Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Serious Sam 3: Jewel of the Nile

16.10.2012
17.10.2012
13.05.2014
03.03.2020
17.11.2020
kompatibilní
64
29 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ano

Po aktivaci obou sirianských generátorů Sam dostává info, že časový zámek stále není aktivní. Je potřeba navštívit ostrov Philae a zjistit, jak ho správně aktivovat. Nažhavte laufy, je potřeba dokončit záchranu země...

DLC pro Serious Sam 3: BFE přináší 3 nové single-player úrovně, přičemž každá vydá na hodinu hraní. Sam dostane ke svému arzenálů k dispozici také odstřelovačku a laserovou pušku, které se v původní hře vyskytovaly pouze v rámci tajných míst. Kladivo vystřídá dřevorubecká sekera a ke slovu se dostane i řádění s jet-packem.


Poslední diskuzní příspěvek

FPS existuje mnoho stylů. Mně sednou všechny z old school éry. Je to tak, jak tvrdí Isair. Painikiller to též splňuje, navrch má ale i mnoho věcí navíc. Každou střílečku musíte chápat v kontextu, pak teprve oceníte její možnosti. Střílečky by měly navozovat pocit na střelnici, kdy se snažte trefit terče. Je tedy žádoucí mít dobře vyřešenu akční stránku věci, ale musí to být podáno chytře.

@Isair (23.02.2019 18:52): Mrkni do mého profilu. Mám tam sekci k Painkiller sérii. Jestli si ještě nehrál, určo rovnou nahoď 1.65 patch.

Quake 1 fajn, perfektní adrenalinová akce. Quake II je úplně jiný, ale též super. Level design a atmosféra boží. A ta hudba.

Graficky je Serious Sam II fakt omalovánka, ale nakonec poměrně slušně vypadající. Úroveň stylizace a vyspělosti grafiky se mi ale se staršími díly posuzuje obtížně, protože i oba SS Classic vypadají stále perfektně. Pokud chcete totální skill a výzvu, jak již bylo nadneseno, že o tom střílečky jsou, tak to bezesporu splňuje Serious Violence Mod.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
Tento komentář bude lehce podobný mému minulému, protože některé specifické prvky byly převzaty i do tohoto DLC.

Zatímco v základní hře po klidnějším úvodu následovaly stále větší a větší hordy nepřátel, kde bychom chvilku klidu hledali jen marně, zde je akce dávkována postupně s mnoha příležitostmi na oddech. I samotná hektičnost byla snížena. Z toho, a současně ze skutečnosti, že hra zabere pouhých pár hodin a je v ní obsaženo značně více zeleně, vyplývá že DLC nikdy neupadne do stereotypu nebo snad i nudy.

Jako uchopitelný zápor bych označil hádanky ve tmě v druhé mapě, kde se pokus o čtyři logické úlohy, nutné pro postup chrámem, hrubě nepovedly, protože nebyly náročné na představivost, pouze zdržovaly.

Ale závěrečný boss byl přesně podle mého gusta. Tj.: "Zabij mě jak chceš, ve svém vlastním zájmu se ke mně nepřibližuj a opovaž se mě ztratit z dohledu."

A i neobsažení tohoto doplňku do základní hry považuji za dobrý nápad, protože jakékoliv prodloužení by samotnému SS3 jen uškodilo.

Pro: Méně hektické než základní hry, oku líbivé prostředí, závěrečný boss

Proti: Hádanky ve tmě, málo nábojů na první mapě

+16 +19 −3
  • PC 75
Krátké, ale kvalitně zpracované DLC. Obsahuje tři úrovně, které jsou zábavnější a lépe navržené než většina v původní hře. Pokud jste Serious Sama 3 dohrály tohle rozhodně nevynechávejte.

Pro: kvalita levelů

Proti: krátkost

+10 +12 −2
  • PC 50
Tak tady to chlapci trochu nevychytali s vyvážeností munice/životů. První level jakože ještě docela ok, třebaže jsem nacházel náboje převážně do brokovnice a v závěru jsem i ty největší nestvůry musel upižlávat pistolkou. Ve druhém levelu se hned na začátku napakujeme zbraněmi, do kterých však není vůbec munice, všude se válí opět pouze do té blbé brokovnice a sniperky, což se trochu zlepší až v jeho závěru. V posledním levelu je nábojů už sice celkem dostatek, autoři však nějak pozapomněli na health packy, všude armory, health nikde, když po těch stovkách poražených nepřátel narazíte na lékarničku s +10, +25 hp, říkate si, jestli si z vás náhodou autoři nedělají prdel, na hard obtížnosti to byla lahůdka, když uděláte nějakou větší chybu, klidně tam půlku levelu chodíte s 30% hp.

Konečně si zde trochu užijete některé nepřátele, kteří se v původní hře nevyskytovali příliš často (Harpyje), navíc se vrátili čtyřrucí Reptoidi z First/Second encounteru. Stejně tak je zde konečně pořádně využitá sniperka a laserová puška, nicméně zase tu byl upozaděn minigun a dělo (které naleznete pouze v secretech a nábojů do nich není mnoho).
Levely jako takové, stejně jako přestřelky v nich, jsou jakože fajn, takový lepší BFE standard. Finální boss pak vcelku potěšil. Celé to zabere asi tři hoďky a tak to skončí dříve, než se pořádně rozkoukáte. Ale jinač asi jako jedno z těch lepších DLC.
Klidně však mohli autoři ty tři levely zakomponovat (po zakoupení DLC) mezi levely z původní hry, sedlo by to tam asi lépe, než je hrát takhle odtrženě.
+10 +11 −1