Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@adam.kulhanek (21.03.2024 12:52): Cuphead jsem pořizoval nedávno. Díky za tip. Mě většinou baví hrát hry rovnou na nejvyšší obtížnosti. Tím tu ale nechci dělat ramena a často pak trpím jak čokl (za mě furt lepsi, než to mít moc EASY a nudit se). Třeba Witchera si jinak než na Pochod smrti nedokážu představit, ale jsou hry, kde si to člověk tímhle přístupem může i zbytečně kazit. Uncharted 4: A Thief's End jsem skočil u konce na Crushing a loni na o stupínek nižší obtížnost mě to bavilo podstatně víc. Stejný případ třeba s Far Cry: Primal (i když to není kdovíjaká paráda ani tak). Původní God of War jsem kvůli téhle úchylce taky nedohrál (úplně na konci po porážce Hl. Bosse jsem skočil… nedal jsem pasáž poté). Ze hraní libovolných COD rovnou na Veterána, zvlášť na konzoli bez AIM Assistu jsem se už taky vyléčil :).

Tim jsem ale od D2 hodně odskočil, za což se omlouvám.
@Yokolobuna (21.03.2024 12:49): A druhý krok je to zahrať! :) Lebo teda, bol by som rád, keby sa aj konkurencia doťahovala na fromovky, ale zatiaľ jej to bohužiaľ úplne nejde.

Prípadne ešte niektoré metroidvanie dokážu človeka celkom potrápiť, napr. Blasphemous séria.

Ja som inak hral D2 na nightmare len raz, lebo viac ma bavilo vyskúšať si to za rôzne postavy (prejsť na normal), než grindiť jednu. Resp. ešte som to hrával s Ancestra Recall módom, aby som sa rýchlo vyleveloval a mal prístup k setom a zaujímavým equipom a vyskúšal si tak viac abilít a kombinácii zo stromu schopností. Každopádne na konci dňa som pri tom už tak dlho nevydržal, lebo ten gameplay je na môj vkus priveľmi minimalistický a jednotvárny a aj na pozícii veľmi akčných clickfestov a podobne, prekonaný.
@Tulareanus (21.03.2024 12:09): Mám je úplně všechny a hrál jsem jen Demon's SoulsBloodborne. Jsem divnej a i když žánr miluju, často hraji spis soulslike od konkurence (často taky dobré, ale přeci jen asi všechny zaostávají). Jako bych si to šetřil, přitom reálné není na co… jak říkám, jsem divnej :D. První krok k nápravě je přiznat si to :).
@Všivák (21.03.2024 08:58): Súhlas! (Môj) obvyklý postup Diablom 2 je, že na Normal nezomriem ani raz a pomaly získavam skilly, ktoré definujú targetovaný build. Na Nightmare už väčšinou zomriem, ale len raz alebo dvakrát. Obvykle, keď sa školácky nechám obkľúčiť skupinkou "elites". Pomaly finišujem build postavy. Na Hell napriek všetkému padám ako hruška. Vybrané skilly sú už väčšinou na max. Tu presne človek len zistí, či to všetko nakombinoval správne. Stále ale chýba gear, ktorý pomaly zbieram a z mojej postavy sa stáva ozajstný hero s kladnými rezistenciami, ktorého nemožno zmraziť a schopnosťou zabiť akýchkoľvek "imunes". :)

Samozrejme, nechcem nijak rozporovať, čo je validné pre dohranie hernej výzvy a čo nie.
@Všivák (21.03.2024 08:58): Za sraba bych se teda úplně neoznačil :D. Mě právě na hrách baví nejvíce výzva a pamatuji si, že u Diabla 3 mě vadilo tím, jak moc jednoduché to bylo (jasně, opět na Normal). U jednoduchých her se nudím, často nehledě na dění na obrazovce. Další průchody Diablem nevnimam ani tak jako vyzvu, jako že bych zase hodiny grindoval tentokrát již navíc bez vidiny alespoň nějaké nové schopnosti či ozvláštnění (možná něco padne, no hurá)… to fakt nezní ani trochu jako zábava. Já ale ani v jiných hrách skoro nikdy nehraji NG+. Jednoduše nevím co dřív a další okamžitý průchod toho samého mne nebaví. Teď jsem rozehrál The Incredible Adventures of Van Helsing . Ten asi bude v lecčems zaostávat, ale obtížnost je možné modifikovat hned zpočátku. Naprosto ale respektuji, že to někdo vnímá jinak…
@Yokolobuna (21.03.2024 07:43): jojo hra sama o sobě nezmiňuje spoustu věcí :D no včera jsem to zkusil a teda vsadil bych se že to tehdy vypadalo líp, ale kdoví :) ale odhadl jsem, že ty animace takhle plynulé nebyly, to sedí.

@Všivák (21.03.2024 08:58): Diablo byl v pohodě, horší byl pro mě ten obří brouk v jeskyni, odkud nebylo kam utéct. Ono nejde o tu obtížnost (i když kdoví), ale o to, že člověk nechce hrát jednu hru 3x.

Ale včera jsem pokračoval v nightmare a to pižlání základních monster mě asi bavit nebude.
Pravé Diablo začne až na obtížnost Hell. Začnou padat nejlepší věci, do kterých teprve má cenu skládat runové slova. Až na hell hráč zjistí, jestli se se svou postavou ubíral správným směrem. Doporučuji tedy šetřit si reset skillů a sem.

Dohrání jen na normal je pro sraby. Jedinou mírnější výzvu představuje Diablo. A to jen pro kouzelníky, jejichž čas začne přicházet až po 30 levelu.


@Yokolobuna (21.03.2024 07:43): Nevím jak na počítači, ale na PlayStationu se v původní grafice hrozně seká obraz při skrolování.
@AZbest (20.03.2024 23:23): Kdyby to tak bylo, tak bych se snad poprvé za ty roky co výzvu s chutí plním, hádal :D. Taky nevnímám žádný rozdíl mezi Diablem a jinými hrami na různé obtížnosti popřípadě s NG+ módem. Snad jediný rozdíl je v tom, že zde se obtížnost nedá žádným způsobem modifikovat a zvedá se to postupně. Sice jsem Nightmare zkoušel jenom fakt letmo, ale vnímám to tak, že vyloženě hraješ tu stejnou hru znovu jen podstatně těžší (skoro bych řekl otravnější, protože je potřeba do nepřátel ještě více spamovat). Že padají lepší či jiné předměty, na tom tolik nemění, to je případ i mnohých NG+ módů.

@Walome (20.03.2024 16:30): Určitě zkus, přepínal jsem opakovaně, byť vždy jen na chviličku. Pokud to nepletu, tak L2 + touchpad. Vůbec se nedivím, že ti to uniklo. Někde jsem o tom náhodou četl, jinak bych po tom také nepídil. Hra to sama o sobě nijak nezmiňuje.
@Yokolobuna (komentář): Asi by som si radšej overil u adminov, že hru stačí dohrať na Normal. Ja mám pre tohtoročnú hernú výzvu v tejto kategórií rovnaký plán. Automaticky som však počítal s tým, že dohrať postavu v Diablo II znamená dohrať ju na Hell-i.
@Walome (19.03.2024 11:27): Runy si musíš ukládat v truhle postupem napříč všemi postavami a povyšovat je v Horadrikově kostce. Je to teda grind jako prase, ale ve hře máš oblasti, kde je větší pravděpodobnost jejich výskytu.
@Walome (19.03.2024 11:27): Dobré do začátku jsou ty mnou jmenované (Spirit, Insight) a pak třeba do brnění obvykle Treachery (http://classic.battle.net/diablo2exp/items/runewords-111.shtml). Všechny používají běžné runy a předměty (Crystal Sword je asi jediná možnost, co má 4 sokety pro Spirit na Normal).

A pro bojové postavy potom třeba Lawbringer: 3 Socket Swords/Hammers/Scepters Amn + Lem + Ko.

Jinak samozřejmě u těch vzácnějších run je to trochu jiná záležitost, ale to není pro začínající postavy.
@7c (17.03.2024 19:27): tak jsem dal na tebe a vygooglil si kombinace a teda to je docela šílený ne? :D Potřebuju hrozně run na to abych dostal nějaký random předmět a nikdo mi nezaručí, že to bude nějaká paráda.
První půlka třetího aktu je naprd, co se týče chození po těch ostrůvkách, ale ty ruiny tam jsou moc fajn a fetišové venku jsou jedni z nejlepších nepřátel ve hře :)

@Walome (18.03.2024 11:14): Jo, já taky ty drahokamy a lebky nikdy skoro nepoužíval, ale hrozně mě bavilo je v horadický kostce spojovat a tim vytvářet ještě lepší :)
@Walome (komentář): pěknej koment. Je pravda, že ten třetí akt je strašnej vopruz, i když teda jen jeho první půlka. Pak se to naštěstí přesune na čtvercové oblasti a ty už jsou v pohodě.

S ovládáním teda nesouhlasím.:-D Na myši se to hraje skvěle, na klávesnici klávesové zkratky a není co řešit. Neumím si představit to hrát na ovladači. A ani nechci.:-D
@7c (17.03.2024 19:27): v pohodě, pro mě je to holt hrách na zdi :D

Jo koupit to asi jde, možná i vygemblit. Ale spíš mi jde o ten princip - mám vždycky radost když mi vypadne nějakej drahokam nebo runa, ale vlastně mi pak dojde, že je mi to k ničemu... i když teď mám kuši, kde jsou dva sokety a je to docela fajn. Tak uvidíme, možná se na nějaké kombinace podívám, protože truhly se plní.
Jak Diablo chápu, kouzlo má být hodně v lootu. Přišlo mi vlastně úsměvné, že mi za celou hru na druida padly “celé” dvě helmy a obě samozřejmě s bonusem k Shape Shifting skillum, kde jsem měl jinak přesně 0 bodů. Takže velká paráda :).
@Walome (17.03.2024 18:42): Jasné :)

Možná se předměty se sokety dají i koupit? Nejsem si jistý... Každopádně Ral Tir Tal Sol (Insight pro žoldáka ze 2. aktu) můj nejoblíbenější tip - regenerace many opravdu zpříjemní začátky hry. Jinak už končím s nevyžádanými radami :)
@7c (16.03.2024 13:28): já tomu věřím, ale já se v tom fakt nevyznám a popravdě jsem za celou hru narazil jen na pár předmětů se soketama, a teď jsem si říkal, že mi jsou všechny ty drahokamy a runy vlastně úplně k ničemu :) ale možná něco pogooglím, až mi nebude stačit normální hraní.

Teď jak hraju za tu amazonku tak už jsem třikrát zabil nějakou tu trubku v prvním aktu, ze které padají právě runy, a někde tam vypadl luk, který je super rychlý a silný, tak jsem měl radost.
@DEU (17.03.2024 07:13): Na Hell je to proti Normal trochu jiná hra - resp. abych to přirovnal, hrát na Normal je jako jezdit v McLaren F1 90 km/h - určitě zajímavé, ale potenciál je jinde. Myšleno tak, že většina herních mechanismů se využije až tam (a jsou znát rozdíly - resistence/imunity, rychlost útoků/kouzlení, a všechny možné breakpointy).

Na b.netu býval (jak jsem psal dříve) vesměs standard "rush" postavy z 1. úrovně na 80., pak se teprve obléklo vybavení a začalo hrát, ať už pvp nebo pvm (80 byl obvyklý standard, kdy byla hotová většina buildů) :) U SP je samozřejmě jiná situace a různé strategie na nižších úrovních (obvykle třeba Ribcracker a Kuko Shakaku - nebo prostě hraní "normálně" (což je obvykle můj případ)), ale vesměs je to všechno příprava na Hell.
@DEU (17.03.2024 07:13): já upřímně v těch vyšších obtížnostech taky nevidím moc smysl. Po dohrátí to spíš rozehrají od znovu za novou postavu. Tak jsem to dohrál za všechny.:-D

A barbar a asasinka za mě top..
Dohrál jsem pouze Necromancera na Nightmare, Amazonku a Druida na Normal. Bylo to po čase hrozně stereotypní. Jednou bych ale chtěl pokořit Hell.
Teď mě napadlo, hrajte Kraví level, nebo jenom poprvé pro srandu a od tý doby už nikdy? Hrajete Kraví level i na vyšších obtížnostech? :)
@Karasman (16.03.2024 09:00): Tohle je bohužel nevýhoda SP - online ne b.netu to řeší Baal runy a rush (stačí mít jen známého/kamaráda) a 1-80 je otázka spíš desítek minut (plus Hellforge drop a Larzuk quest).

Za mě je NM vcelku ok, protože už mám na SP zásobu vybavení a s každou další úrovní můžu konečně na nové postavě vyměnit předměty. Navíc je to vesměs rychlá epizoda.


@Walome (16.03.2024 09:13): Runy jsou myslím nejlepší část Resurrected - hodně eliminují tu část "opakovaně zabíjet bosse" nebo spoléhat na štěstí.

Stačí předmět s požadovaným počtem soketů (což u základních předmětů vesměs není problém - samozřejmě u runových slov na opačném konci spektra je často horší sehnat předmět se sokety, než runy :) a nižší runy padají téměř pořád a v nejhorším případě je prakticky garantované je získat z Countess.

Minimálně Spirit Crystal Sword (4 sokety) - optimální pro kouzlící, ale ok do začátku pro kohokoliv - a pak Insight (jakákoliv 4s polearm) - pro žoldáka za 2. aktu - jsou nejlepší věc do začátku (a pro kouzlící postavy často až do konce) hry.
@John Mirra (16.03.2024 08:39): presne tak. Ja prave ani neresil moc inventar, nekdy v pulce prvniho aktu mi doslo ze nemusim sbirat kazdy prd protoze penize mi jsou stejne k nicemu a hra pak lepe odsejpala. A buildy ja neresim, s runama neumim, takze jsem to hral jak ponocnej - a diky tomu to taky konecne poprve dohral :)
Tahle hra (za mě) bohužel trpí tím, že Nightmare je prostě nutný vopruz. Normal se dá, protože člověk odemyká nové skilly a už se těší, až padne ten level 30 a pak ho už nemá moc co překvapit. Na Hell ale začínají padat super předměty, runy atd. a je to zkátka něco, co se dá grindovat pořád dokola. Nightmare je ale jen takový zbytečný přechod, protože všechny věci z NM stejně brzy na Hellu vyhodíte za něco lepšího.
Mě to taky baví nejvíc na Normal, abych rád procházel ty samé lokace 3x, to by ta hra musela být kratší (např. jako Max Payne 2). A jak člověk nemá pečlivě nastudované buildy a runy a sety a já nevím co všechno, tak je v háji - a mně prostě ani na Nightmare nikdy nic úplně skvělého nevypadlo. Na Hell si mě dávali už v Den of Evil, takže jsem to pak vzdal.

Opakovat do zblbnutí některé bosse s nadějí, že TENTOKRÁT už něco hezkého vypadne... to není pro mě.
Ja zacal hrat znova za novou postavu abych si vyzkousel neco noveho. A castecne jen proto ze je to takovy tupy na odreagovani, na tezsi obtiznost bych se trapil. Uz ted nektere boss fighty byly azaz. A jsem hodne zvedavy jak je budu pizlat s amazonkou, protoze s druidem jsem na ne proste posilal nekonecne zastupy zvirat.
Samozřejmě neříkám, že jediné dohrání je dohrání na hell. Ale vidím rozdíl oproti jiným hrám - tady si nemůžete hned na začátku zahrát na nejtěžší obtížnost. Takže autoři s tím tak nějak počítají.
Navíc se pak hodně mění styl hry - některé silné synergie uděláte až v pozdějších fázích.
@veselykralicek (14.03.2024 23:58): Tak píšu pro nové hráče - třeba IK set jde zkompletovat až na Hell (boty/rukavice/opasek jsou ok, ale taky padají až na NM) .-)

U základních runových slov je navíc prakticky jistota, že s minimálním úsilím je máš šanci sestavit a jak jsou dříve "ladder only" kombinace dostupné, tak je to znatelný rozdíl prakticky pro každou postavu ve všech fázích hry (Normal -> NM -> Hell).
@adam.kulhanek (15.03.2024 14:37): Já to odehrál za všechny postavy (kromě paladina) na normal. Pak už jsem si dal 1-2 akty a opustil to. Pro mě je Diablo hlavně o tom pěkným prostředí a schopnostech různých postav, ale nervovat se nepotřebuju a sbírat nějakou super výbavu taky ne :) Ale chápu, že pro plno hráčů je to ta nejlepší vlastnost hry ;)
@rikuhahl (15.03.2024 14:32): jasně to byla spíš jen reakce na komentář. Já mám ten vztah k Diablu takovýto odjakživa. Vlastně mě to přijde fajn, ale probíhat to znovu s tím, že mi třeba něco “padne”, mě vůbec nebaví. Teď jsem to taky vlastně asi poprvé dohrál alespoň na Normal i s “datáčem”. Jinak ze zpracování v rámci Resurrected jsem byl hodně nadšený. Autoři skvěle zachytili ducha originálu, přitom je to moc pohledná hra.