Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Všivák (komentář): Mě tenhle díl také celkem bavil, i když AA víc. Někdy si chci sérii zopakovat včetně těch na PC nevydaných dílů. Minimálně první dva jsou prý hodně dobré.
Vyzkoušený jednoduchý návod na nastavení 1080p rozlišení u MOHPA. odkaz na yt Pozor: na konci už pak zmáčknout jen Play ale neklikat (ani při dalším spouštění) na Default - zase by to přepsalo config na původní hodnoty.
@Kwoky (13.05.2019 19:55): Pacific Assault je vyjimecna hra. Mne se v ni nepodarilo dostat ani na pobrezi v prvni misi. A to je to tak dvacet metru. :P Je to naprosto prisernej zmetek tento kus software.
Já snad budu dřív rodit ježky než to dohraju...
Odpálil jsem velký bunkr a začali nabíhat japončíci. Zleva a zprava. Tak jsem zakempil pravou stranu a všechny do jednoho je sám postřílel. Celý můj tým byl vlevo. A hádejte co. Pochcípali tam. AI jak víno fakt... To není armáda, ale babysitting.
@Kwoky (04.05.2019 19:56): Tohle se obcas stava. ja jsme v praci mel takhle zaply battleffield 1, ten z prvni svetove. Nahrala se oblast a jelikoz jsem neco delal psotava tam asi 30 minut stala, okolo bitva jak prase a postave se nic nestalo. Zrejme nejaky figl jak zabranit tomu aby hrac po loadingu hned nechcip, tak je nesmrtelnej. Ale stacilo udelat krok a uz to do me prali:)
Přestal jsem hrát a jen jsem tak stál v krajině. Pustil jsem se do večeře a sledoval, co se bude dít. A moji vojáci běhali sem a tam jak magoři :) Úplně nejvíc do kolen jsem šel v momentě, kdy po mé pětiminutové nečinnosti najednou jeden z nich zvolal něco ve smyslu "Tommy is moving. Let's go!" A já stál pořád nehybně na místě (jsem Tommy) :)
Kašlu na to. Mrzí mě, když nějakou hru nedohraju, ale to se nedá. Nemůžu brát zbraně na zemi, někdy hra nejde savenout, čekal bych, že automaticky po loadingu bude save, ale není, takže po smrti (a s ním spojeném dalším posraném loadingu) jsem zase v předchozí lokaci. Střílení je toporné tak jako celé ovládání (najendou se hra rozhodla, že se nemůžu přikrčit, tudíž to absolutně nedávám...wtf?).

Fakt ne. Cítím z toho, že to asi stálo hromadu prachů. O to víc nechápu, že je to tak jalový. A pokud jsem dal COD2 50 %, tak tomuhle musím dát maximálně 40 %.

EDIT: Plus jsem absolutně nepochopil, proč instalace bomby trvá asi 15 vteřin a na její bouchnutí se čeká snad minutu. To je natahování gameplaye či co?!
@Garret (23.09.2017 13:28): Já WW2 her nikdy přejezený nebyl. V té době jsem ani FPS moc nehrával, vybavuju si jen tu MoH serii a Vietcong. (O něco později teda první CoD, což je imo mnohem zábavnější hra a to jsem ji hrál po AA) A nikdy se mi nestalo, že bych na silu něco dohrával protože by mě nudila WW2 či jiný historický konflikt. Takže si nemyslím, že bych AA křivdil kvůli "opožděnému" hraní.
@Garret (23.09.2017 13:28): V prvním CoD se to autorům podle mého podařilo dobře vyvážit (filmový feel vs hratelnost), i když se také našly určité nesmysly typu zastřelím borce z NKVD a hra skončí s tím, že jsem se stal zrádcem sovětského lidu. Na druhou stranu zase tanková bitva byla tehdy opravdu těžký nářez.

Tím bu bu bu jsem myslel to, že nesmíš přelézt třeba neviditelnou čáru na zemi, jinak spolubojovníky zabijí ještírci Aštara Šerana z oběžné dráhy (náckové kolem nich nebyli) a mise končí neúspěchem.
@Phoenix (23.09.2017 13:21): bububu začalo hlavně až s COD, které jsem osobně nikdy rád neměl. v AA mi vadil hlavně respawn nepřátel, který PA povýšil na novou úroveň, kdy se panáci respawnovali přímo před nosem. v AA se alespoň vynořili zpoza rohu

@Fritol (23.09.2017 12:53): doba vzniku není rok-dva po. s vydáním AA se vynořilo tolik WWII her, že v době PA (dva roky po AA) už toho byli všichni přejezeni. sám si pamatuju, jaxem to dohrával na sílu a těch 60%, co jsem tomu střelil, si to nezasloužilo ani omylem...
@Garret (23.09.2017 12:35): Alied Assault přinesl do FPS filmový "feel". Profláklé vylodění a další záležitosti.

Já mám ovšem s celou tvorbou daného studia (i následovníků, tj. jak série MoH, tak série CoD) velký problém v tom, že mi linkuje často zcela nesmyslně postup, který když nedodržím, tak se něco hrozně bu bu bu. To mi přijde jako velmi silná devoluce celého žánru.
@Garret (23.09.2017 12:35): Hrál jsem to v době vzniku (Možna rok-dva po) a naposled v roce 2012 když jsem to hodnotil na DH. Netvrdim, že je to špatná hra, ale nevidim na ní nic "špičkového". Jako děcko jsem hrál i ty díly na první PS, nikdy jsem si k tomu nevytvořil žádný vztah a nepamatuju si, že by mě to extra bavilo i v dětství. S klidem přiznám, že Airborne nebo MoH 2010 mě bavilo víc a to taky nejsou zrovna nejlepší hry. A to se starýma hrama nemám problém pokud nemají nějaké vykopávkové ovládání.

Zatímco takový Vietcong jsem dohrál 3x ať už v dětství nebo v pubertě (Naposled jsem to hrál v druháku na střední myslím), vždycky mi to přišlo jako dokonalá hra a oproti tomu rok staršímu MoH i mnohem komplexnější, zábavnější... lepší.

A nelíbí se mi poukazování na "něco", co hra ve své době přinesla... Pokud je hra nudná, tak může být klidně revoluční pro celé lidstvo a nastolit světový mír. Je mi to vcelku jedno pokud se nudím. Nadhodnocovat ji nebudu.
@Fritol (23.09.2017 11:54): to se dost pleteš, protože Allied Assault byl ve své době hodně špičkový. o žádnou nostalgii nejde, pokud si to hrál v době vzniku. jestli si to dohrál x let poté, nedokážeš ocenit to, co ta hra tehdy přinesla.
@Sasakr (23.09.2017 11:51): Měl jsem z toho podobný pocit. Ale tak já třeba nebyl extra nadšený ani z Allied Assault. Vyšší hodnocení u těchhle her jsou často z nostalgie, jinak jsou to průměrné záležitosti, které se nijak neliší od dnešních linearnich fps, na které lidi tak rádi nadávaji. Ba co víc, jsou často ještě horší. Jen jimi tehdá lidi nebyli přesycení. :)
Rozehrál jsem to, ale je to teda celkem shit. Nefunguje prostorovej zvuk, některý animace jsou šíleně trhaný, tutorial místo toho, aby mě něco naučil, tak mě nutí lízt do controls a koukat se, co že mám zmáčknout. V misích je to samej loading, a to navíc pěkně dlouhej. Titulky zmizej dřív, než to postava dořekne a já stihnu přečíst. A celá hra mi připadá taková hrozně amatérská. Jako by to dělala banda studentíků.
[přesunuto z komentářů]

Já hraju taky tuto hru ale mam jeden problem,udelam vsechny sktyte ukoly v guadcanal a ukazuje ,mi to ze mam splnene 3/8 a misto 5 medaily dostanu pouze 2 co stim ,a jak mam prosim vas udelat aby se mi ukladaly ty medajle za odehrani urovni.Uz jsem to dohral na jednoduchou a stredni ted hraju na tezkou a nejsou ty medajle z te jednoduche a stredni urovne ulozene . poradte za odpoved- Dekuji

Pro:

Proti: neuklada se medajle za odehrane levly
[neexistující komentář]: kde su casy kedy sa hry hrali a nezbierali sa len ačívmenty...
Nějak mi to padá, jakmile zapnu hru. Jedu na té lodi, střílím na molo a hra spadne. Nestalo se to náhodu někomu a nevyřešil to nějak?
Ta poslední mise je neskutečně hardcore, nevim, jestli jsem vyměk, ale bylo to i na druhou, celkem oříšek. Když se k tomu přičtou nepůstřelné neviditelné zdi, tak to je něco na moje nervy.
Já to právě taky začal hrát a jedeto naprosto v pořádku, byť ten 'tutoriál' byla naprostá hrůza, jak bylo tenkráte zvykem.

Tudíž tvůj počítač je na 0% a ne hra na 20%, protože mi v mnoha věcech příjde lepší než přeceňovaná AA.

Tak ale whatever, že
@Walome (17.02.2014 12:29): Nedostatek času naprosto chápu, pak Ti ale samozřejmě unikají opravdu špatné kusy, takže za téměř dno považuješ třeba zrovna MoO: PA :-)) V podstatě trochu opak těch, kteří hráli jen pár her a těm naflákají 100 %, protože netuší, že tu bylo už dávno něco podobného, jenomže o dvě třídy lepšího.

Zrovna Bloodline je veliká škoda. Jedná se samozřejmě o špatný kus, jenomže ztroskotal hlavně technicky, nápadů (a dobrých) je v něm přehršel a atmosféra také nebyla úplně špatná. Takových her je mi vždycky tak trochu líto, jako optimista si představuji, jak by asi mohly dopadnout, kdyby je někdo naprogramoval opravdu pořádně (můj oblíbený příklad je Paradise Cracked, neskutečně atmosférický cyberpunk, prakticky zničený jediným špatným designérský rozhodnutím).
@Walome (17.02.2014 11:32): Ono je potřeba hrát opravdové ztělesnění hrůzy a utrpení (v rámci FPS jsou i horší než mnou vyjmenované kusy), aby si člověk mohl řádně sestavit žebříček. Jinak skončíš u toho, že si jednou zahraješ třeba Operation Matriarchy a dáš tomu -50%, což nejde :-)) Nicméně i s dohráním třeba 500 kusů jednoho žánru je hodnocení stále subjektivní, s tím se nedá nic dělat (pouze má člověk trochu větší přehled).
@Lukaskon (17.02.2014 12:22): Neber to jako urážku, ale... To je dycky nejlepší :D Máš recht, ale já si to prostě musim ohodnotit, abych věděl, že jsem to zkoušel a hrál a až za rok budu přemítat, u jakého MOH jsem to skončil, budu mít jasno.
A jináč fakt mě to nebavilo, kurvit se to začlo až v první misi, do té doby mě stihnul otrávit prequel a tutorial.
A nevím čeho je to vina, ale jak tak koukám na yt, vypadá to stejně divně jak na mém pc.
@Walome (17.02.2014 11:32): To je zvláštní ohodnotit hru na základě její funkčnosti na PC. Neber to jako urážku, ale připomíná mi to myšlení malých děcek, co plácnou hře nulu protože jim třeba ani nejde spustit. Je mi jasný, že když ta hra prostě blbne, tak to nehorázně zkazí zážitek, ale otázkou je jestli je na vině hra (třeba bugy) nebo stroj. Nicméně každý má svůj názor i priority pro udělování hodnocení.
@Bodkin (17.02.2014 11:05): Jde to spustit, muzika v menu je supr. Nulu si to nezaslouží :)

Hele já nevim, buď jsem mohl přihlédnout k tomu, že se mi to sere a nehodnotit to vůbec, nebo to ohodnotit z dnešního pohledu, z pohledu člověka, co má pc, na kterým se mu to prostě rozbíjí... tak jsem zvolil tebe, Pikachu. Ale jako ten tutorial a ty cutscény jsou taky hrozný, nevim no.

@Phoenix (17.02.2014 11:09): Tak nic z toho jsem nehrál :)
@Walome (26.01.2014 20:50): Zmršený dabing je myslím neduhem celého HaD2. Kolikrát se v briefingu stane, že instruktor nedokončí větu a začne novou. A pokud se nepletu, je možné v tutoriálu kdykoli otevřít menu, ukončit misi a jet kampaň.

PA hrozně trpí začátkem. Nejprve zdlouhový tutorial pak pro někoho až moc zběsilá akce, místy připomínající Moorhuhn se stíhačkami místo slepic a až potom ta klasika známá z AA - komorní akce protkaná lehkými steath prvky, místy projížďky auty, držení linií atd. Jestli vydržíš celý Makin Atol a nechytne tě to, pak je asi vážně čas na uninstal.
@Lukaskon (26.01.2014 19:05): Bavilo mě AA, a to hodně. A právěže v HaD2 tutorialo se naučíš kulový, to je na tom to nejhorší. Plus je děsně dlouhej a děsně nadabovanej (věty jednoho člověka se překrývají). A podle mě přeskočit právě nejde, ale ruku do ohně bych za to nedal. Proti CoD nic nemám, ale hrál jsem jen jedničku a první MW.

@MarezCZE (26.01.2014 20:22): Mně to fakt blbě funguje :( ale šanci tomu ještě dám.
@Walome (26.01.2014 18:47): Něco na tom je, ale tutorial v HaD2 je možný přeskočit a navíc HaD je na ovládání jedna z nejnáročnějších FPS, takže nováčkům určitě přijde tutorial vhod. Jen tak na okraj, jestli se nudíš u frenetické akce na PH, pak fakt nevím, co je pro tebe to pravé... možná stereotypní rubačka CoD?
Tak screeny nehodim, nemám fraps - ale koukal jsem na net a je to prostě hnusný :) A taky mám nízkej framrate a celkově animace postav se cukaj atd atd. Přetrpěl jsem tutorial, ale úvod mě unudil k smrti. Obávám se, že tohle si nechám ujít :( škoda, prostředí mě lákalo.

Každopádně tutorial po HaD2 nejhorší, co jsem hrál.

A pro srovnání screeny.
MoH:AA
MoH:PA

Já teda shledávám AA výrazně hezčí (vyhlazování i textury).
@themacs (23.01.2014 09:15): Těžko jsem to hrál na low detaily, žejo :) Nevím, přijde mi to hnusnější, ale jak říkám, moc jsem se v tom zatím nevrtal - screeny z LEVELu si pamatuju hezčí, ale bůhví, že paměť je vrtošivá :)
@Walome (23.01.2014 08:50): Hmmm, to jsi potom hrál jinou hru nebo na Low Detaily. Grafika je tam náhodou právě parádní na svou dobu, s AA se to nedá srovnávat, dokonce první hra s japonskou tématikou ... hmmm hold se každému nejde zavděčit ....
Mě překvapila už grafika, která mi přijde hnusnější. Taky to funguje hůř (NPC chodí pár cenťáků nad zemí ve vzduchu, animace se trhají atd., možná to ještě pošteluju), zvuk mi přijde slabší... prostě všechno horší než u AA, jakože technicky.

Pak je tu samozřejmě to úúúúúúděsný klišé, které mě odrazuje od všeho, co se mihne kolem války (buzerace na place, zádumčiví vojáci co filosofují v momentě, kdy okolo nich vybuchují bomby) a ta potřeba vyprávět nějakej příběh - proč? To takhle vypadaj i nový CoD?

No a ten tutorial, ten je fakt za trest v každý válečný hře - MoH AA, Flashpoint, HaD2... a všude je ke všemu povinnej. Přiznám se, že včera mě udolal :D Ale jako dám tomu šanci, protože jsem nikdy žádnej jinej MOH než AA nehrál a ten mě bavil hodně.
Sakra, to je ta hra jaxem na začátku furt chcípal aniž bych věděl vodkad a vždy jsem aktivně zmáčknul quickload jeste drive, než se příběh stačil posunout...
@Phoenix (22.01.2014 23:42): Tak, PA nebyla taková zrůdnost, jako z toho někteří dělají. Plus opustil tu dementní mechaniku z AA (střelíte nácka do břicha, padne na zem koulí očima a napere to do vás za 20 bodů než ho dorazíte)
Ach jo, ten tutorial... v každý válečný hře jak přes kopírák, ale tenhle je hodně hroznej - 1) vám dá hra naději, že žádnej nebude, když vás v úvodu vyprdne hned ve vřavě, 2) je plnej debilních zelenejch keců, 3) cutscény!!! Proč proboha? Já chci hrát, já nechci čumět! Zlatý AA teda.
Pravě hraju, první dvě mise v noci naprosto otřesné(krom prologu), s rozedníváním se to zlepšuje, ale gameplay je dost zvláštní, nevím jak bych to popsal, takový kostrbatý. Hlavně pohyb o všechno se zasekávám, dále zvláštní pocit ze střelby, znovu nevím jak bych to popsal, takový nepružný.

Rozhodně po prvních misích bych tomu nedal více jak 40 procent, ale zlepšuje se to tak se uvidí.
hra, která vznikla jen proto, aby se nezapomnělo na značku, jinak to nikdo z tvůrců myslet vážně asi nemohl. Jednou se to zahrát dalo a šmitec.
@Gordon (15.01.2014 19:34): A mě to připadalo zdařilý. Kam se hrabe CoD 5. Má to hloubku, dávku napětí, tu a tam stealth akce, parťáky, velení,... Vlastně fajn FPS ve který se svižnost střídá s opatrným postupem. Takový mix CoD a Vietconga.
No děs hra, je to sice dlouho co jsem to hrál, ale i tak. Některé mise byly ale celkem pěkný (např. v lodi).
Mam odehrány asi 2 hodiny a tak těžkopádnou FPS jsem ještě nikdy nehrál, a to jsem začínal na Wolfovi, takže mám odehráno dost, ale vše je strašně těžkopádné od pohybu přes střelbu až k vedení jednotky, uvidíme jak dal.
hehe no měl jsem hodně uderný pocity! vždy po par minutách hraní!!!Grrr!
Máš tam asi nějakou chybu, protože umřít prostě musíš aby si mohl pokračovat dál :-)
umírám všude, prostě se nechovám a všude vždycky ve stejnou chvíli umřu výbuchem granátu, pak tu pláž musim jít znova a takhle dokola : )
no to nevim kde přesně umíráš, ale vypadá to stejně jako u mě....a já sem potom pokračoval v hraní ve výcvikáči, tak to má být
Tak to bude někde chyba, dostal jsem se na pláž, chvíli střílel a pak mě vždy v přesně danou chvíli zabije granát, ať se schovám kamkoli, pod molo, do bunkru, prostě všude, tak vždycky v danou chvíli u mě bouchne granát a musim tu pláž jít znova.
Slayer: jo je to tak :-) až se dobrodíš na pláž chvilku si zastřílíš a pak by si měl umřít a začít hrát ve výcvikovém kempu
To jako fakt? : D už jsem to zkusil asi milionkrát a už mš přešla naprosto chuť to hrát : )
slayer: v tý misi chtě nechtě umřít musíš, pak se jakoby vrátíš na začátek a hraješ svoje vzpomínky :-)
Má někdo ponětí jak se dostat přes ten začátek? Hned na začátku na tý pláži vždycky stihnu oddělat jen pár rákosníků a pak ve stejnou chvíli mě zabije granát ať se schovám kam chci, všude mě to zabije, vojáci jen zahlásí "grenade" a konec hry.