravdou. Vaše aktivita jen signalizuje blížící se konec. Ale vám to nemá cenu vysvětlovat. Jste jako paraziti, kteří se množí všude, kde je organizmus slabý. Rakovina společnosti!

90-ka je perfektní hra se vším všudy, 100-ka, je pak něco výjimečného, 80-ku dohraju v klidu, 70-ku dohraju s odřenýma ušima, pokud tam teda jen neběhám. 60 mají hry se zápornou karmou, 50-ky mi nesmí do počítače a zbytek je už odpad!

Hodnocení vína. No Way.

96-100: An extraordinary wine of profound and complex character displaying all the attributes expected of a classic wine of its variety. Wines of this caliber are worth a special effort to find, purchase, and consume.
90-95: An outstanding wine of exceptional complexity and character. In short, these are terrific wines.
80-89: A barely above average to very good wine displaying various degrees of finesse and flavor as well as character with no noticeable flaws.
70-79: An average wine with little distinction except that it is a soundly made. In essence, a straightforward, innocuous wine.
60-69: A below average wine containing noticeable deficiencies, such as excessive acidity and/or tannin, an absence of flavor, or possibly dirty aromas or flavors.
50-59: A wine deemed to be unacceptable.

Co používáte za monitor? Já širokouhlou jednadvacítku a je to až až. Nedávno jsem byl v obchodě s elektronikou a prohlížel si tam vedle baterek monitory a viděl jsem ten svůj, jen byl o tři palce delší, ale vůbec mi to nepřišlo. Osobně 21 poavažuju za extrém a větší bych nechtěl. Vždycky je nějaký optimum, který se snažím najít, protože všeho moc škodí! Předtím jsem měl 19, a na 3D akce to ještě stačilo, ale na simulátory byl už moc malej. Nemluvě vo strategiích. Třeba takový šachy na tom hrát bylo vyložený peklo. Všichni pěšáci se mi tam pomalu nevyrovnali, bylo to jako když si dám s otcem partii v reálu – polovinu figurek poztrácí!

Co klávesnice, používáte při hraní klávesni? Já ano. Dlouho mi trvalo, než mi nějaká sedla a začla vyhovovat. Prošel jsem mnohé, ale zas toho nebylo tolik, abych si to nedokázal zapamatovat. Tak jen namátkou drátová Fujitsu K400 mi vydržela opravdu dlouho, než jsem ji polil štávou, rozebral, vypral a navolejoval. Pak jsem si koupil Logitecha K400. Super až na to, že jí taky brzy začly vrzat klávesy a neuměl jsem přepnout tu multimediální řadu s eF (Fn+Caps) a pak na běhání se špatně držel mezerník. Nicméně po delší zkušenosti a další zkušenosti s dalšími značkami jí musím přiznat nějaké klady a celkem kvalitní zpracování. Doted ji mám u jednoho počitače. Další terénní – tak nazývám ty poloviční s touchpadem – byla od Geniuse, ale ta mi dlouho nevydržela a neměla dost interaktivních kláves. Do třetice všeho dobrého, sáhl jsem po té nejdražší Microsoftu All-In-One a jsem s ní dodnes. Vlastně má jen pár nedostatku, jako Fn místo pravýho Ctrl (což vadí i jako absence Pg Up/Dn na šopkách), malej Enter (na to už jsem si zvykl), jinak fakt nic. Ultra nízkej zdvih, píše se na ní rychleji a přesněji než na nějaký full-size.

Co myši? Taky máte doma myši? Já hned několik. Málem jsem vykrvácel, než jsem pořídil drahej Logitech za 7 stovek, a na druhý mašině mám ještě dražší velkej Logitech. Fakt neskutečný, že nejsou schopni vyvinout levnou myš, která by mi padla do ruky, na jednu baterku, měla matný skin, citlivej kurzor, která funguje na každým povrchu, o bezproblémovejch tlačítkách a jemném kolečku nemluvě! No, nakonec jsem to po letech splašil, a mužu vám ničím nerušen psát oduševnělý komentáře.

2016

Za tendle rok jsem udělil dvakrát 100% hodnocení (nešlo jinak). Obě scifárny, od kterejch jsem se nemohl odtrhnout a fakt jsem to nečekal, a celkově neuvěřitelně dobře zpracovaný hry. Takže jako hodně dobrej start do světa opravdový grafiky.

Hry, který mě zklamaly, tady nebudu uvádět, prakticky žádný nejsou. Vypíšu ty, které mě naopak překvapily:

- Mass Effect 2
- Dead Space
- Crysis 2


Co máte s těma herníma výzvama? Jste blázni !

Nevim, jesli dávat minusy za špatně napsanej článek, nebo když s ním nesouhlasím. Myslim, že je to jedno...

Rozdělim si akční žánry na:

- postapo (mutanti)
- sci-fi (demoni v budoucnu)
- duchařiny (demoni dneska)
- fantasy (demoni v minulosti)

GORDON: "Hry beru jako jistou formu umění..." To samý si myslim já! Asi to nebude takovej kokot, jak se zdál.

Mám odpor k českým hrám a nesnáším svobodu, nejen pohybu, ale obecně. Měli by ji zakázat i ve hrách!

"Ta hra skutečně není strašidelná, jelikož místa, kde je prostor spoře osvícen, tam sice jsou, ale je jich zoufale málo (škoda). Hra má "jen" celkově hutnou atmosféru a momenty překvapení, u kterých sebou můžeš pěkně škubnout. Často uslyšíš skřípění, vrzání apod., takže věř tomu, že krevní tlak Ti půjde tak jako tak trochu nahoru. :-) A když se Ti stane, že z ventilačky vypadne bestie, tak se Ti možná v tu chvíli bude náramně hodit spodní prádlo, které dobře saje. ;-)" Idiot

"Onehda jsem zapomel, ze jsem mel u radia nastavenou hodne vysokou hlasitost kdyz jsem ho vypinal a kdyz jsem ho pak v jednu rano pustil a zacal mi najednou po pokoji vyhravat nejakej Justin Bieber nebo co ve 150 decibelech, tak jsem se z toho take malem posral. Strachy to ale rozhodne nebylo. Nebo vy snad povazujete obavu z toho, kdy vam zase hra pred nos predhodi nejakou lekacku za strach?"

Tak z čeho teda? Strach je evidentně spojen s pocitem z neznáma a leknutí je projev naplnění nejruznějších představ. Strach leknutí jednoduše předchází (většinou), jakmile zjistíte, že je to neškodnej Bieber, vypnete radar. Máte strach, protože kdybyste očekávali králíčka Azurit, tak se ani nelekáte. To, že si u toho občas poserete trenky, moc nechápu, spíš bych mluvil o selhání srdce!

"Jak by nejlépe šla navodit atmosféra strachu z pohledu checkpointů? Teď jsem hrál Uncharted 2 a chvíli jsem se v jedné lokaci trochu bál, ale jen do chvíle, kdy jsem si uvědomil, že každých 50 metrů je checkpoint."

Tak to je hodně zajímavý téma. V podstatě o to jde, aby jste se cítili zranitelní, měli co ztratit. Kdyby se vám s killem odinstalovala hra, tak byste se strachy počurali i na Easy!

"Tak to já jsem klasik. WASD pro pohyb, E (pokud není vyklánění) nebo F pro use, C pro crouch, X pro leh, R pro reload a případně Q a E pro vyklánění. I když kombinaci WAXD jsem kdysi používal taky a šipky naposled snad u Golden Axe."

"Já jsem třeba na začátku hraní pro pohyb dopředu nepoužíval W, ale pravou myš a to W jsem měl na zaměřování."

Proto má většina her tak zprasený ovládání! Vyklánění je rozhodně na X - C, jindy to muže sloužit místo kolečka myši pro výběr. Jak se někdo muže krčit na C, nechápu - to je nastavení pro starý hry čistě na klávesnici. Use jedině pod E, stejně tak Reload pod R - to jsou vyhrazený klávesy, Q je nově (po přebíjení) blok, protože je nejpřístupnější (včetně pohybu vzad), nebo náký terciální attack, třetí Use (druhej na myši). WAXD s S pro Use slyším poprvé. O pohybu vpřed na M2 se raději ani nevyjadřuju (pochopím rychlej pohyb v kombinaci se skoky na Space)!

Když si uděláte seznam her, které chcete dohrát, podle kategorie, kde hra začíná stejným písmenem jako váš login, tak je něco špatně.

Musím si vytvořit Steamgift koutek (abych byl in).

Taky vás fascinuje, když holka smaží na PC nějaký akční hry, přebíjí zásobníky a střílí zombíky? Mě to hrozně vzrušuje a chci ji okamžitě šukat. Vlastně si myslím, že je to nesmysl a žádná taková neexistuje, nebo jsem jen vyrustal mezi samejma princeznama. Jedna holka na základce hrála adventury, ale s tou bych nešel ani na Kolu.

Já se z těch myší asi poseru. Už mám třetí od HP , a ani jedna mi zcela nevyhovuje! Jedna nemá toto, druhá zase ono, citlivost taky nepatří zrovna k nejlepším, asi se poohlédnu i jinde!

Přál bych si napsat komentář pokaždý, když si zahraju novou hru.

Jaj, málem bych se vám zapomněl pochlubit, co jsem letos dohrál a nebylo toho málo, posudte sami! Ještě bych mohl doplnit, že tímto rokem jsem dokončil resty (byl to převážně opruz) a ted hurá na novinky (rokem 2006 počínaje)!

Matador (3h)
Starship Troopers
Cryostasis (podruhý)
Nocturne (podruhý po deseti letech)
Blair Witch Vol.1
Sin
SOF
Deus Ex
Bloodlines (Malkavian)
HL2: Episode Two
Star Trek: Elite Force
Severance (Barbarian)
R6: Raven Shield
Ghost Recon
B&W 1/2
Earth 2160 (LC)
Earth 2150 (ED)
Starcraft
Mechcommander 2
Mechcommander DM

pokud se vám kurzor trhá, dejte si pod myš podložku !

"K zvukovej stránke hry sa teda vyjadriť nikdy môcť nebudem, pretože odvtedy som drtil zásadne len za bieleho dňa a s vypnutým zvukom. Napriek tomu to stačilo na to, aby som začal trpieť poruchami spánku a ťažkými nočnými morami (koľko som mal vtedy, hmmm, 26 rokov? ehm...)." já se z vás slováku poseru!

nekupujte si myši na baterky, jsou těžký a kurzor se pak trhá i na lakovanym stole! máte tendenci mouse nadzdvihovat. ale neplatí to pro všechny. nicméně ten ..trend tam je.

tak jsem právě srovnal Bloodlines, Blood Money a DX a zjistil jsem, že to 3RD person má něco do sebe. v DX jsem trpěl jakousi klaustrofobií, i když je fakt, že FPS pohled je lepší pro zaměřování, ale ten u obou předchozích her nechybí. stará dobrá klasika, fakt dobrý hry, který mají dost společnejch ovládacích prvku a víceméně je to všechno stealth.

vypadá to, že stejně jako minulej rok, když jsem si udělal pruřez závody rally, si ted udělám pruřez závodu silničních vozidel, a hlavně serií NFS!

hry hodnotím objektivně, nemužu si pomoc! potřeboval bych nějakou rubriku pro voblíbené, zvláštní a něčím zajímavé hry!

všimli jste si, jak jsou neska populární malý myši? vždyt se to člověku nevejde do ruky! alespon vám ten svuj vozovej park vyfotím!

už jsem to psal a napíšu to znovu: přestante si měnit vobrázky v profilu, člověk si vás pak nepozná.

asi bych zavedl pravidlo, že hodnotit hru muže jen ten, kdo napsal komentář - určitě by to některý nedomrdy (mezi které se sám počítám) donutilo spíchnout alespon základní charakteristiku hry a zároven by vzrostla uroven databáze.

vzhledem k tomu, že hodnotím od 50-100% jako v pětibodové stupnici plus nějaký to plus za extra výkon a objetavost, tak mužu využít "5%" hranice k zvýraznění rozdílu mezi tituly, u kterých jsem vždycky tal trochu na vážkách!

vím, že bych k tomu mohl také využít celou škálu od deseti do nevím kolika, ale to by nehrálo s obecně zažitou představou kvality hry a už vím, proč k hodnocení 1 - 10 mají někteří uživatelé blíže (bylo by asi ideální to na profilu přednostně zmínit), protože je to specifičtější a jednodušší metoda jak ohodnotit cokoli! naopak těch 5% mi pak přijde zbytečnejch, 20ti bodovou stupnici využije jen magor - chápete?

kdybyste chtěli nějakou low-end kartu do sestavy, aby měla slušnej výkoan, a aby se vám tam i vešla, dívejte se hlavně po rychlosti pamětí (DDR), na barevné hloubce nebo šířce sběrnice zas tolik nezáleží. dobré je taky přihlédnout k výrobní technologii, která se pořád zmenšuje a je uspornější (není tak náročná na zdroj).

určitě větší větráček nevydává menší hluk kvuli tomu, že má mín otáček, je to přesně naopak - vypozoroval jsem, že hluk vytváří především tření lopatek o vzduch, než cokoli jiného! ten na kartě je vždycky v zákrytu toho na procesoru a mezi stejnými parametry rozhoduje jen rok výroby, kterej technologii posunul o kus dopředu. velmi dobrou zkušenost mám se značkou Gainward (ty červené s G uprostřed) nebo švýcarskou značkou Coolmaster!

polovina z mejch odkazu na databázi je odstraněna jako ilegální. budu se muset nad sebou zamyslet.

na Alze bych si nic nekoupil už jen z principu, že ty jejich reklamy jsou otravný.

tak mám pocit, že pamět na grafice je jen barevná hloubka a na výkonu se nijak nepodílí, v podstatě je fuk, kolik MB má, protože to stejně nepoznám!

jdete do prdele s těma upravama databáze, ted nemužu najít ani zprávy, je to jen a jen horší!

další adept na cenu zbytečná entita roku (na konci roku udělám slosování a pošlu ceny):
100% - Skvělá hra se vším všudy u které jsem se parádně bavil.
95% - Skvělá hra u které jsem dokázal najít nějakou tu chybičku která mi vadila.
90% - Víc chyb ale zábava na max.
85% - Hra u které jsem už cítil nějakou tu nudu.
80% - Nevidím důvod proč bych si nemohl záhrat i víckrát.
75% - Míň zábavy, více chyb.
50% - Nechápu jak mě to mohlo napadnout "hrát".
25% - Nedá se považovat za hru.
0% - Nemáš kladivo?!
PS: ty 5ti bodové rozdíly mě uplně rosekaly

komentáře nad dva odstavce za 1. nečtu, za 2. dávám okamžitě minus.

taky dobrý hodnocení. škoda, že nedošlo na popis 100% (myslim, že jsem to naznačil ve svém předešlém komentáři):
00-05% - není hra / nejde spustit / lituju že spustit šla
10-15% - hra kde po spuštění do deseti minut hledáte jak ji odinstalovat
20-25% - už se dá hrát, ale snažíte se na to zapomenout
30-35% - hra na jedno 1-2 odpoledne
40-45% - podprůměrná hra, která neurazí ani nepotěší
50-55% - slušná hra která vás bavila v době vydání ale už nemáte chuť ji smažit znovu
60-65% - dobrá hra, kterou však pravděpodobně z jiných než nostalgických důvodů znovu nespustíte
70-75% - výborná hra, kterou si občas zopakujete
80-85% - legendární hra, kterou hrajete opakovaně a s nadšením
90-95% - pokud pouze uslyšíte zmínku o ní, rozbuší se vám srdce
100%

dát hře 0% jen proto, že nejde spustit, je stejný jako jí dát 0%, protože jste ji nehráli. takový ignoranty mám nejradši.

neberte drogy, říkám to furt, a pořád je to málo:
Tak jako já to vím, jestli si totiž pamatuješ jak tu vněkteří fňukali konspiračně o tom, jak média jdou proti hráčům, tak jsem předhazoval argumenty ať jsou s tou svojí konspirací do šípku a ukazoval vazby velkých studií přímo na mediální magnáty a IGN je například produktem týpka co má prsty v blizzardu a EA. Stačí trochu googlit :)) a člověk se nestíhá divit.

koridory / role
nejdřív jsem hry rozděloval na simulace a role, přičemž ty jsem dál rozdělil jednoduše na malé a větší. těm menším jsem začal říkat movie podle filmu, kdy se na chvilku zabavíte, a druhý den máte okno, ty větší jsem nazval přízviskem seasons jako na pokračování, protože většinou zahrnují i nějaké vedlejší postavy a kulervoucí příběh..

později jsem ty movie začal označovat víc herní terminologií – koridory a uvědomil si, že s rolí mají pramálo společného, protože se s postavou nedokážeme za tak krátkou chvíli sžít. veškerý její potenciál je v kvalitní akci, která nesmí ani na moment nudit, a proto jsou zde sentimentální dialogy rozvíjející příbjeh naprosto zbytečný.

Nakonec jsem dospěl k závěru, podle toho, jak si podvědomě rovnám ikony na ploše (vlevo akce, vpravo simulátory, nahoře strategie - nehraju ale z toho nic), že koridory jsou v podstatě první level Akce, pak následují taktiky a ještě stealth, tudíž role se určuje dost těžko - někdy se s postavou (plotem) sžijete, někdy ne, ale alespon jsem si rozdělil ty akční hry (spíše podle spotřeby munice a náročnosti).

Další skupinou jsou bezesporu Simulátory, některé obsahují dokonce dynamickou kampan a není to jen o lítání nebo čase na kolo, v každém případě největší potenciál vtáhnout do děje mají Strategie (RPG řadím pod Akce do koridoru se zvláštním durazem na vývoj postavy), kde už nejste pouhým pěšákem v první řadě, ale ovládáte masy, příběh se muže měnit, scénář obsahuje množství vedlejších postav (seriál), ale hlavně se to hraje uplně jinak!

A ted vím, že to konečně dává smysl, takže si to tady opjet poznamenám.

asi si sem přidám seznam her, za který jsem bych ochoten vyhodit dvacku, kterou jsem mohl hodit do automatu, abyste neměli chitrý kecy, že nepodporuju herní prumysl! vesměs jsou to všechny 100% 90% hodnocení a další, sám na to ted docela čumim! ale je fakt, že vod tý doby, co jsem nainstaloval Torrent, jsem si nic nevobjednal ani na Aukru, ale ten mi spíš pomáhá dohánět resty.

chvíli jsem přemýšlel a došlo mi, že mě hry obtěžují. pořád se snažím stahovat nové tituly v domnění, že zažiju něco podobného jako s AVP v roce 2010. hraju samý kultovní kolekce, který bych si mohl klidně odpustit a věnovat se jen nějaký taktice. TR byl fajn, ale kolik mě to stálo času, o Hitmenovi se raději ani nevyjadřuju, 4ku jsem proběhl stylem rambo jen proto, abych to měl za sebou. nemužu uvěřit, že jsem vystřílel každý kolo (ta hra je stealth), muj vohromnej obdiv má každej, kdo jeho potenciál využil! myslim, že se vrátim do doby před tím, než mě pustili z nápravného zařízení a budu dělat raději něco užitečného - třeba hejtovat na fejsbuku!

hry hodnotím v kategorii, ale to neznamená, že by mě nějaký FPSko nebo hopsačky bavily stejně jako třeba pravý RPG! jak jsou tam nastavováníčka, tak se neovládám.

V systému BIOS dokonce můžete psát stručné poznámky, zobrazit protokol o provedených změnách a úpravách nastavení a přejmenovat porty SATA. Rozhraní EZ Mode nyní vypadá úplně jinak než dříve a navíc bylo doplněno o skvělé funkce, jako je podrobné ovládání ventilátorů, nastavení profilů D.O.C.P, informace o portech SATA a rychlé nastavení hodin. Ve výsledku se tak můžete těšit na dokonalý systém BIOS, s nímž je radost pracovat... no to určitě.

ty vole jak si někdo muže dát do profilový fotky misku se žrádlem?? to jste takový nenažraný prasata?

hchechecheche koukám, že Garret (ten prudič), přešel uplně na moje hodnocení, má tam odpadní a bonusovej přesah, o kterém mluvím od začátku. jednou se naučí dávat pruměrum víc jak 50%, ale to chce čas, sám takovej vývoj pozoruju u psu, ale s těma ho trávím víc.

historije
______

první hra, kterou jsem na svým železe hrál, byla (světe div se) asi Kvejk 2. nemám k ní ale žádnej zvláštní vztah, spíš si všímám jejích kvalit napříč časem, protože ji mám pravděpodobně rozehranou už potřetí... předtím jsem hrál jen Tetris a Prince, vlastně taky ještě Retaliator, Cannons a Stunts, víc toho, myslim, nebylo!
první hra, kterou jsem dohrál, byl asi taky Kvejk, možná Tomb Raider 2, něco, co měli ostatní děti už doma. TR2 je dobrá hra, nedávno jsem ji v rámci kolekce rozehrál znova a uvědomil si, jak je level design duležitej prvek ve hrách.
na první origošku jsem čekal dlouho, byla to Blair Witch 3, protože všechno vostatní jsem měl už vypálený a taky nestála 16 stovek!
K4 byla shodou okolností moje první moderní hra, ale bavila mě jen jednou! to asi z toho nadšení.

kvituji rozmach survival hororu s nástupem lepší grafiky, která asi hodně přidá na atmosféře, než když vás honí rozpixovanej bubák z Atari.

fantasmagorie, které musím ještě před koncem světa alespon vyzkoušet: FAKK2, Urban Chaos, Red Faction, Starship Troopers

myš mám senzibilnější, tím spíš, že v ní mám dvě tužkový baterie!

je zajímavý, jak hodnotíme komentáře i na základě toho, kolik lajku už dostaly. pak další takový dostane jen ten vopravdu povedenej, nebo je jeho autorkou žena, se kterou byste si to nehledě na její literální kvality chtěli rozdat..

nejsem konzolista.

volnost a svoboda pohybu mi ve hrách typu GTA nebo Assassins Creed přijde frustrující, vadí mi, že mě hra nenutí jít koridorem předem daných míst a pomalu se v tom blockbusteru neorientuju!

100% hra, která ovlivnila muj život! znám každej roh, všechny zbraně, mužu to hrát zpaměti a s prstem v nose, fenomen, dělám prezentace!
90% dohráno a pořád nemám dost, sháním datadisky at, hra první kategorie
80% dohráno, hra druhé kategorie
70% nedohráno, chvíli jsem tam zmateně pobíhal a zkoušel ruzný nastaveníčka
60% hrát to je za trest, dohrát výzva!
50% hry pod mojí rozlišovací schopností
40% zkopal jsem psa
30% adventury
20% fantasy
10% z cédéčka jsem udělal plašítko na ptáky
0% nehrál jsem

"U her nehledám realitu..." DAlajl8mA

Váš návrh na úpravu hry Falcon 4.0 byl schválen.
Jako odměnu za vaši aktivitu získáváte: 1 bod

Děkujeme za pomoc s rozšiřováním obsahu databáze! chichichi, boduju!

FF a MM jsou mimochodem jediný hry, který v herní histroii dostaly v časáku 10/10, a které jsem mimochodem nikdy neměl ani tu nejmenší potřebu instalovat, protože mě ničím nezaujaly, a to samé platí i o vašich komentároch (bez lekrace)!

zaujala mě fa. Novalogic, i když si jejich titulu zrovna moc nevážím. líbí se mi ten jejich nenáročnej přístup, grafika a relativní zábavnost. doufám, že se jim podaří z tý béčkovosti jednou vyškrábat a změní muj názor i v hodnocení. škoda, že už zanikla!

projíždím serii X-COM a s,azal jsem svuj komentář k Drakanovi, protože byl trapnej jako celá hra!

haha, GP4 vyrobil taky MicroProse. (ale i trojku)

Gratulujeme! Právě jste splnili další achievement, který nesmím zvěřejnit, jinak bych přišel o další drahocený body! (byl jsem na koberečku a musel jsem to přepsat)

zdá se mi divný, že nikdo z milovníku Q4G nebo GK ani neohodnotil logickou adventuru Goblins! vysvětlete mi to!

všiml jsem si, že jsem NHLku 2002 dal odpoad, protože obsahuje oproti předešlému dílu minimum změn, ale Fifu 1999 jsem označil za nejlepší díl serie, přestože je s WC98 téměř totožná (obsahuje jen minimum změn - ale k lepšímu)!

taky je zajímavý, že u dema NHL99 nevydržím ani jednu třetinu, přitom to vyšlo ve stejnou dobu jako fotbal, kterej byl pokaždý o krok napřed. na začátku mě ani nenapadlo, že by šly tyhle sporty přenést na monitor tak zábavnou formou. z mého pohledu, ale i obecně překonávají v čase ostatní žánry, teda kromě adventur - ale ty nepovažuju za hry a už vubec ne zábavný!

tak si přidám další voblíbený studio (ne, že by jich bylo málo), MicroProse. na co sáhli, to se jim povedlo. tři hry vod nich mám zrovna rozerhaný, a to jsem na pomyslném vrcholu zábavy!

tak jsem si díky jednomu otravnýmu parazitovi, kterej je čirou náhodou fanda do motorismu od stolu, udělal slušnej pruřez novou serii efjedniček, která se znovu rozjela v roce 2010 z dílny Godeloosers, Godies. neska stojí simulátor "nejrychlejších" aut takřka nerozeznatelný od reality pouhých 89 korun. zajímavá doba. děti se na ulici probíhají s armádní hi-tech technologií a ve druhý ruce venčí psy! jak tohle muže dopadnout... (aspon že to zamyšlení mělo hloubku!)

...mimochodem profil píšu soustavně už celej rok jako deníček, ty tam o sobě nemáš ani základní info, blbečku! asi jsi hodně zakomplexovanej, když máš tu potřebu se vobout do blázna, se 7 komentářema za kolik - 5let jsi se jinak moc nerozepsal! máš jen 77 bodu a chceš mě poučovat, jak to mám tady vés?? no kde to jsme!!! hlavně byste si vy retardi měli ujasnit rozdíl mezi polovinou a pruměrem, kterej např. v případě vašeho zastoupení v etniku tvoří % dokonce 90! blbost je pak obecně závaznou normou pro všechny, když vás musíme v teplý demošce poslouchat!

podařilo se mi napotřetí do tabletu stáhnout první apku - WPS Office. normálně bych čekal, že něco takového bude automaticky jeho součástí, kdybyste třeba na tom jenom nechtěli hrát hry jedním prstem, ale na druhou stranu si mužete vyhrát s nastavením, kdybyste se náhodou na ulici nudili! takže asi dohromady po 6 hodinách jsem na to přišel, zapnul si učet google, a na internet se připojil přes google play, mimochodem taky odblokoval zakázanej obsah a sdílení přes kabel! jsem dobrej, v krámě by za to chtěli majlant!

myslim, že je blbost hodnotit hru od pruměru 50%, když se každej pohybuje v rozmezí 50-100%. takový individua s vlastní hlavou v tom pak dělají jenom bordel!

upgradoval jsem hodnocení - co jsem doposud nehrál, má ode mě 0%. je to logické.

na mym profilu najdete uplně všechno, i názor Kaslika na komentáře - Komentář pro mě představuje OSOBNÍ NÁZOR. To co se MI na hře líbilo, co se MI naopak nelíbilo. Co si JÁ o hře myslím. Kdybych chtěl získat nějaké obecně přijímané názory o hře, tak si přečtu, někde jinde, recenzi.

mám dilema, jesli hry hodnotit podle kategorie, nebo přihlédnout i k jejich možnostem v době vydání... co si o tom myslí většina?

tak jo, zmíním taky svoje herní stroje - první byla 486 (nemá cenu rozepisovat), pak jsem si vyřval AMD 233 (nemá cenu rozepisovat), pak přišla s alienama karta VooDoo 2, AMD K6 500Mhz, 32RAM stouplo až k závratným 128mi megabajtum, přece to nestačilo na kámošuv penták dvojku s 64MB. pak jsem si sestavil opečovávanej Duron 800Mhz, což byla už oproti těm předešlým hračkám pořádná mašina, ale moc jsem si ji neužil, protože mě to přešlo, neb jsem se začal věnovat reálným střílečkám a koupil si Glocka! a až po několika letech ntb - a není pravda, že bych ho někdy bezduvodně vyhodil zavřeným oknem, nebo že je neska k ničemu, naopak jeho systém XP byl až donedávna rychlejší, spolehlivější, tišší, než ten poslední se dvěma jádrama a taktem na 2300Mhz. v testech to mělo nárust jen asi o 30%, ale reálný výkon je se samostatnou grafikou někde jinde, X2 zvládá bez problému hry do roku 2010 (novější jsem nezkoušel). mobilní procesor Pentium (M) 2133Mhz měl blíže spíše k procesorum řady K7, ale ten mi rozhodně nevydržel 8 let, tak 2, než se začal srát, ale zase se na těch starejch krámech leccos naučíte. pokud na PC nechcete hrát jen hry (z čeho bych se asi musel s pod návalem novinek zbláznit), tak v pohodě stačí i neska, protože v tomhle ohledu se žádný pokrok už nekoná. všimněte si, že Offisy stojej pořád stejně, ačkoli je v nich minimum inovací, stoupají jen enormní nároky na výkon kvuli nepodstatným kosmetickým změnám a právě hrám, který na nás herní prumysl chrlí jako na běžícím páse, plýtvá se s místem na disku, prakticky ten samej systém se přizpusobuje potřebám jiného odvětví - stal se z toho tvrdej biznis, ale možná si to jen špatně vysvětluju, protože do toho nevidím. no, příště vám napíšu něco o klávesnicích, na kterých skutečně ulítávám!

neska jsem si opět vylil kávičku na stul, naštěstí jsem ji stačil strhnout na druhou stranu od klávesnice, která toho má beztak už dost za sebou!

začínám ujíždět na starejch divnejch hrách, jako je třeba dáma apod. protože to ostatní už znám! zajímají mě taky fantasmagorie typu Deus Ex, SS, MDK... který jsem znal jen z obalu časopisu, a po nich si pořídím ovečku na píchání, se kterou budu trávit veškerej čas místo kompa.

nechápu, proč zobrazujete ty vaše herní děla i7mičky apod. když je to neska standardní herní výzbroj. jestli tam máte o 12GB RAM víc nebo mín, je fakt už jedno. chybí tomu hlubší pointa, prostě jste šli kolem elektra, rozhodli se na poslední chvílí mezi AMD a Intelem, učinili osudovou volbu, kterou nám ted servírujete na plastových táccích! ale chápu, že člověk, který si tak dlouho chtěl zahrát novýho Kváka, k tomu má i jistou citovou vazbu, protože bez toho železa by ty svoje mokrý sny nikdy neuskutečnil.
třeba muj ntb jsem si nechal přivízt od kámoše, protože tomu nerozumim, měl jsem jenom dvě kriteria, Imtel, protože jsem viděl ten rozdíl s AMD, když jsme na tom pařili, a HP, protože to je záruka kvality stejně jako dneska DELL! proto jsem poté několik let ani nevěděl, co v tom mám za šunt...

enžíny - http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_game_engines

vobjevil jsem funkci "sledovat hru", která mi tady na databázi vopravdu chyběla. ted mám přehled vo všem, co se děje a mužu odpovídat na všechny vaše narážky na moji osobu. obrat semtexova perlička přišel vod toho nejpovolanějšího, tímto zdravím mého nového kamaráda! jo a když jsem u toho, mám tu vzkaz i pro Posejdona - co sem ti zase provedl, že nejsme přátelé?? hádám, že jsem dal nějaký tvojí voblíbený hře málo bodu, protože jsem tu kravinu nechtěl hrát do konce. ted tam mám jen nějakýho 15 letýho Emana, kterej neumí ani pustit počítač - co si ted bez tebe počnu, až mi to zase sežere cédéčko!

90ky dám a sháním mission-packy, stahuju patche a další cracky, 80ky jen tak tak dohraju, když neni boss na konci moc tuhej!

jsem opět narychlo musel překopat hodnocení a ted mám pod 100 možná pro někoho překvapivé tituly, ve kterých jsem ale já se schopen orientovat i se zavřenýma vočima a jsem expert v oboru, pokud dojde k objasnování nějakých nesrovnalostí - to jak se furt jinde sám ptám!

věděli jste, že
 70 % lidí Inbox používá na Androidu, 34 % na webu a 28 % na iPhonu.
 85 % všech zpráv jsou automaticky seskupeny spolu s ostatními. Z 33 % jde o reklamní nabídky, z 20 % pak aktualizace se sociálních sítí apod.
 60 % uživatelů tyto skupiny promazává/vyřizuje dvakrát denně.
 Tzv. highligts, vypíchnuté důležité detaily z e-mailů, z 51 % tvoří odkazy ke sledování zásilek, z 34 % události z kalendáře a z 9 % informace o letu.
 Našeptávač nejvíce pomáhá s hledáním telefonních čísel (47 %) a webových odkazů (35 %).
 41 % připomínek lidé odkládají na později. V 28 % případů volí vlastní čas, v 26 % zprávu odloží na zítra, v 21 % na pozdější čas ve stejném dni.
 36 % uživatelů odkládá připomínky šestkrát týdně.

"""Gratulujeme! Právě jste opakovaně splnili achievement Hrátky s ohněm
(Úkol: Napiš komentář, který dosáhne skóre +10 v (+/-) hodnocení. Za každé opakované splnění odměna 3 body.)
Komentář ke hře: Gunship! Za jeho splnění získáváte odměnu ve výši 3 dh body!""" je to tam!!! super, hoši děkujem!

mám jednoho kamaráda, ale už mi na moje vzkazy moc neodpovídá. pravděpodobně mu zase na střechu (plechovou) spadnul meteor a nemá na blbosti čas!

V roce 2000 vytvořili nejvíc mejch oblíbenejch her. S Duronem jsem většinu vjecí tehdy ještě utáhl, ale ted s mobilním procesorem (M) od Intelu a nejnovějšími ovladačemi je to pohádka, o které se mi předtím ani nesnilo! Další silné ročníky jsou 03, 04, 05, kdy na náš virtuální svět přišly takový pokračování jako HNL04, poslední serie NASCARu, třetí Hitman, SWAT4, RS3, VTMB, kdy to Duron už neutáhl, ale hlavně jsem o nich neměl ani ponětí!

no jasně: Země nikoho. Úkol: Napiš komentář ke hře, který jako první získá skóre +5 v (+/-) hodnocení.
jako bych to nehádal!

to je vtip???? taky vám píše? protože já do žádný skupiny nechci!
"Ahoj, patřím do skupiny ADV Dream, která se zabývá překladem klasických adventur. Těchto her poslední dobou vychází celkem dost, ale překladatelů je čím dál méně. Vidím, že máš i tento žánr rád a chci se zeptat, jestli bys nám nechtěl pomáhat. Hledáme překladatelé i korektory a jakákoliv pomoc by se nám velmi hodila. Pokud budeš mít zájem se o nás dozvědět více nebo víš o někom koho by to zaujalo, tak se prosím ozvi na tento mail: Jennza@centrum.cz. Budeme se těšit na případnou odpověď. S pozdravem Jennza :)"

NEJLEPŠÍ HRY OD ROKU MÉHO NAROZENÍ - no tyvole, to mě ještě čeká!

chci si zahrát Saints Row, ale nemužu předbíhat, tak zatím stahuju fotky a koukám na Shaundi!

mám takový pocit, že u jiné než 100vkové hry nevydržím ani v menu. vlastně nevím, proč něco takového napul nedodělaného pouštět a pak se tím snad "bavit"? možná na chvíli, ale hrát to celé, abych to mohl objektivně zhodnotit? blbost! takže pro mě jsou hry od 90 dolu pod mojí rozlišovací schopností.


Akční, adventury s prvky RPG a strategie dohrané za poslední rok (2014).

Mechcommander
Severance (Zoe)
Primal Hunt (2h)
R6: Athena Sword
Tomb Raider: Underworld
Hitman: Codename 47 ½
Hitman: Contracts
Hitman: Blood Money (mass murder)
COD: Modern Warfare
Operation Flaspoint: Cold War Crisis
VTM: Bloodlines (Malkavian) ½
Instinkt

Simulace…
NHL04
GTR, TOCA2, V8, Rallisport

jsem přišel na to, že nejlepším kriteriem pro hodnocení je asi počet odehranejch hodin - čas strávený u kompu!

právě jsem zjistil, že muj prostřední počítač, kterej mám už asi 7 let, není P4 ale M, tak si to taky upgradnete v detailech, abych někoho zbytečně nemystifikoval! (to je pořád lepší zpráva, než kdybych zjistil, že mám Celeron, ale hejbe se to pořád stejně)

hry, kde je zároven akce "chuze" i "plížení", považuji za překombinované!
chuze – Alt (vedle sprintu – Space – pusobí přirozeně)

tak si ještě přidáme jeden superlativ ke stoprocentnímu hodnocení - jsem přímo nadšen, virtuální realita překonává moje představy. (to by mohla být ta správná deskripce!)

skok – Space/M2 (prostor pro kombinaci se sprintem na druhý ruce - zapojí se obě hemisfery mozku)
sprint – Space/Alt (záleží, co preferuje hra)

Garret mi připomněl, že většinou vycházíme z pětibodového hodnocení, které u mě odpovídá i tomu na filmové databázi (takže si gratuluju), kde mám jen pětek podstatně víc a výjimečné filmy pak v oblíbených:
***** kvalita - vysoká znovuhratelnost
**** udrží moji pozornost - dohraju do konce
*** když nic jinýho nejni - stojí za to alespon pustit
** nikdy více - hned smazal
* nepovedené - WTF?
odpad - filmy, co mě přímo sraly - jsem tady rozvedl do čtyř dalších bezvýznamných kategorií… (je to vlastně bonusové hodnocení mimo tradiční rámec a taky podle toho má vypadat)
a stovky jsou na druhou stranu (oblíbené) náhody, které nějak korelují s mými představami.

"Procentuální stupnice se za nějakou dobu stala naprosto zkrouceným a zdeformovaným způsobem hodnocení, kde 75% je průměrná hra a 50% už je naprostý propadák. Řídí se dle něj i samotní developeři, a hráči to přijali jako normální a správné. Takové hodnocení neuznávám a ignoruji ho." velice zajímavý přístup kolegy Garreta, který kvituju (a budu o hodnocení ještě přemejšlet) a má mimochodem i moc hezky vedenou nástěnku! nicméně jeho ***** hodnocení to zase degraduje do skupinky zkroucených a zdeformovaných paradoxu.

jsem typ hráče, který se vyvíjí. ano, když jsem přišel k počítači, mastil jsem jednoho kváka za druhým a třeba takový Deus Ex mě vubec nezajímal, a dnes tu mám před sebou novou hru, kterou z vás už každej dohrál HA HA HA HA HA

no, vzhledem k tomu, že v komentáři ke Collinu McRae DiRT jsem vystihl docela přesně jeho nedostatky a všichni hnidopichové bez vlastního komentáře mi to oplatili mínusy, usuzuji, že jsem se trefil do černého a kvuli takovým ignorantum, který svuj nesouhlas neumějí dát najevo jinak než svým prstem a pletou si hodnocení komentáře s hodnocením hry samotné, je nedostatek inovací v rámci herního prumyslu a dělaj se takový zbytečný hry!

psychologické okénko (SARKASMUS):
"Spravedlnost neexistuje, jestli-že se naskytne, musí se za ní tvrdě zaplatit. Fildas"

"Míru dosáhnete tak, že zničíte všechny vaše nepřátele."

"Spravedlnost lze získat jen mocí a ta se bez pěnez neobejde."

"Pokud se budeme řídit zákony, tak se pravdu nikdy nedozvíme, protože zákony, píší slepý lidé."

"Určovat pravdu ,můžou jen vítězové."

neumím hodnotit subjektivně snad až na výjimky pověšené na stromě, které jsem nikdy nerozchodil.

šampona na vlasy používám s přísadou selenu, vlasy jsou po něm krásně hebké, bez lupu a netřepí se!

Taky byste asi měli vědět, že mám novou klávesnici – ta stará mě už sxala a nepomohla jí ani voděodolnost. některé klávesy taky dřely, což přikládám za vinu právě kulisovému závěru (rozuměj konstrukci), ve kterém jsou uchyceny – je tam velká třecí plocha a později nepomuže ani olejíček nebo na noc odložit do vany – a tak jsem si pořídil mladší kousek, subkompaktní variantu, vedle který se mi tam vejdou i nohy, ale až potom, co jsem nožem odstranil ty divné orientační jehličkovité výstupky a taky vyškrábl jednu diodu (co mě srala) a přitom narazil na 13 velkých křížových šroubu, takže jsem ji nemusel vylámat jako notebook… jinak podporuje uplně všechno, má dokonce inteligentně řešené gumičky, aby nejezdila po stole jako krysa, o které si povíme příště - co tomu předcházelo a jak jsem k ní přišel!

Objevil jsem torrent (je to jen info pro blbečky, kteří by to snad ještě neznali!), teda jeden virtuální kámoš mi to ukázal, protože moje připojení stálo za málo. Nejdřív jsem tomu moc nevěřil, ale pak jsem to v rámci jednoho stahování her vyzkoušel a za chvíli jsem měl dole perfektně zabalenýho Race Drivera jako pot stromeček, a ted jsem přišel na to, že je tam uplně všechno, na co si vzpomenete, takže mám velký dilema se s tím vyrovnat a musím si dělat tabulky (který tady z nepochopitelných duvodu nejdou)…

trochu jsem si pohrál s ovládáním! (v tabulce to umím líp, ale to by tady musela jít)

M1
- fire
- attack
- activate

M2
- secondary mode (AVP)
- sight (OF, Cryostasis)
- mana (Bloodlines)
- 3rd/FPS (Hitman)
- holster (TR, Nocturne)

F
- light/flares
- rate of fire
- 3rd/FPS (Bloodlines, AitD)

G
- frag/flares
- holster (Bloodlines, Hitman, Kingpin)

Ctrl
- prone
- walk
- drop

X - C
- select
- peak
- zoom

rozdělil jsem si trochu žánry, bohužel bez tabulky se v tom nevyznáte...
Role (action)
Season (RPG, strategy, tactic) / Movie (corridors)

Simulace
Race / Fly / NHL

http://bonusweb.idnes.cz/nezavisla-scena ... 52540_bw-magazin_anb
dobrej článek o hráčově frustraci z nedostatku inovací v herním prumyslu, který vede spíše k zjednodušování a klade nižší nároky na hráče, kterým je už každej vocas, kterej umí zapnout PC (a na rozdíl ode mě ví, co ta zkratka znamená!).

http://bonusweb.idnes.cz/prvni-quake-i-d ... 83218_bw-magazin_anb a další… Zdánlivá evoluce byla krokem zpět. tentokrát v hlavní roli figuruje Quake!

tak jsem zjistil, že jsem "honič restu", docela se mi ten nodbornej ázev líbí.

http://www.cnews.cz/herni-klenoty-ktere-marne-cekaji-na-sve-nastupce-blog
tomu říkám názor: "Jinak se částečně opíráte o něco, co považuji za "úpadek hraní na pc" - nedostatek simulací (prakticky herní "simulátorové" značky vymřely - Sierra, NovaLogic, SSI, Looking Glass - tyhle firmy zvedaly laťky nároků jak na hw, tak na hráče)..."

28/10/14
narval jsem do stoprocentního hodnocení všechno, co odpovídá definici nehledě na typ žánru!

http://games.tiscali.cz/recenze/v8-challenge-recenze-51320
"Po prvním spuštění hry a vyjetí na okruh se asi budete divit, proč jste tak často mimo trať. Po nějakém čase přijdete na dva zásadní důvody, proč tomu tak je. Tím prvním je příliš velká akcelerace ze zatáček, po které následuje protočení zadních kol a nevyhnutelný smyk. Druhou, možná ještě častější příčinou je zablokování kol při brždění do zatáčky - v tom okamžiku je vůz neřiditelný, pokračujete rovně a nepomůže ani puštění brzdy, protože brzdy už jsou zablokované. Trvá to určitý čas, než si na tyhle dvě základní podmínky úspěšného závodění zvyknete, ale alespoň máte pocit, že se skutečně učíte jezdit a že je to reálné." opravdu! už po několikáté se tady přesvědčuju, že jste nikdy nejeli v autě ani nehráli lepší simulátor, protože mě osobně by nikdy nenapadlo stoupnout si na brzdu v zatáčce, ten okamžik musíte odhadnou vždycky předem, než se uráčíte zatáčet! pak pokud možno zase rychle na plyn, abyste redukovali ztrátu nějakým popojížděním rychlostí 1m za s, protože nejduležitější na okruhu je vždycky pruměrná rychlost!

22/10/14
odstranil jsem pětibodovej rozdíl.

hodně lidí se mě taky třeba ptá, co to má znamenat, že v rozehraných mám asi deset her, zatímco uvádím, že nedovedu dát dvě herní rohle najednou? nu, není to tak složité, jak to vypadá, ani nedošlo k hormonální disfunkci, prostě Bloodlines je stará role na novým počítači rozehraná, Underworld je nová role na novým počítači rozehraná, Codename je stará role na starým počítači rozehraná, MCX je nová role na starým počítači rozehraná, GRAW je simulace na novým počítači rozehraná a R6 je simulace na starým počítači rozehraná, jasný?

update, hvězdné datum 54654 65454, pravidlo číslo jedna) pokud ve hře není tlačítko "RUM" tak zpravidla odinstalovávám - nemám chuť realisticky chodit celou dobu pomalu jako kripl. výjimky se samozřejmě najdou - tam kde běh opravdu ztrácí význam.

není tady deníček? určitě musím ještě stihnout dojezdit serii NASCAR z devadesátých let až po současnost. myslím, že mi to nabídne větší zážitek než kterékoli jiné závody ve stylu HFS, toka nebo dokonce rejs, kterou jsem si pro její fizykální model tolik oblíbyl. zjistil jsem, že do arkádového ježdění a bezhlavé akce mě dělí hezká řádka let a zkouším ultimátní hry, které pozornosti běžného uživatele stolního počítače snadno uniknou! a to se mi líbí.

poz. svoje komentáře nečtu.

poznámka k lesbičkám: zejtra, až budu vařit nedělní oběd, tak tady napíšu krátkou polemiku na téma akční hry a holky, které nejsou tak uplně v olrajtu, ale nám klukum to vubec nevadí (alespon z našeho pohledu). jistě mi všichni dáte za pravdu, protože žádná normální, sebevědomá holka si na zahradě s devítkou nehraje a na počítači už vubec ne! pár jich sice znám, ale to jsem je do toho sám nutil a natáčel filmečky, které po létech kupodivu krom masturbačního materiálu obsahují i nějakou tu kvalitu. v každém případě jsou v žebříčku sledovanosti mnohem vejš než třeba vobyčejná blondýna, která plete nahá ve vokně. no nic, více až v neděli, až se mi bude v hrnci pálit polívka z prážku ...

tak já nevím, lidi, už mě to hraní nějak nebaví, zkouším jednu pecku za druhou a spíš si ve sklepě dělám jedno velké skladiště kdysi kultovní zábavy. naposledy to byl Tomb Raider, kde jsem se alespon nazpamět naučil vyjmenovat všechny představitelky Lary včetně její výstroje, výzbroje a roku vydání, co si tam mám objednat ted?

čtu si po sobě komentáře a jsou vážně retardované, a Vy mi to pořád hodnotíte, tak díky! bud jste uplně stejně retardovaní jako já, nebo mi chcete udělat radost. nicméně děkuji všem mínusum za jejich objektivní názory, vubec mi to nevadí, protože Vám mužu dát v reálu pěstí a nepotřebuju si na tom honit body!

pozn.2
"70-80% dobrá hra
85% super záležitost
90% výjmečná hra
95% ultimátní hra(zatím jen 4)
100% ještě žádná hra nebyla dokonalá a ani nebude... "
tak tohle stojí za rozbor, kladivem. jak mám vědět, co je to dobrá, "supr", nebo dokonce výtečná a vlastně ještě lepší ULTIMÁTNÍ (výjimečná) hra? tak snad, když už ten žebříček k žánrové subjektivitě píšu, tak mě napadne to nějak racionálně zohlednit. smutné, že používám celou škálu, a přitom byste nespornou retardaci málem přehlédli (!). dokonce ta směrodatná a zcela zcestná teze na závěr, kde v pětiprocentní hranici neexistuje prostor pro jinde perfektní záležitost, která samozřejmě své místo má; většinou se jedná 1) o vrchol poznání za předpokladu, že 2) je s čím srovnávat. to samo o sobě už vytváří stupnici hodnot od Á do Zet, a pak naopak není výjimkou, aby VÝJIMEČNĚ přesahovala i svuj rámec, a to za předpokladu, že je dán. v opačném případě je hodnocení poplatné právě stupnici, která někde začíná a logicky taky i někde končí, ale vysvětlujte to někomu, kdo má 11 let ZŠ a hlava mu to nebere. . .

pozn.1 takže ono to nejenže barevně zteplalo, ale dokonce se to kolem roku 2006 i rozsvítilo viz. GTR2, DTM, DiRT, GRID. nikdy bych nevěřil, že takhle hnusná grafika dokáže odradit od celé hry.