Hru, kde se hraje za lišku jsem si samozřejmě nemohl nechat ujít a dal se do hraní. Už jen za to si hra zaslouží pozitivní hodnocení. A liška navíc legračně štěká :3
Hra je velice krásná, prostředí mnoha míst je dechberoucí, až jsem měl občas chuť se na chvíli zastavit a kochat se pohledem na ty různé pláně a skaliska kolem. Hudba je velice uklidňující a příjemná.
Bohužel hra sama o sobě není zase tak dobrá.
Za prvé ovládání je celkem nic moc. Liška se pohybuje tak nějak toporně, zvláštně a ve vzduchu nad ní nemáte žádnou kontrolu. Když to srovnám třeba s kočičkou ve Stray, ta se pohybovala tak šikovně a lehce. Liška však působí jako by tvůrci ponechali nějaké základní ovládání přímo z Unreal Engine a nijak hlouběji ho neoptimalizovali k potřebám dané hry.
To vede k tomu, že různé platforming pasáže byly fakt za trest a posledních pár částí hry už jsem si pohrával s myšlenkou, že to prostě vzdám.
Technicky je to také takové celé odfláklé. Na celé řadě míst se dá soft-locknout a musíte znovu načíst poslední checkpoint. Někdy jsou tahle místa tak na ráně, až mi trochu přišlo, že se tvůrci malinko vykašlali na nějaký rozsáhlejší beta-test.
Jinak fakt, že je hra hezká vizuálně je sice moc fajn, ale jednotlivá prostředí nejsou moc funkční a mnohdy je to takové velké roztahané nic, byť je to krásné nic a dobře se na něj kouká. Mnohdy jsem neměl ani motivaci ho přespříliš prohledávat a vynechal jsem tak půlku šamanů, které bylo v téhle hře úkolem najít.
Nevím. Já mám lišky rád a hrozně bych chtěl mít rád tuhle hru. Ale často jsem si připadal, že hraju něco, co bylo narychlo splácáno z nějakých Unreal engine assetů, aby to nějak jakžtakž fungovalo. A přitom to mělo potenciál. Aspoň ta technická stránka mohla být dotažena do konce.
Hra je velice krásná, prostředí mnoha míst je dechberoucí, až jsem měl občas chuť se na chvíli zastavit a kochat se pohledem na ty různé pláně a skaliska kolem. Hudba je velice uklidňující a příjemná.
Bohužel hra sama o sobě není zase tak dobrá.
Za prvé ovládání je celkem nic moc. Liška se pohybuje tak nějak toporně, zvláštně a ve vzduchu nad ní nemáte žádnou kontrolu. Když to srovnám třeba s kočičkou ve Stray, ta se pohybovala tak šikovně a lehce. Liška však působí jako by tvůrci ponechali nějaké základní ovládání přímo z Unreal Engine a nijak hlouběji ho neoptimalizovali k potřebám dané hry.
To vede k tomu, že různé platforming pasáže byly fakt za trest a posledních pár částí hry už jsem si pohrával s myšlenkou, že to prostě vzdám.
Technicky je to také takové celé odfláklé. Na celé řadě míst se dá soft-locknout a musíte znovu načíst poslední checkpoint. Někdy jsou tahle místa tak na ráně, až mi trochu přišlo, že se tvůrci malinko vykašlali na nějaký rozsáhlejší beta-test.
Jinak fakt, že je hra hezká vizuálně je sice moc fajn, ale jednotlivá prostředí nejsou moc funkční a mnohdy je to takové velké roztahané nic, byť je to krásné nic a dobře se na něj kouká. Mnohdy jsem neměl ani motivaci ho přespříliš prohledávat a vynechal jsem tak půlku šamanů, které bylo v téhle hře úkolem najít.
Nevím. Já mám lišky rád a hrozně bych chtěl mít rád tuhle hru. Ale často jsem si připadal, že hraju něco, co bylo narychlo splácáno z nějakých Unreal engine assetů, aby to nějak jakžtakž fungovalo. A přitom to mělo potenciál. Aspoň ta technická stránka mohla být dotažena do konce.