Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Titanfall 2

84
28 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > 1st person akce *
online > online akce
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
28.10.2016 PCPS4XOne
Vývojáři:
Oficiální stránky:
https://www.titanfall.com/cs_cz/
Become one.

Pokračování multiplayerově zaměřené střílečky Titanfall (2014) přináší mnohá vylepšení. Za všechny stačí jmenovat šest nových titánů, přepracovaný progresivní systém hodnocení vašich bojových výkonů či vystřelovací hák, který urychlí už tak vysokou dynamiku pohybu okolním terénem. Piloti disponují několika novými schopnostmi, jako například sebeprojekcí k oklamání nepřítele. Běhání po zdech a ovládání titánů z předchozího dílu zůstalo přitom zachováno. Titanfall 2 pohání upravený Source engine, jenž v minulosti asi nejvíce zapůsobil v Half-Life 2 (2004).

Nejvýraznějším přínosem dvojky je bezesporu kampaň. Vžijete se do role pěšáka Jacka Coopera, který se jako každý voják chce stát plnohodnotným pilotem titánů. Hluboko za nepřátelskými liniemi přišel Titan BT-7274 o svého pilota, a tak se Jackovi naskytla jedinečná příležitost nabrat zkušenosti a získat si přízeň ocelového velikána.

Rozhovory mezi nimi jsou interaktivní a máte možnost ovlivňovat dialogy. Ty se vedou podobně jako v adventuře Firewatch (2016). Robotovi lze tedy klást různé otázky a běžně se dostanete do situací, kde budete ovládat jak sebe, tak titána. Leveldesign je plný prostorových překážek, které se snaží využívat parkourového systému pohybu.


Poslední diskuzní příspěvek

Já se Zase nestačím podivovat nad těma nárokama na pamět. 8gb vram pro "insane" kvalitu na 1080p je trochu overkill. Osobně jsem nikdy nebyl…

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 85
Triviálně bych mohl Titanfall 2 popsat čtyřmi slovy: "Kupte si tu hru." Jelikož pánové a dámy, tato FPS si vaši pozotnost zasluhuje. Nebudu se rozepisovat zbytečně o mechanikách hry, nebot Titanfall 2 je v jádru zcela totožný, proto vás s dovolením odkážu na komentáře dílu prvního Zde..

Děkuji vám za toleranci mé mé literární lenosti. Nyní v krátkosti povím něco o jistých změnách.

Titáni: Je jich tu celkem šest, tedy dvakrát tolik co v jedničce. Titáni zde již nejsou takový nabouchanci, ale za to jsou daleko variabilnější (pozn. více schopností, markantní odlišnosti) štíty se již automaticky nedobíjejí. Místo toho musíte spoléhat na baterie, jenž se dají ukořistit ze zad nepřátelského titána a následně onou baterii penetrujete jádro Titána svého či přátelského. Díky těmto změnám se hra stává daleko strategičtější, což znamená nutnost cooperace a využívání sil svého titána na pokrytí slabin přátelského. Nedá se měnit "loadout" co zbraň, to titán, což je škoda, Na druhou stranu je to na úkor tohoto omezení dobře vybalancované a stále kurnik šopa zábavné.

Piloti - ta samá káva, více zbraní, více gadgetů a schopností, možnost úpravy brnění. Není více co dodávat.

Mapy jsou designovány mozkem. A to tak, aby bylo co možná nejvíce využíváno oné parádní dynamiky a pohybu.

Singleplayer: Krátký, dohrajete neúmyslně na jedno sezení, ale kurna! Je to velmi kvalitní sezení. Tahle kampaň má myšlenku. Je akční od začátku do konce, podpořena hádankami jako ovládání času, ovládání plošinek vás ale nezahltí, jelikož Respawn očividně tyto okamžiky vzal jako pouhý experiment, který bych velice úvítal v potenciálním třetím díle. Pčíběh je jednoduchý, jak jen jednoduchý může být. Dostaň se z bodu X do bodu Y. Zastav ničivou zbran. Over. Ovšem Dialogy jsou sepsány dostatečně kvalitně. Váš robot BT "Buddy Titan" je sympaťák a po chvilce si ho oblíbíte. Je tu minimum skriptů a když už se nějaká ta neviditelná páčka spustí, tak jen za jasným účelem. Jsou zde bosové, je zde 8 variant výzbroje "BTho" které lze přepínat za pochodu a to se vyplatí! Umělá demence je na normal zcela neškodná - Doporučená obtížnost hard a více. Slupnete to jako exklusivní jednohubku. Pochutnáte si, ale budete chtít více. Konečný odkaz na Call of Duty 4: Modern Warfare "Jump for it!" "Gotcha!" To jen pozlatil.

Na trhu není plynulejší střílečka než je tato, Servery jedou jako fretka a detekce zásahů je dokonalá. Je to nekonvenční záležitost, jenž se musí hrát nekonvenčně. Stát na místě nebo prdět někde v koutě je sebevražda. Titanfall 2 je jako čestvý závan mořského vzduchu do zatuchlé, smradlavé korporační záchodové mísy. Navíc bez seasson pasu či jiných pičičand. Mapy, mody, dlc zdarma. Až se nechce věřit, že za tím stojí EA. Za to máte o pádný důvod více, proč tuto střílečku roku podpořit!

EA nevyšel riskatní marketingový tah, tedy vydat TF2 mezi Battlefieldem a COD:IW. Je to jako hodit koťátko mezi dvě blížící se zdi. Ale i vzhledem k tomuto faktu EA hodlá Respawn a Titanfall podporovat dále a to o něčem svědčí.

Pro: Krátka, leč kvalitní kampan, plynulost, dynamika, hratelnost, větší obsah a variabilita, ŽÁDNÝ SEASSON PASS

Proti: Málo hráčů online (několik tisíc), umělá demence v kampani.

+15+15 / 0
  • PC --
Hra běží na hutně modifikovaném enginu Source, což by pravděpodobně nikdo nehádal. Na grafice je znát zub času a zastaralost, např. ve zobrazení tekoucí vody nebo určitých detailů, přesto hra vypadá xvětu a hlavně - hýbe se naprosto bezchybně. To bylo zřejmě hlavním cílem autorů, vzhledem k tomu, že se jedná primárně o MP záležitost.

Nejsem velkým fandou mechů, ale vychvalovaný single-player mě zaujal. Přesto jsem nebyl schopný se dostat dál než kousek za polovinu kampaně. Level-design je příliš humpolácký a účelový. Hromady plošinek, po kterých hráč může jezdit, obrovské místnosti a koridory, které jsou málokdy užší jak pět metrů a samozřejmě neutichající akce, která je mimochodem dost dobře zvládnutá. Souboje s bossy nepostrádají takový ten punc macho-debility, kdy se mě záporák nejprve snaží ohromit snůškou prázdných keců o tom, jak mě zabije na deset způsobů, aby pár vteřin poté zhynul trapně a rychle roztřesenou rukou na myši, která pálí zmateně všude kolem s nadějí, že nepřátelský health bar dojde rychleji, než ten vlastní.

Jakýsi divoký západ v dalekém vesmíru, kde se korporát střetává s osadníky homo-sapiens a místním faunou. Jednoduchý příběh, nepodstatný a dostačující. Nechybí ani přeskakování ve dvou časových rovinách, na což začínám být tak trochu alergický. Bohužel mám proti hrátkám s časem určité výhrady už od dob Singularity a nevidím je ve hrách rád. Dishonored 2 je aplikoval ještě relativně zajímavě, autoři Titanfall 2 měli stejný nápad (obě hry vyšly +- ve stejný čas), ale nedokázali jej aplikovat dostatečně poutavě a zábavně.

T2 na mě působí mixem Crysis 2 s Mirror's Edge, s poštelovaným volume akčnosti na maximum. To není špatné, nemůžu říct, že by vztah mecha a pilota nebyl zajímavý, ale level-design a vyprávění příběhu skřípou a celková macho-přebuřelost, obrovskost a naaranžovaná ukrutnost akce, hře spíše škodí.
+10+10 / 0