Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diablo

81

Diskuze

« Novější Starší »
Dvojka v hratelnosti zastinila předchozí díl a nastavila nový směr....I když nedorovnava atmosféru jedničky poskytne komplexnější požitek (pokud je s datadiskem)

Hellfire je fajn.... Ale na první hrani.... Později už kazí konzistenci původního diabla.... A monk či bard a barbarian to nezachrání.....

Pro fanouška diablo univerza je diablo 3 nádhera...... Tolik odkazů.... Tolik informací navazujících na knihy.... Zvlášt hříšné války..

No jo ale už je to všemocný nephilim.. Který kosí vše na co přijde...výzva přichází až s postavou od první úrovně s počáteční obtížnosti torment 1

A pojem výherní automat sedí :D
@Chark (11.07.2018 09:58): Ja jsem hrdym vlastnikem originalu i Hellfiru, ale je tomu tak, ze ho delalo externi studio a Brevik byl z toho dost nestastny. Ona i ta spoluprace mezi Blizzard North a "Blizzard South" (Blizzard Entertainment) obnasi dost autentickych historek z vyvoje - napr. to, jak na jihu vytvorili cinematic (ktery je ve hre) a nic o tom nerekli, takze kdyz ho uvidel Brevik a videl tu scenku s kamenem, tak byl dost rozhozeny a tak :)
@90210 (10.07.2018 23:37): Tak je pravda, že na Hellfire jsem úplně zapomněl. Vím, že jsem to s datadiskem kdysi, ještě v době nelegálních her, dohrál. A jak se dívám na videa na YT, tak jsem to hrál i s mnichem. A jak se dívám do svých excelových tabulek, tak jsem to dohrál i s mnichem. Ale legálně ten datadisk nemám a ani se mi jej nechce hledat. Nedělal to Blizzard, tak to nebylo zahrnuté v Blizzard Anthology, kterou jsem si kdysi koupil.
@Jab (10.07.2018 02:45): O tom žádná. Ostatně hry se vůbec od té doby zase někam posunuly. D2 toho nabízí víc a je větší a bohatší oproti původnímu dílu snad po všech stránkách. Jediné místo, kde si troufnu říct, že D1 dodnes má nad dvojkou navrch, je soundtrack. A to při vší úctě k vynikající kvalitě právě soundtracku ve dvojce. Jednička má snad už jen to, že je přímočařejší, a pak samozřejmě to, že k ní máme někteří, třeba právě z historických důvodů, větší slabost a dost možná to vidíme i zkresleněji právě kvůli té nostalgii.

to Chark: Darkening of Tristram je fajn připomenutí, ale osobně jsem už loni doufal, že s podobou D1 v třetím dílu udělají víc, než že napasují místnosti z třetího dílu na rádoby předělávku prvního. Jediné, co je tam nějak autentické, je hudba. Bylo to fajn připomenutí, ale samozřejmě jsem si taky hned šel radši připomenout první díl...
Loni jsem Diablo 1 dohrál konečně i za Rogue, tudíž to mám dohrané za všechny 3 postavy. A atmosféru to má naprosto perfektní pořád. Hlavně díky hutnému soundtracku (občas si jej pouštím při práci). Co se barevnosti týče, tak stávající podobu Diabla 3 si dovolím nazývat výherním automatem (naštěstí pouze podobou a ne přísunem peněz z mojí peněženky). Všechno no šíleně bliká a uzurpuje si pozornost tak, aby se od toho nešlo odtrhnout. Má to sice něco do sebe, ale radši si znova dám Diablo 1. Jinak v D3 byl k výročí D1 event Darkening of Tristram, který ale spíše připomínal nepovedené Diablo 2. Ale aspoň mě přiměl si D1 znovu zahrát.
@Maugh (09.07.2018 13:48): Je fakt, že pro mě je taky takovou víc srdcovou záležitostí právě první díl. To temno, atmosféra, mohutnost a nebezpečnost nepřátel a nepřekonatelný soundtrack... Přes veškeré nepopiratelné kvality dalších dílů je prostě jednička právě ta, kde cítíte tu depresi, která k Diablu patří a i přes progres hráč tak nějak cítí, že to všechno dobře prostě skončit nemůže.
Musím se Blizzardu zastat. Mně se totiž líbí obě varianty - temná i barevná.
Souhlas.... Strohost a potemnělé ladění u původních her od blizzardu boduje.... Mně to už chybělo trochu u diabla 2.
@Red (09.07.2018 11:04): Heh, zrovna první Warcraft používá dost tmavou barevnou paletu. Dvojka už byla trochu "pohádkověji" laděná, kreslenější, ale trojka je naprostý pastelový humus s (jak psal níže Jab) krabicovými jednotkami a opravdu nepěknou stylizací (každé jednotce čouhá z kapsy minimálně jedna lebka, na zádech upevněné totemy atd.).
@Jab (09.07.2018 01:26): Může být. Já si to rozložil na 9 dní. Každý den přibližně hodina, hodina a půl, tedy těch 13-14 hodin dát mohl, což by se dalo utnat za rychlovku. Aby taky ne, když ta moje Rogunka sřílela jako Robin Hood na Amfetaminu :)
@Red (09.07.2018 11:04): Myšlen ten styl, který přešel třebas i do Diabla 3, Torchlightu (a dalších Diablo klonů), Starcraftu 2, WoW atp. Ten začal s Warcraftem 3 a jeho 3D grafikou postavenou na modelech od krabic s mlékem.

Stran barevnosti je ten rozdíl v "paletě" zejména v soubojích, kdy se jednotky v trojce předhání v barevných útocích. Přejímají to všechny hry výše.
@pajmič (komentář): Jednička je kraťounká. Za dva dny ji lze dohrát v pohodě. A ty Blizzard omalovánky začaly už Warcraftem 3. Příšerná hra s příšernou single player storyline, ohavnou grafikou a nudným gameplayem. :)
Tak jsem to spustil. Ehm, už mám první smrt. Během deseti minut hraní. Skvělé.
Zatím to však vypadá, že by mě to mohlo bavit :)
Jen se chci zeptat, obnovuje se tady mana? Nebo na to potřebuju lektvary?
Jsem však mile překvapen, že je zde možnost hrát za necromancera :)
Jenom k té manipulaci s dokumentem postav....při editaci koncovky souboru sv. Na hsv. (Přenos postavy ze základní hry na verzi s hellfire)....se v singleplayeru opravdu smazaly všechny předměty a peníze....jak v multaku....netuším
@90210 (26.07.2017 15:46): Nikde jsem tu nepopíral, že cracklá verze (logicky) zabírá víc, tak nevím, co řešíš. Že pro tebe existuje pouze ta a originál jsi v životě neviděl, neznamená, že nemám s těmi 5 MB pravdu.
@special_plan (26.07.2017 13:01): Veď vtedy to bola úplná samozrejmosť, že CD hry mali v setupe voľby minimal/medium/full install, neviem prečo sa to komu zdá také neuveriteľné, že Diablo zaberalo 5MB.
@Karasman (26.07.2017 07:14): Wirt je jediný, kdo by tak drahé předměty teoreticky mohl prodávat, ale ten má pevně nastavený strop pro maximální cenu.

Jinak v multiplayeru jsem měl postavy, které jsem hrál několik let, a nikdy jsem problém s mizejícími předměty neměl. Asi proto, že jsem nehrál cracklou verzi vycházející ze staré verze hry. :P Ve starých verzích šly postavy taky přenášet, ale bylo to o něco složitější.

@Terien (26.07.2017 01:54): Diablo se dalo už pár let po vydání pořídit za 599 Kč, byla to moje první originálka.

Těmi cheaty myslím nejrůznější externí programy.
Já mám taky dojem, že jsem viděl dražší item, než kolik zlata šlo mít (u Wirta), ale už je to leta, takže možná kecám. Ale na machinace s multi savama si taky pamatuju, stačilo ho zkopčit a itemy byly pryč.
@special_plan (25.07.2017 21:08):
jůů komentář, jakto že mi to nevyskočí nejaký upozornění že mi někdo píše? tahle databáze je zvláštní..a nebo já slepej :D

jasně že jsem měl cracklou verzi, nepamatuju si nikoho kdo by si tehdy hry kupoval :P
Razor1911 na hrad :D
schválně jsem otevřel Score z roku 1995 a mrknu na ceny inzerovaných her: třeba takovej Doom2 - 1999,- kč...
měl jsem tehdy CD mechaniku? hmm asi jo když sem měl už win
i když je fakt že jsem většinou tahal rovnou disk..takže těžko říct
no každopádně CD verzi nikdo neměl

měl jsem 270MB Hdd, pirátské(!!) win 95 zabíralo do 90MB když jsem tam nic neistaloval a pirátské (hambaa!!!) Diablo bez CD mělo 150MB...a Visual basic ve kterým jseme se učili programovat zabíral okolo 40MB...prostě se mi tam nevešel

ten item ve hře co stál víc než se vešlo do invu jsem opravdu tehdy viděl..ale srcreeny samozřejmě nemám, takže to dokázat nemůžu takže bych to neřešil... :P

nevím jaký cheaty na diablo znáš ale stačilo jen zkopírovat soubor s tou postavou či jakkoliv s tím manipulovat nebo žměnit systémovej čas a smazali se ti předměty v mulťáku
já znal jen duplikování předmětů přes flašky/svitky...a to jsem používal páč mě stejně 2x do roka smazalo posunutí času všechny předměty

edit je 2:38 ráno ještě jsem googlil něco o tom zlatu a marně
že bych si to vybásnil? brnění za víc než 170k? že bych si to jen přepočítal? za kolik to chtěl griswold koupit brnění co jsem dropl a spočítal si za kolik by to prodával? to je taky možný...kašlu na to a jdu konečně spát :D
@Terien (komentář): Na disk se ti vešlo jen Diablo, které zabírá méně než 5 MB?

Paranoia Blizzardu? V prvním díle si mohl člověk cheatovat, jak se mu zachtělo, nijak to nebylo kontrolováno nebo trestáno.

Hra u obchodníků nikdy nevygenerovala předmět, který by kvůli příliš vysoké ceně nešlo koupit.
Levely zhruba do 10. mi trvaly tak pul hodky jeden, dalsi tak 45-60 min.

Grafiku jsem vylepsil nejakym neoficialnim updatem, takze rozliseni bylo vyssi a dokonce widescreen.

Za elixiry na atributy jsem taky utracel hodne, ale porad mi zbyvalo cca 20-30 tis.
@Phoenix (09.03.2017 16:55): hodně záleží na tom co najdeš....s warrem a rogue bez lachdananovy ppřilby jsem měl solidní problém a utratil majlant na healing potionech.

@mvp23 (09.03.2017 16:30): to je hodně individuální, záleží na typu postavy, kombinaci monster....ale vic jak deset hodin né....pokud se fakt někde nezaseknes
@Tyrael (09.03.2017 15:37): jj, elixíry, kouzelnické knihy, já jsem měl co kupovat do konce hry.

Grafika dvojky je IMHO horší než v jedničce, ale jsou na to mody (a minimálně to vyšší rozlišení je pak sakra znát).
@Chark (komentář): pěkný komentar a, s tou grafikou nemohu než jen souhlasit....jinak ja jsem téměř všechny prachy vyhazel za elixiry zvysujici atributy...n.při ceně 5000/ks..ti moc peněz nezbyde
@special_plan (31.01.2017 13:45): No, vzhledem k tomu, že těch zajímavých předmětů bylo jen pár, tak nebylo moc z čeho vybírat. Možná jsem rozežraný z Diabla 3, ale přišlo mi to jako bída. Ale i tak téměř všichni nepřátelé šli na 4 zásahy, teda kromě bossů.
O klávese shift vím, ale spíš jsem měl opačný problém, že nestřílela za chůze a potvory se furt přibližovaly. Ale to už si moc vymýšlím a jsem rozmazlený moderními hrami.
@Jab (31.01.2017 14:10): s magem jsem si taky nejvíc vyhraval....ale absence apokalypsy v základní hře...to docela pohnojilo.....si pamatuju, jak jsrm jednou butchera zavřel v místnosti a postupně ho upaloval firewallem
Ha. Mně zase přišel nejlepší ten mág. Problémy měl. Ale díky kouzlům také nejvíce způsobů, jak je vyřešit.
Problém je, že lučišnice se vždycky zastaví než vystřelí, tak jsem většinou střílel na blízko, protože ke mě nepřátelé stihli dojít. Na Sucuby jsem používal kouzlo Fire Wall (nebo tak nějak). Souboj s Diablem byla spíš naháněčka kolem schodů do vyššího patra, kam jsem se vždycky schoval kvůli vyléčení.
@Všivák (31.01.2017 08:32): ona rogue je obecně lepší, že dává fyzickej damage....s takový mág si proti soul burner ani neskrtne, protože jsou imunní proti fireballum..ja jsem tak vždycky musel jednu zkamenet a s manashieldem ji rychle rozsekat a utéct
@Chark (30.01.2017 19:59): Přesně jak píše Tyrael, záleží, co se ti namíchá za zmetky. Když jsem to kdysi hrál za warriora a v jeskyních na mě vybafla hora spitterů, jejichž kyselina mě dostala, než jsem se k nim vůbec přiblížil, případně v pekle tě obklíčí hora blood knightů, tak to bych za lučištnici dal všechno... :-)
@Chark (30.01.2017 19:59): záleží na alternativě nepřítele, který se objeví a jakej seženes equip...za každou postavu jsem to hrál asi třikrát....a v místech, kde jsem za wara neočekávál problémy, jsem najednou nemohl projít a naopak.....a třeba bez lachadanovi přilby, jsou poslední patra doslova peklo..... jinak souhlasím, hratelnost je stále parádní
Potřetí dohráno. Tentokrát za lučišnici a asi je to nejtěžší postava na dohrání. Všechny postavy kompletní. Po 20. letech je to pořád hratelné. Náročné byly levely od 12 a výš.
u novýho patche jsem nastavování obtížnosti neviděl...ae možná nemám uplně aktuální
@HELLER (27.01.2017 09:37): Možná zkus tento návod z reddit. Odkazuje na archive.org. Do jaké míry je to legální, to nevím.
Já mám ještě kolekci spolu s Warcraftem 2 a Starcraftem 1 + datadisk. Není u toho ale Hellfire.
S tou obtížností nevím. Ten patch na W10 jsem dával až za pochodu, protože mi to začalo blbnout - padání po cca 5 minutách hry. Teď už to neblbne.