Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Když jsem hrál Resurrected, tak jsem svýho Druida dotáh někam na 75 level a zabalil to v hellu act 2. Už to byl hroznej vopruz a stačilo :) Mám to tedy furt nainstalovaný, ale asi to neplánuju dotahovat. To bych spíš dal jinou postavu. Ale za chvíli vyjde v gamepassu čtyřka.
@rikuhahl (15.03.2024 14:32): A fakt vás to na ty vyšší obtížnosti baví? Já jsem vždycky natěšený, že to "tentokrát" fakt dohraju i na hell, ale už u nightmare obtížnosti obvykle začínám ke konci skřípat zuby. No a na hellu to obvykle dřív nebo později zabalím, protože skoro každého musím dlouho mlátit. Hell jsem vlastně dohrál jen jednou, ale to jsem to cca od 3. aktu vzal "speed runem".
@Yokolobuna (15.03.2024 12:53): Samozřejmě, že to máš dohraný. Kdybys měl hrát každou hru na všechny obtížnosti, tak se zblázníš :) Ale uznávám, že Diablo má znovuhratelnost na vyšší obtížnost jednu z nejlepších v rámci her ;)
@styeer (14.03.2024 20:48): Třeba mě to přijde ukrutně stereotypní vlastně už na první dohrání, nedokážu si představit, hrát to za stejnou postavu bez potenciálu nové schopnosti ještě dvakrát… v součtu mě to bavilo, ale jednou a dobrý. Spis mě to namlsalo na další podobnou hru (teď jsem dostal čtyřku). Osobně to tedy za dohrané rozhodně beru. Do výzvy musím sesmolit komentář, kde bych rád své pocity rozvedl. Jen se teď dostat nějak ke klávesnici…
@7c (14.03.2024 20:48): mně teda přišly lepší ty sety než runová slova.

Třeba pro Barbara je nejlepší vybavení set Immortals King, to mi nikdo nevymluví. Kvůli tomu se vyplatí ho i cvičit na kladiva..
Tak ono dohrát to na první obtížnost beru tak, že se člověk dostal do třetiny hry. Uplně bych to nepovažoval za dohrání. Na dalších úrovních je rozhodně co objevovat.
@ MarezCZE (14.03.2024 19:19) : Tip k předmětům - obecně (alespoň v datadisku) je většina předmětů (na normální/nightmare obtížnost) na prodej, sbírat má cenu obvykle jen brnění (čím "těžší" tím vyšší prodejní cena). Pokud tě nezajímá gambling, tak je zlato vlastně zbytečné a ani nemusíš normální/modré/žluté předměty sbírat.

Pro nové hráče je asi nejlepší věc sestavit nějaká runová slova viz @7c (26.09.2021 11:27)
Dva dny nazpět jsem to rozjel, za Paladina, je to návykové, ale hraje se to moc hezky, jen je to zatím dost lehké. Mám tedy za sebou póze dva úkoly .

Trochu bojují s inventářem, předměty a ovládáním, ale jinak moc fajn.

Toto je moje první setkání s ďáblem. A to jsem veterán, ale kdysi dávno mě to prostě minulo, protoze asi half life, nebo nějaká jiná 3D akce:)
@rikuhahl (10.03.2024 11:25): dekuji, to rozhodne je.

@John Mirra (10.03.2024 11:25): hral jsem za druida protoze kdysi davno mi tatka koupil datadisk a ja se tesil na hrani za druida a nejak to ve mne zustalo.

Jinak ja tenhle zanr moc nemusim, ale dneska vitam ze je to takovy tupy a pokud nehrotis sety atd (coz ja nedelam) tak fakt jen jedes a zabijis. Takze jsem si to uzil. A grafika je paradni.
Tak jsem prvně v životě dohrál DIablo 2 :) stačilo jen počkat na správnou platformu :D
Tak jsem to znovu dojel. Tentokrát za Čarodějku. Oproti Nekromancerovi to bylo jednodušší. Frozen Orb, Hydra a asi 200 bodů do vitality. Hůlka, štít a 20 bodů do dexterity. Aby se neřeklo, tak jsem používal takovou tu auru co vrhá blesky. Na šesté úrovni to bylo v obtížnosti hell spíš takové lechtání. Jako společníka jsem používal Barbara. Protože živý štít je potřeba. Lehčí to možná bylo také proto, protože jsem měl nakřečkované nějaké věci z minulého průchodu. Skoro kompletní zelený set Tal Rasha nebyl vůbec k zahození. 85 úroveň. Teror zóny jsou fajn, ale na maximální úroveň je to pořád brutální grind.
@adam.kulhanek (06.08.2023 13:33): Jen upřesnění - ne znovu najal, ale jen oživil. Dokonce je tu i varování, že v případě najmutí nového přijde hráč o předměty (nevím, jestli to bylo i v původní hře - obvykle jsem asi nejdřív předměty vždycky paranoidně ze žoldáků sundával, jen teď nedávno jsem to neřešil při změně prvních žoldáků u nových postav).
Vzpomínám si, že v původní hře bez datadisku vybavovat společníka nešlo. To přinesl až datadisk.
U Ressurected bych předpokládal, že to bude tak, jak píšete, že ty featury datadisku budou integrovány.
@pajmič (05.07.2023 22:41): Mám to taky tak. Hodně se mi líbí i ty části, které nejsou v původní jedničce. A paradoxně se při hraní na tyto části obvykle nedostane. Buď ten Tristram proletím a nebo dostávám zabrat a neustále se teleportuju do Rogue Encampment.
Opět jsem se znova po několika letech přesvědčil, jak skvělou kompozici a atmosféru má Tristram theme. Poté, co jsem znovu-odpravil mrtvoláky, jsem jen tak stál a poslouchal.
@Všivák (19.05.2023 10:41): Na SP to je čistě na preferencích. Na Hell (tedy nevím, jak D2R) byly optimální na předměty liché počty - tj. p3 nebo p5. P8 spíš s nějakou hodně silnou postavou (Hammerdin, Grief, Infinity apod.), jinak to bylo neefektivní (rychlost/XP).

Terror Zones mi přijdou užitečné snad jen v pátém aktu, na nižších bych neřekl, že to je nějaký XP přínos.

Maximální úroveň je obecně pro masochisty nebo hardcore hráče (u Baala to mělo alespoň výhodu, že krom XP tu byla šance na všechny předměty, a sám Baal sice stěží pustí korunu, ale stále je to boss).

Na b.netu (ladder alespoň) byla myslím 99% šance, že 99% postav, co mělo level 99, byli boti nebo většinu času běželi automatizovaně :)
@Všivák (19.05.2023 10:41): Otázkou je, jestli to vydržíš na 8 hráčích i na vyšších obtížnostech. Já jsem to se svým Necromancerem už na Nightmaru nedával, tak jsem to stáhl na 4 a Hell už jedu na 1.

Jinak vývojáři do hry přidali Terror Zones, které jsou dostupné po zabití Baala a měly by v nich být silnější monstra. Takže to asi budou ideální lokality na farmení expů, pokud nedosáhneš maxima při běžném průchodu hrou.
Už v tom zase lítám. Čarodějka na 44 úrovni. Poprvé ale na 8 hráčů (neuvěřitelné, že?). Takže jsem na normal obtížnost v polovině pátého aktu. Jestli to půjde takhle dobře celou dobu, tak bych maximální úroveň možná mohl dát.
@Peťan (05.05.2023 20:22): Jj, "Ladder only" jsou jen ty nová RW z posledního Resurrected patche, podle všeho. Popravdě jsem ani nevěděl, že něco nového přidali. Z letmého pohledu mi přijde zajímavé asi jen Metamorphosis (Ladder Only) a Plague: https://diablo2.io/runewords/#filter=Patch%202.4 Očividně si nědo řekl, že Cham je trestuhodně nevyužitá runa a přidal ji skoro do každého nového slova :)
@7c (04.05.2023 22:47): jiný verze Sorcky nemám nahraný, takže nemůžu posoudit. Já ji hrál jen Blizzard s Fireballem. Pak jsem zjistil, že se mi lépe hraje s Frozen Orbem místo Blizzardu. A teď po patchy 2.4. mi ta hydra přijde lepší.

Ten spirit jde i v singlu? Mě to na podzim nešlo, ale zkusim to.
S Frozen Orb jsem na podzim zkusil hrát Hydru, a přijde mi, že je to lepší build na ovládání a přežití než s meteorem a Fireballem. Je to asi rok nový build.
Jak to překopaly, tak mě takhle překvapilo více buildu u různých postav, třeba Summoner Druid.
@Všivák (03.05.2023 22:23): Meteorb (Frozen Orb, Meteor, Fireball) byl a stále vesměs je standard - Fire/Cold:
20 Frozen Orb
20 Ice Bolt
1 Frozen Armor
1-5 Cold Mastery (v D2R je silnější než v originále, resp. víc % za menší investici)
1 Static Field

20 Fireball
20 Meteor
1 Warmth
1+ Fire Mastery

Zbytek do Fire Mastery nebo případně Fire Bolt, nebo naopak do Cold Mastery - je to dost o preferencích a vybavení.

Blizzard (čístě Cold) je rozhodně silnější a méně náročný build na vybavení (asi optimální na Andariel/Mephisto/Ancient Tunnels). Samozřejmě má problém s Cold imunitou (a nemá tak hezké efekty).

Zábavnější je řekl bych Meteorb :) Výhoda D2R je, že už máš "ladder only" runová slova v základů bez modů (myšleno v Single Player). Takže Spirit/Spirit a Insight Merc jako standard pro novou postavu velice zpříjemňuje život pro všechny začínající kouzlící postavy.

Navíc jak je tu možnost resetovat postavu, tak není problém začít klidně Meteorb a když tě přestane bavit, zkusit Blizzard. Asi hlavní výhoda Meteorb je, že plně využije Tal Rasha set.

"Podpora" paladina v MP je ta, že stojíš na místě, případně sbíráš věci, zatímco paladin čistí obrazovky :)
@Všivák (03.05.2023 22:23): Pokud si dobře pamatuji, tak Frozen Orb se spíše dávalo do mixu s fire buildem, protože mělo ze synergií jen 2 %, a tak se nevyplatilo dávat nic dalšího k tomu z těch cold kouzel. Čistě Cold čarodějka byla Blizzard plus všechny synergie. Ale tohle platí pro verzi 1.13, nevím, jestli je to v 1.14 (nebo jaká tam je) jinak.
Klasické RNG - na téhle postavě celou dobu nic zajímavého (je to single a po letech mám rozsáhlou sbírku, takže "zajímavé" jsou opravdu jen top věci) nepadlo (i Hell Forge by myslím Hel :( ) a nakonec z náhodných koster v Glacial Trail Lo. "Fortitude time" na SP, tomu bych před lety nevěřil.
@7c (29.01.2023 21:34): Quest je splnený, druhé zabitie netriggeruje príchod Tyraela. Dá sa ale zmenu ísť na vyššiu obtiažnosť a až pri ďalšom prejdení hry mať cinematic. Nuž čo, pamätám si pôvodnú verziu a pozrel som si ten cinematic na youtube, ale aj tak fail.
Riadny fail na záver hry. Zabijem Baal, objaví sa Tyrael, nevytvorí portál pre ukončenie hry a cinematic. Googlim problém, evidentne existuje ešte z čias bety, ľudia majú problém doteraz, blizzard bez reakcie...