Design je extrémně zastaralý - uzavřené koridory a místnosti s nudným vizuálém prostředí. Náplň úrovní jede podle stále stejného mustru:
1. hlavní cesta k cíli je blokována
2. najdi klíč (PDA, konzoli, token) v jiné části úrovně
3. backtracking zpět aby se odblokovala cesta
Navíc tohle se i někokrát po sobě v jedné úrovni opakuje, občas se k tomu přídá fyzikální hádanka. Problém vidím i v algoritmu objevování nepřátel. Jde se chodbou a najednou za vámi odpadne kus stěny a ze zadu zaútočí Imp. Otevřou se dveře a hned za nimi na vás vyskočí Imp. Seberete trochu více zdrojů (náboje, zdraví) a přiteleportuje se Imp. Dostanete se do nové místnosti a hned se zaplní nepřáteli, ty pozabíjíte a pak najednou z předchozí místnosti příběhne týpek s rotačákem. A takto stále dokola. Žádna invence.
Atmosféra strachu v podstatě žádná, krom opakujících se lekaček za dveřmí nebo v tajných úkrytech za zdmi. Boss fighty úplně nudné, nejvíc jsem se bál u prvního, protože jsem nevěděl co čekat. Zbraňový arzenál hodně plochý, brokovnice otřesná. BFG neuspokojující. Jedině pulzní zbraň skvělá a soulcube originální.
Pro: větvení příběhu, parkour, monstrozní množství contentu
Proti: pointa příběhu, zbraně