Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

Grand Theft Auto: San Andreas

  • PC 80
Můžete si dojít k holiči, nakoupit hadry, vytunit auto a skákat s padákem. To byly hlavní lákadla na hru.

Ve skutečnosti je to jen další gta, jen větší. O hodně větší. Tak velké, že lítat a jezdit přes celý stát mě neomrzelo až do konce hry...ale už si to znovu nezahraju. Hra pro mě neměla ducha, bylo to jen samé nigga madrfakr a raději si znovu zahraju Vice City...a jsem zvědavý na gta4

Pro: přelézání plotů, je to velké, některé mise jsou dobré, jiné nudné...jako v každém gta...ve své době to byla bomba!

Proti: o ději se opět nedá mluvit, s tím už by měli v Rockstar něco udělat...postavy jsem si neoblíbil.

+8 +13 −5

Grand Theft Auto III

  • PC 80
Byla to revoluce. Ale já se k ní pořádně dostal až nedávno.

A je to nudné. Jak tu někdo píše, Liberty City je prostě nuda. Nemá to žádného ducha, žádnou atmosféru, jen šedivé domy a ulice. Děj to taky moc nemá, hlavní hrdina nemluví, nemá tedy žádnou osobnost...mise jsou všechny jak přes kopírák a příběhové zvraty jsou to jediné, co se mi líbilo...a poslední mise byla skvělá.

Ale když to vyšlo, byl jsem z toho hrozně vyplácanej, ale hrozně. Proto těch 80%

Pro: rozhodně revoluční dílo, vlastně první městksá akce, jak ji chápeme dnes, rozhodně stojí za pozornost,

Proti: ale za krátkou pozornost, po čase je to stereotypní, je to bez děje a bez nějakého "hnacího motoru"

+4 +8 −4

The Suffering

  • PC 85
Moje první hororová hra ve třetím pohledu...a dost se mi líbila. Tísnivá atmosféra věznice nemá chybu, všelijaké vrzání a bouchání a skřípění čepelí těch dvoumetrových monster...v příběhu jsem se pak trochu ztrácel, ale moc se mi líbily ty momenty, kdy mi hlasy našeptávaly "kill him" vs "No, dont kill him" ... no prostě paráda.

Závěr je naprd, jakmile se dostanete ven, hra ztrácí část svého půvabu a nezachrání to ani ohnivá děvčátka.

Ovšem ten prequel nemá chybu! - když hru dohrajete a spustíte ji znova, čeká vás malé překvapení...

kdyby měl někdo zájem: http://walome.pise.cz/101586-zabili-mu-zenu-kterou-miloval-nebo-ne.html

Pro: atmosféra, je to jako v Zelené míli, při masakru se vám zakrvácí tílko, zezačátku poutavý děj

Proti: pár posledních lokací, ke konci trochu zmatené, možnost převtělení do monstra mi přišla zbytečná

+14

Freedom Fighters

  • PC 95
Jesper Kyd, tvůrci Hitmana, typický proamerický příběh a dokonalá atmosféra zasněženého New Yorku ovládaného ruskými okupanty...to vše a ještě něco navíc vás čeká v téhle hře, kterou si musíte stáhnout, protože jinak se k ní dostat prostě nelze...zatímco některé nesmysly jsou ke koupi dodnes, zábavné a kvalitní hry s velkým potenciálem jsou díky nekomerčnímu úspěchu hluboko někde na dně propadliště herních dějin.

jestli má někdo zájem : http://walome.pise.cz/122865-bojovnici-za-svobodu.html

Pro: příběh, jednoduchý, ale účiný; hudba; hrajete za cool týpka; jakási taktická stránka hry; občas je to docela těžké

Proti: em...nevim, fakt nevim, co by mi tam vyloženě vadilo...možná nepřátelé jsou někdy hloupí...a přátelé vlastně taky

+7

Half-Life 2

  • PC 70
HL2 na svého předchůdce nemá. V detailech je téměř totožný - jízda vlakem na úvod, možnost nasednout do dopravního prostředku, zvuky, HUD, skriptů celá hra, příběh sledujeme tak, že v něm prostě jsme atd...
Jenomže scény v HL2 jsou sice supr, ale nejsou tak supr jako v jedničce. Nestanou se legendárními a nebudu na ně vzpomínat s mravenčením v zátylku.

Ovšem sama o sobě je to hra nanejvýš vydařená. Prakticky každá kapitola přináší něco nového, skripty nemají chybu, Alyx nemá chybu (je vidět, že na ní se tvůrci soustředili nejvíce, mimika je na její tváři obzvlášť vydařená) a konec nemá chybu - nemít doma další dvě epizody, budu naštvanej :).

Na rozdíl od jedničky kvalita hry stoupá. Ačkoliv tvůrci si nemohli odpustit něco toho skákání na konec, rozhodně nejsme vystaveni takovému hororu jako byl Xen. Celé roky jsem slýchal o tom, jak je poslední lokace v HL2 skvostná...nevěřil jsem, dokud jsem to neviděl na vlastní oči.
Jízda útrobami Citadely bylo přesně to, co charakterizuje celou myšlenku prvního HL - nic nedělej a dívej se. Kochej se. O vylepšeném Gravity Gunu ani nemluvím a o závěrečném výbuchu už vůbec ne.

Samozřejmě, HL2 má svoje chyby. Jízda na člunu je hrozně dlouhá a šíleně nudná (na rozdíl od jízdy v bugině), stavení si cestiček pomocí gravity gunu je stejně nudná jako před pěti lety, navíc se tam opakuje až příliš často...asi 2x, ale stačí :)

Fascinovalo mě, jak tvůrci naložili s dějem. Každá postava zde má nějaký význam - včetně robotického Doga. Scénaristicky je to výborné, i rozdělení na epizody se mi zdá dost chytré (hodně trapné ale je, že za pět let vyšly pouze dvě a třetí je v nedohlednu...), ačkoliv děj samotný mi nepřišel příliš zajímavý... ovšem líbilo se mi, jak v hráči tvůrci pěstují očekávání - Citadelu vidíme už v prvním levelu, o Ravenholmu s náma Alyx taky zrovna nechce mluvit... jen G-man se mnou tentokrát nedělal vůbec nic. Kromě intra...

Kdyby se jednalo o samostatnou hru, hodnocení bude asi vyšší. HL2 je výborná hra, ale do kvalit prvního dílu má daleko...už jenom tou atmosférou - strašně dlouho mi trvalo, než jsem se do HL2 dostal.

Pro: Zvuky, které nepřátelé vydávají a díky nim víme, co nás čeká; muzika, animace obličejů, skripty, přednes děje, začátek (moment, kdy si Freeman obleče hazard suit), závěr , kněz s brokovnicí v Ravenholmu, Strideři

Proti: jsou jen dvě další epizody, stavění si cestiček pomocí gravity gunu, rozhodně není takovou legendou jako první Half Life

+7 +20 −13

Half-Life

  • PC 95
Tuhle hru přinesl domů táta...říkal jsem si "ježiš, nějaká debilní střílečka"...pak ji začal hrát...a já seděl pořád u něj a díval jsem se na něj...tak mě to vtáhlo...všechny ty šachty a ventilaci a veliké prostory s ozvěnou...atmosféra k nezaplacení.

Když na něj naběhli vojáci, lekl jsem se...a začal jsem hru hrát taky. Vojáci jsou naprosto úžasní. A mají výbornou mušku co se týče házení granátů :-D

Rozhodně mezník v pc hrách a je obrovská škoda, že dvojku tak strašně podělali.

Pro: příběh je vyprávěn, že se prostě děje...žádné intro, žádné animačky, nic ; možnost volby (jedna)

Proti: Xen, bezesporu nejdebilnější lokace

+15 +17 −2

Warcraft III: Reign of Chaos

  • PC 85
První hra, kterou jsem si koupil - tenkrát stála 1599,- a já volal do JRC každý den, jestli už jim přišla. Byl jsem z ní naprosto nadšen...vždyť mi bylo 15...letní prázdniny díky tomu byly dokonalé.

Na strategii výborný děj, výborné postavy, obstojný dabing, nádherná videjka (tradičně) a kampaň za orky a elfy...

Je to jedna z mála 3D strategií, ve které se vyznám.

Pro: filmečky, děj, Arthas, celý svět Warcraftu je skvěle propracován

Proti: možná přílišná podobnost se všemi ostatními rts

+10 +11 −1

Postal 2

  • PC 70
Hrát se to dá. Je zde pár vtipných momentů a ačkoliv tam pořád děláte to samé, je to i zábava. O brutalitu se nestará jen hlavní hrdina, ale nacházíte ji všude. Je vlastně na vás, jak moc brutální si hru uděláte, nikdo vás nenutí zabíjet nevinné lidi.

Je tu pár dobrých nápadů, ale když tuhle hru vynecháte, tak se zas tak moc nestane.

Pro: odkaz na Pulp Fiction mě fakt pobavil

Proti: častý loading mezi lokacemi, hlavní hrdina je hovado, všechny mise jsou o tom samém

+7

Giants: Citizen Kabuto

  • PC 85
První kampaň dokonalá. Druhá skvělá. Třetí vopruz.

Šokovala mě originalita této hry - je stará tuším devět let a přesto je na dnešní dobu naprosto přelomová - hrajete zde za vojáka, který má na zádech jetpack...a když v náručí držíte jednoho z místních obyvatel, létá se vám podstatně hůře...dobrý detail.

Humor je zde na dost vysoké úrovni - a není třeba ani umět nijak zvlášť anglicky. Snad jen výslovnost některých postav může zmást, jedná se snad o australský přízvuk či co. Každopádně co mě vždycky rozesmálo bylo "maskovací zařízení" v podobě keře, který vás obrostl...to že vedle protivníků běhá keř jim vůbec nepřišlo divné :-D

Po techické stránce jsem hru nechápal - když hrajete v kůži obřího Kabuta a dupnete, země se zavlní, voda se vyleje z břehů...no co to je, v jakém to jsme roce? Dokonalé.

Bohužel hra vás zezačátku navnadí a ke konci unudí...bohužel.

Pro: originální, zábavné, akční, skvěle hratelné

Proti: poslední kampaň

+10

Fallout

  • PC 90
Fallout je pro mě únosně dlouhý. Svět je vymyšlen dokonale plný malých drobnůstek a detailů. Hlášky jsou skvělé a celková atmosféra je jedinečná, opravdu.

RPG systém je pro mě jako jeden z mála naprosto srozumitelný, PERKy jsou výborný nápad. Systém boje je bezchybný. Je to pro mě rozhodně nejvíce přehledné rpg, co jsem kdy hrál...vlastně jediné, které jsem dohrál.

Pro: příběh, rozhodně atmosféra, rpg systém, syrovost prostředí, na svou dobu kickass závěr

Proti: sejvy se psaly jako na anglické klávesnici :-)

+19

Fahrenheit

  • PC 90
Dal bych 95% nebýt těchto aspektů: -příliš krátké na to, jak mě to nehorázně vtáhlo - pamatuji si, že jsem tenkrát byl se psem a nemyslel na nic jiného.
-drůhou půlku příběhu nemohli víc po**at...

Ovšem jasné klady - charaktery postav, možnost volby prakticky furt, sex ovládaný myší (:-D), docela efektní způsob "soubojů"...a navíc první hodiny dokalný příběh.

Škoda že si asi nikdy nezahraju Heay rain :-(

Pro: originalita a inovace, animace obličejů, strhující naprosto všechno

Proti: druhá polovina hry, délka, že postava patologa a šílence je stejně dabovaná i stejně vypadá

+7 +10 −3

Original War

  • PC 95
Nejlepší strategie, jakou jsem kdy hrál.

Ale chtělo by to dopilovat - tak například některé postavy občas mluví jiný hlas, Joan si můžete v poslední misi vybrat do týmu, i když ji s Burlakem zastřelíte , jednou jsem si mohl vybrat 2x tu samou postavu pro jednu misi.

Toužil bych po více propracovaných charakterech jednotlivých postav, jako tomu bylo u Jagged Aliance 2. A také po arabské kampani :)

Ale originalita pojetí celé hry, příběhové linky a drobnosti v ději (jakože se Ruské a Americké kampaně prolínají jen v určité časové sféře), to je dokonalé. A postava psychicky labilního Powella neměla chybu, i když byla přehnaná. "McMILLANA, říkal jsem ŽÁDNÉ OTÁZKY!"

Navíc v misích se pořád něco děje, žádne "postav základnu a znič nepřítele", ale vy si stavíte základnu, mezitím tam přijdou vaši vojáci z budoucnosti, Arabové na procházce atd...no a plánování si všech akcí pomocí shiftu, bez toho se při mulťáku neobejdete.

Teď jsem dohrál ruskou kampaň a hraju znova americkou, loni o Vánocích jsme to pařili přes net skoro furt...prostě supr hra.

Pro: originalita celého pojetí, možnost pauzy, plánování akcí pomocí Shiftu, titulní Pavlíčkův song

Proti: nesrovnalost některých skutečností, čekal bych větší vášeň mezi Johnem a Joan

+17

KnightShift

  • PC 85
Zezačátku je to trochu nepřehledné a příliš barevné. Ale pak jsem si zvykl (i když obrazovku bych někdy oddálil rád dál).

Občas jsem se u toho i zasmál. Hlavní surovina jako mléko je geniální nápad, krávy jsou velmi zajímavý prvek - zejména když vám je honí nepřátelé a zabíjejí je a vy pak nemáte z čeho stavět.

Postavy mají dokonalý pathfinding (je to to slovo?), no prostě že někam kliknete a hrdinové se tam dopraví, pokud to jde - což se hodí například v labyrintech ;) I příběhově to není zlé.

Pro: grafika (ohnivé koule se odráží ve vodě), muzika, střídání noci a dne

Proti: možná moc barevné a infantilní

+12

Operation Flashpoint: Cold War Crisis

  • PC 80
Svého času revoluční. Tenkrát všichni přehlíželi neskutečné bugy a chyby, které ve hře byly. A to ze dvou důvodů - hra byla neskutečná... a česká. Ano, první česká hra, která světu ukázala, že existuje něco jako Česká republika a Čechům dokázala, že se zmůžeme i na víc, než jen kreslené adventury s "lechtivým příběhem".

Dnes je OF hra zastaralá, ale zato opatchovaná, takže se hrát stále dá. A dobře. Zejména v multiplayeru.

Já osobně jsem ji dohrál před pár lety - a to během tří dnů, přičemž v posledním tažení jsem začal hrát v sobotu v deset ráno a skončil v neděli ve tři ráno. Bylo to neskutečné a nechápu, jak jsem to mohl přežít. Ale přežil. Takhle mě hra nikdy nevtáhla, jen co je pravda.

Kampaň je těžká, místy nudná a jednou jsem musel dělat misi znova, protože se kdesi nezapnul spínač... ale ve své době to bylo dokonalé.

Vzpomínám si na to, jak dal Michal Rybka OF jen stříbrnou hvězdu kvůli tomu, že zde nešly tankem přejet nebo rozstřílet baráky...to nejde ani dneska :-D (nebo ano? Armu jsem nehrál) Ale tenkrát tím naštval hodně lidí.

Pro: úplně jiné než ostatní hry, coop multiplayer, poslední mise

Proti: hodně chyb a bugů, je to dlouhé a občas nudné, Resistance je podstatně lepší

+10

Gothic

  • PC 95
Gothic je RPG pro mě. Nemám rád stohodinová rpg plná dlouhých a nudných dialogů. Ale Gothic mi dovolí ovládat hlavní postavu klávesami, pustí mě do volného světa ohraničeného jen vlastními dovednostmi (jak jsem vždycky utíkal před vlky...pak je člověk rasí jednou ranou) a magickou bariérou, která dodává celé hře stísněnou atmosféru - zejména v noci.

Příběh je originální. Hudba dostačující a postavy výrazné...bohužel jejich výraznost se ztrácí ve druhém díle.

Možnost přidat se do jedné z frakcí nemá na hru žádný vliv, což je trochu škoda. Ke konci hry můžete povraždit prakticky všechny, stává se z vás skoro polobůh, což taky není úplně dobře.

Ale když se držíte příběhové linky, ta vás vede přes rozpadlá stavení a lidské intriky až k relativně netradičnímu závěru. Rozhodně skvělá hra. A i to ovládání se dá překousnout.

Pro: můžete tady hrát na kytaru u ohně, příběh, postavy, malé drobné detaily

Proti: ohnivé koule a šípy - prakticky se s nimi nedá nic trefit, hra za mága je dost těžká

+23 +25 −2

Beyond Good & Evil

  • PC 95
Tahle hra patří do mé top 5. Dostal jsem se k ní až díky Levelu (po dvou letech jsem si ho znovu koupil), který vyslyšel mé motlidby - tak dlouho jsem tu hru sháněl, ale nikde nebyla ke koupi.

Hlavní hrdinka je empatická slečna zachraňující zviřátka po celé planetě, navíc je to fotografka (originální prvek), takže za vyfocená zviřátka dostává peníze - čím dravější zvíře, tím více peněz.

Průvodcem jí je umělá inteligence s velmi silným španělským přízvukem a její strýc prase. Ano, je to pohádkové, je to barevné. V ději nechybí intriky a lži mocností ani sociální drama. Vedlejší postavy mají silné charaktery, tak silné, že jsem si vpzomněl na Deus Ex.

A to ani nemluvím o šoku, když jsem o hře vůbec nic nevěděl a najednou mě poslali na vodu a já si mohl plavat kam jsem chtěl - skoro. Animace hlavní hrdinky jsou skvělé, po celou hru skáče a hopsá a šplhá (sice arkádově, ale přece) a sem tam vytáhne i nový pohyb. In game animace nemají chybu. Celé to nemá chybu.

A muzika je naprosto parádní...
...jen je to možná celé příliš konzolové...

Pro: Příběh, postavy, zábavné, volnost, MUZIKA, nezapomeňte se dokoukat na konec creditů !

Proti: ach jo, proč to je tak krátký !!! Ale možná lepší než natahované obtížností

+19

Mafia: The City of Lost Heaven

  • PC 90
Jednou za rok se s kamarády sejdeme, natahéme počítače do jednoho pokoje a dohrajeme Mafii na jeden zátah... má význam psát něco jiného?

Možná ano... proč ne 100%? Protože mi tam NĚCO chybí a netuším co... opravdu ne, protože v každé misi je nějaká drobnost, na kterou přijdete až po pátém hraní (a ani to někdy nestačí), děj je perfektní, dabing dokonalý "jednou tě stejně dostanou" a muzika dojímá. Jízdní model aut, z toho nemůžu. Prostě je fakt vidět, že ty auta se těžko rozjíždí, těžko vybírají zatáčky ve velké rychlosti... od arkádového gta rozhodně skvostný rozdíl.

Ono celé to pojetí je jiné - město zde působí spíše jako taková kulisa než hlavní dějiště.

Bugy mi nevadí, zas tak jich tam neni - navíc v takovéhle hře nějaké být MUSÍ. Jistě, občas člověk propadne texturou, ale ne při misi, většinou při Jízdě...no prostě Mafie rulez, nejsem schopen objektivity - ale upřímně, kdyby nebyla česká, asi by se mi tak nelíbila.

Pro: je to české, je to hezké. Příběh, muzika, postavy, dabing, malá překvápka v misích...

Proti: není šance, že by dvojka byla lepší...

+37

Vampire: The Masquerade - Bloodlines

  • PC 100
Tahle hra mi připomněla Deus Ex. A to velmi silně. K tomu jsem snad poprvé hrál upíří hru, kde byl svět upírů zpodobněn velmi reálně a uvěřitelně.

Hra má docela originální příběh, originální úkoly (jako prosim, ale "sestry" vedoucí noční klub, to bylo žrádlo) a skvělou atmosféru.

RPG prvky vás pořád ženou dopředu a taky vás žene dopředu vaše zvídavost a komplexnost celého světa.

Hru jsem hrál pouze jednou, neskutečně se mi trhala, ale fakt neskutečně. Nebýt bullet timu (který je zde hodně vychytaný, zvlášť na nejvyšším levelu), nikdy bych to nedohrál. Takže to neznám tak nazpaměť jako Deus Ex, ale pamatuji si mnoho momentů, které byly naprosto unášející.

Slavná zabugovanost mě minula. Vůbec žádnou chybu jsem tam neměl, a už vůbec ne nějakou zásadní.

Je paradoxní, že kvůli tomuhle klenotu Troika zbankrotovala...a proč? Protože si dovolila nevyužít celý "potenciál" Scource enginu a vydala hru ve stejný rok jako Half Life 2, což se ukázalo jako velká chyba - protože hráči očividně řadši házejí plechovky s barvou na zombíky, než aby se ponořili do světa plného upírů, krásných holek v tangách, intrikujících rodů a anarchistických rebelů.

Jediné mírně zklamání byl pro mě závěr - příliš tradiční. Na rozdíl od Deus Ex...ale nebýt Deus Ex, Vampíři by byly na prvním místě mého pomyslného žebříčku...takhle se o něj dělí s DE.

A na závěr - čeština je skvělá, až na pár moravských výrazů (ztama apod.), ale na to, že to prakticky dělal jeden člověk...klobouk dolů.

Pro: příběh, atmosféra, délka, originalita, upíří svět, úkoly, rpg prvky, bullet time, možnosti volby

Proti: zezačátku těžkopádné, škoda, že Jack je jediný, kdo na vás při dialogu vycení zuby :), dlouhý dungeon ve stokách

+27 +28 −1

Deus Ex: Invisible War

  • PC 70
Tohle není nástupce Deus Ex, tohle je konzolová šaškárna pro děti sloužící jako parodie na první díl. Už jenom volba mezi pohlavími...kvůli těm pár odlišným dialogům zcela zbytečné.

Pravdou ale je, že příběh je dobrý, ovšem působil na mě jako slabý odvar v porovnání s jedničkou. Lokace jsou prťavé, pořád samý load.

Na druhou stranu tu jsou možnosti volby mnohem častější než v prvním díle, ale jsou vám strkány na stříbrném podnose - ve hře můžete zastřelit jakoukoliv vedlejší postavu, pokud máte v ruce zbraň...jako kdyby vám hra říkala - teď se rozhodni. To u jedničky nebylo.

Co ale považuji za výrazný klad jsou následující věci - spojení multitoolu a paklíče do jednoho nástroje...a...nebijte mě...vyřazení rpg prvků - jistě, prakticky mizí touha dělat vedlejší úkoly, ale hra se tím stává svižnější a rychlejší a akčnější. A člověk si ty vedlejší úkoly stejně udělá.

Stejné náboje pro každou zbraň, to je takové zvláštní. Na jednu stranu je to hovadina, že by z jednoho zásobníku mohla vyletět buď kulka nebo raketa, na druhou to do hry přidává trochu té strategie, protože zejména v závěru není nábojů přehršle (ačkoliv záleží na tom, jaký ten závěr to je) - ano, opět se nabízí několik možných konců.

Biomody nejsou špatné, ale je jich tam mnoho - když jsem hru dohrál, zbylo mi jedenáct upgradeů. V prvním díle člověk slavil, když nějaký našel, tady si říká "a hele, další"...a setkání se starými známými působí jako špatný vtip, který ani dobrá grafika nezachrání.

Bylo to pro mě největší zklamání, jaké jsem kdy u pc zažil. Ani po druhém projetí se můj názor nezměnil, ačkoliv mám o hře o něco větší mínění než kdysi, pořád si myslím, že jakožto pokračování DE není dobrá...uvidíme co trojka.

Pro: příběh, možnost volby, pro neználky prvního Deus Ex asi výborná hra

Proti: ostudné pokračování legendární hry, konzolová omezenost,

+20

Deus Ex

  • PC 100
Když jsem tuhle hru hrál poprvé, vůbec mě nezaujala a během první hodiny jsem ji odinstaloval - takže souhlasím s tím, že při rozjezdu je třeba trpělivosti.

Pak mě něco osvítilo. A já si ji nainstaloval znova a dohrál a ještě teď mi běhá husí kůže. Hra je to stará devět let a odvážím se tvrdit, že nebyla překonána ani s dnešními herními technologiemi (hra, která se její dokonalosti přibližuje asi nejvíce je podle mě Vampire: Bloodlines).

Skvělý příběh, hezký soundtrack, vypracované charaktery všech postav, možnost volby - ovšem pozor, ne ve stylu, že vám hra řekne : "tak a teď si vyber dobro nebo zlo", ale prostě nastane určitá situace a je na hráči, jak se k ní postaví - ve své době to bylo něco neuvěřitelného.

Samozřejmě, nic není dokonalé - AI je skutečně slabá, odnášení mrtvol nemá smysl - někdy to ani nejde, protože pravým tlačítkem myši nejdříve mrtvolu prohledáte a pak ji teprve můžete odnést - ale když se vám její výzbroj nevejde do inventáře, musíte ji tam nechat ležet nebo si složitě vyhazovat věci z inventáře - stejně pobaví fakt, když se před vámi objeví nepřítel, zíráte na sebe, vy se schováte za roh a on si zabrblá "hm, to se mi asi něco zdálo" :-)

Jenomže to mi při prvním hraní vůbec nevadilo. Mrtvoly jsem poctivě odnášel a až při třetím projetí jsem si všiml, že to nemá smysl. Jde o to, že mě hra tak vtáhla, že to snad ani není možné.

Pro: Příběh, postavy, hudba, možnost volby, atmosféra, možnost projít si vše znovu a nalézt novoty

Proti: na dnešní dobu nevypilovaná AI, mám originál a občas mi to spadne

+43